19 نمونه جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه +عکس

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت‌ها چهره متفاوتی به دکوراسیون آشپزخانه می‌بخشند. کابینت‌ها را می‌توان در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی دید و همین امر باعث می‌شود هر فرد با هر سلیقه‌ای، فضایی را که مطابق میلش است سفارش دهد؛ اما شاید شما نیز همانند بسیاری از افراد اطلاعات کاملی در مورد مدل کابینت آشپزخانه نداشته باشید. در این مقاله قصد دارم شما را با مدل‌های مختلف کابینت آشپزخانه آشنا کنم؛ بنابراین، توصیه می‌کنم تا انتهای این مقاله جذاب با زومیلا همراه شوید.

کابینت ممبران یا وکیوم

کابینت ممبران یکی از جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه است. امروزه از این کابینت در بیشتر پروژه های لوکس و ساختمان‌های لاکچری کلاسیک استفاده می‌شود. سبک ممبران اولین انتخاب اشراف‌زادگان اروپایی بوده است.

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت طرح دار

آشپزخانه سفید کلاسیک با سلیقه افراد زیادی مطابقت دارد، اما می‌تواند کمی کسل‌کننده باشد. برای اینکه کمی جذاب‌تر و جالب‌تر به نظر برسد، می‌توانید جزئیات پنهانی را به آن اضافه کنید، مانند طرح های مشبک روی درب کابینت آشپزخانه.

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت متالیک

هیچ‌چیز به اندازه رنگ متالیک نمی‌تواند برای فضای داخلی منزل شما مناسب‌تر باشد. قسمتی از کابینت را که به سمت پذیرایی است متالیک کنید و برای اینکه آن قسمت از خانه با مدل کابینت آشپزخانه همخوانی داشته و طبیعی‌تر به نظر برسد، فرش یا موکت را رنگی نزدیک به متالیک انتخاب کنید.

مدل کابینت آشپزخانه

 

کابینت سبز پسته‌ای

اگر به رنگ‌های خنثی علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنم رنگ سبز پسته‌ای را امتحان کنید؛ زیرا رنگ زنده و روشنی است و نسبت به سایر رنگ‌های خنثی تأثیرگذاری بیشتری دارد.

مدل کابینت آشپزخانه

 

کابینت گوشه آشپزخانه

کابینت‌های کنجی برای زمانی مناسب هستند که شما آشپزخانه کوچکی داشته و به فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل آشپزخانه نیاز دارید.

مدل کابینت آشپزخانه

 

کابینت قفل‌دار

اگر نگران افتادن ظرف‌ها و وسایلی هستید که در کابینت قرار داده‌اید، یک قفل را به درب آن‌ها اضافه کنید. با این کار علاوه بر اینکه کابینت‌های شما تمیز و مرتب به نظر می‌رسند، می‌توانید از ظروف خود محافظت کنید.

مدل کابینت آشپزخانه

 

کابینت باز

استفاده از کابینت باز باعث می‌شود دسترسی به ظروف راحت‌تر باشد؛ و همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا ظروف و وسایل محبوب خود را در معرض نمایش قرار دهید.

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت ساده و شیک

اگر آشپزخانه شما باز و پر از نور طبیعی است، رنگ متضاد با نور و خنثی‌ای را برای کابینت‌های خود انتخاب کنید. در این حالت استفاده از رنگ خاکستری یا سیاه‌وسفید، آشپزخانه شما را تاریک نخواهد کرد.

مدل کابینت آشپزخانه

 

کابینت درب شیشه‌ای

برای افزودن فضایی زیبا به آشپزخانه، از کابینت‌های درب شیشه‌ای استفاده کنید. اگر نگران این هستید که با استفاده از کابینت درب شیشه‌ای، به‌هم‌ریختگی داخل کابینت نمایان شود، برای پنهان کردن فضای داخل کابینت می‌توانید از درب شیشه‌ای طرح دار استفاده کنید.

مدل کابینت آشپزخانه

مدل کابینت آشپزخانه دو رنگ

از جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه می‌توان به کابینت دورنگ اشاره کرد. با رنگ‌آمیزی کابینت‌های خود در دو رنگ مختلف، زیبایی بیشتری به آشپزخانه خود ببخشید. استفاده از کابینت دورنگ، تلفیقی از دکوراسیون سنتی و مدرن است.

مدل کابینت آشپزخانه

خواندن این مطلب نیز توصیه می‌شود: چیدمان فرش در پذیرایی ، فرشو چطوری پهن کنم بهتره؟

کابینت براق

برای گرما بخشیدن به یک آشپزخانه مدرن، لازم است به فضا نور اضافه کنید. سطح صاف و براق کابینت‌ها، نور آشپزخانه را زیاد می‌کند.

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت هنری مدرن

می‌توانید کابینت آشپزخانه خود را کمی سرگرم‌کننده و هنری طراحی کنید.

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت کرمی

اگر دوست دارید یک آشپزخانه روستیک با سبکی مدرن داشته باشید به رنگ و مدل کابینت آشپزخانه خود توجه کنید. کابینت‌های سفید و کرمی حس تازگی و تمیزی را منتقل می‌کنند.

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت سه ردیفه

در آشپزخانه به این دلیل از تمام فضای دیوار استفاده نمی‌شود که ممکن است دستتان به قسمت‌های بالایی نرسد. استفاده از یک نردبان، استایل متفاوتی را به آشپزخانه افزوده و باعث می‌شود قادر به استفاده از فضاهای خالی دیوار باشید.

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت کشویی

اگر آشپزخانه شما کوچک است از کابینت‌های کشویی استفاده کنید. استفاده از کابینت کشویی فوت‌وفنی برای صرفه‌جویی در فضا است.

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت آبی روشن

این آبی آرامش‌بخش و شاداب، روش جالب برای داشتن آشپزخانه‌ای زنده است. از این رنگ در کاشی‌های دیوار آشپزخانه نیز استفاده کنید.

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت فرانسوی

یکی دیگر از جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه، کابینت فرانسوی است. خاکستری و آبی ‌رنگ‌هایی عالی برای آشپزخانه هستند. این رنگ‌ها خنک و آرام و فوق‌العاده آرامش‌بخش هستند.

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت نارنجی

رنگ کابینت نارنجی برای آشپزخانه وحشتناک به نظر می‌رسد، اما تصویر پایین ثابت می‌کند که نارنجی می‌تواند بسیار شیک باشد.

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت مشکی براق

رنگ مشکی در آشپزخانه بسیار انعطاف‌پذیر بوده و با هر طرحی ست می‌شود. رنگ مشکی براق نور را در کف و سقف آشپزخانه منعکس می‌کند.

مدل کابینت آشپزخانه

برگرفته از: housebeautiful

نویسنده: رویا سهرابی/ تیم تحریریه وب‌سایت زومیلا

16 نظرات

  1. این مطلب بسیار مفید بوده و بسیار در انتخاب کابینت به من کمک میکنه تا انتخاب خوب و مناسبی داشته باشم.

    • قفل‌های کابینت انواع مختلفی دارند و مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر می‌باشند:
      قفل کابینت آهن‌ربایی
      قفل کابینت چندمنظوره
      قفل کابینت چندمنظوره با دکمه ای کوچک
      قفل کابینت چندمنظوره با دکمه ای بزرگ
      قفل کشویی
      قفل کشویی یو شکل
      از قفل کابینت بیشتر به منظور عدم دسترسی کودکان به اشیاء داخل کابینت استفاده می‌شود.

  2. باسلام وخسته نباشید
    ممنون از مطالب مفیدتون
    متری چنده این کابینتا؟؟ازکابینت شیشه ای ی ده متری من میخوام

  3. سلام
    ممنون از مطالب مفیدتون
    من بیشتر طرفدار مطالبی هستم که در مورد آشنایی با قوانین معامله ملک هست

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید