بهترین رستوران های نوشهر کدامند ؟

بهترین رستوران های نوشهر

نوشهر یکی از باصفاترین و سرسبزترین شهرهای شمالی است که هم جنگل دارد و هم دریا؛ به همین خاطر یکی از محبوب‌ترین و پُرمسافرترین مقاصد گردشگری کشورمان محسوب می‌شود. اما لذت سفر به نوشهر فقط به طبیعت‌گردی و رفتن به جنگل و دریا محدود نمی‌شود؛ بلکه رستوران‌گردی هم بخش بسیار جذابی از سفر است. اصلا مگر می‌شود به شهرهای شمالی بروید و غذاهای خوش‌طعم و عطر محلی را نوش جان نکنید ؟ شاید هم هوس فست‌فود و غذای فرنگی کنید. در هر صورت نوشهر برای هر سلیقه‌ای رستوران‌های خوبی دارد و می‌توانید خاطره‌های خوشمزه‌ای را در این شهر رقم بزنید. لابد حالا می‌پرسید بهترین رستوران های نوشهر کدامند؟ کدام رستوران‌های این شهر باکیفیت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها را دارند؟ در این مطلب از مجله زومیلا بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های نوشهر را به شما معرفی می‌کنیم تا رستوران‌گردی خوبی را در این شهر تجربه کنید.

غذاهای محلی مازندران

رستوران گیلانه برتر

اگر درباره بهترین رستوران در نوشهر بپرسید حتما در میان جواب‌هایی که می‌گیرید رستوران گیلانه برتر هم پیدا می‌شود. این رستوران نزد محلی‌ها و مسافران بسیار محبوب است و غذاهای بسیار لذیذی شامل انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی را سرو می‌کند. علاوه بر این رستوران گیلانه برتر دکوراسیون شیک و زیبایی هم دارد و جزو رستوران‌های لوکس نوشهر است. همچنین رستوران گیلانه برتر موسیقی زنده هم دارد.

آدرس: نوشهر، خیابان فردوسی شمالی

غذاهای پیشنهادی

  • جوجه کباب
  • چنجه گوسفندی
  • خوراک گردن
  • شویدپلو با ماهیچه

در این رابطه بخوانید : جاهای دیدنی نوشهر شهری زیبا و سرسبز

رستوران گیلانه برتر نوشهر

رستوران آفتابگردان از بهترین رستوران های نوشهر

مجموعه رستوران‌های آفتابگردان نوشهر دارای دو شعبه است که هر دو جزو رستوران‌های خوب نوشهر هستند. در رستوران‌های آفتابگردان هم کیفیت غذاها بالاست هم از نظر سرویس‌دهی و برخورد کادر رستوران بسیار عالی عمل می‌کنند. کوبیده مخصوص و پلوهای یک‌نفره رستوران آفتابگردان با تهدیگ‌های زعفرانی محشرش را از دست ندهید که حسابی معروف و لذیذ است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ایرانی و کباب‌های خوشمزه را سفارش دهید.

آدرس:

شعبه ۱: نوشهر، بلوار اما رضا، ساحلی

شعبه ۲: نوشهر، خیابان پانزده خرداد، روبه‌روی منابع طبیعی

غذاهای پیشنهادی

  • کته کباب
  • ماهی سفید
  • باقلا قاتق

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه نوشهر برای زندگی و خرید ویلا کجاست ؟

رستوران ساحلی در نوشهر

نرگس خاتون رستورانی عالی در نوشهر

نرگس خاتون یکی از رستوران‌های لوکس و معروف نوشهر است که به خاطر غذاهای باکیفیتش طرفداران زیادی دارد. رستوران و دیزی‌سرای نرگس خاتون در محیطی صمیمی و دلنشین با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و محلی از مهمانان پذیرایی می‌کند و در این رستوران خاطره‌ای ماندگار برایتان رقم می‌خورد. علاوه بر میز و صندلی در رستوران تخت‌هایی هم در نظر گرفته شده است که می‌توانید آن‌جا بنشینید و غذایتان را نوش جان کنید. در ضمن قیمت غذاهای رستوران نرگس خاتون به تناسب کیفیت غذاها بسیار منصفانه و معقول است. در این رستوران امکان برگزاری مراسم‌ها از جمله جشن تولد هم وجود دارد.

آدرس: نوشهر، بلوار امام رضا، نبش مدرس

غذاهای پیشنهادی نرگس خاتون یکی از بهترین رستوران های نوشهر

  • اردک شکم‌پر
  • زیره‌پلو با گوشت
  • کوبیده درباری

در این رابطه بخوانید : روستای چلک نوشهر کجاست ؟

رستوران نرگس خاتون

کته کبابی حسن شیرازی

شاید فکر کنید منظورمان رستوران حسن رشتی بوده و به اشتباه گفتیم حسن شیرازی؛ ولی این‌طور نیست. البته حسن رشتی هم جزو رستوران‌های خوب و محبوب نوشهر است؛ اما در این بخش می‌خواهیم رستوران کته کبابی حسن شیرازی را معرفی کنیم که در سفر به نوشهر حتما باید به آن‌جا بروید. حسن شیرازی رستوران لوکسی نیست؛ اما غذاهای ایرانی و محلی بسیار خوشمزه‌ای دارد که عاشق‌شان می‌شوید و طعم‌شان را فراموش نمی‌کنید. قیمت غذاها نیز بسیار منصفانه است و در فضایی دوستانه و صمیمی از شما پذیرایی می‌شود. در ضمن رستوران کته کبابی حسن شیرازی کنار ساحل است و در حین خوردن غذا می‌توانید از چشم‌انداز دریا هم لذت ببرید. خلاصه یک بار که به این رستوران بروید مشتری دائمی آن‌جا می‌شوید.

آدرس: نوشهر، بلوار امام رضا

غذاهای پیشنهادی

  • مرغ شکم‌پر
  • میرزا قاسمی
  • کباب چنجه
  • مرغ ترش

رستوران دامون جزو بهترین رستوران های نوشهر

اگر می‌خواهید در سفر به نوشهر به رستوران ساحلی بروید کافه رستوران ساحلی دامون را پیشنهاد می‌کنیم. در رستوران دامون انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دسرهای بسیار باکیفیت و لذیذی با قیمت مناسب سرو می‌شود و مشتریان رستوران از سرویس‌دهی و پذیرایی بسیار راضی هستند. رستوران دامون هم فضای سرپوشیده دارد و می‌توانید آن‌جا غذای خود را نوش جان کنید، هم محیط روباز بسیار زیبا و دلنشینی دارد تا در کنار ساحل و با چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا به غذا خوردن مشغول شوید.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۵ جاده نوشهر

غذاهای پیشنهادی

  • مرغ شکم‌پر
  • ماهی سفید
  • کباب شاندیز گوسفندی

در این رابطه بخوانید : تا قبل از خواندن این مطلب ویلا در نوشهر نخرید!

رستوران خوب در نوشهر

رستوران گلبرگ نوشهر

رستوران گلبرگ یا در واقع همان چلوکبابی گلبرگ انواع کباب‌ها، جوجه‌، دل و جگر و قلوه و خلاصه لذیذترین غذاهای گوشتی را سرو می‌کند و همیشه جزو محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین رستوران‌های نوشهر است. در چلوکبابی گلبرگ که همه آن را به عنوان یکی از بهترین رستوران های نوشهر می‌شناسند تمام غذاهای منو از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شود و قیمت‌ها نیز بسیار مناسب هستند. در ضمن کباب‌ها در فضای بیرونی و جلوی چشم مشتری آماده می‌شوند. جلب رضایت مشتری اهمیت بسیار زیادی در رستوران گلبرگ دارد و مشتریان ثابت و زیاد رستوران نشان می‌دهد که در این امر موفق بوده‌اند.

آدرس: نوشهر، پلاژ حسینی (سیترا)، خیابان عرفان

کافه رستوران ویان

قرار نیست در نوشهر فقط غذای محلی بخورید، شاید هوس فست‌فود کنید و دنبال جایی باشید که پیتزاها و ساندویچ‌های خوشمزه‌ای داشته باشد. در این صورت رستوران ایتالیایی ویان نوشهر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کم‌تر از دو سال از افتتاح این رستوران می‌گذرد؛ اما در همین مدت مشتریان پر و پا قرص زیادی پیدا کرده و به یکی از بهترین رستوران‌های شهر تبدیل شده است. در رستوران ویان انواع پیتزا، پاستا، برگر، ساندویچ و سالاد سرو می‌شود و غذاها بسیار لذیذ و باکیفیت هستند. در ضمن در رستوران ویان می‌توانید با هماهنگی قبلی جشن تولد هم برگزار کنید.

آدرس: نوشهر، بلوار امام رضا، جلوتر از مدرس، نبش امام رضا ۲۵

غذاهای پیشنهادی رستوران ویان یکی از بهترین رستوران های نوشهر

  • پیتزا فیلتو
  • ویان برگر
  • نان سیر
  • پاستا آلفردو

رستوران ایتالیایی در نوشهر

سخن پایانی درباره بهترین رستوران های نوشهر

شهرهای شمالی اغلب تنوع غذایی بالایی دارند و برای رستوران‌گردی و چشیدن غذاهای لذیذ و خوش‌طعم و عطر مقصد مناسبی هستند. نوشهر هم یکی از این شهرها و بهشت شکموها یا بهتر است بگوییم عاشقان غذاست. این شهر رستوران‌های زیادی دارد که ما در این مقاله از زومیلا سعی کردیم از بین آن‌ها پرطرفدارترین و بهترین رستوران های نوشهر را به شما معرفی کنیم. شما هم اگر تجربه‌ای از رستوران‌گردی در نوشهر دارید آن را با ما در میان بگذارید تا دیگر خوانندگان این مطلب هم بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید