بهترین کاربردهای چوب بامبو در دکوراسیون خانه

چوب بامبو در دکوراسیون

آیا می دانید که می‌توانید چوب بامبو در دکوراسیون داخلی خانه اضافه کنید و خانه را بهتر تزیین کنید؟ برای کسانی که دوست دارند خانه های خود را با عناصر طبیعی تزئین کنند، چوب تنها گزینه‌ی موجود نیست. چوب بامبو راهکاری راحت و ارزان برای افزودن بافت چوب به دکوراسیون داخلی خانه است. یک ماده ی قوی و انعطاف پذیر!

راهکارهای استفاده از چوب بامبو در دکوراسیون داخلی

چوب بامبو به عنوان تم آسیایی

اگر می‌خواهید به دکوراسیون منزلتان تم آسیایی اضافه کنید، چوب بامبو می‌تواند یک عنصر چندگانه برای افزودن به فضای شما باشد. با کاربرد مبلمان و وسایل ظریف و شیک از چوب بامبو خانه‌تان را سبز کنید. این متریال با دوام و قوی است، حتی از فولاد قوی تر است و در همه‌ی رنگ ها و انواع موجود است. چوب بامبو بدون توجه به تغییرات آب و هوایی ثابت می ماند که باعث می شود از آن به عنوان قطعات تزیینی در فضای باز استفاده کنید. اکنون که برخی از مزایای بزرگ مبلمان بامبو را می دانید، در ادامه ایده‌هایی جدید و الهام بخش در مورد چگونگی و مدل استفاده کردن از چوب بامبو در دکوراسیون داخلی را بازگو می کنیم.

ترکیب چوب بامبو و سبک دکوراسیون

چوب بامبو در دکوراسیون مدرن

بامبو، مبلمان مدرن را تکمیل می کند و یک سبک تزئینی طبیعی در خانه است، در حالی که هنوز هم به نظر ساده و مینیمالیستی است. شاخه های چوبی بامبو برای هر فضای مدرن ارزان ترین دکور هستند. تزیینات بامبو برای دکوراسیون مدرن ایده آل است، زیرا زیبایی شناسی ارگانیک و طبیعی دارد که بدون برگ یا گل بر خطوط بصری عمودی و افقی تأکید دارد.

کاربرد چوب بامبو در مبلمان

مبلمان بامبو

یکی از کاربردی ترین حالت‌های چوب بامبو استفاده از آن در وسایل و مبلمان می باشد. ویژگی انعطاف پذیر چوب بامبو برای ساخت انواع مبلمان، میز، تختخواب و وسایل تزیینی دیگر مانند جای عود و تابلوها کاربرد دارد.

صندلی بامبو

این مبلمان بامبو مناسب برای فضای باز است چرا که، همانطور که در بالا ذکر شد، به علت تغییرات آب و هوایی، تحت تاثیر قرار نمی گیرد. این قطعات تازه و مدرن، و قطعا منحصر به فرد از صندلی های پلاستیکی رنگی، بهتر است.

قطعات رنگی چوب بامبو در دکوراسیون

دکوری بامبو

اگر چه چوب‌های طبیعی بامبو به اندازه کافی زیبا هستند. اگر از رنگ و مدل آن‌ها خسته شدید می توانید چوب های بامبو خشک شده را متناسب با دکوراسیون رنگ کنید تا رنگ دلخواه را به فضای‌تان اضافه کنید. قطعات بامبو در رنگ های روشن رنگ می تواند رنگ های فوق العاده ای را به هر اتاق بیافزاید. اگر مطمئن نیستید که کدام رنگ را انتخاب کنید، سیاه و سفید کاملا دراماتیک و خنثی هستند و به زیبایی با هر دیوار رنگی ترکیب می شوند.

استفاده از بامبو برای تزیین سرویس بهداشتی

بامبو در دکوراسیون سرویس

یکی از بهترین فضاها برای کاربرد بامبو سرویس بهداشتی و حمام‌های بزرگ است. بامبوها به خاطر دوام و نگهداری کم یکی از بهترین گزینه ها برای تزیین این فضاها هستند.

ظرف چوبی بامبو

ظرف چوبی بامبو

کاربرد چوب بامبو به جای پارتیشن

بامبو و کاربرد پارتیشن

چیدمان چوب بامبو در گلدان

چوب بامبو در گلدان زیبا

کاربرد چوب بامبو در فضای باز

کاربرد چوب بامبو در فضای باز

از چوب بامبو به عنوان متریال فضاسازی استفاده کنید و با توجه به مقاوت آن برای دکوراسیون در فضای باز بسیار مناسب است. تزیین یک فضا با چوب بامبو بسیار آسان و ارزان است. میزها و صندلی های بامبو، کاربرد آن در فضای داخل یا خارج، روش عالی برای آوردن بافت به یک فضای نرم است.

چوب بامبو در کفپوش و سقف

چوب بامبو در سقف

تزیین پذیرایی با چوب بامبو

افزودن دکوراسیون چوب بامبو به پذیرایی شما قطعا سبکی مدرن و در عین حال نگاهی گرم به فضای زندگی شما می دهد.

چوب بامبو در دکوراسیون پذیرایی

انواع کاربرد چوب بامبو در خانه

چیدمان چوب بامبو

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا

برگرفته از : ofdesign.net

6 نظرات

  1. سلام برای تهیه این چوب باید چه کنم و کجا برم که بخرم چون توی منطقه ما از اینا تا حالا به چششم نخورده

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید