جاهای دیدنی مشهد نزدیک هتل قصر طلایی

جاهای-دیدنی-مشهد-نزدیک-هتل-قصر-طلایی

یکی از شهرهایی که درطول سال افراد زیادی آن را برای سفر انتخاب می‌کنند، مشهد است. این شهر یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان اسلام محسوب می‌شود و به ‌همین‌ دلیل سالانه توریست‌های زیادی را به خود می‌بیند. برای این‌که گردشگران محلی ایده‌آل برای اقامتشان داشته باشند، هتل‌های زیادی در مشهد ساخته شده است. یکی از هتل‌های لوکس ساخته شده در این شهر، هتل قصر طلایی است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

هتل قصر طلایی

این مجموعه یکی از هتل‌های لوکس مشهد و کشور است. قصر طلایی پیشنهادی عالی برای مسافرانی محسوب می‌شوند که قصد دارند سفری لوکس به مشهد داشته باشند. معماران برای ساخت هتل قصر طلایی از بهترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا استفاده کرده‌اند تا مهمانان اقامتی به‌یادماندنی را در آن تجربه کنند. این هتل مجلل سال 1389 ساخته شده است. هتل قصرطلایی با فاصله کمی نسبت به جاذبه‌های گردشگری مشهد واقع شده؛ شما می‌توانید در زمان کوتاهی خودتان را به این دیدنی‌ها برسانید.

این هتل پنج ستاره در 20 طبقه شامل 358 واحد اقامتی لوکس ساخته شده و بهترین امکانات را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. ازجمله بهترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به چشم‌انداز حرم مطهر امام رضا (ع)، تنوع واحدها، چندین رستوران، امکانات رفاهی گوناگون و دسترسی آسان به مهمترین جاهای دیدنی مشهد اشاره کرد.

با رزرو هتل قصر طلایی مشهد علی بابا می‌توانید نوع اتاق را انتخاب کرده و با خیالی راحت آماده سفر شوید. یکی از پرطرفدارترین اتاق‌های این هتل، واحدهای کیدز آن است که با الگو گرفتن از شخصیت‌های والت دیزنی ساخته شده و بهترین مکان برای اقامت کودکان محسوب می‌شود.

امکانات هتل

در هرکدام از اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند آویز لباس، بالکن، صبحانه، تلویزیون، لوازم بهداشتی، حمام، دمپایی، آشپزخانه، روم سرویس، یخچال، مبل، دراور، آباژور، میز تحریر، مینی‌بار، اینترنت، سیستم اطفا حریق، چای‌ساز، آب معدنی، کمد لباس، صندوق امانات و… وجود دارد. این مجموعه از معدود هتل‌هایی است که اینترنت و مینی‌بار را به‌صورت رایگان دراختیار مهمانان قرار می‌دهد و نیازی نیست که برای استفاده از آن‌ها هزینه‌ای بپردازید.

امکانات موجود در ساختمان هتل بسیار زیاد است؛ اما به‌هرحال ما تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. در ساختمان هتل فضاهایی مانند کتابخانه، آتلیه، مجموعه بدنسازی، مرکز خرید، صرافی، پارکینگ، رستوران، سالن ماساژ، لابی، فروشگاه، کافی‌شاپ، گیم‌نت، کافی‌نت، آرایشگاه، استخر، سالن کنفرانس و اجتماعات ساخته شده است.

با رفتن به لابی هتل می‌توانید به امکاناتی مانند دستگاه واکس کفش، آرایشگاه، فروشگاه، کافی‌شاپ، صندوق امانات، روزنامه، خدمات باربری، سالن بیلیارد، خودپرداز، صرافی، اتاق پزشک، محل رزرو ترانسفر، رزرو تور، سرویس حرم، خشکشویی، خدمات تشریفات ویژه و… دسترسی داشته باشید.

امکانات-هتل-قصر-طلایی

این هتل پنج رستوران دارد که هرکدام از آن‌ها غذاهای خاصی سرو می‌شود. برای مثال رستوران ترمه با ظرفیت 100 نفر در طبقه دوم قرار گرفته و در آن غذاهای ایرانی و بین‌المللی قابل سفارش است. بزرگ‌ترین رستوران این هتل، ضیافت است که در طبقه منفی یک ساخته شده و 500 نفر ظرفیت دارد. در این رستوران طعم انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، فست‌فود و گیاهی را بچشید.

برای این‌که بتوانید از همه امکانات این مجموعه استفاده کنید، بهتر است هتل قصر طلایی علی بابا را رزرو کنید. با این کار خیالتان راحت است که همه امکانات هتل هم برایتان رزرو خواهد شد. ممکن است با استفاده از برخی روش‌ها نتوانید استفاده کامل از هتل را ببرید.

موقعیت مکانی

همان‌طور که گفته شد، این مجموعه در موقعیت مکانی خوب واقع شده است. مهمان‌ها از بالکن می‌توانند منظره‌ای تماشایی از مشهد را تماشا کنند. همچنین هتل قصر طلایی فاصله کمی هم با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد. هتل قصر طلایی در خیابان امام رضا و بین خیابان‌های امام رضا 34 و 36 واقع شده است.

جاهای دیدنی نزدیک هتل قصر طلایی

برای برخی افراد مهم است که قبل سفر بدانند هتلشان با مکان‌های دیدنی شهر چقدر فاصله دارد. کسانی هم که می‌خواهند به مشهد مقدس بروند، باید هتلی را انتخاب کنند که در فاصله کمی از حرم مطهر و برخی از جاذبه‌های گردشگری قرار گرفته باشد. در ادامه برخی از جاهای دیدنی نزدیک هتل قصر طلایی را به شما معرفی می‌کنیم.

بازار رضا

این بازار یکی از معروف‌ترین بازارهای کشور است. چندین سال پیش برای این‌که وضعیت مغازه‌دارهای خیابان شیخ طوسی سابق (امام رضا امروز) مشهد کمی سر و سامان پیدا کند، دستور داده شد مغازه‌های بخشی از این خیابان تخریب شده و بازاری در آن ساخته شود. مغازه‌ها سال 1354 تخریب شدند و در سال 1355 ساخت بازار رضا به اتمام رسید. درست است که این بازار در دوران معاصر ساخته شده؛ اما در آن از معماری دیگر بازارهای قدیمی کشور استفاده کرده‌اند. امروزه بازار رضا یکی از اصلی‌ترین مکان‌ها برای خرید سوغات مشهد محسوب می‌شود و روزانه تعداد زیادی از زائران به آن سر می‌زنند.

موزه‌ مرکزی آستان قدس

اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) چندین موزه زیرنظر آستان قدس رضوی وجود دارد که اصلی‌ترین آن‌ها موزه مرکزی است. این موزه سال 1378 برای آشنایی مردم با اتفاقات و وقایع اسلامی افتتاح شد. در این مکان ضریح‌های فولادی، کتیبه‌های طلا، محراب‌های مختلف، عکس‌های به‌یادمانده از حرم، جام‌های قدیمی و… نگهداری می‌شود. موزه مرکزی آستان قدس دو بخش اشیای کاربردی و اشیای مربوط به حرم تقسیم شده است.

ما در این مطلب هتل قصر طلایی و نزدیک‌ترین مکان‌های گردشگری به آن را معرفی کردیم. اگر هتل قصر طلایی علی بابا را رزرو کرده‌اید، نظراتتان را درباره این آژانس و هتل با ما به‌اشتراک بگذارید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید