انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی و اتاق خواب

جدیدترین مدل کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی

کاغذ دیواری سه بعدی یک تصویر زمینه مناسب برای دیوارهای خالی و خنثی دکوراسیون داخلی و پذیرایی شما می باشد. مدل کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی می تواند یک بیانیه جسورانه باشد که یک الگوی خاصی را بر روی دیوارهای اصلی خانه خود بچسبانید، یک الگوی خاص که به اندازه کافی شخصی سازی شده است تا منعکس کننده سبک شما باشد، اما برای یادآوری فضا به شما و مهمانتان به اندازه کافی مدرن و مناسب باشد. در کاغذ دیواری سه بعدی بخش هایی برجسته و بخش هایی فرو رفته به نظر می آیند طوری که بیننده در وهله اول گمان می کند کاغذ دیواری نیست و زمینه ای است که به صورت سه بعدی نقاشی شده است. به عبارت دیگر کاغذ دیواری سه بعدی طرح مورد نظر را واقعی تر و ملموس تر نشان می دهد.

کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی

تغییر دکوراسیون با کاغذ دیواری سه بعدی در پذیرایی

چه تصوری از اتاق نشیمن خود دارید؟ قدم زدن در باغ بهاری، لذت بردن از منظره دریا و یا شبیه سازی رمز و راز شبانه شهر – چه گزینه ای را در اتاق نشیمن خود دوست دارید؟ بهترین داستان مورد علاقتان را در میان انواع مدل های کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی برای دیوارهای اتاق نشیمن خود انتخاب کنید. امروزه که تولید تصویر زمینه شیک با عنوان کاغذ دیواری سه بعدی توسعه یافته است، یکی از روندهای محبوب و با ارزش زیبایی شناسی برای پوشش دیوارهای اتاق پذیرایی و سایر فضاها شناخته شده است.

تغییر دکوراسیون با کاغذ دیواری سه بعدی

نکات انتخاب طرح کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی خانه:

  • طرح های خلاقانه برای پذیرایی های مدرن و پیشرفته مناسب هستند.
  • برای دکوراسیون کلاسیک، تصاویر پاناروما بیشتر مقبول است. البته تصویر در پاناروما باید با قوانین دیزاین کل اتاق پذیرایی مطابقت داشته باشد.
  • یکی از جذابیت های کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق پذیرایی٬ تغییر دید بصری توسط نور پردازی مناسب در اتاق پذیرایی است. تعادل نور و سایه، که با تصویر زمینه مناسب برای دیوارها ارائه می شود، کار دشواری نیست: باید بدانید که چه رنگ ها و سبک هایی از این نوع کاغذ دیواری برای اتاق نشیمن شما مناسب است.
  • طرح های بزرگ کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق پذیرایی بزرگ برای تقسیم فضایی به کار می روند.
  • طرح ها با رنگ های گرم فضایی دوستانه و دنج تر می سازند در حالی که طرح ها با رنگ های سرد، فضای نشیمن را بزرگ تر نشان می دهند.

کاغذ دیواری سه بعدی پشت ال سی دی

کاغذ دیواری سه بعدی برای دیوارهای اتاق نشیمن یکی از چند گزینه برای دکوراسیون داخلی دیوارها است، که به شما این امکان را می دهد که حال و هوای فضا را تغییر دهید. اما جلوه کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی هنگامی خوب به نظر می رسد که هم طرح و هم محل قرار گیری کاغذ دیواری سه بعدی به درستی انتخاب شود. دیوار پشتی تلویزیون اتاق پذیرایی یکی از بهترین گزینه ها برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی می باشد بخصوص اگر ال سی دی روی دیوار نصب شده باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی پشت ال سی دی پوستر دیواری زیبا در نشیمن کاغذ دیواری پشت ال سی دی گلدار کاغذ دیواری سه بعدی پشت ال سی دی

تصاویر استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در پذیرایی

کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی گلدارکاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی کاغذ دیواری جدید ایرانی

ترفند بزرگ تر نشان دادن فضا با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی

مدت ها انتخاب طرح کاغذ دیواری متناسب با اندازه فضا انجام می شد، مثلا در یک اتاق کوچک کاغذ دیواری هایی با طرح های ظریف و کوچک انتخاب می شد در حالی الگوی ریز و ظریف نه تنها در اتاق کوچکتر قابل توجه نیست، بلکه وسعت بصری فضا را نیز کاهش می دهد. پس در نتیجه تصمیم غلطی بود و اتاق را از آنچه هست کوچک تر نشان می داد. برعکس انتخاب یک طرح بزرگ و زیبا از کاغذ دیواری سه بعدی در یک اتاق کوچک مثلا “چاپ یک عنصر بزرگ یا نقاشی انتزاعی گسترده در یک اتاق کوچک می تواند چشم را فریب دهد تا فکر کند اتاق بزرگتر است.” پس یک الگوی بزرگ تر برای دیوار فضای اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود انتخاب کنید و فضا را وسیع تر جلوه دهید.

بزرگ تر نشان دادن فضا با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی پذیراییپوستر دیواری سه بعدی جدید

برای انتخاب صحیح کاغذ دیواری مناسب در خانه کوچک این مقاله را مطالعه کنید : راهنمای انتخاب کاغذ دیواری مناسب در خانه کوچک

ویژگی های پوستر دیواری سه بعدی برای پوشش دیوارها

ویژگی اصلی طرح های پوستر دیواری سه بعدی یا همان کاغذ دیواری سه بعدی در دیوارها ماهیت خاص تصویر است: چاپ با کیفیت بالا باعث می شود که یک تصویر حجمی و واقع گرایانه ایجاد شود که فراتر از سطح صاف به نظر می آید. تغییر حالت کاغذ دیواری سه بعدی در زیر نور و تغییر وسعت دید یکی دیگر از ویژگی های کاغذ دیواری در داخل خانه است که احساس آرامش و هیجان را باهم تداعی می کند.

کاغذ دیواری سه بعدی گلدار

پوستر دیواری سه بعدی می تواند از نوع تک و پیچیده باشد. در مورد اول، تصویر شامل جزئیات غیر ضروری نیست، به جز یک نقاشی سه بعدی بزرگ در زمینه اصلی. در مورد دوم، کل تصویر کاغذ دیواری پر از جزئیات است: می تواند الگوهای هندسی و انتزاعی، تم های چشم انداز پانورامیک و تم های شهری باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی هندسی

جنس کاغذ دیواری سه بعدی مناسب

یک کاغذ دیواری سه بعدی خوب باید شامل این ویژگی ها باشد:

  • مقاوم در برابر سایش، به خصوص در فضاهای کوچک که احتمال تماس وسایل با کاغذ دیواری بیشتر است.
  • مقاوم در برابر نور خورشید، برای مقاومت در برابر نفوذ خورشید نوع چاپ کاغذ دیواری با کیفیت بالا و استفاده از رنگ های مرغوب، که در تماس مستقیم با اشعه های خورشید نمی سوزد، در نظر بگیرید.
  • قابلیت شست و شو و لکه برداری از روی سطح کاغذ دیواری.
  • دوستدار محیط زیست، مقاوم در برابر آتش و رطوبت، که به راحتی بر روی سطح دیوارها اعمال می شود.
  • سطحی که قرار است روی آن کاغذ دیواری اعمال شود باید کاملا صاف و بدون برجستگی باشد، از چسب مناسب برای چسباندن کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید.

طرح گل کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب نوجوان

یکی دیگر از بهترین فضاها برای کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی، اتاق خواب نوجوانان است. با توجه به اینکه سن فرزند شما و درک سه بعدی آن ها در سنین نوجوانی افزایش یافته است، اگر شما تصمیمی برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب کودک به اتاق خواب نوجوان دارید انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق خواب نوجوان و جوان انتخاب صحیح و مدرنی با توجه به رنج سنی و جنس نوجوان می تواند باشد. در ادامه تصاویری از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب نوجوان دختر و پسر و همچنین اتاق خواب کودک دختر و پسر را مشاهده می کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب نوجوان پسرانه

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان پسر پوستر دیواری اتاق خواب نوجوان پسرانه

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب نوجوان دخترانه

مدل کاغذ دیواری سه بعدی اتاق دخترانه مدل کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان دخترانه

مدل کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک پسر

کاغذ دیواری جذاب اتاق خواب پسرانه طرح کاغذ دیواری پسرانه کاغذ دیواری پوستری طرح حیوانات اتاق خواب پسرانهکاغذ دیواری طرح فوتبالی پسرانهکاغذ دیواری پوستری برای اتاق خواب پسرانه کاغذ دیواری مک کویین برای اتاق پسرانهپوستر دیواری جدید اتاق خواب پسرانه

مدل کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک دخترانه

کاغذ دیواری شاد برای اتاق خواب دخترانه طرح کاغذ دیواری اتاق خواب دخترکاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه پوستر دیواری اتاق خواب دخترانهکاغذ دیواری اتاق دخترانهپوستر دیواری سه بعدی پوستر دخترانه

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا
برگرفته از : 3dexart.com

 

 

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید