پخش انواع لوازم دکوری به تمامی نقاط ایران از ویکی دکو

پخش-انواع-لوازم-دکوری-به-تمامی-نقاط-ایران-از-ویکی-دکو

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که در زمینه فروش و پخش انواع مختلف وسایل دکوراسیون داخلی مانند لوازم دکوری چوبی، لوازم دکوری تزئینی و گره چینی فعالیت دارد و از کادری حرفه‌ای و مجرب بهره می‌برد، فروشگاه ویکی دکو می‌باشد‌. امروزه همه مردم به دکوراسیون داخلی منازل خود اهمیت زیادی قائل هستند و طبق سلیقه خود از وسایلی استفاده می‌کنند که طرح، رنگ و سبک آن‌ها با سایر لوازم موجود در دکوراسیون تناسب داشته باشد. پیدا کردن فروشگاهی که لوازم دکوراسیون را به صورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان عرضه کند، برای همه فروشندگان مهم است. در این مقاله قصد داریم درباره لوازم دکوری چوبی و سایر محصولات ارائه شده در ویکی دکو توضیح دهیم. همچنین برای مشاهده مرجع پخش انواع لوازم دکوری چوبی به ویکی دکو مراجعه کنید.

 

لوازم دکوری چوبی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از پرکاربردترین متریال‌هایی که در ساخت لوازم دکوری مورد استفاده قرار می‌گیرد، چوب است. لوازم دکوری چوبی به فضای دکوراسیون داخلی منازل حس طراوت، نشاط، تازگی، آرامش و صمیمت بیشتری می‌بخشند. این لوازم دوام و ماندگاری بسیار زیادی دارند، نگهداری از آن‌ها راحت است، به مرور زمان ارزش آن‌ها بیشتر می‌شود، باعث القای حس آرامش می‌شوند، با محیط زیست کاملا سازگار هستند و جذابیت بصری دارند. انواع لوازم دکوری چوبی عبارتند از: کنسول چوبی، میز کنار مبل چوبی، میز و صندلی چوبی، میز تلویزیون چوبی، تابلوهای چوبی، آیینه‌ و آباژور چوبی، شلف چوبی، ساعت، جالباسی، استند، جاکلیدی چوبی و غیره. در بسیاری از منازل کنسول‌های چوبی در کنار دیوار قرار می‌گیرند و روی آن‌ها اشیاء دکوری قرار داده می‌شود‌.‌ کنسول‌ها دارای مدل‌های ساده یا کشودار هستند. برخی از افراد نیز برای دیده نشدن شوفاژ‌ جلوی آن میز کنسول چوبی قرار می‌دهند.

برای منازلی که سبک دکوراسیون آن‌ها کلاسیک است، بیشتر از میز و صندلی چوبی استفاده می‌شود‌. میز تلویزیون‌های چوبی نیز جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی می‌بخشد. این نوع لوازم دکوری چوبی در اندازه‌ها، طرح‌ها و مدل‌های مختلف طراحی شده است و تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد‌. آیینه‌های چوبی نیز مدل‌های مختلفی دارند و استفاده از آن‌ها در ایجاد نمایی کلاسیک در منازل تاثیر بسزایی دارد. برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید لوازم دکوری چوبی مشغول فعالیت هستند. در فروشگاه ویکی دکو باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین لوازم دکوری چوبی گردآوری شده است و به صورت عمده در اختیار فروشگاه‌های سراسر کشور قرار می‌گیرد. با توجه به متنوع بودن محصولات این فروشگاه مشتریان به راحتی می‌توانند بر اساس سلیقه خود از بین محصولات ارائه شده سفارش خود را به ثبت برسانند. برای هر یک مشتریان شرایطی فراهم شده است تا بتوانند تا صد قلم لوازم دکوری را به سبد خرید خود اضافه کنند.

گره چینی چیست؟

گره-چینی-چیست

به هنری که با استفاده از قطعات چوبی در اشکال هندسی متنوع و منظم به همراه شیشه‌های رنگی در یک کادر تکرارشونده به صورت قرینه قرار گرفته است، گره چینی گفته می‌شود‌. این هنر زیبا و ظریف قدمت دیرینه‌ای دارد و برای اولین بار در دوران خلافت عباسی در ایران و شهر اصفهان مورد استفاده قرار گرفته است. اجزای گره چینی شامل آلت و لقط است و انواع آن عبارتند از: گره تند، گره کند، گره کند و شل، گره تند و شل، گره درودگری و گره پیلی. برای اتصال قطعات این نوع لوازم دکوری تزئینی ار چسب یا میخ استفاده نمی‌شود‌ و قطعات با استفاده از زبانه و ضربه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این هنر امروزه در اجزای دکوراسیون داخلی مانند سقف، دیوار، وسایل، درب و پنجره کاربرد زیادی دارد. گره‌های چینی ارائه شده در فروشگاه ویکی دکو از اشکال زیبا و متنوعی تشکیل شده‌اند. برخی از افراد در زمان خواندن این اصطلاح کلمه چینی را به کشور چین نسبت می‌دهند در حالی که معنی چینی در این عبارت یعنی چیدن قطعات چوبی در کنار یکدیگر. این هنر هیچ ارتباطی به کشور چین ندارد و در کشورهای اسلامی به وجود آمده است‌. محصولاتی که با استفاده از این هنر تولید و در این فروشگاه عرضه می‌شوند عبارتند از: قاب آیینه، پاراوان، درب و پنجره، قفسه‌ها و غیره. در این فروشگاه این امکان برای مشتریان فراهم شده‌ است که گره‌های چینی مورد نظر خود را با رنگ و سایز مورد نظر خود سفارش دهند و در اسرع دقت تحویل بگیرند. برای مشاهده پخش و تولید گره چینی در مدل‌های مختلف به این سایت مراجعه کنید.

قیمت لوازم دکوری تزئینی در ویکی دکو

یکی از مهم‌ترین دغدغه افرادی که در زمینه فروش لوازم دکوری تزئینی فعالیت دارند، قیمت این لوازم است‌. محصولات ارائه شده در این فروشگاه با قیمت‌های ارزان‌ و رقابتی به صورت عمده در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرند. به طور کلی در فروش عمده تمام لوازم دکوراسیون داخلی از جمله لوازم دکوری چوبی و لوازم دکوری تزئینی خبری از واسطه‌ها نیست و محصولات به طور مستقیم در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرد به همین دلیل قیمت مناسب‌تری دارد. لوازم دکوری تزئینی تنوع بسیار زیادی دارند و استفاده از آن‌ها در تمام قسمت‌های خانه مانند آشپزخانه، اتاق خواب‌ها و سالن پذیرایی به افزایش جذابیت بصری کمک زیادی می‌کند. امروزه همه مردم به زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منازل خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و سعی دارند با خرید لوازم دکوری باکیفیت با قیمتی مناسب محیطی آرام و منحصر به فرد در خانه خود ایجاد کنند.

ارسال لوازم دکوری به تمام شهرهای ایران

یکی از مزایای فروش عمده لوازم دکوری در فروشگاه ویکی دکو این است که مشتریان فعال در حوزه دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها می‌توانند از هر جای ایران برای خرید لوازم دکوری مورد نیاز خود از این فروشگاه اقدام کنند و در اولین فرصت آن را در آدرس خود تحویل بگیرند. راه‌های ارتباطی مختلفی برای خرید از این فروشگاه وجود دارد. محصولات خریداری شده توسط کسانی که محل کار یا فروشگاه آن‌ها در شهرهای تهران یا کرج واقع شده است، در مدت زمان بسیار کوتاهی به وسیله وانت برای آن‌ها ارسال می‌شود. افرادی که از شهرهای دیگر سفارش خود را به ثبت رسانده‌اند باید منتظر باشند تا مرسوله محصولات از طریق پست و باربری به آن‌ها تحویل داده شود.

نحوه خرید لوازم دکوری چوبی از فروشگاه ویکی دکو

فروشگاه-ویکی-دکو

فروشگاه‌های فعال در حوزه لوازم دکوری برای خرید عمده لوازم دکوری چوبی و تزئینی می‌توانند به سایت ویکی دکو با آدرس اینترنتی http://Wikideco.com مراجعه کنند و سفارش خود را به ثبت برسانند. این فروشگاه معتبر از سال 1396 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و با ارائه باکیفیت‌ترین محصولات دکوری با منصفانه‌ترین قیمت توانست جایگاه ویژه‌ای در بین فروشنده‌های این محصولات به دست آورد. علاوه بر سایت از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانید با کارشناسان فروش این فروشگاه ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را درباره نحوه خرید و ثبت سفارش از کارشناسان بپرسید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید