گرانترین خانه های یزد در کدام خیابان‌ها هستند ؟

گرانترین خانه های یزد در کدام خیابان‌ها هستند؟

قیمت خانه در یزد هر چه به مرکز شهر یا محله‌های شلوغ پر از پاساژ و مغازه نزدیک می‌شوید، گران‌تر خواهد شد. گرانترین خانه های یزد در اطراف شناخته‌شده‌ترین خیابان‌ها و بلوارهای این شهر جهانی ساخته شده‌اند. در هر یک از این محله‌های باکلاس یزد به دلایل متعدد همانند متراژ زمین، تعداد طبقات خانه، امکاناتی مانند داشتن حیاط، انبار، پارکینگ و درب مجزا قیمت خانه‌ها بالا رفته است. در این مقاله زومیلا محله‌ها و مناطق یزد را که خانه‌هایی با متراژ بالا و قیمتی گران در آن‌ها قرار گرفته است را معرفی می‌کنیم. همچنین با سامان ملک معتبرترین و بهترین مشاور املاک یزد آشنا خواهید شد تا بتوانید معامله‌ای امن را رقم بزنید.

بلوار جمهوری از خیابان‌های قدیمی شهر

یکی از بهترین محله‌ها و خیابان‌های یزد بلوار جمهوری است. این بلوار از دروازه قرآن تا ابتدای خیابان مطهری (چهارراه وکیل) امتداد یافته و در میان دو منطقه ۶ و ۸ قرار گرفته است. متراژ اکثر خانه‌ها نیز در این محله بالاست. این خیابان طویل در اطراف بافت سنتی یزد قرار دارد و به همین خاطر همیشه پر از توریست و گردشگر است. وجود رستوران‌های مشهور و سنتی متعدد در اطراف بلوار جمهوری عاملی برای افزایش رفت‌وآمد در روزهای تعطیل در این منطقه است. معروف‌ترین شیرینی‌فروشی یزد یعنی حاج خلیفه نیز در این بلوار است و خوشمزه‌ترین شیرینی‌های یزدی را به مشتریان می‌دهد. برای رفتن به هتل‌هایی مانند باغ مشیرالممالک، پارسیان، هتل خاتم و هتل زنبق گذرتان به این بلوار خواهد افتاد. خیابان‌هایی مانند انقلاب، مطهری، استقلال و وکیل هم به این بلوار راه دارند. گرانترین خانه‌های یزد در این بلوار بیشتر نزدیک به دروازه قرآن قرار گرفته‌اند.

برای دانستن اطلاعات بیش‌تر و قیمت دقیق املاک جمهوری می‌توانید از معتبرترین مشاور املاک یزد یعنی سامان ملک مشورت و راهنمایی بگیرید.

معروف‌ترین شیرینی فروشی یزد

املاک محله صفائیه یزد

محله صفائیه که به محله دکتر مهندس‌ها نیز مشهور است، محله‌ای با خیابان‌های عریض و شطرنجی است. در صفائیه یزد بیشتر خانه‌ها ویلایی و با متراژ بالا هستند که از زمان قبل از انقلاب به جا مانده‌اند. به همین علت گرانترین خانه های یزد در این محله یافت می‌شوند. وجود خیابانی مانند عدالت در این محله سند این ادعاست. هتل پارسیان صفائیه و میدان آزادگان از مهم‌ترین اسامی‌ای هستند که در این محله خواهید شنید. امکاناتی مانند دسترسی آسان و خیابان‌کشی دقیق شطرنجی، پارک آزادگان، وجود غذاخوری‌های فراوان مانند انواع فست‌فود و رستوران‌ها، پردیس سینمایی تک و مرکز خرید آریا و مجتمع تجاری صدف به قیمت خانه های یزد در این محله افزوده است. به طور مثال خانه‌ای ۴۵۰ متری در این محله به قیمت ۳۵ میلیارد توسط املاک یزد معامله می‌شود. بیشتر خانه‌های حیاط‌دار در یزد را در این محله اعیان‌نشین خواهید یافت.

برای خرید خانه در محله صفاییه به سرمایه زیادی نیاز دارید و خرید و فروش ملک در این محله معامله حساسی خواهد بود. با مراجعه به سامان ملک می‌توانید در فضایی امن خانه مورد نظرتان را از میان املاک صفاییه انتخاب و خریداری کنید. مشاورین باتجربه سامان ملک بهترین فایل‌ها را در محله های خوب و لوکس یزد به شما معرفی می‌کنند.

صفائیه یزد

میدان کاج و خیابان عدالت در یزد

میدان کاج در منطقه دو یزد و در نزدیکی خیابان‌های شهید قندی، سینا، جهاد و صیاد شیرازی قرار دارد. این میدان به مراکز خدماتی مهم شهر مانند بیمارستان شهید صدوقی، داروخانه‌های متعدد، مسجد جامع نجف آباد، سالن‌های ورزشی و استخر کاج، مرکز خرید آریا، مجتمع تجاری صدف، فروشگاه رفاه، موسسه آموزش عالی امام جواد، دانشکده پرستاری و مامایی شهید صدوقی، پژوهشکده‌ها و البته رستوران‌های فراوان نزدیک است.

دسترسی به چنین امکاناتی این محله و میدان را به یکی از بهترین نقاط شهر یزد برای زندگی تبدیل کرده است؛ بنابراین برخی از گرانترین خانه‌ها در این محله یافت می‌شوند. خیابان عدالت در نزدیکی این میدان، گرانترین خانه‌های یزد را در متراژهای بالای ۳۰۰ متر دارد. این میدان در نزدیکی باکلاس‌ترین محله یزد یعنی صفائیه قرار گرفته است.

بلوار پروفسور حسابی در نزدیکی صفائیه

یکی از بلوارهای کناری محله‌ی صفائیه بلوار پروفسور حسابی است. این بلوار در غرب صفائیه واقع شده و برای دانشجویان مهم‌ترین خیابان محسوب می‌شود. چرا که دقیقا در راستای دانشگاه یزد است و انتهای آن نیز به دانشگاه آزاد اسلامی یزد می‌رسد. همین موضوع باعث افزایش قیمت خانه‌ها در این محله شده است.

جدای از وجود دانشگاه در بلوار پروفسور حسابی، میدان فرهنگ و تا دلتان بخواهد کافی‌شاپ و کافه باعث محبوبیت این خیابان در میان قشر جوان شده است. این امکانات باعث شده تا برای خانه‌های این محله قیمت‌های نسبتا بالایی گذاشته شود. البته نسبت به محله‌ای مانند صفاییه محله ارزان‌تری است یا بهتر است بگوییم خانه‌هایی با قیمت مناسب‌تر دارد. میدان عالم یا همان میدان دانشگاه نیز در انتهای بلوار پروفسور حسابی از دیگر میدان‌هایی است که اطرافش مملو از گرانترین خانه های یزد است.

املاک-صفائیه-یزد

میدان ابوذر، خیابان کاشانی و فلاحی گرانترین خانه های یزد

این میدان هم در شمال محله صفائیه قرار گرفته است و سه خیابان تیمسار فلاحی، بلوار دشتی و کاشانی به آن منتهی می‌شوند. با خرید خانه در یزد و البته در چنین میدان و خیابان‌هایی به نسبت مرکز محله صفائیه قیمت کم‌تری خواهید پرداخت؛ اما همچنان به سراغ گرانترین خانه‌ها در یزد رفته‌اید.

بلوار دانشجو نزدیک به راه‌آهن یزد

اگر خیابان کاشانی را از محله صفائیه ادامه دهید و به میدان شهدای محراب برسید، در واقع به ابتدای بلوار دانشجو رسیده‌اید. امتداد خیابان پروفسور حسابی نیز به این بلوار می‌رسد. در نتیجه به دانشگاه یزد بسیار نزدیک هستید.

پارک شادی و دانشگاه علم و هنر یزد در این خیابان قرار دارند. برای دسترسی به هتل جهانگردی هم باید به این بلوار بروید. بودن در چنین منطقه و محله‌ای دلیل بر گران شدن خانه‌های بلوار دانشجو در یزد شده است.

املاک در یزد

سامان ملک بهترین مشاور املاک یزد

در این مطلب درباره بهترین و گران‌ترین خانه ها و محله های یزد صحبت کردیم. حال در تکمیل این مطلب باید بگوییم که بهترین خانه‌ها در بهترین محله‌های یزد را از مشاورین سامان ملک بخواهید. سامان ملک از ابتدای سال ۱۴۰۰ در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره منزل مسکونی، آپارتمان و زمین فعالیت می‌کند و در طی همین مدت توانسته حدود ۱۰۰ معامله موفق را به ثبت برساند.

همچنین امکان خرید آپارتمان اقساطی به صورت ۳۰ درصد نقد و مابقی اقساط تا زمان تحویل با اعطای وام مسکن هم وجود دارد. محله جمهوری در شمال یزد و صفاییه در جنوب یزد جزو محله‌های لوکس یزد به حساب می‌آیند و متقاضیان خرید ملک در این دو محله نیز همواره در حال افزایش هستند. شما هم اگر می‌خواهید صاحب یکی از خانه‌های شیک با امکانات عالی در این محله‌ها شوید می‌توانید با خیال راحت سراغ سامان ملک بروید.

پیشنهاد بهترین فایل‌های ملکی از سامان ملک

گروه املاک سامان ملک با مدیریت آقای وحید منتظری با فایلینگ جامع و قوی و تسلط بالا به منطقه و قیمت‌ها، تعداد زیادی از بهترین فایل‌ها را به شما معرفی می‌کنند. تنوع زیاد فایل‌هایی که مشاورین سامان ملک به شما معرفی می‌کنند باعث می‌شود گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشته باشید و بتوانید به تناسب بودجه و سلیقه‌تان ملکی مناسب برای خود انتخاب و خریداری کنید. در ضمن علاوه بر مراجعه حضوری این امکان هم وجود دارد که ابتدا به سایت سامان ملک مرکز امن و آنلاین معاملات ملکی مراجعه کنید.

سامان-ملک-مشاور-املاک-یزد

مناطق تحت پوشش سامان ملک مشاور املاک معتبر در یزد

سامان ملک املاک بهترین محله های یزد به‌خصوص لوکس‌ترین و گرانترین خانه های یزد در محله‌های صفاییه و جمهوری و همچنین روستاهای ییلاقی یزد را پوشش می‌دهد. با مراجعه به سامان ملک با بودجه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به بالا می‌توانید خانه‌ای مناسب در محله های خوب یزد بخرید و معامله‌ای با بیش‌ترین سوددهی داشته باشید.

آدرس سامان ملک

یزد، صفائیه، بلوار شهید قندی، میدان ریاضی یزدی

شماره تماس سامان ملک

۰۳۵۹۱۰۰۹۰۰۳

سخن پایانی

علاوه بر محله‌ها و خیابان‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، در دیگر خیابان‌ها مانند بلوارهای جانباز، جوان، خامنه‌ای، فضیلت و مهدی نیز گرانترین خانه های یزد قرار گرفته‌اند. برای خرید خانه در هر یک از این خیابان‌ها یا کوچه‌های فرعی آن‌ها باید مبالغ میلیاردی بپردازید. این خانه‌ها روز به روز به قیمتشان افزوده می‌شود و به عنوان سرمایه‌گذاری سودآور نیز می‌توان به آن نگاه کرد.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید