منبع دانلود مدل سه بعدی برای معماران و طراحان دکوراسیون

منبع-دانلود-مدل-سه-بعدی-برای-معماران-و-طراحان-دکوراسیون

یکی از مواردی که در بازار کار طراحی معماری و دکوراسیون امروزه بسیار مهم و ضروری است، ارائه حرفه ای ایده های طراحی به وسیله ی رندرهای سه بعدی است که اغلب در نرم افزار های مانند 3Ds Max و اسکچاپ و سایر نرم افزار های سه بعدی ایجاد می شوند و یکی از مواردی که می تواند باعث افزایش کیفیت و سرعت عمل در ارائه های سه بعدی شود دسترسی به آرشیوی کامل از آبجکت و مدل سه بعدی آماده است، در این مقاله شما با یکی از بهترین منابع دانلود مدل سه بعدی و آبجکت در ایران آشنا خواهید شد.

مدل سازی سه بعدی و رندرینگ در طراحی معماری و دکوراسیون ساختمان

از گذشته به شیوه های مختلفی ایده های طراحی آماده ارائه و پرزانته می شدند، اما با گذشت علوم و فنون مرتبط با رایانه و حضور نرم افزار های طراحی امروزه می توان به شکلی بسیار حرفه ای و واقع گرایانه ایده های طراحی معماری و دکوراسیون را قبل از اجرا به صورت کامل به کارفرما ارائه داد و تمامی بخش های پروژه را قبل از شروع اجرا کاملا بررسی و تحلیل کرد.

امروزه با حضور نرم افزاری مانند 3Ds Max و موتور رندر های مانند VRay می توان با تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت ایده ها را معرفی کرد و حتی با نرم افزار های مانند آنریل انجین می توان فرصت گشت و گذار در پروژه را به کارفرما قبل از اجرای پروژه بدهیم.

با توجه به اینکه رقابت زیادی در بازار کار طراحی معماری و دکوراسیون وجود دارد، هر چقدر معماران و طراحان بتوانند به شکلی حرفه ای تر و به روز تر ایده های خود را ارائه دهند می توانند در بازار بسیار موفق تر باشند. امروزه ارائه سه بعدی و رندر های با کیفیت بخش مهمی از بازار کار معماری و دکوراسیون داخلی است و بدون ارائه حرفه ای شانس بسیار کمی برای دریافت پروژه ها خواهید داشت.

با توجه به اهمیت این موضوع، منابع آماده و از پیش طراحی شده بسیار زیادی هم، برای راحتی کار معماران و طراحان سه بعدی آماده و ارائه شده است، که در بخش طراحی و مدل سازی سه بعدی با نرم افزار تری دی مکس، آرشیو بسیار بزرگی از مدل سه بعدی آماده و متریال و تکسچر های حرفه ای در سایت های مانند CGKOK.COM در اختیار طراحان است که ساده تر و سریع تر کار طراحی سه بعدی را به پایان برسانند.

مدل سه بعدی چیست؟

آبجکت و مدل سه بعدی در واقع نمونه شبیه سازی شده و بازنمایی ریاضی از هر سطح،جسم یا موجودی است که امکان دارد در دنیای اطراف ما وجود داشته باشد. این مدل های رایانه ای معمولا در نرم افزار های تخصصی طراحی سه بعدی و توسط مدل سازان سه بعدی آماده و ارائه می شوند. در بحث طراحی معماری و دکوراسیون هم تمام اجسامی که امکان دارد در فضای داخلی و خارجی یک ساختمان وجود داشته باشد می تواند مدل سازی شده و به صورت آبجکت آماده مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به اینکه بخش طراحی معماری و دکوراسیون یکی از مارکت های بسیار بزرگ در بخش طراحی سه بعدی است، منابع بسیار زیادی از تمامی مدل های مورد نیاز در سه بعدی سازی این فضا ها هم به صورت از پیش طراحی شده توسط مدل سازان حرفه ای آماده شده است.

کاربرد آبجکت و مدل سه بعدی در طراحی معماری و دکوراسیون

سه بعدی سازی و رندرینگ با کیفیت امروزه بخش مهمی از بازار کار معماری و دکوراسیون است، برای انجام ساده تر و حرفه ای تر سه بعدی سازی بدون شک به آبجکت و مدل سه بعدی آماده نیاز خواهید داشت و این موارد به همراه متریال و تکسچر حرفه ای بخش مهمی از کار طراحی سه بعدی است. آبجکت ها و مدل سه بعدی آماد کار شما را بسیار ساده تر، سریعتر و حرفه ای تری خواهند کرد.

برای مثال تصور کنید برای طراحی دکوراسیون یک واحد مسکونی نیاز هست کابینت های آشپزخانه و فضای نشیمن و پذیرایی، اتاق خواب باید سه بعدی سازی شود اگر تمامی بخش ها مدل سازی شوند بسیار سخت و زمان بر خواهد بود اما به راحتی می توانید با دانلود مدل سه بعدی کابینت آشپزخانه به صورت آماده برای 3Ds Max و VRay بخش بسیار زیادی از کار خود را پیش برده و در زمان صرفه جویی کنید، برای سایر بخش ها هم می توانید با دانلود مدل سه بعدی میز و صندلی، آبجکت لوازم دکوری، آبجکت تخت خواب، کمد و هر مورد دیگری که به ذهن شما می رسد به صورت آماده ، سه بعدی سازی ساده تر و حرفه ای تری را با صرف زمان کمتری داشته باشید.

کاربرد-آبجکت-و-مدل-سه-بعدی-در-طراحی-معماری-و-دکوراسیون

از کجا مدل سه بعدی حرفه ای دانلود کنیم؟

اهمیت استفاده از آبجکت و مدل سه بعدی آماده بر کسی پوشیده نیست، اما اینکه به یک منبع بسیار بزرگ با تنوع و کیفیت بالا دسترسی داشته باشم که به راحتی به هر مدل آماده ای که نیاز داریم دسترسی داشته باشیم بسیار مهم است. یکی از منابع کامل و حرفه ای دانلود مدل سه بعدی در ایران سایت CGKOK است که می توانید در گوگل با جستجوی دنلود مدل سه بعدی از CGKOK ، به این آرشیو بزرگ و حرفه ای آبجکت آماده 3Ds Max و VRay دسترسی داشته باشید و از مدل سه بعدی مبلمان گرفته تا آبجکت کوچکترین لوازم دکوری را به راحتی و از طریق دسته بندی های منظم این سایت دریافت کنید.

مدل-سه-بعدی-مبلمان

3 نظرات

  1. سلام خسته نباشید، بسیار مفید بود، من به تعداد زیادی مدل سه بعدی برای کار طراحی داخلی نیاز دارم

  2. چطوری میشه دانلود کرد، من کارم کابینت آشپزخانه ست، آبجکت تری دی مکس آشپزخانه و کابینت لازم دارم

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید