اجاره آپارتمان در جردن تهران

آپارتمان در جردن

اجاره آپارتمان در جردن

منطقه ۳ تهران از شمال به بزرگراه مدرس و چمران، از جنوب تا اتوبان همت و بزرگراه رسالت، از شرق به خیابان پاسداران و بخشی از خیابان شریعتی و از غرب تا اتوبان چمران می‌رسد. این منطقه با داشتن ۷۳ پارک و بوستان از نظر سرانه فضای سبز با استانداردهای جهانی برابری می‌کند. وجود خیابان‌های مهمی مانند خیابان شریعتی، ولیعصر و بلوار میرداماد باعث اهمیت بیشتر این محله می‌شود.

جردن نیز همانند قیطریه تهران، جز محله‌های قدیمی و اصیل تهران است.

آپارتمان در جردن

هنوز که هنوز است پس از سال‌های طولانی دو اسم دارد: مردم می‌گویند خیابان جردن و در مکاتبات اداری و رسمی روی تابلو‌ها نوشته‌اند: بلوار آفریقا. حالا این خیابان نام سومی هم پیداکرده و اعضای شورای شهر تهران تصویب کرده‌اند که این خیابان نامش «نلسون ماندلا» باشد اما این‌که در زندگی روزمره، شهروندان تهرانی بلوار طولانی را که از بزرگراه مدرس تا میدان آرژانتین تهران ادامه دارد، به چه نامی بخوانند موضوعی نیست که ارتباط زیادی با مصوبات شورای شهر تهران داشته باشد.

خیابان نلسون ماندلا (نام‌های قبلی: خیابان آفریقا، خیابان جردن) یکی از خیابان‌های شناخته‌شده شمال شهر تهران است. این خیابان در میان مردم بیشتر بانام خیابان جردن شناخته می‌شود. قیمت آپارتمان در جردن گران می‌باشد.

موقعیت خیابان جردن

خیابان آفریقا از سوی جنوب از میدان آرژانتین و پارکینگ بیهقی آغاز می‌شود و به‌سوی شمال ادامه می‌یابد. این بزرگراه پس از یک پیچش به‌سوی شرق و گذر از بلوار میرداماد، از بزرگراه مدرس گذشته و در یک سرازیری به کوچه مریم شرقی واقع در محله الهیه، پایان می‌یابد.

مجتمع‌های مسکونی بزرگ جردن

لاله/برج‌های شمیران/سپیدار/ برج آناهیتا/برج میلاد

آپارتمان در جردن

سفارتخانه‌های جردن

کنیا/فیلیپین/ ایتالیا/ قطر/سری‌لانکا / مکزیک/ عمان/ونزوئلا/اروگوئه/ یونان/ سوریه/ کویت/ سودان/ نیجریه / لهستان/ بحرین/ بنگلادش

شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده آگهی‌ها، به صفحه اجاره آپارتمان در جردن مراجعه کنید.

متراژ آپارتمان تعداد خواب آپارتمان ودیعه(تومان) اجاره(تومان)
100 2 100,000,000  7,000,000
200 3 650,000,000 0
175 3 430,000,000 0
85 2 30,000,000  3,500,000
95 2 80,000,000 5,000,000
جهت مشاهده آگهی های اجاره املاک در جردن کلیک کنید

 

نویسنده: رویا سهرابی/تیم تحریریه وب‌سایت زومیلا

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید