نکات مهم دکوراسیون منزل تازه عروس

دکوراسیون داخلی یکی از حوزه های پرطرفدار و گسترده در کل دنیا به شمار می آید که روز به روز در حال گسترش است. استفاده از سلیقه های مختلف در دکوراسیون منزل باعث ایجاد سبک های گوناگونی شده است. هر سبک بیان کننده حالات روحی و سلیقه گروه خاصی از کاربران است و نمی توان یکی از آنها را بر دیگری اولویت قرار داد. البته در برخی از شرایط انتخاب درست سبک و نوع دکوراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از این شرایط خاص، دکوراسیون در منزل تازه عروس ها است. هر تازه عروسی دلش میخواهد خانه اش را به بهترین شکل ممکن بچیند.

در این مطلب  ما قصد داریم چند المان بسیار مهم که اکثر افراد به آنها توجه نمیکنند را برای چیدن دکوراسیون اتاق عروس ارائه کنیم. این المان ها سقف کاذب، کابینت آشپزخانه و مدل پرده میباشند.

بررسی مهمترین قسمت های دکوراسیون منزل تازه عروس ها

اولین موردی که در دکوراسیون منزل تازه عروس باید مشخص شود، سبک است. فرد باید مشخص کند که می خواهد چه نوع چیدمانی و با چه سبکی در قسمت های مختلف منزل داشته باشد که این نوع چیدمان میتواند سنتی یا مدرن باشد. متناسب با سبکی که شخص مد نظر دارد اقدام به طراحی قسمت های مختلف داخلی ساختمان می شود. مهمترین بخش های داخلی تاثیرگذار در دکوراسیون منازل شامل: کاربرد نوع و طرح کابینت های آشپزخانه، نوع پرده و کاربرد سقف کاذب است. در ادامه به نکات مربوط به هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت.

سقف کاذب

سقف کاذب

سقف کاذب و اهمیت آن در دکوراسیون داخلی منزل عروس

طراحی سقف و رنگ آمیزی آن به صورت مستقیم روی دکوراسیون منزل تازه عروس تاثیرگذار است. دلایل مختلفی باعث شده است تا سقف های کاذب در دهه های اخیر جزء پرطرفدارترین نمونه های سقف در دکوراسیون داخلی به شمار آیند. این نوع از سقف ها بر روی سقف اصلی نصب می شوند و کارهایی مثل رنگ آمیزی و تزئین روی سقف بسیار راحت انجام می‌شود. سقف کاذب انواع و مدل های مختلفی دارد که همگی با توجه به نیاز، شرایط و سبک دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از انواع مختلف سقف کاذب محدود به مکان خاصی نیست. می توان در دکوراسیون منزل تازه عروس ها با توجه به معماری داخلی از این نوع سقف در مکان های مختلف استفاده کرد. سقف های کاذب بیشتر در دکوراسیون های مدرن کاربرد دارند و می توان از لوازم تزئینی مختلف از جمله لامپ ها برای نورپردازی مختلف در آنها استفاده کرد. در دکوراسیون منزل تازه عروس نیز با توجه به سبک‌های مدرنی که توسط زوج‌های جوان انتخاب می شود، کاربرد سقف های کاذب بسیار زیاد است. هر کدام از سقف های کاذب دارای ویژگی ها و مزیت های مخصوص به خود هستند که می توان با در نظر گرفتن شرایط و ویژگی های داخلی محیط، بهترین نمونه آن را به کار برد.

انتخاب درست طرح و مدل کابینت های آشپزخانه

قطعا نمی توان دکوراسیون منزل تازه عروس ها را بدون در نظر گرفتن بخش آشپزخانه تصور کرد. آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های منزل است که سبک آن به صورت مستقیم روی سبک و دیزاین کلی منزل تاثیرگذار است. امروزه تنوع بالایی در طراحی مدل های کابینت آشپزخانه وجود دارد که تمام سلیقه ها و سبک های مربوط به دکوراسیون داخلی را پوشش می دهد. در انتخاب کابینت های آشپزخانه نیز ابتدا باید سبک کلی که در دکوراسیون داخلی به کار رفته است را مد نظر قرار داد. بعد از انتخاب سبک، توجه به رنگ کابینت ها، جادار بودن آنها، در نظر گرفتن جنس به کار رفته در ساخت این محصولات نیز اهمیت دارد.

کابینت خانه عروس

کابینت آشپزخانه

انتخاب و طراحی درست کابینت آشپزخانه در منزل تازه عروس باعث می شود تا ظاهر کلی دیزاین داخلی جذابیت بیشتری داشته باشد. تازه عروس ها و زوج های جوان در ابتدای زندگیشان ترجیح می دهند که سبک و دیزاین داخلی منزلشان به بهترین شکل ممکن انجام شود. به همین دلیل بهتر است در انتخاب کابینت آشپزخانه که یکی از مهمترین قسمت های دکوراسیون است، با دقت بیشتری اقدام کرد. در ادامه 3 نکته مهم برای انتخاب صحیح کابینت آشپزخانه در منزل تازه عروس ارائه میکنیم:

  • انتخاب رنگ کابینت ها باید هماهنگ با سایر رنگ های به کار رفته در بخش های مختلف دکوراسیون در نظر گرفته شود.
  • جنس آنها باید با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط محیطی خانه به کار رود.
  • ابعاد آشپزخانه نیز روی انتخاب نوع و مدل کابینت ها نقش دارد و بهتر است از یک مرکز متخصص در این زمینه راهنمایی گرفته شود.

انتخاب درست مدل پرده و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی

یکی دیگر از گزینه های بسیار مهم که تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی دکوراسیون منزل تازه عروس‌ها دارد، انتخاب درست مدل و نوع پرده است. دکوراسیون و چیدمان منزل هر چقدر هم شیک و به روز باشد، نمی توان آن محیط را بدون پرده تصور کرد. پرده یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار روی زیبایی محیط داخلی منزل است که باید به درستی انتخاب شود. برای هر کدام از سبک های دیزاین داخلی می توان مدل پرده مناسب با آن را انتخاب کرد که باعث زیبایی چند برابر محیط می شود.

در انتخاب درست مدل پرده موارد زیادی تاثیرگذارند که از مهمترین آنها می توان به ابعاد و اندازه محیط، سبک و نوع چیدمان فضت، شرایط فصلی و آب و هوایی، میزان نور ورودی به داخل و … اشاره کرد. برای ایجاد یک دیزاین مدرن و متناسب با سلیقه تازه عروس، توجه به تمام این موارد در انتخاب مدل پرده اهمیت دارد. در صورتی که افراد تجربه ای در انتخاب طرح، رنگ و مدل مناسب پرده برای منزلشان ندارند، می توانند از مراکز متخصص در این زمینه مانند فروشگاه سبک مدرن راهنمایی بگیرند.

 

موارد و بخش های زیادی وجود دارند که روی دکوراسیون منزل تازه عروس ها تاثیر گذارند. به همین دلیل توصیه ما به زوج های جوان این است که در انتخاب هر کدام از این موارد، یک دید کلی به سبک، رنگ و طرح سایر لوازم موجود در دیزاین و دکوراسیون خود داشته باشند. هماهنگی بین قسمت های مختلف دکوراسیون منزل، مهمترین اصل در زیبایی آن است.

سخن پایانی

برای انتخاب راحت و درست سقف کاذب، مدل پرده و کابینت می توانید از متخصصان مجرب و ماهر سبک مدرن مشاوره بگیرید. مهندسین سبک مدرن تمام خدمات مربوط به اجرای پروژه های ساختمانی را از پی ریزی تا چیدمان انجام میدهند و تمام محصولات ضروری و اکسسوری های منزل مانند انواع مدل پرده، کابینت آشپزخانه و سقف کاذب را از بهترین برندهای دنیا با قیمت مناسب به فروش میرساند.

آدرس سایت سبک مدرن: sabkemodern.com

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید