جدیدترین مدل استند گلدان 2021

مدل استند گلدان

گل و گلدان ها باعث طراوت و شادابی در فضای خانه می شوند و یکی از بهترین و متداول‌ترین وسایل تزیینی در دکوراسیون داخلی هستند. امروزه انواع مدل استند گلدان در دسترس هستند که می توانید به صورت آنلاین یا حضوری خرید کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع استند گل آشنا کنیم تا بتوانید خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

ویژگی های انواع مختلف مدل استند گلدان

اگر به گل و گیاه علاقه مند هستید می توانید از محوطه سازی باغچه حیاط یا چیدمان گلدان های پاسیو بهره‌مند شوید. اما اگر آپارتمان نشین هستید و هیچ حیاط و باغچه‌ای ندارید، نگران نباشید. با استفاده از استندهای گل می توانید نیازتان را برطرف کنید و باغچه‌ای عمودی در خانه بسازید.

استند گل یکی از وسایل دکوری جدیدی است که امروزه در خانه ها و دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف جایگاه خاصی پیدا کرده است. استندها انواع مدل‌های مختلفی مثل مدل نردبانی، کنج، آویزان، کشویی، پلکانی و غیره دارند که در فضاهای مختلف متناسب با مدل گلدان‌های شما به کار می‌روند. استند گلدان مانند بوفه و ویترین که در دکوراسیون خانه‌های ایرانی کاربرد دارند٬ طبقاتی هستند ولی درب ندارند و معمولا از جنس چوب، پلاستیک یا فلز ساخته می شوند.

بهترین مکان قرار دادن استند گلدان

استندهای گلدان وسایل کاربردی هستند که در همه بخش‌های خانه می توان از آن‌ها استفاده کرد. بهترین مکان برای قرار دادن استند گلدان در کنار پنجره برای تصفیه بهتر آب و هوا و حداکثر بهره گیری از نور خورشید می باشد. مکان دیگر برای قرار دادن استند گلدان در زوایا و گوشه های خانه می باشد، بخصوص جاهایی که پرت فضایی در دارند. شما می توانید متناسب با سلیقه خود٬ اندازه و مدل استند گلدان، آن را در کنار تختخواب٬ اطراف تلویزیون٬ بین مبلمان٬ راهروها و راهروی ورودی٬ در اطراف پنجره یا روی تراس خود قرار دهید.

جای گذاری استند گلدان

انواع مدل استند گلدان

در این مقاله در مورد چهار مدل استند گلدان صحبت می کنیم، این مدل ها شامل استند چوبی، فلزی، نردبانی و دکوران می باشد. ما بهترین تصاویر این مدل‌ها را برای شما نمونه آوردیم تا بهترین انتخاب را هنگام خرید استند گلدان داشته باشید، همراه شوید:

استند گل چوبی

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های استند گل٬ استند گل چوبی می باشد. وسایل چوبی در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب هستند و بافت گرمی را در فضا ایجاد می کنند. استند گل چوبی محبوب‌ترین مدل استند گلدان‌ها هستند که به راحتی با وسایل خانه ست می شوند. قیمت استند گلدان چوبی با توجه به چوب به کار رفته در آن تعیین می شود.

استند گل چوبی

مدل استند گلدان نردبانی

استند گلدان نردبانی

 استند و جا گلدانی نردبانی امروزه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده چرا که فضای بسیار کمی را اشغال کرده و از طرفی جای کافی و بسیار زیبا برای چیدن و به نمایش گذاشتن گلدان ها فراهم می کنند.

استند گلدان فلزی

استند فلزی پایه دکوری گل و گیاه آپارتمانی از جنس فلز ضد زنگ است. این استندها از مقاومت بالایی جهت نگهداری گلدان برخوردار بوده، ایستایی آن مقرون تولید با کیفیت این محصول بوده، زیبایی و جذابیت را به ارمغان می آورد.

استند فلزی فرفورژه

استند گلدان دکوران

مدل استند گلدان دکوران  

تصاویر دکوراسیون داخلی با انواع مدل استند گلدان

جدیدترین استند گلدان فلزی

33 نظرات

  1. بعضی از طرح ها واقعا خاص و زیبا هستن ممنون بخاطر مقاله خوبتون که درباره جدیدترین مدل استند گلدان نوشتید

  2. سلام وخسته نباشید خدمت شما
    توصیحاتتون کامل بود ممنونم
    چ دکوراسیونی چ گل وگلدونایی به به منوبه وجداورددمه شما گرم

  3. سلام ممنون بابت مقاله های خوب و پر محتواتون. مرسی از اینکه مدلهای به روز رو بهمون نشون میدید.واقعا شیک و خاص هستند.

    • سلام ممنون از این که وقت گذاشتین و مقاله مارو خوندین… ما سایت فروش استند نیستیم و فقط اطلاعاتی در این زمینه به مخاطبان گرامی دادیم…

  4. سلام
    استندهاتون خیلی زیبا و نوآورانه است آفرین.
    آیا سفارش هم قبول میکنید شماره تماس یا راهنمایی کنید
    ممنون

    • سلام جناب ظهرابی… ممنون از نگاه زیباتون… ما سایت فروش استند نیستیم و در زمینه املاک کار می‌کنیم

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز. ما فروشنده نیستیم و هدفمون از نوشتن این مطلب صرفا آشنایی شما با مدل‌های مختلف استند گلدان است. موفق باشید

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید