معرفی آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک یکی از در بازکن‌های پیشرفته‌ای است که طرفدار بالایی دارد. امروزه که انواع در بازکن‌های تصویری جایگزین نمونه‌های صوتی قدیمی شده‌اند، الکتروپیک یکی از پرفروش‌ترین محصولات در فروشگاه‌های لوازم الکتریکی می‌باشد. آیفون تصویری یکی از لوازم ضروری منازل است که در عین کوچک بودن، اما از حساسیت بالایی برخوردار است. به همین جهت می‌بایست از برندهایی دربازکن خریداری کنید که از کیفیت عملکرد آن اطمینان خاطر داشته باشید؛ آیفون تصویری الکتروپیک هم یکی از آن دست دربازکن‌های معروف و باکیفیت است.

عموماً دلایل بسیاری موجب خرید آیفون تصویری می‌شوند، اما در فصول گرم سال که برای مدیریت برق در کشور قطعی برق در سراسر ایران رخ می‌دهد، برخی از دستگاه‌های در بازکن دچار آسیب شده و غیرقابل استفاده خواهند بود. در چنین شرایطی بهترین انتخاب آیفون تصویری الکتروپیک است که با تمام ویژگی‌های خاصی که دارد می‌تواند رضایت شما را در مدتی کوتاه جلب نماید. باور نمی‌کنید؟ برای آن که به یقین در انتخاب محصولات الکتروپیک برسید، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

الکتروپیک، برند ایرانی موفق

الکتروپیک نام شرکتی است که در سال 1364 فعالیت خود را با راه‌اندازی کارگاهی به نام کلون در زمینه تولید دربازکن صوتی آغاز کرد. کارگاه کوچک کلون پس از دو سال تبدیل به کارخانه‌ی بزرگ کلون الکتریک شد که امروزه با نام الکتروپیک معروف است. این کارخانه‌ی پیشرفته که در شهرک صنعتی تهران واقع شده به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین کارخانجات تولیدی کشور شناخته می‌شود. خط‌های تولید مختلفی الکتروپیک و به صورت اختصاصی در زمینه تولید انواع در بازکن به همراه پنل، قفل زنجیری و منبع تغذیه فعالیت دارد. در این مجموعه کارکنان به حدود 480 نفر می‌رسند و همگی برای پیشرفت تولیدات داخلی تلاش می‌کنند، کارکنان خبره و باتجربه‌ی این مجموعه تمامی محصولات را بر اساس استانداردهای جهانی تولید و عرضه می‌کنند تا رضایت مشتریان را جلب نمایند. به همین دلیل آیفون تصویری الکتروپیک فروش بالایی داشته و افراد زیادی آن را انتخاب می‌کنند.

مزیت‌های آیفون تصویری الکتروپیک را بدانید!

محصولات تولید شده در کارخانه‌ی الکتروپیک در بازار به وفور موجود هستند و افراد برای خرید محصول مورد نظر خود هیچ محدودیتی ندارند. از آنجا که مزیت‌های آیفون‌های تصویری‌ تولید شده در این شرکت بسیار زیاد است، میزان تقاضای آن در میان عموم مردم بالا می‌باشد. برخی از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. متخصصین شرکت الکتروپیک خواسته‌های عموم مردم را شناسایی کرده و طراحی و تولید را بر اساس به روزترین محصولات جهانی انجام می‌دهند. به همین جهت تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد است.
  2. کیفیت دوربین در پنل‌ها و صفحه‌ی ال ای دی در نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک بسیار بسیار بالا است و عموماً افراد از وضوح تصویر نمایشگر و دوربین رضایت کامل دارند. بنابراین طول عمر دستگاه‌های این شرکت ایرانی نیز زیاد خواهد بود.
  3. الکتروپیک در بازکن‌ها را در ابعاد و اشکال مختلف تولید می‌کند تا افراد بسته به فضایی که برای نصب دستگاه دارند، بهترین مدل را انتخاب کنند.
  4. نصب آسان و سریع آیفون تصویری الکتروپیک نیز از دیگر مزیت‌های خرید از این برند خاص ایرانی می‌باشد.
  5. گارانتی سه ساله‌ی محصولات الکتروپیک از مهم‌ترین مزیت‌های خرید از این شرکت ایرانی است که عموماً نظر افراد را به خود جلب می‌کند.

آنچه که مسلم است، محصولات الکتروپیک بهترین انتخاب ایرانیان به شمار می‌رود. قطع به یقین اگر از یک محصول تولید داخل خرید کنید و در طی زمان طولانی قطعه‌ای از آن دچار آسیب شود به راحتی می‌توان آن را در داخل کشور پیدا کرد. پس بهتر است از میان تنوع محصولات الکتروپیک یکی از بهترین‌ها را انتخاب نمائید.

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک چگونه تعیین می‌شود؟

همان طور که گفته شد، تنوع محصولات شرکت الکتروپیک موجب می‌شود که افراد بتوانند بسته به نیاز خود خرید نمایند. قیمت آیفون تصویری الکتروپیک هم بسته به مدل، ابعاد، رنگ و…بستگی دارد، بنابراین می‌بایست ابتدا انتخاب خود را نهایی کنید تا فروشنده بتواند قیمت دقیق را ارائه کند. برخی از جدیدترین محصولات این برند می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

  • مدل SVY_1294: این مدل دارای صفحه نمایش هفت اینچی دارد و دارای حافظه داخلی می‌باشد، کیفیت تصویر این محصول بسیار بالا است و تولیدکنندگان آن را برای استفاده به صورت تک واحدی طراحی نموده‌اند. قیمت این محصول در حدود یک میلیون دویست هزار تومان می‌باشد و گزینه‌ی مطلوب و مقرون به صرفه‌ای به شمار می‌رود.
  • مدل الکتروپیک 1198: اگر به دنبال یک آیفون تصویری الکتروپیک با پیشرفته‌ترین امکانات هستید، مدل 1198 را انتخاب کنید که دارای صفحه‌ی 10 اینچی لمسی و حافظه داخلی می‌باشد. اگر چه قیمت این محصول بالای 4 میلیون تومان است، اما کیفت آن و امکان ارتباط با کلیه‌ی واحدها آن را بسیار ارزشمند جلوه می‌دهد. به عبارت دیگر این مدل برای استفاده در مجتمع‌های مسکونی گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود.
  • مدل CVYM_1090: این مدل از تولید شرکت الکتروپیک یک دربازکن بدون گوشی و تمام لمسی است که با قابلیت‌های پیشرفته‌ای که دارد یک آیفون تصویری شیک و لاکچری نیز محسوب می‌شود. با خریداری این آیفون تصویری 7 اینچی هم به راحتی می‌توانید با سایر واحدها ارتباط بگیرید و از قابلیت‌های آن نهایت استفاده را بکنید. قیمت این مدل از آیفون تصویری الکتروپیک به نسبت قابلیت‌هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

مسلماً با خرید هریک از محصولات این شرکت ایرانی می‌توانید از قابلیت‌های پیشرفته‌ی آن بهره کافی را ببرید، این دستگاه‌های پیشرفته برای سهولت در زندگی و ارتباط با همسایگان تولید شده و تاکنون نیز افراد زیادی از آن استفاده کرده‌اند. البته ناگفته نماند که برای خرید پنل‌های مرتبط با آیفون تصویری نیز تولیدات الکتروپیک بهترین انتخاب ممکن خواهد بود؛ چرا که قیمت تولیدات ایرانی بسیار بسیار باکیفیت و مقرون به صرفه هستند.

افزایش امنیت با خرید آیفون تصویری

آیا می‌دانستید نصب آیفون تصویری امنیت اهالی منزل را تأمین می‌کند؟ نصب آیفون تصویری الکتروپیک به جای دربازکن‌های صوتی قدیمی این امکان را ایجاد می‌کند که صاحب خانه با مشاهده تصویر فرد با اطمینان خاطر درب را باز کند. به همین جهت وجود آیفون‌های تصویری مانع از بروز دزدی‌ها و تعرضات خانگی بسیاری نیز می‌شود؛ چرا که اصولاً افراد درب را برای غریبه باز نمی‌کنند و با این وجود امنیت بالایی ایجاد می‌شود.

الکتروپیک را از آریا ایمن بخرید!

یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که می‌توانید آیفون تصویری الکتروپیک را از آن خریداری کنید، فروشگاه آریا ایمن است که تمامی محصولات این شرکت را موجود دارد. این فروشگاه در زمینه فروش انواع در بازکن فعالیت می‌کند از تمامی برندها محصول برای معرفی دارد و علاوه بر تولیدات برند الکتروپیک برای خرید آیفون تصویری تابا و… نیز می‌توانید از همین مرجع اقدام کنید. این فروشگاه با راه‌اندازی یک نسخه‌ی اینترنتی این امکان را ایجاد کرده است که افراد از سراسر ایران بتوانند خرید کنند و در محل آدرس خود آیفون را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که نصب آیفون کار خیلی سختی نبوده و با خرید آیفون تصویری تابا یا الکتروپیک حتی خودتان هم می‌توانید به راحتی آن را نصب نمائید.

همچنین در این مجموعه انواع دزدگیر، کلید پریز، پنل سقفی، انواع لامپ و… نیز ارائه می‌‌شود تا افراد بسته به نیاز خود بتوانند از آریا ایمن خرید نمایند. آریا ایمن با ارائه ضمانت اصالت کالا و ضمانت سلامت محصول آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خریدار خواهد رساند. فروشگاه آریا ایمن به جهت خدمات صادقانه‌ای که برای مشتریان خود ارائه کرده است، رضایت ایشان را جلب کرده و با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای که دارد بهترین فروشگاه برای خرید محصولات الکترونیکی به شمار می‌رود. پس اگر شما هم به دنبال خرید بهترین آیفون تصویری الکتروپیک یا تابا هستید، گوشی موبایل خود را بردارید و وارد وبسایت آریا ایمن شوید تا به سرعت برق و باد خرید شما انجام شود…

2 نظرات

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید