محله های خوب تبریز برای اجاره کدامند؟

محله های خوب تبریز برای اجاره

کلانشهر تبریز یکی از بزرگ‌ترین مراکز استان در ایران و یک شهر غنی و با کیفیت برای زندگی به حساب می آید. با توجه به نرخ بالای خرید خانه در بهترین محله‌های شهر تبریز خیلی از افراد به اجاره نشینی در این شهر روی آورده‌اند. قبل از اینکه بخواهید در تبریز خانه اجاره کنید، برای راهنمایی کامل در خصوص محله‌ های خوب تبریز برای اجاره و نرخ اجاره بها این مقاله را مطالعه کنید.

اجاره خانه در تبریز

به منظور رهن و اجاره خانه و آپارتمان در تبریز آشنایی با محله‌های مسکونی این شهر بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است. مانند سایر شهرهای ایران شهر تبریز نیز از نظر موقعیت اجتماعی به سه دسته بالاشهر، پایین شهر و متوسط تقسیم می شود. برای اجاره آپارتمان در تبریز ابتدا به بودجه خود توجه کنید. پس از بودجه محله های خوب تبریز برای اجاره را بشناسید و با توجه به متراژ نوع مسکن (آپارتمانی یا ویلایی) و عمر بنا می‌توانید از میان ۱۰۰۰ آگهی متنوع و به روز زومیلا، خانه و یا آپارتمان مد نظر خود را بیابید با مشاور املاک مد نظر تماس بگیرید و ملک را اجاره کنید. با ما همراه شوید تا به تفکیک محله‌ها به آگهی‌های مربوطه خانه و آپارتمان در تبریز لینک شوید.

کلانشهر تبریز در شب

محله‌های خوب تبریز برای اجاره کجاست؟

رهن و اجاره در محله های بالاشهر تبریز

گران‌ترین مبالغ اجاره آپارتمان در تبریز به محله‌های بالاشهر و با کلاس تبریز اختصاص دارد. محله‌هایی چون ولیعصر ائل گلی، زعفرانیه و میرداماد که در قسمت شرقی شهر واقع شده‌اند٬ جزو محله های خوب تبریز برای اجاره نشینی هستند. این محلات اصیل و دارای قدمت بالایی هستند و خانه‌هایی با متراژ بالا و قیمت نسبتا بالا دارند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که، از آنجا که ولیعصر از محله‌های بزرگ تبریز است، در سه بخش شمالی، جنوبی و مرکزی جای می‌گیرد، گران‌ترین خانه‌های ولیعصر متعلق به بخش شمالی هستند.

محله گران ائل گلی

پیشنهاد زومیلا به شما برای رهن و اجاره خانه در محله‌های بالاشهر و گران قیمت تبریز، مشاهده آگهی‌های به روز و عسکدار از محله‌های ولیعصر و ائل گلی در تبریز می باشد. به طور کلی می توان گفت قیمت رهن و اجاره در این محله‌ها به طور متوسط، اجاره ماهیانه ۲ میلیون تومان با مبلغ ودیعه ۵۰ میلیون تومان و یا حتی بیشتر است. گفتنی است که متراژ خانه ها نیز به طور متوسط بالای ۱۲۰ متر می باشد.

برای آشنایی بیشتر و بهتر با شهر تبریز و محله های آن برای خرید خانه این مقاله را از دست ندهید : آشنایی با محله‌های خوب تبریز برای خرید خانه

رهن و اجاره در محله های متوسط تبریز

محله‌هایی که در موقعیت جغرافیایی در مرکز شهر تبریز واقع شده‌اند هم از نظر دسترسی و هم از نظر قیمت از موقعیت مناسب‌تری برخودار هستند. از جمله این محله‌ها می توان به خیابان منظریه، آبرسان، بام فرشته، یاخچیان، استانداری، مرزداران، باغمیشه، میدان ساعت و سایر محله‌های مرکزی می باشد.

خیابان آبرسان
خیابان آبرسان

پیشنهاد زومیلا به شما برای رهن و اجاره خانه در محله‌های متوسط و مرکزی شهر تبریز، مشاهده آگهی‌های عکسدار از محله‌های یاغچیان، مرزداران و باغمیشه است. قیمت ملک و رهن و اجاره و متراژ خانه در این محله‌ های خوب تبریز برای اجاره مختلف می باشد ولی به نسبت محله‌های باکلاس این شهر بسیار مناسب‌تر است.

محله های مناسب زندگی دانشجویی در تبریز

اجاره خانه در تبریز

شهر تبریز با داشتن سه دانشگاه دولتی اصلی و مهم و نیز دانشگاه‌های معتبر دیگر در سطح کشور یک شهر دانشجو پذیر از سراسر ایران می باشد. مسئله پیدا کردن مسکن اجاره‌ای برای همه‌ی اقشار جامعه بلاخص دانشجویان تازه وارد به شهرهای بزرگ وجود دارد. اگر دو آیتم قیمت دسترسی مناسب را زندگی دانشجویی ملاک قرار دهیم می توان محله‌های مرکزی و مناسب تبریز از جمله آبرسان، شهناز، میدان ساعت، طالقانی و حتی باغمیشه را معرفی کنیم.

اجاره آپارتمان در تبریز

اجاره خانه در محله های خوب تبریز

پس از شناخت محله های خوب تبریز برای اجاره، خبر خوب اینجا است که سامانه هوشمند و معتبر جستجوی املاک زومیلا، به طور اختصاصی بر روی اجاره آپارتمان در تبریز فعال و نزدیک به ۱۰۰۰ آگهی به روز از آپارتمان‌های مناسب در مناطق مختلف با قیمت‌های مختلف در اختیار شما قرار می دهد. غیر از فایل اختصاصی اجاره آپارتمان، فایل‌های اجاره خانه در تبریز، اجاره دفتر کار و مغازه در تبریز نیز فعال است. با ما همراه شوید تا در شهر تبریز هر نوع ملکی که مد نظرتان است را رهن و اجاره کنید یا حتی اجاره بدهید.

25 نظرات

    • بله با نظر شما موافقم چون هم در مسیر بی ار تی هستش هم مترو که تا پایین ترین نقطه شهر میره و دارای هتل 5 ستاره چنلی بل میباشد
      به نظرم ایشون کلا اشتباه نوشتن فک کنم تبریزی نبودن کجای میرداماد بالا شهر هستش!!!
      مناطق بالا شهر تبریز ولیعصر ایل گلی رشدیه مرزداران خاوران هستش

    • ساکنین شهرک مرزدران و نصر کلا از شهرستانها و روستاهای اطراف تبریز هستن آدم اونجا احساس غربت میکنه و انگار تو تبریز ساکن نیست

  1. پس رشدیه که جزو بهترین مناطق بالا شهره چرا تو لیست تون نیست؟. میرداماد اصلا جای جالبی نیست که شما در بالاشهر نوشتین.

  2. ساکنین شهرک مرزدران و نصر کلا از شهرستانها و روستاهای اطراف تبریز هستن آدم اونجا احساس غربت میکنه و انگار تو تبریز ساکن نیست

  3. نصر منطقه ۴ تبریز هست ولی اصلا مرکز شهر محسوب نمیشه هر چند منطقه با کلاسی هست متراژ خانه ها بالا قیمتاشونم زیاده باغمیشه هم منطقه ۵ هست ولی مرزداران و یاخچیان جای بسیار مناسبی برا زندگی نیست اصلا نمیشه گفت بالا شهر هست چون جزو مناطق پایین محسوب میشه به جای این مناطق باید رشدیه رو در صدر قرار میدادین
    ولیعصر ائل گلی رشدیه زعفرانیه نصر باغمیشه فرشته آبرسان

    • ممنون از اینکه تجربه خوبتون رو به اشتراک گذاشتید به زودی این مقاله آپدیت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید