خونه ای شاد با سبک مکزیکی در دکوراسیون داخلی

سبک مکزیکی در دکوراسیون داخلی خانه

اگر شما رنگ های غلیظ و رنگارنگ، مبلمان سبک روستایی و دکوراسیون بومی آمریکایی را دوست داشته باشید، بهتر است ایده‌های سبک مکزیکی در دکوراسیون داخلی خانه را به کار ببرید. با ما همراه شوید تا دکوراسیون مکزیکی را بهتر بشناسید و تصاویر جدید از این سبک در خانه ببینید و ایده بگیرید.

سبک مکزیکی چه ویژگی هایی دارد؟

سبک مکزیکی در دکوراسیون داخلی دارای یک سری ویژگی های واضح است، ترکیب چوب های روستایی و مبلمان فرفورژه و فلزی با رنگ های غلیظ، روشن و زنده. این سبک ترکیبی از معماری اروپایی اسپانیا و فرهنگ قبیله ای بومی آمریکایی است که زیباترین و رنگارنگ ترین آثار هنری و دکوری‌هایی که در هر نقطه از جهان یافت می شود را در بر می گیرید. سبک مکزیکی شامل نمادهای بسیار زیادی مانند فلفل قرمز، کاکتوس و کلاه های بزرگ است.

دکوراسیون مکزیکی

دکوراسیون سبک مکزیکی، بسیار غنی و پر از جزئیات کوچک که به راحتی قابل تشخیص اما در عین حال در ترکیبات بسیار دشوار است. خانه های مکزیکی با محیط گرم و با استقامت و عناصر پیچیده داخلی مشخص می شود.

اگر به دنبال سبکی خاص و متنوع برای دکوراسیون داخلی خانه خود هستید این مقاله را از دست ندهید : دکوراسیون سبک بوهمین در خانه + تصاویر سبک بوهو ۲۰۱۹

رنگ و بافت

رنگ های غلیظ و متنوع و پارچه‌های بافته شده در هنگام طراحی دکوراسیون سبک مکزیکی، کلیدی هستند. اگر در کاربرد سبک مکزیکی در دکوراسیون داخلی تصمیم دارید جزیيات مانند سفال یا مبلمان های تزئینی داشته باشید، پس زمینه اتاق را ساده نگه دارید.

رنگ دیوار در سبک مکزیکی

رنگ دیوار در دکوراسیون مکزیکی

دیوارهای اتاق را به یک رنگ گرم ایجاد کنید که به عنوان یک پس زمینه مناسب برای دکوراسیون مکزیکی الهام بخش باشد. برای یک نگاه جسور، یک رنگ در طیف رنگی غنی مانند آجر یا خاک رس انتخاب کنید. اگر دیوارهای تیره بیش از حد در دکوراسیون شما باشد، یک رنگ خنک گرم مانند ماسه ای یا خاکستری را انتخاب کنید. در نهایت برای ثبات سبک در دیوارها، از تکنیک نقاشی و رنگ آمیزی استفاده کنید تا ظاهر مانند گچ و سیمان یا خشت ایجاد کنید.

مبلمان مکزیکی

مبلمان مکزیکی سبک ظاهری بسیار روستیک دارند. این مبلمان به طور معمول از کاج، چوب اصلاح شده و فرفورژه ساخته شده است، این نوع مبلمان را می توان بیشتر به سبک های زیر طبقه بندی کرد که شامل: سبک اسپانیایی، توسان (Tuscan) ، سانتا ف (Santa Fe) ، تگزاس رانچ (Texas Ranch).

مبلمان کلاسیک مکزیکی

مبلمان سبک اسپانیایی رسمی ترین و ظریف ترین مبلمان مکزیکی است. مبلمان توسکانی دارای یک حال و هوای قدیمی و مدیترانه ای است، در حالی که سبک سانتافه و تگزاس رنچ دارای تأثیرات روستایی از غرب قدیمی هستند. مبلمان مکزیکی را می توان با یک روکش براق از حالت طبیعی چوب خارج کرد یا از اندود مس غنی شده استفاده کرد.

عناصر دکوراتیو مکزیکی

با استفاده از هنرهای معاصر و کلاسیک مکزیک، سفال یا پرده نقشدار، رنگهای متنوع و مختلفی را به فضای خود اضافه کنید.

جزییات سبک مکزیکی

دکور مکزیکی

یکی از محبوب ترین لوازم جانبی در دکوراسیون مکزیکی، سفالگری (Talavera) است که ریشه در شهر پوبلا دارد. این منطقه حاوی خاک رس با کیفیت بالا است. سفالگری Talavera دارای طرح های پیچیده و رنگارنگ است که بسیاری از آنها تحت تاثیر فرهنگ، گیاهان و جانوران مکزیک قرار دارند. انواع مدل های سفال طلورا که برای خانه انتخاب می کنید شامل کاشی ها، ظرف غذا، دیس ها و سینی ها، آثار هنری دیواری و سایر وسایل تزئینی است.

کاشی تالاورا

طرح کاشی مکزیکی

کاشی های سرامیکی تزئینی به عنوان یک عنصر مهم در تزیین خانه های مکزیکی کلاسیک هستند که می تواند برای زمینه دیوارها و کف آشپزخانه استفاده شود، برای میز یا کانتر یا به عنوان یک قاب تزئینی رنگی در اطراف آینه. این کاشی ها معمولا برای تزیین شومینه ها و یا نقاشی های دیواری استفاده می شود، به عنوان مرزهای آینه ها، پنجره ها و درب ها، و در حمام ها. کاشی های کف Terra Cotta معمولا در دکوراسیون سبک مکزیکی دیده می شود.

کوزه گری

سفالگری Talavera یک سبک مکزیکی از سرامیک است که معمولا به صورت دستی با نقوش رنگارنگ و یا الگوهای پیچیده نقاشی شده است. این نوع سرامیک نیز برای کاشی، گلدان های گل و شمع ها استفاده می شود و حال و هوای سبک مکزیکی در دکوراسیون داخلی را پدید می آورد.

هنر عامیانه و سنتی

هنر سنتی مکزیک شامل تزئینات چوبی، مجسمه ها، هنر مذهبی و سایر زیور آلات دست ساز است. در دکوراسیون مکزیکی، ممکن است مواردی شامل جمجمه و اسکلت که به طور مرتب تزئین شده اند، ببینید.

گیاهان گرمسیری

گیاهان خانه مکزیکی

استفاده از گیاهان گرمسیری و انواع کاکتوس ها لزوما ویژگی‌ای مشخص برای این سبک خاص نیست، اما این عنصری است که خانه شما به سبک مکزیکی به نزدیک تر می سازد و دکوراسیون مکزیکی را کامل می کند. رنگ های پر جنب و جوش در این گیاهان، سرزندگی و حس و حال طبیعت فقط دو ویژگی مشخص برای این گیاهان است.

سبک مکزیکی در دکوراسیون پذیرایی

خانه مکزیکی سنتی
خانه مکزیکی سنتی
خانه مکزیکی کلاسیک
خانه مکزیکی کلاسیک

کلاه مکزیکی در دکوراسیون رنگ خردلی مکزیکی خانه مکزیکی مدرن دکوراسیون پذیرایی مکزیکی دکوراسیون مکزیکی مدرن دکوراسیون مکزیکی در پذیرایی

دکوراسیون مکزیکی در آشپزخانه

آشپزخانه مکزیکی تزیینات سبک مکزیکی

سبک مکزیکی در دکوراسیون فضاهای مختلف خانه

دکوراسیون مکزیکی جزییات سبک مکزیکی تزیینات مکزیکی سرویس بهداشتی به سبک مکزیکی سبک مکزیکی در اتاق خواب ترکیب رنگ در سبک مکزیکی دکوراسیون مکزیکی مدرن

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا
برگرفته از : interiordesign.lovetoknow.com

3 نظرات

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید