کردان یا تهراندشت سرمایه‌گذاری کنیم؟ املاک اسپیناس

املاک-اسپیناس

این روزها مشکلات زندگی در شهرهای بزرگ از جمله آلودگی هوا، شلوغی‌ها و استرس‌های تمام‌نشدنی، بیش‌تر از هر وقت دیگری شده است. به همین خاطر هر کسی توان مالی داشته باشد، به دنبال مکانی دنج و آرام در جایی خوش‌آب‌وهوا برای خودش می‌گردد. یک تیر و دو نشان، هم تفریح و هم سرمایه‌گذاری. از طرفی، به دنبال ویلاسازی‌های بی‌رویه خیلی از شهرهای شمالی دیگر آرامش سابق را ندارند و حسابی شلوغ شده‌اند. مشکلات دیگری هم در خصوص خرید ویلا در شمال وجود دارد. این مسائل باعث شده تا متقاضیان خرید ویلا در مناطق خوش‌آب‌وهوا و سرسبز اطراف تهران روز به روز بیش‌تر شوند. در این مطلب زومیلا به این سوال پاسخ می‌دهیم که کردان یا تهراندشت کجا برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری بهتر است؟ مشاورین املاک اسپیناس بهترین و صادقانه‌ترین مشاوره‌ها را برای خرید ملک به شما می‌دهند.

چرا اطراف تهران ویلا بخریم؟

قصد داریم به بررسی دو تا از  محبوب‌ترین و بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا بپردازیم. قبل از هر چیز بگوییم که یکی از مهم‌ترین دلایل خرید ملک در مناطقی مثل تهراندشت و کردان، نزدیکی به تهران و کرج است.

از شلوغی شهر فرار می‌کنید و در عرض یکی دو ساعت به ویلای خود می‌رسید. از ترافیک جاده شمال هم خبری نیست. ضمن این که تهراندشت و کردان آب‌وهوای تمیز و طبیعت زیبا و سرسبزی هم دارند. مزیت‌های دیگری هم دارند که در ادامه مفصل‌تر آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

تهراندشت و کردان، همسایه‌های روبه‌رویی

 به لحاظ موقعیت جغرافیایی تهراندشت و کردان روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند. در واقع تهراندشت در جنوب اتوبان تهران-کرج و کردان در شمال این اتوبان قرار گرفته است. به تهراندشت، تهراندشت کردان یا کردان جنوبی هم می‌گویند.

اگر با توجه به موقعیت مکانی و فاصله از تهران بخواهید بین کردان یا تهراندشت انتخاب کنید، از تهران تا این مناطق بین یک ساعت تا یک ساعت و نیم فاصله است و تفاوتی با هم ندارند.

فاصله از تهران: حدود ۶۹ کیلومتر

کردان-یا-تهراندشت

آب‌وهوای کردان یا تهراندشت بهتره؟

مسلما هر شخصی وقتی می‌خواهد در جایی ویلا و زمین بخرد، طبیعت و آب‌وهوای آن منطقه نیز معیار مهمی برای انتخابش خواهد بود. کردان و تهراندشت هر دو طبیعت زیبا و چشم‌نواز و زمین‌های حاصلخیزی دارند، پُر از باغ‌های میوه بوده و بسیار خوش‌آب‌وهوا هستند. بنابراین از این جهت هر دو نمره قبولی را می‌گیرند!

به لحاظ شرایط هوایی نیز تهراندشت آب‌وهوای معتدلی دارد و کردان سرد و کوهستانی است.

فراوانی آب در تهراندشت | فرصتی عالی برای باغداری و کشاورزی

یک نکته بسیار مهم این است که در بین مناطق اطراف تهران هیچ کجا به اندازه تهراندشت آب فراوان ندارد. داشتن منابع آب فراوان، برای یک منطقه ویلایی اهمیت زیادی دارد. در تهراندشت با داشتن منابع آب زیرزمینی فراوان و البته خاک حاصلخیز، شرایط بسیار خوبی برای باغداری و کشاورزی فراهم شده است. همچنین محوطه‌های سرسبز نیز از نتایج وجود آب فراوان در منطقه تهراندشت است.

ویلا استخردار کردان یا تهراندشت بخریم؟

ویلاهای استخردار از پرطرفدارترین انواع ویلاها هستند. اصلا لذت ویلا داشتن به همین است که آخرهفته‌ها خستگی تمام هفته را برداری، به ویلای خودت بروی، شنا کنی، کنار استخر آفتاب بگیری و همان‌جا همه خستگی‌ها و تنش‌ها را از تن و فکرت بیرون کنی و برای شروعی دوباره، انرژی و آرامش بگیری.

برای گرفتن بهترین و صادقانه‌ترین مشاوره‌ها در رابطه با خرید ویلا و زمین در تهراندشت می‌توانید به مشاورین املاک اسپیناس مراجعه کنید.

قیمت-ویلا-در-تهراندشت

شما هم اگر می‌خواهید ویلای استخردار بخرید که خب هم کردان و هم تهراندشت ویلاهای استخردار زیادی دارند؛ اما خیلی‌ها معتقدند برای خرید ویلای استخردار به‌خصوص استخر روباز، تهراندشت بهترین منطقه اطراف تهران است. علت این نیز آب فراوان تهراندشت و در ضمن آفتابی است که حدود پنج ماه از سال پُرنور می‌تابد که باعث می‌شود حتی در فصل‌های سرد نیز بتوانید آبتنی کنید و کنار استخر آفتاب بگیرید.

در مناطقی که آب‌وهوای سردی دارند مثل کردان و دماوند، در ماه‌های سرد سال امکان استفاده از استخر روباز چندان فراهم نیست.

خرید بهترین ویلاهای استخردار سرخاب در آژانس املاک اسپیناس

در بین مناطق مختلف تهراندشت، بهترین منطقه تهراندشت برای خرید ویلا استخردار، منطقه سرخاب است. سرخاب یکی از بهترین و پرآب‌ترین مناطق تهراندشت محسوب می‌شود.

مشاورین املاک اسپیناس با تسلط بالا و اشراف کاملی که به املاک منطقه دارند، بهترین فایل‌های ملکی را به شما معرفی می‌کنند. برای خرید ویلا استخردار در سرخاب و دیگر مناطق تهراندشت، با مناسب‌ترین قیمت، آژانس املاک اسپیناس از صفر تا صد انتخاب ویلا و معامله را همراه شما خواهد بود تا معامله‌ای امن و پرسود رقم بخورد.

املاک-اسپیناس،-مشاور-املاک-امن-و-مطمئن-در-تهراندشت

سرمایه‌گذاری در تهراندشت، منطقه‌ای اشباع‌نشده و رو به رشد

اگر بپرسید کردان یا تهراندشت کدام ارزش بیش‌تری برای سرمایه‌گذاری دارد، باید بگوییم با خرید ملک در هر دوی این مناطق به سود خوبی می‌رسید. البته نکته این‌جاست که کردان تا حدودی رشد خودش را کرده است؛ اما تهراندشت هنوز هم جای رشد و پیشرفت زیادی دارد. تهراندشت منطقه‌ای اشباع‌نشده است که سرمایه‌گذاری در آن‌جا با سودآوری زیادی همراه خواهد بود.

در ضمن میانگین قیمت ملک در تهراندشت متوسط و در کردان بالاست. شما می‌توانید با راهنمایی مشاورین آژانس املاک اسپیناس در منطقه تهراندشت ویلا یا زمینی با قیمت مناسب بخرید و هر زمان که خواستید آن را بفروشید، با سود زیاد این کار را انجام دهید؛ اما در کردان قیمت‌ها به مراتب بالاتر است.

قیمت زمین در تهراندشت

برای خرید زمین در تهراندشت باید حداقل در حدود ۳۰۰ میلیون بودجه داشته باشید. از لحاظ سرمایه‌گذاری، خرید زمین در تهراندشت رشد قیمتی چندماهه دارد؛ یعنی حتی در عرض چند ماه و مدت کوتاه هم پول‌تان چند برابر می‌شود.

برای مثال شما می‌توانید هم‌اکنون در تهراندشت زمین کاسبی زیر قیمت به ارزش ۱ میلیارد بخرید و دو ماه بعد با قیمت ۱.۵ میلیارد بفروشید یا مثلا زمینی که در سال ۹۷ متری ۵۰۰هزار تومان بوده، در حال حاضر ارزشش متری ۵ میلیون تومان است. برای خرید زمین بدون واسطه با مناسب‌ترین قیمت می‌توانید سراغ آژانس املاک اسپیناس بروید.

سرمایه‌گذاری-در-تهراندشت

قیمت ویلا در تهراندشت

همان‌طور که گفتیم متوسط قیمت ویلا در تهراندشت نسبت به کردان پایین‌تر است. ویلاهای تهراندشت از حداقل یک میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شوند و با توجه به موقعیت مکانی ویلا و امکانات ویلا و باقی مسائل، قیمت‌ها بالاتر هم می‌رود. خرید ویلا ارزان در تهراندشت یا ویلا لاکچری در تهراندشت، هر دو امکان‌پذیر است؛ این دیگر به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد چه ویلایی بخواهید بخرید.

در ضمن علاوه بر این که قیمت ویلا در تهراندشت مناسب‌تر است، تهراندشت منطقه آرام‌تر و خلوت‌تری هم نسبت به کردان است. اگر به دنبال آرامش هستید، تهراندشت نسبت به سایر مناطق ویلایی اطراف تهران، آرامش بیش‌تری دارد.

املاک اسپیناس، مشاور املاک امن و مطمئن در تهراندشت

تا به این‌جا درباره این که کردان یا تهراندشت کدام برای خرید ویلا و زمین و سرمایه‌گذاری بهتر است صحبت کردیم. اگر قصد دارید در تهراندشت ویلا یا زمین بخرید، قبل از هر چیز ابتدا باید سراغ مشاور املاک مطمئن و معتبری بروید تا سرمایه‌تان از دست نرود. به هر حال روز به روز متقاضیان خرید ملک در تهراندشت افزایش می‌یابند و به دنبال این افزایش تقاضا، بازار کلاهبرداری هم داغ‌تر می‌شود.

مشاورین املاک اسپیناس از سال ۹۵ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین آغاز کرده‌اند و حالا این آژانس املاک به یکی از بهترین و معتبرترین آژانس‌های املاک در منطقه تهراندشت تبدیل شده است. گروه مشاورین املاک اسپیناس با مدیریت مهندس مهدی پوردشت، از بومی‌های تهراندشت هستند و به همین خاطر تسلط کاملی بر منطقه و خرید و فروش ملک دارند. در نتیجه‌ی شناخت منطقه و فایلینگ قوی، مشاورین املاک اسپیناس با توجه به بودجه و سلیقه‌تان، بهترین فایل‌های ملکی را به شما معرفی خواهند کرد.

گروه-مشاورین-املاک-اسپیناس-با-مدیریت-مهندس-مهدی-پوردشت،

از صفر تا صد خرید ملک با آژانس املاک اسپیناس

این آژانس املاک کادر حقوقی هم برای مشاوره ملکی دارد تا معامله شما بدون هیچ مشکل قانونی پیش برود و دردسری پیش نیاید. اگر هم در املاک اسپیناس معامله‌ای صورت بگیرد می‌توانید نصف ثمن معامله را اول قرارداد و مابقی را طی چند فقره چک پرداخت کنید.

دیگر امکانات و فعالیت‌های این آژانس شامل موارد زیر می‌شود:

  • مشارکت در ساخت
  • انجام امور پیمانکاری
  • اخذ سند و انجام امور اداری
  • تصویربرداری هوایی توسط گروه فیلم‌برداری
  • بازدید آنلاین ملک برای مشتری توسط واتس‌اپ

 

مناطق تحت پوشش املاک اسپیناس

آژانس املاک اسپیناس مناطق ساوجبلاغ تهراندشت، سعیدآباد، سرخاب، اسماعیل آباد، نمکلان، آران، احمدآباد، قاسم آباد، حاجی آباد، رضاآباد و ایقربلاغ را پوشش می‌دهد. در بهترین مناطق تهراندشت می‌توانید بهترین فایل‌های ملکی را از مشاورین املاک اسپیناس بخواهید.

آدرس

سعیدآباد، خیابان ولیعصر، جنب کوچه قائم، مشاورین املاک اسپیناس

شماره‌های تماس

۰۹۱۲۶۷۸۸۰۲۰

۰۹۳۰۳۳۵۵۴۶۷

اگر قصد خرید یا سرمایه گذاری در مناطق ویلایی کرج دارید، جهت مشاوره رایگان با معتبرترین آژانس املاک این منطقه روی لینک زیر کلیک نمایید.

املاک اسپیناس

از-صفر-تا-صد-خرید-ملک-با-آژانس-املاک-اسپیناس

سخن پایانی درباره کردان یا تهراندشت

در این مطلب مهم‌ترین نکات را درباره مناطق ویلایی کردان و تهراندشت گفتیم. هر دو منطقه جز خوش‌آب‌وهواترین و زیباترین مناطق اطراف تهران هستند که پتانسیل بالایی هم برای سرمایه‌گذاری دارند. با خرید ملک در هر کدام از این مناطق می‌توانید آینده مالی خود را تضمین کنید. این دیگر به بودجه، اولویت‌ها و شرایط شما بستگی دارد که برای سرمایه‌گذاری و خرید ویلا سراغ کردان یا تهراندشت بروید. آژانس املاک اسپیناس در سعیدآباد تهراندشت، مشاور و همراه شما خواهد بود تا در این راه قدم‌هایتان را اصولی و درست بردارید و با انتخاب بهترین مسیر سرمایه‌گذاری، به بالاترین سودآوری برسید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید