۱۰ مدل دکوراسیون پذیرایی کوچک به سبک مینیمال

پذیرایی کوچک به سبک مینیمال

اگر شما یک اتاق نشیمن با اندازه کوچک دارید، به این معنا نیست که دکوراسیون آن فضا را دست کم بگیرید. متناسب با سلیقه شما انتخاب دکوراسیون پذیرایی کوچک به سبک مینیمال می تواند بهترین گزینه باشد. سبک مینیمال از انواع دکوراسیون هایی است که تمرکز زیادی روی استفاده بهینه از فضا دارد و برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی است. اگر شما تمایل دارید در فضای پذیرایی تان از لوازم و چیدمان ساده استفاده کنید، از سبک مینیمال با شعار معروف، کمتر بیشتر است استفاده کنید که در دکوراسیون داخلی ساده بسیار معروف و محبوب می باشد. در ادامه چند مورد دکوراسیون مینیمال جدید در پذیرایی های کوچک را نشان می دهیم. هر یک از آنها نشان می دهد که چطور می توان سبک ساده و عملکرد زیادی را در حداقل فضا بدون اینکه دکوراسیون شلوغ یا ناراحت کننده باشد، نشان دهد.

استفاده از پلان آزاد در پذیرایی کوچک به سبک مینیمال

اگر شما با یک فضای کوچک کار می کنید، فاصله کمی بین فضاهای مختلف پذیرایی شما یک روش کارآمد برای به حداکثر رساندن استفاده از هر سانتی متر است. به این روش در سبک مینیمال استفاده از پلان آزاد گفته می شود. برای مثال در این تصویر مبل به عنوان یک تقسیم فضا به دو برابر استفاده می شود. فرش آبی با الگوی خاص نشان می دهد که اتاق نشیمن است. یک میز قهوه ی تاشو به عنوان یک پایه ی راحت فضای کاربردی را دوبل می کند.

سبک مینیمال با یک تم تک رنگ در پذیرایی

سبک مینیمالیستی در خانه

یک پذیرایی کوچک و جمع و جور و شیک با طیف یک پالت تک رنگی ایجاد کنید، همانطور که در این اتاق نشیمن سفید نشان داده شده است. به تصویر دقت کنید ک اجزای مورد نیاز یک نشیمن را در فضای کم جا داده است و در عین حال با استفاده از دکوراسیون مینیمال شلوغ به نظر نمیاید. چند ترفند این فضا را از احساس سرد و خشن حفظ می کند. سبز زیبا سبب روح بخشیدن به فضای خنثی می شود. ترکیب چوب طبیعی با سبز طبیعت یک سبک روستایی مینیمال را در پذیرایی کوچک ایجاد می کند.

بافتنی به رنگ خنثی در پذیرایی شاخص سبک مینیمال

پذیرایی کوچک

زمانی که فضای متراژی پذیرایی بطور انحصاری تنگ است، برای اتاق نشیمن خود، مبلمان کوچک در نظر بگیرید. مطابق تصویر یک مبل دوست داشتنی دو نفره انتخاب کنید. دو میز کوچک انتهایی برای اطراف مبل به عنوان قفسه بندی یا یک فروشگاه کتاب قرار دهید. عناصر بافتی مانند میز قهوه  سبدی و لامپ های سرامیکی را به رنگ خنثی را ترکیب کنید تا فضای نشیمن کوچک از هر آنچه هست بزرگتر به نظر آید.

سبک مینیمال را با ظرافت های لوکس ایجاد کنید

اکسسوری به سبک مینیمال

در سبک مینیمال، شما چیزهای زیادی برای افزودن به دکوراسیون داخلی ندارید، پس با همین اجزای کوچک باید بهترین دکوراسیون را ارائه دهید. مطابق تصویر در این فضای دوست داشتنی کوچک، مبلمان و اجزای تزئینی از وسایل لوکس و رنگ های شیک انتخاب شده است. میز قهوه ی مرمر یک نقطه کانونی جذاب است. مبل پاف چرمی سبز رنگ و صندلی مخملی آبی، قالیچه الهام گرفته از اسکاندیناوی های پشمالو، آینه های دکوراتیو، تک به تک این اجزا وسایل لوکسی هستند که در سبک مینیمال به خوبی جای می گیرند. درخت انجیر، که در سمت راست نشان داده شده است، باعث لمس طبیعت در پذیرایی می شود.

برای آشنایی با انواع مدل مبل پاف و کاربرد آن ها در دکوراسیون داخلی این مقاله را مطالعه کنید : آشنایی با انواع مدل مبل پاف و کاربرد آن ها در خانه

سبک مینیمال در پذیرایی کوچک با مبلمان تکی و صمیمانه

مبل ال در سبک مینیمال

مبل مینیمالیستی “ال شکل” یک راه عالی برای به حداکثر رساندن فضای نشستن در یک اتاق نشیمن کوچک است. مطابق تصویر هیچ فضایی در نشمین توسط مبل ال شکل و میزهای قهوه خوری آن تلف نمی شود. یک صندلی بافته شده با چرم هم شیک و جمع و جور است که جلوه بصری خوبی را به پذیرایی کوچک به سبک مینیمال اضافه می کند. گیاهان گلدانی، تعادل، زیبایی و شخصیت را برای پذیرایی به ارمغان می آورند.

پذیرایی کوچک و دنج به سبک مینیمال با بازی با مقیاس٬ رنگ و بافت

مبل چستر در پذیرایی مینیمال

در اینجا یک مثال دیگر از نحوه بازی با مقیاس کار در یک اتاق نشیمن ساده و کوچک طراحی شده است. مطابق این عکس طراحان داخلی، مبل چستر کوچک را با یک لامپ میزی بزرگ، ترکیب می کنند. فرش های لایه ای در کف، بافت بصری و رنگ های پررنگ را ارائه می دهد. میزهای شیشه ای در سمت چپ عملکرد چیدمان بصری که همراه با مبلمان است در حالی که مشاهده نمی شود، اضافه می کند.

دکوراسیون گوشه ها در پذیرایی به سبک مینیمال

پذیرایی کوچک به سبک مینیمال

گوشه های اتاق نشیمن کوچکتان را با استفاده از راهکارهای دکوراسیون مینیمال تزیین کنید تا احساس خوشایند و دنجی برای مهمانان و افراد خانه فراهم آید. مطابق تصویر فرش پذیرایی از گوشه اتاق خارج می شود. پنجره مرکزی به عنوان نقطه کانونی است. مبل در زیر پنجره به عنوان لنگر دکوراسیون عمل می کند. دیوار گالری در سمت چپ فضای پذیرایی را تعریف می کند. میز قهوه ی سنگ مرمر کوچک و صندلی تک، ساختار عملکردی را فراهم می کند.

ترکیب دیوارهای سفید و مبلمان تیره در سبک مینیمال

دیوار سفید در پذیرایی کوچک به سبک مینیمال

مبلمان تیره این خانه سفید به اتاق نشیمن، عمق اضافه می کند. مقدار زیادی از نور طبیعی در پذیرایی، وزن مبلمان خاکستری را در فضای پایین اتاق نگه می دارد در نتیجه سقف بالاتر به نظر می رسد. یک درخت انجیر مرتفع، همانطور که در سمت چپ نشان داده شده، زیبایی را با دیوارهای سفید نشان می دهد. در نهایت فرش به رنگ نارنجی، گرما را در اتاق اضافه می کند در حالی که با ترکیب رنگ نشیمن هماهنگ است.

دیوارهای سیاه در پذیرایی کوچک به سبک مینیمال

پذیرایی کوچک سبک مینیمال

افزودن دیوارهای سیاه به این اتاق نشیمن کوچک باعث بزرگ تر جلوه دادن پذیرایی شده است. ترکیب اشعه های نور خورشید و کمد بلند در سمت چپ این فضا را از تنگی یا خسته شدن دور نگه می دارد و بزرگ و عمیق جلوه می کند. یک قالیچه راه راه ارزان قیمت، توازن را در پذیرایی کوچک ایجاد می کند. مبل راحتی باعث می شود احساس خوشآمد گویی به وجود آید.

استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون پذیرایی سبک مینیمال

رنگ زرد در دکوراسیون مینیمال

ویژگی های دیوار زرد روشن، برای یک اتاق نشیمن کوچک در یک آپارتمان، درخشندگی و سبک مینیمال را برای پذیرایی اعمال می کند. دو قطعه از مبلمان کوچک به رنگ روشن، یک مبل و صندلی دسته دار، راحتی و آرامش را فراهم می کند. میزهای قهوه ی کوچک و براق، فضا را از بین نمی برد و احیا می کند.

ترکیب دیوار سفید با مبلمان رنگی در سبک مینیمال

پذیرایی کوچک با سبک مینیمال

هنگامی که می خواهید سبک مینیمال برای یک پذیرایی کوچک استفاده کنید، می توانید خلاقیت قدرتمندی با رنگ ایجاد کنید. برای این ایده ، دیوارها و سقف خود را به رنگ سفید روشن نگه دارید. در این تصویر، این پذیرایی را به سطح اعلا با مبلمان رنگی در مقابل سایه های جسورانه و پاستیل بردند.

 

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا
برگرفته از : thespruce.com

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید