در مشهد قیمت میلگرد این کارخانه را بررسی کنید

در مشهد قیمت میلگرد این کارخانه را بررسی کنید

مشهد یکی از شهرهای توریستی ایران است که بواسطه حضور حرم مقدس امام هشتم شیعیان همواره پذیرای حجم زیادی از زائران می باشد. به تبع این موضوع صنعت ساختمان سازی و هتل سازی در این شهر رونق زیادی دارد و مصرف آهن آلات خصوصا میلگرد در این شهر بیشتر از سایر شهرهای کشور می باشد.

 

انبوه سازان و مجریان طرح های عمرانی نه تنها در مشهد بلکه در تمامی شهرها علاوه بر اهمیت دادن به کیفیت پروژه های خود، سعی بر خرید مقرون به صرفه آهن آلات با بهترین قیمت های بازار اهن منطقه خود دارند تا هزینه نهایی ساخت را کاهش دهند.

میلگرد از اصلی ترین مقاطع فولادی در ساختمان سازی است که به لطف نگاه ویژه دولت جمهوری اسلامی، شاهد رشد کارخانه های تولید کننده این محصول در جای جای ایران هستیم. لازم به ذکر است که اکنون ایران جایگاه دهم را در بین قدرت های فولادی جهان در اختیار دارد.

حتما مطلع هستید که در بازار اهن، هزینه حمل میلگرد از درب کارخانه یا انبار، به عهده مشتری یا خریدار می باشد که این موضوع در مواردی که محل پروژه نسبت به کارخانه فاصله زیادی داشته باشد باعث افزایش قیمت تمام شده میلگرد خواهد شد.

دلیل این موضوع کرایه ای است که خریدار می بایست به قیمت میلگرد افزوده و در هزینه های پروژه خود لحاظ کند. پس بهترین حالت خرید از نزدیک ترین کارخانه به کارگاه پروژه می باشد.

در این مطلب ما یکی از بزرگ ترین کارخانه هایی که در منطقه خراسان میلگرد مورد نیاز سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی خصوصا شهر مشهد را تامین می کند معرفی نموده و شرکت های بازرگانی معتبر برای خرید این برند را معرفی خواهیم نمود.

انواع میلگرد مورد استفاده در صنعت عمران

فارغ از انواع میلگرد غیر آجدار مانند ترانس، آلیاژی، بستر و میلگرد ساده، نوع آجدار این مقطع فولادی در انواع A2,A3,A4 در ایران تولید و در بازار اهن کشور عرضه می شود.

A در میلگردها به استاندارد ساخت این محصول اشاره داشته و هر کدام در آج روی بدنه محصول دارای تفاوت هایی هستند که در انتخاب آن برای بکارگیری در پروژه های مختلف عمرانی ساختمانی تاثیر گذار است.

بیشتر سازه ها در ایران از میلگرد A3 معمولا استفاده می کنند و به همین دلیل است که کارپردازان این پروژه های همواره در حال بررسی مناسب ترین قیمت میلگرد A3 در بازار هستند.

این مقاطع مطابق با استاندارد 3132 مقررات ملی ساختمان که مورد تایید سازمان نظام مهندسی کشور می باشد می بایست به تولید برسند تا امکان استفاده از میلگرد در انواع سازه مقدور شود و مهر تایید مهندس ناظر را دریافت نماید.

از نوع A2 بیشتر در تولید خاموت استفاده می شود و سایزهای 8، 10 و 12 را شامل می گردد. همانگونه که در تصویر بالا مشخص است، شکل آج روی این محصول ساده بوده و مارپیچ نمی باشد. این در حالی است که در نوع A3 شاهد آج های پیچیده یا تابنده هستیم.

قیمت میلگردهای A2 از نرخ A3 آجدار این محصول بیشتر است و کارخانه های متعددی در ایران این استانداردها رو تولید و در بازار اهن به فروش می رسانند.

کارخانه فولاد خراسان در شهر نیشابور

شهر نیشابور در استان خراسان رضوی واقع شده و این استان را به قطب میلگرد در شرق ایران تبدیل نموده است. از آنجا که مشهد نیز در این استان قرار دارد، نزدیکی کارخانه میلگرد نیشابور به مشهد، نکته مثبت و حائز اهمیتی می باشد.

محصولات کارخانه فولاد خراسان نیشابور علاوه بر تامین نیاز بازار اهن شرق کشور، در بازارهای فرامرزی در کشورهای همسایه شرقی و شمال شرقی ایران نیز عرضه می گردد.

برای آشنایی با این کارخانه پیشنهاد می کنیم از طریق آدرس اینترنتی زیر وارد وب سایت مجموعه شود و از محصولات آن بازدید نمایید

www.kscco.ir

یا از طریق شماره 05141520000 یا آدرس رایانامه (email) [email protected] با بخش های مختلف کارخانه ارتباط بگیرید. کارخانه فولاد خراسان در آدرس نیشابور، کیلومتر 15 جاده نیشابور به شهر فیروزه – صندوق پستی: 488 – کد پستی: 9319713139 واقع شده.

میلگردهای نیشابور از با کیفیت ترین و استاندارد ترین میلگردهای موجود در ایران است که بواسطه تنوع در سایز محصول توانسته جایگاه ویژه ای را در بین انبوه سازان استانهای خراسان خصوصا شهر مشهد بدست آورد.

میلگرد آجدار نیشابور از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه بوده و تنوع سایز این محصول در جدول زیر قابل مشاهده می باشد:

سایز میلگرد نیشابور وزن شاخه (kg) آنالیز
میلگرد ۱۰ ۷.۵
میلگرد ۱۲ ۱۰.۶۵۶
میلگرد ۱۴ ۱۴.۵۲
میلگرد ۱۶ ۱۸.۹۶
میلگرد ۱۸ ۲۴
میلگرد ۲۰ ۲۹.۶۴
میلگرد ۲۲ ۳۵.۷۶
میلگرد ۲۵ ۴۶.۲
میلگرد ۲۸ ۵۷.۹۶
میلگرد ۳۲ ۷۵.۷۲

نزدیکی کارخانه به کارگاه های ساختمانی در شهر مقدس مشهد، باعث می شود تا هزینه حمل محصول از کارخانه فولاد خراسان در نیشابور تا محل کارگاه کاهش و به تبع آن قیمت تمام شده میلگرد نیز کاهش پیدا کند.

فرمول محاسبه وزن میلگرد برای تخمین قیمت

محاسبات مهندسی جزو لاینفک صنعت عمران می باشد. مهندسین ساختمان برای برآورد هزینه های کارفرما، با استفاده از روش های مختلف نسبت به تخمین بودجه مورد نیاز برای خرید میلگرد آجدار از کارخانه نیشابور اقدام می کنند.

یکی از این روش ها با استفاده از فرمول های محاسباتی وزن و بدون نیاز به جدول اشتال می باشد که در ادامه این فرمول را برای شما قرار داده ایم تا پیش فاکتور دریافتی از شرکت های بازرگانی آهن فروشی را با استفاده از این فرمول بررسی و صحت سنجی نمایید.

وزن میلگرد = ( شعاع به توان 2* عدد پی * طول * چگالی فولاد )

در این فرمول بجای عدد پی، عدد 3.14 و بجای چگالی فولاد عدد 7850 را قرار دهید تا وزن میلگرد نیشابور را بدست آورید.

دفاتر فروش میلگرد نیشابور

کارخانه فولاد خراسان محصولات خود را مستقیما از درب کارخانه به فروش نمی رساند و خریداران می بایست یا از طریق بورس کالا نسبت به خرید میلگرد نیشابور اقدام نمایند یا از طریق دفاتر فروش بازرگانی در سطح مشهد.

در حالت اول، متقاضی می بایست کد بورسی مورد نیاز را تهیه و سپس از طریق سبدهای موجود در بورس کالا و فلزات اساسی انواع سایز میلگرد را خریداری نماید.

مرسوم ترین حالت ممکن برای استعلام قیمت روز میلگرد نیشابور کارخانه فولاد خراسان و خرید امن این مقطع فولادی در بازار اهن ایران، تماس با دفاتر بازرگانی فروش اهن الات و میلگرد است.

در شهر مشهد منطقه ای به نام خین عرب واقع در بزرگراه شهید چراغچی، بورس اهن این ابر شهر است که بازرگانی های متعددی را در خود جای داده. با مراجعه حضوری به این منطقه نه تنها می توانید از بازرگانی های مختلف قیمت روز میلگرد نیشابور را استعلام نمایید بلکه می توانید اعتبار فروشنده را نیز بررسی کنید.

جمع بندی این مطلب

ما در این مطلب به انبوه سازان مشهدی پیشنهاد تهیه میلگرد مورد نیاز پروژه هایشان از کارخانه فولاد خراسان در نیشابور را دادیم، محصولات این کارخانه را معرفی نمودیم و در آخر به نحوه استعلام قیمت روز میلگردهای آجدار این کارخانه و همچنین بازرگانی های موجود در منطقه خین عرب اشاره کردیم.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید