انواع پروفیل آلومینیومی چراغ خطی تولید دیجی آلوم

انواع-پروفیل-آلومینیومی-چراغ-خطی-تولید-دیجی-آلوم

چراغ خطی (Linear Light) به چراغهایی می‌گویند که فرم خطی دارند و در طولهای مختلف تولید و نصب می‌شوند. مهمترین ویژگی این نوع چراغها، جنس قالب احاطه کننده آنهاست که از آلومینیوم ساخته شده‌ است. پروفیل آلومینیومی چراغ خطی نیز در مدلهای گوناگونی تولید می‌شود که با توجه به ویژگیهای پروفیل آلومینیومی، قابلیت نصب در مکانهای مختلف را دارند و محصولی پر مصرف در دکوراسیون و بطور خاص نورپردازی می‌باشد.

فاکتورهای مهم ساخت پروفیل آلومینیومی چراغ خطی در دیجی آلوم

دیجی آلوم در خط تولید پروفیل آلومینیومی چراغ خطی از آلیاژ آلومینیوم 6063 استفاده می‌کند که برای چراغهای خطی بهترین گزینه است. این پروفیلها وزن پایینی دارند، به راحتی می‌توان آنها را جابجا کرد، در برابر ضربه مقاوم هستند، تنوع خوبی دارند و قابل نصب در تمامی محیطهای داخلی هستند. (البته بعضی نمونه‌ها در فضای بیرون نیز نصب می‌شوند)

بدنه آلومینیوم مقاومی که اطراف لامپ LED را احاطه کرده، دو ویژگی مقاومت و شکل پذیری بالا را با هم دارد که بر همین اساس شرکتهای تولید کننده پروفیل آلومینیومی، خط تولید پروفیل چراغهای خطی را بطور جداگانه و با استفاده از امکانات پیشرفته‌ای راه اندازی می‌کنند.

بسیاری از دکوراتورها از چراغهای لاینر برای زیبایی بخشیدن به فضا و پیاده‌سازی انواع ایده‌های نورپردازی استفاده می‌کنند. 

مهمترین ویژگیهای پروفیل آلومینیومی چراغ خطی

  • مقاومت بالا

پروفیلهای آلومینیومی چراغهای لاینر باید نسبت به ضربه مقاومت بالایی داشته باشند. همچنین با توجه به شرایط خاص محیط نصب، طول عمر و ماندگاری زیاد هم از دیگر خصوصیات این نوع پروفیل هاست.

  • دفع حرارت

چراغهای خطی از نوع LED موقع روشنایی دادن به محیط از خود گرما و حرارت تولید می‌کنند. در صورتی که قالب احاطه کننده آنها خاصیت بالایی در دفع حرارت نداشته باشد، به مرور عمر چراغها کاهش پیدا کرده و در نهایت می‌سوزند. پروفیلهای آلومینیومی دفع کننده عالی حرارت هستند و نقش هیتسینک را ایفا می‌کنند. پس بهترین گزینه برای استفاده می‌باشند.

  • حمل و نصب راحت

پروفیلهای آلومینیومی وزن پایینی دارند. به همین دلیل موقع جابجایی، حمل آنها راحت است و برای نصب هم نیاز به نگهدارنده‌های قوی ندارند.

پروفیل-آلومینیومی

ویژگیهای پروفیل آلومینیومی چراغ خطی تولید دیجی آلوم

شرکت دیجی آلوم با مدیریت سید نوید موسوی پیوسته تلاش کرده تا بهترین و متنوع‌ترین پروفیلهای آلومینیومی را برای چراغهای خطی تولید کند. برخی از مهمترین ویژگیهای این نوع پروفیلها عبارتند از:

  • تولید برای تمامی سبکهای دکوراسیون داخلی مدرن؛
  • بسته به محل مورد نیاز می‌توان این پروفیلها را داخل سقف، کف و دیوار نصب کرد؛
  • بدنه و سطح پروفیلهای آلومینیومی تحت فرایند آندایزینگ قرار گرفته تا مقاومت به خوردگی و زیبایی بیشتری داشته باشند؛
  • این پروفیلها در واقع یک هیت سینک قدرتمند هستند که گرمای تولید شده توسط ال ای دی‌ها را به محیط منتقل می‌کنند تا طول عمر چراغها افزایش پیدا کند؛
  • پروفیل چراغ خطی تولید شده برای نورپردازی سقف کناف و یا سقفهای ساخته شده با متریال PVC کاربرد زیادی دارند؛
  • برای پروژه‌های نورپردازی مختلف اعم از سالن ورزشی، کلینیک، هتل، سینما، زیرگذرها، کارخانه‌ها و صنایع مختلف، ایستگاه‌های مترو، پلهای عابر پیاده، ستون، دیوارها و غیره قابل استفاده هستند؛
  • خاصیت ضد آب و ضد زنگ بودن پروفیل آلومینیوم چراغ خطی LED استفاده از آنها را در محیط بیرون و نمای ساختمان نیز امکان پذیر کرده است؛
  • با توجه به انجام فرایند آندایزینگ، امکان انتخاب رنگهای مختلف در مدلهای روکار وجود دارد؛
  • شاخص IP استفاده شده برای پروفیل آلومینیومی چراغ خطی، IP65 است که برای این نوع محصولات بالاترین حد ممکن می‌باشد.

انواع پروفیل آلومینیومی چراغهای لاینر

در شرکتهای مختلف با توجه به تجهیزات و نیروی متخصص و فنی که در اختیار دارند، پروفیلهای آلومینیومی با کیفیتهای محتلف تولید می‌شوند. با توجه به خط مشی شرکت دیجی آلوم مبنی بر تولید با کیفیت و استاندارد پروفیلهای آلومینیومی، محصولات این شرکت کاملاً قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می‌باشند که در همین راستا موفق به تولید و فروش پروفیل آلومینیومی چراغ خطی در انواع مختلف شده است.

  • توکار: چراغ خطی توکار در محیط داخلی و بیرونی با طرحهای مختلف در سقف، دیوار و کف قابل نصب است. فریم و قالب آلومینیومی مخصوص این چراغها نیز در شکلهای مختلف قابل تولید می‌باشد؛
  • انعطاف پذیر: برخی مواقع نیاز است که پروفیلهای آلومینیومی در کنج دیوار نصب شوند. پروفیلهای آلومینیومی این شرکت انعطاف پذیری بالایی دارند؛
  • قابل نصب در کف محیط داخلی: پروفیلهای آلومینیومی چراغ خطی دیجی آلوم مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارند. به همین دلیل نوع مخصوص آن در کف محیط داخلی نیز قابل نصب است؛
  • قابل نصب در کف محیط خارجی: لازمه نصب پروفیلهای آلومینیومی چراغهای لاینر، داشتن IP بالاست تا بتوان در کف فضای خارجی نیز آنها را نصب کرد که این مورد در محصولات تولیدی دیجی آلوم رعایت شده است؛
  • مدلهای گرد و پله‌ای: این نوع پروفیلها برای نورپردازی لوله‌ای و یا پله‌ها با ساختار مستحکم تولید می‌شوند؛
  • آویز: از این پروفیلها برای چراغ خطی آویز استفاده می‌کنند که در برخی مواقع امکان نصب دو ردیف چراغ خطی هم وجود دارد.
  • وال واشر: پروفیلهای آلومینیومی روکار در مدلهای وال واشر هم تولید می‌شوند که جلوه بصری خاصی ایجاد می‌کنند.

انواع-پروفیل-آلومینیومی-چراغهای-لاینر

در خرید پروفیل آلومینیومی چراغ خطی دقت داشته باشید که مدلهای توکار برای نورپردازی سقف کاذب و برخی معماریهای خاص در طراحی استفاده می‌شوند. اما برای مواردی که ارتفاع سقف زیاد است یا نوع معماری اکسپوز انتخاب شده، از پروفیلهای چراغ خطی روکار (آویز، چسبیده به سطح) استفاده می‌کنند.

قیمت پروفیل آلومینیومی چراغ خطی

قیمت پروفیلهای آلومینیومی چراغ خطی براساس نوع، شکل، سایز، مدل توکار یا روکار در پروژه‌ها، نوع آلیاژ بکار رفته برای تولید، سطح مقطع، میزان آلومینیوم مصرف شده در هر متر، کیفیت رنگ و آندایزینگ و سایر روشهای پرداخت نهایی تعیین می‌شود.

شرکت دیجی آلوم با در اختیار داشتن کادری متخصص و تجهیزات پیشرفته و کاملاً بروز، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل آلومینیومی در ایران است. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز پروفیلها براساس نوع پروژه کاری خود، تماس تلفنی یا مراجعه حضوری داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم حتما از سایت دیجی آلوم به آدرس https://digialum.com بازدید بفرمائید.

تماس مستقیم و بی واسطه با بخش فروش پروفیل چراغ خطی: 09902120068

کسب اطلاعات فنی و مشاوره: 09127106787

ارتباط با شرکت: 02122881626 و 02122876832

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید