مشاور املاک مطمئن در یزد | دپارتمان املاک بوذرجمهر

بهترین مشاور املاک در یزد

مهاجرت فقط به معنای رفتن از کشوری به کشور دیگر نیست. مهاجرت بین استانی نیز نوع دیگری از مهاجرت است که سالانه برای افراد زیادی اتفاق می‌افتد. مردم به دلایل مختلف مانند کار، تحصیل، ازدواج و… ممکن است تصمیم بگیرند برای زندگی از شهری به شهر دیگر بروند. همچنین ممکن است بخواهید صرفا به منظور سرمایه‌گذاری و کسب سود، نه سکونت، نسبت به خرید ملک اقدام کنید. در هر صورت از آن‌جایی که یزد یکی از مهاجرپذیرترین استان‌هاست، قصد داریم در این مطلب زومیلا به معرفی مشاور املاک مطمئن در یزد یعنی دپارتمان املاک بوذرجمهر بپردازیم. به هر حال معامله ملکی معامله حساسی است و باید سرمایه زیادی وسط بگذارید؛ پس مراجعه به مشاوری مطمئن و معتبر ضروری است.

زندگی در یزد شهر بادگیرها

یزد به دلیل وجود بادگیرهای بی‌شمار به شهر بادگیرها معروف است و جاذبه‌های بسیاری در این شهر قرار دارند. شهر تاریخی و باستانی یزد یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران محسوب می‌شود و به خاطر امکانات و مشخصاتی که دارد، انتخاب بسیاری از افراد برای سکونت و سرمایه‌گذاری است.

در این رابطه بخوانید : آشنایی با بهترین محله های یزد برای زندگی

جاهای دیدنی یزد

ویژگی‌ها و امکانات یزد

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا باید به مشاور املاک مطمئن در یزد مراجعه کنیم و در این شهر ملک بخریم؟ زندگی در شهر اصیل و تماشایی یزد چه مزایایی دارد؟ این شهر چه امکاناتی دارد؟ و سوالاتی از این قبیل. در ادامه مهم‌ترین موارد را ذکر می‌کنیم.

  • یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای ایران
  • وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوان
  • ثبت یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو
  • یکی از قطب‌های پزشکی و درمانی کشور
  • پنجمین شهر صنعتی ایران و فعالیت صنایع بزرگی مانند نساجی، فولاد و معادن آهن، معادن زغال سنگ و سنگ، طلاسازی و… در این شهر
  • برخورداری از خدمات شهری و رفاهی
  • رشد روزافزون ارزش ملک در یزد

قیمت خرید خانه در یزد و آشنایی با بهترین محله های یزد

اگر قصد دارید در یزد ساکن شوید حتما می‌خواهید بدانید بهترین محله‌های یزد برای خرید خانه کدامند؟ قیمت خانه در یزد چقدر است؟ و… در این مورد به شما توصیه می‌کنیم از مشاور املاک مطمئن در یزد راهنمایی و مشورت بگیرید.

گران‌ترین محله های یزد

به طور کل هر چه به مرکز شهر یزد و خیابان‌های شلوغ که پر از پاساژ و مغازه هستند نزدیک شوید قیمت خانه بالاتر می‌رود. در اطراف خیابان‌های معروف این شهر و بلوارها، خانه‌ها گران‌ترند و باید پول بیش‌تری برای خرید خانه بپردازید. یکی از این خیابان‌ها و محله‌های معروف، صفاییه یزد است. محله صفاییه را به عنوان بالا شهر یزد می‌شناسند که خانه‌های ویلایی و با متراژ بالا دارد. محله فهادان در مرکز شهر، بلوار جمهوری، میدان کاج، خیابان عدالت، بلوار پروفسور حسابی، خیابان کاشانی، فلاحی و… نیز از جمله بهترین محله های یزد برای زندگی هستند.

در این رابطه بخوانید : علل اصلی افزایش قیمت خرید خانه در صفائیه یزد چیست؟

مشاور املاک یزد صفاییه

خرید خانه با قیمت ارزان و مناسب از مشاور املاک مطمئن در یزد

در شهر یزد تقریبا با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید ملکی مناسب پیدا کنید و صاحب‌خانه شوید. برای یافتن بهترین گزینه‌ها کافیست از مشاور املاک مطمئن در یزد یعنی دپارتمان املاک بوذرجمهر کمک بگیرید. در خیابان انقلاب که یکی از خیابان‌های اصلی یزد است می‌توانید خانه ارزان و مناسب پیدا کنید.

ویژگی‌های یک مشاور املاک مطمئن در یزد

بر چه اساس می‌گوییم که یک مشاور املاک مطمئن و معتبر است؟ در چه صورتی صفت بهترین را به یک مشاور املاک می‌دهیم؟ به هر حال تصمیم‌گیری درباره خرید و فروش ملک فرآیند حساسی است و نمی‌توان به هر کسی اطمینان کرد. به‌خصوص اگر از افراد غیربومی باشید و شناختی از شهر و قیمت‌ها نداشته باشید شرایط حساس‌تر هم می‌شود. شما قرار است سرمایه زیادی وسط بگذارید و قطعا می‌خواهید با بودجه‌تان بهترین ملک را بخرید و حداکثر سود و بازدهی از این سرمایه‌گذاری نصیب‌تان شود.

آن‌چه دپارتمان املاک بوذرجمهر را متمایز می‌کند و در واقع مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاور املاک مطمئن و معتبر عبارت‌اند از:

  • اشراف کامل بر وضعیت بازار و قیمت آپارتمان، ویلا باغ، زمین، ملک تجاری و… در یزد
  • راهنمایی خریداران با صداقت و دقت در رابطه با بهترین زمان خرید ملک، بهترین منطقه و …
  • ارائه بهترین پیشنهادات به خریداران متناسب با بودجه‌شان
  • پشتیبانی از مشتریان در تمام مراحل انتخاب و خرید ملک
  • دارای کادری متخصص با رفتاری حرفه‌ای

ویژگی‌های-یک-مشاور-املاک-مطمئن-در-یزد

 

دپارتمان املاک بوذرجمهر | مشاور املاک مطمئن در یزد

اگر بخواهیم بر اساس ویژگی‌ها و معیارهای ذکرشده در بالا بهترین و مطمئن‌ترین مشاور املاک یزد را انتخاب کنیم بدون شک دپارتمان املاک بوذرجمهر برنده خواهد بود و این عنوان را تصاحب می‌کند. دپارتمان املاک بوذرجمهر با وجود این که حدود ۴ سال از شروع فعالیتش در زمینه معاملات ملکی می‌گذرد، خیلی زود به عنوان یک مشاور املاک مطمئن در یزد شناخته شده است. این دپارتمان املاک در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره آپارتمان، ویلایی، ویلا باغ، واحدهای تجاری و اداری و زمین فعالیت می‌کند و برندی خوش‌نام و قابل‌اعتماد در یزد است. پیش‌فروش واحدهای تجاری و مسکونی نیز در زمره فعالیت‌های دپارتمان املاک بوذرجمهر است. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری مطمئنی با حداکثر سود انجام دهید، می‌توانید از مشاورین املاک باتجربه و تیم حرفه‌ای بوذرجمهر کمک بگیرید. دریافت بهترین پیشنهادات و مشاوره‌های تخصصی از این گروه، شما را به سمت بهترین تصمیم‌ها هدایت می‌کند.

دپارتمان-املاک-بوذرجمهر-یزد

مناطق تحت پوشش

دپارتمان املاک بوذرجمهر مهم‌ترین مناطق یزد شامل منطقه صفائیه، مهرآوران، کاشانی، بلوار جمهوری، فضیلت، خامنه‌ای و… را پوشش می‌دهد. ده بالا، طرزجان، سانیج و نصرآباد نیز از مناطق روستایی تحت پوشش این دپارتمان املاک است. ضمن این که املاک بوذرجمهر در دیگر شهرهای مهم همچون تهران، مشهد، قشم و بندرعباس هم فعالیت می‌کند.

قیمت ملک در یزد

همان‌طور که می‌دانید قیمت ملک در یزد متنوع است و با بودجه‌های مختلف می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید. دپارتمان املاک بوذرجمهر به عنوان مشاور املاک مطمئن در یزد بهترین فایل‌های ملکی را متناسب با بودجه‌تان به شما ارائه می‌دهد. حدود قیمت ملک در یزد به قرار زیر است:

  • زمین مسکونی از ۶۰۰ میلیون الی ۴۰ میلیارد
  • تجاری از متری ۱۳ میلیون الی ۱۳۰ میلیون
  • مسکونی ویلایی از ۱.۵ میلیارد الی ۴۰ میلیارد
  • آپارتمان از ۵۰۰ میلیون الی ۲۰ میلیارد
  • ویلا باغ از متری ۳ میلیون الی ۷ میلیون

قیمت‌های اعلامی معمولا قیمت‌های منطقه است.

 

آدرس دپارتمان املاک بوذرجمهر

یزد، صفاییه، مهرآوران، بلوار مهر، روبه‌روی دخمه زرتشتیان

تلفن تماس 

03538334609 — 09912447929

قیمت-ملک-در-یزد

سخن پایانی

زندگی در شهر یزد می‌تواند تجربه‌ای عالی برایتان باشد. یزد شهری است با مردمان مهربان و اصیل که قدم زدن در بافت سنتی آن شما را به سفری تاریخی می‌برد. حال اگر قصد خرید ملک در این شهر به منظور سکونت و سرمایه‌گذاری دارید، به شما توصیه می‌کنیم به مشاور املاک مطمئن در یزد یعنی املاک بوذرجمهر مراجعه کنید که اشراف کاملی بر منطقه و قیمت انواع ملک دارند. اعتبار و تخصص این تیم حرفه‌ای شما را پای بهترین و پرسودترین معاملات می‌نشاند.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید