خانه دانسته های ملکی مزایای استفاده از بالابر ساختمانی

مزایای استفاده از بالابر ساختمانی

مزایای استفاده از بالابر ساختمانی تفاوت زیادی بین بلند کردن وسایل سنگین با دست و استفاده از بالابر برقی وجود دارد. بالابرهای برقی معمولاً از ترکیب بالابر و چرخ دستی برخوردار هستند و به شما این امکان را می دهد تا طیف گسترده ای از انواع بارها را به راحتی بلند کرده و بارهای سنگین را به صورت کارآمد و سریع جابجا کنید. این بدان معنی است که کارگران شما قادر به انجام این کارها بدون ایجاد فشارهای ناخواسته بر روی بدن خود هستند.

مزیت های استفاده از بالابر ساختمانی

با خرید بالابر ساختمانی ارزان قیمت از مزیت های استفاده از بالابر ساختمانی بگم از آنجا که بالابر ساختمانی برقی براحتی وسایل سنگین برداشته شده و به راحتی جابجا میکند، می تواند سطح بهره وری در محل کار را بهبود بخشد. برخلاف بالابرهای دستی که برای کار کردن به تلاش زیادی نیاز دارند، بالابرهای برقی به شما کمک می کنند کار سریعتر انجام شود، بدون این که کارگران در طول روز بیش از حد احساس فشار و خستگی کنند. این به نوبه خود، بهره وری را در هنگام کار بهبود می بخشد و همچنین منجر به افزایش سود می شود و شرکت شما را قدمی به سوی اهداف خود پیش می برد.

مشخصات-فنی-بالابر-ساختمانی 

دوام بالا در بالابر ساختمانی

دوام بالا در بالابر ساختمانی از آنجا که بالابرهای برقی قطعات متحرک کمتری دارند و نسبت به بالابرهای دستی و هیدرولیکی میزان کاهش ساییدگی و پارگی را ایجاد می کنند. اگر به طور مرتب نگهداری و بازرسی شوند عمر آنها طولانی تر می شوند. ما در شرکت شاهین ابزار بهترین بالابرهای روز دنیا رو تولید میکنیم تا رضایت مشتریان رو جلب کنیم.

کاهش هزینه های مرتبط با کار

کاهش هزینه های مرتبط با کار یکی دیگر از مزایای استفاده از بالابر ساختمانی برقی این است که به کاهش هزینه های مربوط به کار کمک می کند. بسته به نوع مشاغل شما، استفاده از بالابر برقی ممکن است به شما امکان دهد تا با کارگران کمتری کار کنید. همانطور که می توانید حدس بزنید، این می تواند هزینه نیروی کار را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، و از آنجا که کار سریعتر انجام می شود، هزینه هر مورد در فرآیند تولید کاهش می یابد. این یعنی سود بالاتری برای هر کالای فروخته شده.

کاربردهای بالابر ساختمانی

از کاربردی های بالابرساختمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بارگیری ماشین آلات ساختمانی مانند کامیون
  • در زمان ساخت و ساز برای جابجایی مصالح بین طبقات
  • در بخش صنعت برای انتقال بار در کارخانجات و انبارها
  • انتقال آب از داخل چاه

کاربردهای-بالابر-ساختمانی

مشخصات فنی بالابر ساختمانی

حالا که با کاربرد بالابر ساختمانی آشنا شدید شاید برایتان جالب باشد که بدانید این دستگاه چگونه عمل می‌کند و چه ساختاری دارد یا مشخصات فنی بالابر ساختمانی چی هستش ؟
همان‌طور که گفتیم بالابرها انواع مختلفی دارند اما رایج‌ترین آن‌ها، بالابرهای سه فاز یا تک فاز هستند. بسته به تعداد فازهای آن‌ها، از یک خرید موتور بالابر ساختمانی ، گیربکس و کالکسه، سیم بکسل و پایه، ریل و قلاب و .. تشکیل‌شده است.

تمام این اجزا در کنار هم نوعی محفظه را شکل می‌دهند که می‌توانید به‌راحتی بار خود داخلشان بگذارید و به طبقات بالاتر بفرستید.

ظرفیت بار در بالابر ساختمانی

ظرفیت بار در بالابر ساختمانی اگر برای بلند کردن مواد سنگین به کارگران متکی هستید، ممکن است ساعت‌ها طول بکشد تا آنها به خصوص در یک پروژه مرتفع بلند کنند. بالابرهای برقی میزان وزنی را که می توان برداشته شده افزایش می دهند، به این معنی که کار ساختمانی شما می‌تواند سریعتر و حتی با تعداد کمتری کارگر انجام شود. تعمیرات جرثقيل سقفی. تعمیر جرثقيل وينچي.

ایمنی در بالابر ساختمانی

ایمنی در بالابر ساختمانی هنگامی که به حوادثی که می تواند در اثر بلند کردن تجهیزات سنگین رخ بدهد فکر می کنید، موارد بسیاری وجود دارد. از دردهای پشت گرفته به پایین انداختن وسایل سنگین روی انگشتان پا. این را نمی توان گفت که داشتن بالابر برقی حادثه ها را به طور کامل از بین می برد، اما مطمئناً می تواند آنها را کاهش دهد. دلیل این امر کاهش کار برای کارگران ساختمانی و احتمال آسیب دیدگی در کار است. تعمیرات بالابر مصالح بروینچ کارگاهی. شفت و قرقره بالابر. رولیک بالابر. …

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید