ایده‌های جذاب دکوراسیون پاییزی برای تراس

دکوراسیون پاییزی برای تراس

آیا دوست دارید هنگامی که در خانه هستید حس و حال پاییزی را درک کنید؟ به نظر شما برای لذت بردن از پاییز فقط باید از خانه بیرون رفت و در میان برگ های زرد و نارنجی قدم زد؟ پاسخ به این سوال منفی است. ما برای شما راهکارهایی داریم که می توانید با آن پاییز را مهمان خود کنید. برای آشنایی با ایده‌های جذاب دکوراسیون پاییزی برای تراس آپارتمان با زومیلا همراه باشید.

 

دکوراسیون پاییزی برای تراس آپارتمان

اکنون فصل پاییز با زیبایی های بی نظیر خود فرا رسیده و زیبایی های طبیعت را به رخ ما می کشند. رنگ های گرم برگ ها و بوی نم نم باران باعث هر چه بیشتر دل انگیزتر شدن این فصل می شوند. اگر به دنبال این هستید که با دکوراسیون بالکن خانه تنوعی به محیط زندگی خود بدهید با ما همراه باشید.

تزئینات ساده با خلاقیت خودتان

اولین و مهم ترین مسئله ای که در دکوراسیون پاییزی برای تراس لازم است به آن توجه شود این است که نباید حتما هزینه های بسیار زیادی برای خرید وسایل و تجهیزات کنید. فقط کافیست با به کار گیری سلیقه و هنر خود، تزئینات شیکی خلق کنید و فضای بیرونی خانه خود را دلچسب تر کنید.

مثلا می توانید روی یک تخته چوب ساده با کمی هنر و ذوق طرح های زیبایی بکشید.

قطعا انجام این گونه کارهای هنری برای شما خیلی سخت نخواهد بود و فقط به خلاقیت، ذوق و حوصله احتیاج دارد.

برای راحت تر شدن کار می توانید از نمونه های مشابه در این زمینه که تا به حال انجام شده اند الهام بگیرید.

نقش وسایل تزئینی در دکوراسیون پاییزی برای تراس

خیلی از خانه ها را اگر بگردیم وسایل بی استفاده زیادی پیدا خواهیم کردیم. در چیدمان تراس و بالکن خانه فرصت بسیار خوبی است که از این وسایل استفاده مفیدی داشته باشیم.

شما با قرار دادن وسایل خیلی معمولی در بالکن آپارتمان خود، می توانید تم پاییزی جذابی برای آن فراهم آورید. مثلا استفاده از ترندهای دکوراسیون بالکن پاییزه مانند جعبه های رنگ شده، شمع، فانوس، کدو حلوایی، برگ های خشک شده زرد، قرمز، نارنجی، نصب ریسه های نوری و… از پیشنهادات ما به شماست.

دکوراسیون برای تراس

می توانید با چیدن این وسایل در گوشه ای از بالکن، یک دکوراسیون شیک با تم پاییزی فراهم کنید.

استفاده از مبلمان در بالکن

استفاده از مبلمان روی بالکن خانه باعث می شود محیط دلچسب تری برای این نقطه از خانه به وجود بیاید.

در فصل پاییز بهتر است مبلمان روی بالکن، تشک و پشتی داشته باشند، چون در این صورت گرمای خوبی به شما منتقل خواهد شد.

در این فصل بهتر است از مبلمانی با رنگ های پاییزی گرم مانند نارنجی، زرد، قرمز و…استفاده کنید. استفاده از این رنگ ها باعث می شود گرمای آن ها بر جان شما نفوذ کند و از هوای سرد پاییزی لذت بیشتری ببرید.

دکوراسیون پاییزی برای بالکن خانه

اگر مبلمان بالکن شما، تشک و پشتی ندارد، نگران نباشید. اصلا لازم نیست هزینه اضافی پرداخت کنید. در این صورت می توانید چند پتوی زیبای پاییزی کنار صندلی ها قرار دهید. با این کار  هر زمان که احساس سرما کنید می توانید پتو را دور خود بپیچید و از هوای بارانی و سرد لذت ببرید.

قرار دادن صندلی های راکینگ یا همان راکینگ چیر هم در بالکن باعث زیبایی هر چه بیشتر فضا خواهد شد. نشستن روی این صندلی ها و تاب خوردن در هوای پاییزی تجربه فوق العاده ای برای شما می تواند به همراه داشته باشد. در صورت استفاده از این صندلی ها در فضای باز حتما پتویی هم در کنار خود داشته باشید تا لذتتان چندین برابر شود.

دکوراسیون بالکن

میز غذاخوری در تراس

برخی افراد هستند که از میز و صندلی بر روی تراس خود استفاده های فراوانی می کنند و حتی بعضی روزها صبحانه، نهار و یا شام خود را با سایر اعضای خانواده بر روی این میز و صندلی روی تراس صرف می کنند.

الان فصل زیبای پاییز فرارسیده و زمان بسیار خوبی است که از میز و صندلی های خود استفاده مفیدی داشته باشید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر میز و صندلی روی تراس دارید، آن ها را در این فصل با تزئینات پاییزی جلوه زیباتری بدهید. برای این کار می توانید، گل و گلدان های پاییزی روی میز قرار دهید. همچنین می توانید از رومیزی، ظروف، دستمال سفره و… با رنگ های پاییزی مانند نارنجی، زرد و قرمز استفاده کنید.

دکوراسیون با تم پاییزی برای تراس

مقاله پیشنهادی

از سری مقالات زومیلا می توانید مقاله ۹ روش عالی برای دکوراسیون پاییزی خانه را مطالعه فرمایید. همچنین می‌توانید نظرات خود را در بخش نظرات پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید، از شما همراهان گرامی سپاسگزاریم.

نویسنده: فاطمه سرابی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید