مزایایی که مواد نانو آجر بر انواع نما آجری ساختمان دارد

راهنمای-خرید-بهترین-نانو-آجر-نما

امروز پیشرفت تکنولوژی در ساختمان سازی باعث شده تا مشکلاتی نظیر تمیز کردن نمای ساختمان و فرسودگی نما از بین برود. این کار علاوه بر صرفه جویی در هزینه های نگهداری، در بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش طول عمر بنا نیز تأثیر بسزایی دارد.

نفوذ آب به داخل آجر و موادی که برای نمای ساختمان به کار می رود، یکی از عوامل اصلی تخریب نما است. با استفاده از مواد آب گریز نانو به صورت کامل نفوذ آب به داخل آجر نما از بین رفته و هیچ گونه سفیدک یا شوره روی سطح نما باقی نمی ماند. پوشش نانو فوق‌ العاده نازک است و روی سطح نمای ساختمان قرار می گیرد. این پوشش یک لایه محافظ روی نما ایجاد می‌کند که باعث زیبا شدن نما نیز می شود. آجر نما در برابر باران های اسیدی و مواد شوینده قلیایی نیز مقاومت دارد. به همین خاطر علاوه بر محافظت از ساختمان در برابر آسیب دیدگی، باعث طول عمر آن نیز می شود.

نانو-آجر-نما-چیست

نانو آجر نما چیست؟

نانو آجر نما بر اساس فناوری نانو طراحی شده و حاوی ذرات نانو اصلاح شده می باشد. مواد نانو به صورت یک لایه نامرئی روی سطح نما می نشیند و موجب می شود موادی مانند آب، رطوبت، روغن و … در نمای ساختمان نفوذ نکنند. این پوشش درزگیر بوده و برای ساخت آن از سیلر های سنتی بر اساس حلال استفاده می شود. پوشش نانو آب گریز است و از از نفوذ گرد و خاک و آلودگی ها به سطح نمای ساختمان جلوگیری می کند. با توجه به تکنولوژی جدید ساخت این محصول می‌توان آن را از طریق اسپری، با استفاده از برس و سایر روش ها بر روی نمای ساختمان به کار برد. این ماده در همه دما ها پایدار است و ساختمان هایی که از این پوشش برای نما استفاده کرده‌اند، نیازی به نظافت و نگهداری ندارند.

یکی دیگر از مزایای که مواد نانو آجر بر انواع نما آجری ساختمان دارند، این است که با محیط زیست سازگاری بالایی دارند. این مواد از نظر بیولوژیکی کاملاً بی خطر هستند. کیفیت سطح و نمای ساختمان را حفظ می کنند، مقاومت بالای آن ها در برابر آلودگی، کثیفی، انواع جلبک و کپک باعث شده تا نمای ساختمان ها در طولانی مدت مانند روز اول بماند. از دیگر مزایای نانو آجر نما می توان به ماندگاری آن تا بالای پنج سال اشاره کرد. نانو آجر نما تفاوت زیادی با مواد شیمیایی ضد آب دارد. مواد شیمیایی ضد آب بر پایه صابون رنگی هستند و دارای کلسیم یا ارگانوسیلان می باشد. به همین خاطر خاصیت آب گریزی ندارند و در برابر باکتری ها و حرارت مقاومت چندانی ندارند؛ اما محصولات نانو آجر نما علاوه بر مقاومت بالا در برابر حرارت، رطوبت و آلودگی خاصیت آب گریزی دارند.

 

مزایای نانو آجر نما

  • نانو آجر نما خاصیت آب گریزی دارد.
  • با استفاده از نانو آجر نما، نمای ساختمان شوره نمی زند.
  • نمای ساختمان امکان تنفس دارد.
  • ایجاد یک عایق روی نمای ساختمان برای کاهش مصرف انرژی با استفاده از نانو آجر نما
  • جلوگیری از آلودگی بر اثر بارش برف و باران و باران های اسیدی
  • دوام و زیبایی رنگ نمای ساختمان
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • استفاده آسان از مواد نانو آجر نما برای پوشش ساختمان
  • شستشوی راحت نمای ساختمان
  • ظاهر طبیعی نما

مزایایی-که-مواد-نانو-آجر-بر-انواع-نما-آجری-ساختمان-دارد

«برای زیبا دیده شدن نمای آجر خود، قبل از نصب آجر نما، می‌توانید نمای خود را، با محصول نانو آجر نما آبگریز کنید. همچنین با استفاده از این کار از باران های اسیدی، گرد و غبار و هر گونه آلودگی که می‌تواند بر روی نمای آجر ساختمان شما بنشیند و نمای ساختمان شما را کثیف و زشت بکند، جلوگیری کنید. عده زیادی از افرادی که نانو مخصوص آجر نسوز نما را خریداری کرده اند، بسیار از روند کار رضایت کامل رو داشته اند. قیمت نانو آجر نما، هیچ وقت، در بازار رنج ثابتی ندارد، اما نسبت به سایر محصولات پاک کننده آجر، مقرون به صرفه تر هستند. نانو برای آجر نما یک پدیده نوین است که بتوانیم شهر خود را با نمایی زیبا تر جلوه کنیم. محلول نانو آجر نما یک تکنولوژی بی نظیر برای افرادی که به زیبایی محل زندگی خود، اهمیت می‌دهند.»

 

راهنمای خرید بهترین نانو آجر نما

خرید نانو آجر با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند یک انتخاب عاقلانه و مقرون به صرفه باشد. نانو آجر نما می تواند برای محافظت در برابر سایش، آلودگی، اشعه ماورا بنفش استفاده شود و همچنین در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد مقاومت بالایی دارد. امکان استفاده از پوشش نانو آجر در تمام سطوح متخلخل صنعتی و معدنی وجود دارد. مواد نانو آجر باعث می شود تا سطح نمای ساختمان پوسته پوسته نشود و امکان تنفس مصالح به راحتی میسر باشد.

از شرکت های قدیمی و معتبر در ارائه محصولات نانو آجر نما همراه با ضمنات کیفیت کالاو تایدیه نانو،  بنا به درخواست مشتری ارائه می‌کند، و امروزه بار ها خبر گزاری ها به آن اشاره می‌کنند: شرکت نانو پارس گرجی است، این شرکت در ارائه محصولات نانو ساختمانی بیش از  در 15 سال سابقه دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر رابطه با چگونگی خرید نانو آجر می توانید به وب سایت نانو پارس مراجعه نمایید و از طریق شماره های بخش فروش، سوالات خودتان را در رابطه با قیمت نانو آجر و نحوه ثبت سفارش آن مطرح کنید.

 

قیمت نانو آجر

قیمت نانو آجر با توجه به اینکه از چه نوع آجری استفاده می کنید متفاوت است. چنانچه قصد خرید نانو آجر را دارید می توانید با تماس به شرکت های معتبری مثل نانو پارس استعلام قیمت کنید، فقط توجه داشته باشید که قیمت مورد نظر متناسب با کیفیت محصول باشد. این مجموعه از سال ۱۳۸۴ در زمینه فروش انواع محصولات نانو و پوشش های نانو ساختمانی فعالیت می کند. مشاوران بخش فروش شرکت نانو پارس می توانند خریداران را در رابطه با قیمت محصولات نانو و چگونگی خرید محصولات راهنمایی کنند.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید