بهترین پارکت لمینت های موجود در بازار

پارکت-لمینت-تکنو-فلور

پارکت لمینت یکی از المان‌های مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید و به لحاظ قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از این محصول برای کف سازی محیط خانه و یا دفتر کار خود استفاده نمایند. اگر تاکنون برای خرید پارکت لمینت به بازار مراجعه کرده باشید، حتما با مدل‌های مختلف آن که ساخت برندهای گوناگون ایرانی، ترکیه‌ای و چینی و .. می‌باشد روبرو شده‌اید. ما در این مطلب سعی داریم از بین انواع پارکت لمینت‌های موجود در بازار ایران به معرفی دو برند معروف آن یعنی پارکت لمینت تکنو فلور و پارکت لمینت آرتا که توسط شرکت‌های ایرانی تولید شده است، بپردازیم. در انتها نیز فروشگاه اینترنتی دکورچوب را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید خرید انواع پارکت لمینت را از این مجموعه انجام دهید.

پارکت لمینت چیست و چه کاربردی دارد؟

پیشتر به این مورد اشاره کردیم که در حال حاضر پارکت لمینت به یکی از المان‌های مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل شده و طراحان دکوراسیون داخلی به جای استفاده از هر محصول دیگری برای کف سازی محیط، از پارکت لمینت استفاده می‌کنند و این موضوع نیز بیشتر به دلیل ساختاری است که این محصول از آن برخوردار است.

در ساخت پارکت لمینت مواد مختلفی با یکدیگر ترکیب یافته و به صورت لایه لایه روی هم قرار گرفته‌اند که این ویژگی سبب شده بر دوام و استحکام پارکت لمینت افزوده شود.

در سال‌های اخیر این محصول در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تیره و روشن وارد بازار شده و مشتریان می‌توانند برای کف سازی خانه و یا محیط کار خود از این محصول استفاده نمایند. از جمله قابلیت‌ها و ویژگی‌های پارکت لمینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از طرح‌های متنوعی برخوردار است.
  • پارکت لمینت از دوام و استحکام بالایی برخوردار است.
  • شیارهایی برای آن طراحی شده که نصب آن را ساده کرده و نیازی به استفاده از چسب وجود ندارد.
  • می‌توان آن را از یک محل جمع کرده و دوباره در جای دیگری نصب نمود.
  • در برابر خراش و خط و خش مقاوم است.
  • در شرایط جوی مختلف می‌توان از این محصول استفاده کرد.
  • برای نصب پارکت لمینت از فوم‌های مخصوصی استفاده می‌شود که این محصول نیز از تنوع بالایی برخوردار است.

اگر قصد خرید پارکت لمینت دارید، لازم است بدانید که در بازار فروش محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی، شما می‌توانید انواع پارکت لمینت را که توسط کشورهای مختلف در طرح و مدل‌های گوناگون تولید شده بیابید اما در این بخش ما قصد داریم دو مدل پارکت لمینت که ساخت شرکت‌های ایرانی می‌باشد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است به شما معرفی کنیم.

پارکت لمینت آرتا

پارکت لمینت آرتا یکی از انواع پارکت لمینت‌های موجود در بازار است که توسط شرکت‌ ایرانی آرتا تولید شده و در واقع جزء اولین پارکت لمینت‌های ایرانی با سیستم قفل کلیک است و شرکت آرتا توانست این قابلیت را طی قراردادی از شرکت یونیلین بلژیک دریافت کرده و به ایران آورد.

پارکت-لمینت-آرتا

پارکت لمینت آرتا علاوه بر قدمتی که دارد از ویژگی‌های بی‌نظیر دیگری نیز برخوردار است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. این محصول در برابر خط و خش و سایش اجسام روی آن مقاومت بالایی دارد. همچنین پارکت لمینت آرتا به گونه‌ای طراحی شده که در برابر مواد شوینده و سفیدکننده‌ها مقاومت داشته و تغییری در ظاهر آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

دیگر آن که چنانچه در محیط‌هایی زندگی می‌کنید که نور آفتاب از پنجره‌ها وارد خانه شما می‌شود و روی پارکت‌ها می‌تابد، نگرانی از بابت تغییر رنگ پارکت‌ها نخواهید داشت، زیرا این محصول در برابر اشعه UV خورشيد مقاومت خواهد داشت. در نهایت به جهت آن که مواد تشکیل دهنده آن کاملا به حالت فشرده درآمده و از چگالی بالایی برخوردار است، می‌تواند در برابر فشار زیاد دوام بالایی از خود نشان دهد، به همین منظور پارکت لمینت آرتا توانسته استاندارد E1 اروپا را دریافت نماید.

خرید انواع پارکت لمینت آرتا را می‌توانید در رنگ‌های سفید، کرم، قهوه‌ای و طوسی انجام دهید. رنگ و طرح‌های پارکت لمینت آرتا به گونه‌ای در نظر گرفته شده که متناسب با نور محیط، رنگ دلخواه خود و همچنین بر اساس طراحی دکوراسیون دست شما برای انتخاب و خرید این محصول باز است.

پارکت لمینت تکنو فلور

از دیگر انواع پارکت لمینت ایرانی موجود در بازار می‌توان به پارکت لمینت تکنوفلور اشاره کرد که توسط شرکت تکنوفلور ایران تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول علاوه بر کیفیت فوق‌العاده بالایی که دارد، رنگ و طرح‌های متنوع آن توانسته خواست مشتریان را برآورده نماید به طوری که از این محصول علاوه بر کف سازی خانه می‌توان برای کف سازی محیط‌های اداری و تجاری نیز استفاده کرد.

اما از این موارد که بگذریم پارکت لمینت تکنوفلور در طرح و رنگ‌هایی تولید شده که امکان تشخیص آن‌ها از چوب سخت خواهد بود بنابراین با توجه به بافت و ظاهری که دارند شما می‌توانید از این محصول برای طراحی دکوراسیون داخلی محیط خود استفاده نمایید.

نکنه دیگری که در خصوص کیفیت بالای پارکت لمینت تکنوفلور می‌توان اشاره کرد طراحی کلیک‌های آن است به طوری که هنگام نصب به خوبی در کنار یکدیگر چفت شده و فضایی بین آن‌ها باز نمی‌ماند و سطح یکدستی را برای شما به وجود خواهد آورد. نکته دیگر در مورد پارکت لمینت تکنوفلور آن است که به جهت لایه پارافین خورده‌ای که برای آن در نظر گرفته شده مایعات به داخل آن نفوذ نخواهد کرد و دیگر آن که در شرایط جوی مختلف می‌توان به راحتی از این محصول استفاده کرد.

بهترین-پارکت-لمینت-های-موجود-در-بازار

فروشگاه اینترنتی دکور چوب

در حال حاضر علاوه بر روش حضوری خرید محصولات مختلف مرتبط با دکوراسیون داخلی، می‎توانید انواع پارکت لمینت، کاغذ دیواری، قرنیز و … را از فروشگاه‎های اینترنتی به صورت آنلاین خریداری کرده و درب محل خود تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی دکورچوب به آدرس الکترونیکی https://decorchoob.com/ یکی از فروشگاه‌های آنلاینی است که توانسته این دسته از محصولات را در طرح و رنگ‌های مختلف در اختیار مشتریان قرار دهد. شما می‌توانید برای خرید پارکت لمینت در برندهای مختلف مانند پارکت لمینت آرتا و یا پارکت لمینت تکنوفلور که در این مطلب به معرفی آن‌ها پرداختیم وارد سایت شده و پس از انتخاب محصول و تعیین متراژ، پرداخت مبلغ را انجام داده و محصول مورد نظر را پس از مدت تعیین شده درب محل خود دریافت نمایید.

2 نظرات

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید