تفاوت پلن Individual اسپاتیفای و فمیلی اسپاتیفای چیست؟

تفاوت-پلن-Individual-اسپاتیفای-و-فمیلی-اسپاتیفای-چیست؟

چکیده 

تفاوت پلن Individual اسپاتیفای و family فمیلی اسپاتیفای چیست؟ | خرید اکانت اسپاتفای پرمیوم شده قانونی ارزان

از مشهور ترین سرویس‌های پخش موسیقی و استریم آهنگ، می‌توان به نرم‌افزار اسپاتیفای اشاره کرد؛ این سرویس به‌طور مرتب با یک نسخه‌ی جدید و به‌روز به عرصه تکنولوژی وارد می‌شود و قابلیت‌های بسیار محبوب و کاربردی در خود جای داده است؛ همین امر سبب افزایش روز‌افزون طرفداران این اپلیکیشن شده است. میلیون ها کاربر در سراسر جهان، از اسپاتیفای استفاده می‌کنند و با وجود پلن ها و امکانات متفاتی که اسپاتیفای به آنها عرضه میکند از آن به عنوان برترین اپلیکیشن پخش موسیقی روز دنیا، یاد می‌کنند. در این مقاله قصد داریم انواع پلن های پرمیوم اسپاتیفای را معرفی کرده و در نهایت تفاوت پلن family با پلن individual را بررسی کنیم.

پلن های مختلف اسپاتیفای

سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای دارای قابلیت‌های بسیار جالبی است و این نرم‌افزار دارای پلن‌های متفاوتی نیز میباشد؛ شما عزیزانی که قصد ساختن اکانت اسپاتیفای را دارید، باید با بررسی علاقه و نیاز خود، در انتخاب پلن و خرید اشتراک از مراکز و فروشگاه های قانونی مانند اکانتیشاپ توجه کنید، تا خدمات متناسب با سلیقه و نیاز شما را در اختیار شما قرار دهد. با داشتن اشتراک پرمیوم میتوانید آهنگ های خود را دانلود کرده و بصورت آفلاین گوش دهید. برای همیشه از شر تبلیغات مزاحم خلاص شوید و هرچقدر که میخواهید در میان موزیک ها بالا و پایین شوید و آنها را عوض کنید.

در ادامه شما عزیزان را با انواع پلن و کارایی آن‌ها آشنا خواهیم ساخت؛ انواع پلن اسپاتیفای عبارتند از:

  • INDIVIDUAL پلن
  • DUO پلن
  • FAMILY پلن
  • STUDENT پلن

پلن individual اسپاتیفای

این پلن مخصوص کسانی است که قصد دارند یک اکانت جداگانه و تکی برای خود داشته باشند و مالکیت اصلی پلن برای خودشان باشد؛ این یک پلن فردی است که خرید آن، به‌طور مستقیم بر روی اکانت خود صورت می‌گیرد. قیمت آن در حال حاضر $9.99 بصورت ماهیانه میباشد که در فروشگاه اکانتیشاپ با کد تخفیف و قیمتی ارزان تر برای شما آهنگ دوستان عزیز قابل دسترسی خواهد بود.

پلن duo اسپاتیفای

این پلن مناسب زوج‌ها و دوستان است؛ اگر دانشجو هستید و هم اتاقی دارید میتوانید از آن استفاده کنید. قیمت این پلن در حال حاضر $12.99 در ماه میباشد که در حقیقت نسبت به پلن ایندویژوآل اسپاتیفای خرید دو اکانت سولو جداگانه محسوب میشود. این پلن 2 نفر ظرفیت دارد و این دو نفر می‌توانند با خرید این اشتراک، اکانت های خود را به صورت مجزا پرمیوم کرده و به پلی لیست خود دسترسی داشته باشند.

در ابتدا برای پرمیوم شدن اکانت ها نیاز هست که با وارد کردن یک آدرس واحد تایید کنید که در یک محل زندگی میکنید اما در ادامه هنگام استفاده از اکانت ها و گوش دادن به موزیک نیاز به استفاده از لوکیشن واحد نیست. و در نهایت اسپاتیفای یک dou mix برای شما در نظر میگیرد که طبق الگوریتم ها و هوش مصنوعی اسپاتیفای شامل موسیقی هایی است که هر دو شما از آنها لذت میبرید و بصورت مرتب و مداوم آپدیت میشود.

پلن-duo-اسپاتیفای

پلن family اسپاتیفای

هر پلن فمیلی شامل 5 ظرفیت دعوت و یک صاحب اکانت است که اطلاعات شما در این خانواده بصورت محرمانه، از سایر اعضا نگهداری می‌شود؛ شما می‌توانید از آهنگ‌های مورد علاقه خود لذت ببرید، تنها تصویر پروفایل شما برای دیگر اعضای فمیلی قابل نمایش است. همچنین در این پلن، پلی‌لیست و داده‌های کاربران دیگر از سایر اعضای این پلن کاملا جدا‌گانه قرار داده شده است. در این پلن شش نفره، اعضای خانواده یا دوستان شما به راحتی می توانند از اسپاتیفای استفاده کنند، بدون اینکه ترسی در مورد به خطر افتادن اطلاعات شخصی خود در این پلن حتی با اعضای فمیلی، داشته باشند.

پلن های فمیلی اسپاتیفای ، گاهی اوقات برای برخی اکانت ها محدود می‌شوند و شما دیگر امکان استفاده از پلن را نخواهید داشت؛ مگر این‌که یک اکانت جدید در اسپاتیفای بسازید و دوباره یک پلن فمیلی خریداری کنید. رفع محدودیت و LIMIT به منظور تعویض این پلن، 2 نوبت در 365 روز سال است.

قیمت این پلن در حال حاضر 15.99$ در ماه است که همراه با پرمیوم شدن شش اکانت بطور همزمان یک پلن با نام Spotify Kids نیز در دسترس قرار میگیرد که در حقیقت برای استفاده کودکان و اعضای کوچک تر میباشد. افزون بر آن مانند پلن دو، با وارد کردن یک آدرس واحد باید تایید شود که شما در مکانی واحد زندگی میکنید اما در موارد دیگر نیاز به داشتن آی پی یا لوکیشن یکسان نخواهید بود. بعلاوه شما با خرید این پلن از فروشگاه اکانتیشاپ با قیمتی باور نکردنی میتوانید عضوی از فمیلی ما باشید و از تمامی امکانات پرمیوم اسپاتیفای استفاده نمایید.

پلن-family-اسپاتیفای

تفاوت پلن individual با پلن family

اگر با خواندن تعریف هر پلن که در قسمت های بالا برای شما عزیزان شرح دادیم به خوبی متوجه امکانات آنها شده باشید؛ خودتان تفاوت بین این دو پلن را درک خواهید کرد. نکته ی حائز اهمیت این‌جا است که اگر سرویس اسپاتیفای پلن فمیلی شما را محدود سازد شما هنوز هم میتوانید از پلن های دیگر استفاده کنید و برای خرید آنها اقدام نمایید. پلن فمیلی بسیار به‌صرفه‌تر خواهد بود اما گاهی اوقات با محدودیت روبه‌رو می‌شود و شما نمی‌توانید این اکانت را برای خود و دوستان‌تان و یا اعضای خانواده‌تان به‌صورت اشتراکی تهیه کنید.

شما عزیزان، حتما با خواندن متن بالا متوجه تفاوت هر پلن با دیگری شده‌اید؛ در نهایت می‌بایست یک پلن را که با شرایط و علایق شما متناسب است را انتخاب نموده و برای خرید اشتراک آن از مراجع رسمی و قانونی مانند فروشگاه اکانتیشاپ اقدام نمایید؛ در این‌صورت شما عزیزان با اطمینان خاطر از شنیدن موسیقی و آهنگ‌های مورد علاقه خود از اسپاتیفای، لذت خواهید برد.

پلن student اسپاتیفای

این پلن مناسب افرادی است که در کشور‌های مورد تایید سرویس اسپاتیفای، تحصیل کرده اند و برای خرید این اکانت شما نیازمند مدرک تحصیلی معتبر خواهید بود. پلن استیودنت در حقیقت همان پلن INDIVIDUAL بوده، منتهی با قیمت کاهش یافته 4.99$ در ماه؛ با این تفاوت که این پلن بصورت دائمی در دسترس شما نخواهد بود. شما تنها به مدت چهار سال میتوانید از این پلن استفاده کنید و پس از آن مهم نیست که به تحصیل ادامه میدهید یا خیر، این پلن بطور اتوماتیک برای شما غیرفعال میشود.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید