قیمت خانه در قیطریه ، از گران‌ترین محله‌های منطقه یک!

قیطریه محله‌ای است که در منطقه یک تهران واقع‌شده و در مورد وجه‌تسمیه آن چنین می‌توان گفت که در گذشته شکارگاه بوده است و پرندگان و شکارهای بسیاری در آنجا یافت می‌شده است. قیمت خانه در قیطریه بالاست و باید روی این خانه‌ها میلیاردی حساب کرد.

بهترین خیابان قیطریه

بهترین محله قیطریه خیابان قیطریه جنوبی است که یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین خانه‌های تهران آنجا واقع‌شده است.

پارک قیطریه

پارک قیطریه یکی از محبوب‌ترین پارک‌های تهران است که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. فرهنگسرای ملل و سینمای شش بعدی بوستان قیطریه در دل این پارک جای گرفته‌اند. ازجمله دیدنی‌ها و تفریحات دیگر پارک قیطریه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در این پارک گیاهان و درختچه‌های بسیاری ازجمله اقاقیا، بید مجنون، صنوبر، ماگنولیا، درختچه زرشک و زالزالک به چشم می‌خورد.
  • کتابخانه امیرکبیر که یکی از کتابخانه‌های درجه سه تهران است نیز در این پارک واقع‌شده است.
  • در اطراف پارک قیطریه رستوران‌های مشهوری وجود دارد.
  • بوستان قیطریه دارای زمین‌بازی و زمین اسکیت سواری است.
  • آلاچیق‌های بسیاری در این پارک وجود دارد و شما می‌توانید به‌عنوان یک مکان تفریحی دنج و خوش آب‌وهوا از آنجا استفاده کنید.

قیمت خانه در قیطریه

قیمت خانه در قیطریه

قیطریه یکی از گران‌ترین محله‌های منطقه یک برای خرید خانه است و ایده آل افراد بسیاری برای زندگی است. یکی از دلایل بالا بودن قیمت خانه در قیطریه این است که متراژ بیشتر خانه‌هایش بالاست. از دیگر دلایل بالا بودن قیمت خانه در قیطریه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب‌وهوای خوب منطقه که به دلیل وجود فضای سبز و شیب کوهپایه‌ای قیطریه است.
  • یکی از علت‌های گرانی خانه در قیطریه این است که اکثر خانه‌هایش قدیمی‌ساز و ویلایی است.
  • رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بسیاری در قیطریه وجود دارد.
  • دسترسی آسان به مرکز شهر (وجود مترو قیطریه و نزدیکی با اتوبان صدر و اتوبان چمران)

اگر قصد خرید خانه در قیطریه را دارید بهتر است بدانید قیمت هر مترمربع از 13 میلیون تومان شروع‌شده و تا 30 میلیون تومان ادامه دارد.

اجاره خانه در قیطریه

قیطریه دو بافت سنتی و مدرن را در دل خود جای‌داده است. قیمت اجاره خانه در قیطریه با توجه به بافت ساختمان و متراژ و همچنین ویلایی یا آپارتمانی بودن متفاوت است. برای آگاهی از قیمت‌های اجاره خانه در قیطریه می‌توانید به وب‌سایت زومیلا که موتور جستجوی آنلاین املاک در سراسر کشور است مراجعه کرده و خانه دلخواه خود را پیدا کنید.

اگر اطلاعات بیشتری در خصوص این محله در اختیاردارید برای کمک به بهبود مقاله‌ای که مطالعه کردید می‌توانید آن‌ را با ما در میان بگذارید. از اینکه با مطالعه این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

نویسنده: رویا سهرابی/ تیم تحریریه وب‌سایت زومیلا

2 نظرات

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید