قیمت آپارتمان در سردار جنگل، خیابانی مهم در محله پونک

قیمت آپارتمان در سردار جنگل پونک

از قیمت آپارتمان در سردار جنگل خبر دارید؟ در این مقاله قصد داریم در مورد یک خیابان اصلی و مهم در محله‌ی پونک تهران یکی از پر معامله ترین محله های غرب تهران صحبت کنیم. هدف از این مقاله علاوه بر شناخت کلی محله‌ی پونک و خیابان سردار جنگل، رنج قیمت آپارتمان در این دو محله پر فروش است. با زومیلا همراه شوید.

در مورد محله پونک تهران چی می دانید؟

پونک از قدیمی ترین محله‌ها در شمال غرب شهر تهران ، که به خاطر وسعت زیاد این محله بخشی از آن در منطقه ۵ و بخشی دیگر در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده است. بخشی از محله پونک در ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۵ تهران است که شامل پونک شمالی، پونک جنوبی، باغ فیض، شهرک نفت، کوهسار، حصارک، المهدی، پونک باختری و غیره می‌ باشد.

محله پونک تهران

  • طبق آخرین آمار نفوس مسکن تعداد ۲۲ هزار نفر در این محله سکونت دارند.
  • خیابان‌های اصلی شامل میرزابابایی، اشرفی اصفهانی، شهید مخبری (گلستان)، سردار جنگل، همیلا، بلوار عدل، خیابان زیتون و بلوار کمالی می باشد.
  • از شمال به حصارک، از جنوب به بزرگراه شهید همت، از غرب به جنت آباد و از شرق به بزرگراه یادگار امام محدود می شود.
  • ساکنین این محله به بزرگراه‌هایی مانند حکیم، همت، اشرفی اصفهانی و نیایش به راحتی دسترسی دارند.

برای آشنایی بیشتر و بهتر با محله پونک این مقاله را مطالعه کنید : آشنایی با محله پونک، محله آرام تهران

قیمت آپارتمان در محله پونک

آب و هوای نسبتا مطلوب محله پونک، دسترسی آسان، مراکز خرید و امکانات خوب آن سبب افزایش تقاضای خرید یا اجاره خانه در این محله شده است. باید دانید که در محله پونک با دو رنج قیمتی متفاوت مواجه هستیم علت این تفاوت غیر از ساختار و متراژ خانه، منطقه قرارگیری آن در منطقه ۲ یا منطقه ۵ شهرداری تهران متغیر است.

خرید خانه در پونک

شما می توانید با جستجوی محله پونک در زومیلا روزانه صدها آگهی به روز و عکسدار را مشاهده کنید. خانه و آپارتمان مناسب خود را بیابید و با مشاور املاک مد نظر تماس بگیرید. در ادامه چند مورد از قیمت‌ها را از وب سایت هوشمند و معتبر زومیلا بررسی می کنیم:

قیمت آپارتمان در سردار جنگل

خیابان سردار جنگل

خیابان سردار جنگل در شمال غرب و منطقه ۵ تهران در محله پونک واقع شده است.

  • این خیابان، به سه قسمت سردارجنگل بالا (بالاتر از بزرگراه آبشناسان)، سردارجنگل سفلی (مابین بزرگراه همت تا میدان پونک) و سردارجنگل مرکزی (مابین میدان پونک تا بزرگراه آبشناسان) تقسیم می‌شود.
  • این خیابان به میدان پونک و بزرگراه مهم اشرفی اصفهانی نزدیک و دسترسی آسانی دارد و باعث می شود امتیاز خوبی برای انتخاب محل سکونت در پونک پیدا کند.
  • این محله نسبت به محله‌های مرکزی تهران شلوغ نیست و از هوای تمیزی برخودار است.
  • مرکز خرید بوستان، پارک شاهد، پارک نسترن و چند بانک از اماکن موجود در این خیابان هستند.

مرکز خرید بوستان در سردار جنگل

برای آشنایی با قیمت‌های این محله زومیلا چند آگهی به روز عکسدار و قیمت مناسب را برای شما ارائه می دهد، از جمله قیمت آپارتما‌ن های سردار جنگل موارد زیر هستند:

4 نظرات

    • سلام عرض می کنم خدمت شما… برای آگاهی از قیمت های به روز مسکن، به صفحه اصلی سایت زومیلا مراجعه کنید…

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید