کردان کجاست؟ نگاهی به قیمت ویلا در کردان کرج

کردان-کجاست؟-نگاهی-به-قیمت-ویلا-در-کردان-کرج

کردان از روستاهای خوش آب‌وهوای منطقه ساوجبلاغ است. ساخت‌وساز افسار گسیخته در تهران و اطراف آن به سرعت روستاهای دست‌نخورده را تبدیل به زمین‌های مناسب برای ویلاسازی کرده و ارزششان ناگهان رشد نجومی داشته است. روستاییان خرسند از این رشد زمین‌هایشان را به ویلاسازان می‌فروشند. یکی از مناطق اطراف تهران که نظر ویلاسازان و خریداران ویلا را جلب کرده، کردان است. قیمت ویلا در کردان کرج باعث علاقه‌مندی بیش‌تر ویلاسازان در این منطقه شده است. در این مطلب زومیلا با کردان آشنا می‌شوید و همچنین بهترین و معتبرترین مشاور املاک کردان یعنی گروه املاک سرمایه را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر قصد خرید ملک در کردان را داشتید خیال‌تان از هر جهت راحت باشد.

کردان کجاست ؟

کردان از روستاهای ساوجبلاغ واقع در استان زیبای البرز بوده که در اصل از توابع چندلر است. این روستا ۱۵ کیلومتر با کرج و ۵۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد. چندلر در نامگذاری‌های جدید به کوهسار تغییر یافته است. این بخش بیش از ۵۰۰۰ نفر جمعیت دارد که در زمان تعطیلات آخر هفته تقریبا دو برابر می‌شود. در کردان می‌توان زمین‌ها و باغ‌های قدیمی حتی مربوط به ۶۰۰۰ سال قبل را پیدا کرد و کوهنوردان نیز نشانه‌های زیادی در کوه‌های حوالی کردان یافته‌اند. شاید به همین دلیل کوهنوردی در میان ساکنین جدید کردان بسیار محبوب است. وجود مدارس و باشگاه‌های آموزش و سوارکاری برای تعداد زیادی از صاحبان ویلاهای کردان مهم است که می‌توانند در تعطیلات به این تفریح بپردازند. همین امکانات قیمت ویلا در کردان کرج را روزبه‌روز بالاتر می‌برد.

با وجود این که بسیاری از زمین‌های کردان در چند سال گذشته تبدیل به ویلا شده است؛ اما هنوز می‌توان زمین‌هایی را دست‌نخورده پیدا کرد. ویلاهای ساخته‌شده در کردان و روستاهای اطرافش نیز از کیفیت مناسبی برخوردارند. برای آشنایی با ساخت‌وساز و کیفیت آن علاوه بر کردان می‌توانید از سهیلیه، تهراندشت و سرخاب نیز در اطراف رودخانه کردان دیدن کنید. قیمت ویلاهای کردان نسبت به سایر مناطق اطرافش کمی پایین‌تر است. در شهرک‌های منطقه کردان می‌توان بهترین ویلاها را یافت که از فضای سبز مشترک و امنیت بالاتری برخوردارند.

برای این که در بهترین مناطق کردان صاحب ویلا شوید مشاورین املاک سرمایه شما را راهنمایی می‌کنند تا متناسب با بودجه‌تان بهترین فایل‌های ملکی را ببینید و از میان آن‌ها انتخاب کنید.

بهترین-املاک-در-کردان

چگونه به کردان برویم؟

برای رفتن به کردان ابتدا باید به کرج بروید و سپس به سمت کردان راهی شوید. از جاده کردان تا روستای اصلی حدودا باید ۱۰ کیلومتر رانندگی کنید که مسیری سبز و کوهستانی است. حتی در شب می‌توانید از هوای مطبوع و سکوت آن لذت ببرید. همچنین برای رفتن به هر نقطه از کردان می‌توانید از جی.پی.اس استفاده کنید. تمام نقاط کردان در مسیریاب‌های معمول ثبت شده‌اند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

دریاچه کردان

در کردان علاوه بر رودخانه معروف و پرآب کردان یک دریاچه طبیعی نیز وجود دارد. این دریاچه توسط رودخانه ساوجبلاغ پر می‌شود. رود ساوجبلاغ از کوهستان کهار آغاز می‌شود و تا دریاچه کردان ادامه دارد و زمین‌های تمام منطقه کردان را آبیاری می‌کند. قیمت ویلا در کردان کرج در کنار چنین جاذبه‌هایی است که ارزش پیدا می‌کند. برای آگاهی از قیمت دقیق ویلاهای کردان می‌توانید به املاک سرمایه مراجعه کنید. مشاورین املاک سرمایه با شناخت و تسلط کامل به منطقه مناسب‌ترین ملک‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند.

مشاورین-املاک-کردان

مجموعه ورزشی کردان

اگر برای چند روز می‌خواهید از نزدیک با کردان آشنا شوید، می‌توانید برای اقامت به شهر ورزشی کردان بروید و در آن‌جا کمپ بزنید. این مجموعه سرویس‌ها و مربیان حرفه‌ای برای استفاده از محیط طبیعی و کوه‌های کردان را در اختیار دارد. جاذبه دیگری که کردان را سر زبان‌ها انداخته باشگاه پرواز کردان است. با عضویت موقت یا دائمی در این باشگاه می‌توانید با وسایل مختلف پروازی در منطقه کردان آموزش ببینید و مجوز پرواز بگیرید. ویلاهای کردان برای تبدیل شدن به ارزشی که امروزه دارند از امکاناتی که گفته شد بهره گرفتند.

مناطق ویلایی اطراف کردان

کردان، برغان، ولیان و ورده چهار روستای چسبیده‌به‌هم با ارزش زمین‌های یکسان هستند و با جست‌وجو در این چهار روستا تعداد بیش‌تری ویلا برای مقایسه و انتخاب خواهید داشت. با رشد جمعیت پایتخت و زیاد شدن متقاضیان برای خرید ویلا می‌توان انتظار داشت که صعود قیمت ویلا در کردان کرج همچنان ادامه داشته باشد. کردان از شرایط ویژه‌ای برخوردار است که مهم‌ترین آن داشتن آب‌وهوای خوب، پوشش گیاهی و درختی فراوان است. رودخانه کردان عریض و طولانی است و تمام زمین‌های کردان حتی ارتفاعات را سیراب می‌کند. به همین دلیل این منطقه برای پرورش اسب مناسب است.

مناسب بودن قیمت ویلا در کردان کرج

تصویر دشت‌های سبز و مجموعه‌ای از باغ‌ها و درختان کهن‌سال کردان، دسترسی مناسب به اتوبان، نزدیکی به پایتخت و بارندگی مناسب می‌تواند هر علاقه‌مند به خرید ویلا را به سمت کردان بکشاند. مزیت دیگر کردان ارزانی زمین‌های آن نسبت به لواسان، درکه و دیگر مناطق ویلایی در کرج است. می‌توان با نصف بودجه خرید ویلا در شهرک‌های نزدیک کرج در کردان ویلایی تازه‌ساز خرید که فاصله آن چند کیلومتر دورتر است. برای این که صاحب یکی از ویلاهای زیبا و مدرن کردان با قیمت مناسب شوید مشاورین املاک سرمایه بهترین راهنمای شما خواهند بود.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین مناطق اطراف تهران برای زندگی را بشناسید.

فروش ویلا در سهیلیه کرج

قیمت ویلاهای متراژ بالا در کردان

ویلای ۱۰۰۰ متری سه‌خوابه با ۳۵۰ متر زیربنا دارای استخر چهارفصل و به صورت کاملا مبله و فول‌فرنیش در منطقه رویایی و خوش‌آب‌وهوای ولیان، ۱۷.۵ میلیارد ارزش دارد. می‌توان ویلای ۱۸۰۰ متری سه‌خوابه با بهترین امکانات را در شهرک الهیه کردان با ۲۲ میلیارد تومان خریداری کرد.

در کردان ویلای شیک ۲۶۰۰ متری دارای زیربنا ۲۲۰ متری در بهترین لوکیشن و با بهترین امکانات از جمله استخر و پارکینگ اختصاصی، ۲۰ میلیارد تومان فروخته می‌شود. این قیمت زیر قیمت کارشناسی است.

ویلای ۱۵۰۰ متری در کردان دارای ۱۸۰ متر زیربنا با امکانات عالی به قیمت ۱۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

۱۰۰۰ متر ویلای مدرن تازه‌ساز در کردان کرج، ۳۰۰ متر زیربنا فول‌فرنیش با استخر و جکوزی دارای ۴ اتاق را می‌توانید ۱۶.۵میلیارد تومان بخرید.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین محله‌های کرج برای زندگی کدامند؟

قیمت ویلا در کردان کرج

قیمت ویلاهای متراژ متوسط در کردان

ویلای ۴۴۰ متری در کردان دارای ۱۳۰ متر زیربنا با امکانات عالی و قیمت مناسب ۴.۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

در کردان ویلای ۸۰۰ متری دارای زیربنا ۲۵۰ متری و مدرن در بهترین لوکیشن و با بهترین امکانات از جمله استخر، آب‌نما و درب ضدسرقت ۱۶ میلیارد تومان ارزش دارد.

ویلای ۶۵۰ متری نوساز، لوکس و مدرن در کردان با ۲۵۰ متر زیربنا، سه‌خوابه، دارای استخر و محوطه‌سازی بسیار زیبا ۱۸.۵ میلیارد تومان ارزش دارد.

در  کردان می‌توانید با ۴ میلیارد تومان یک ویلای ۵۰۰ متری با زیربنای ۱۴۰ متر دارای استخر بخرید.

این مطلب را از دست ندهید: کدام روستاهای اطراف تهران برای زندگی مناسبند؟

کردان کجاست

املاک سرمایه معتبرترین و بهترین مشاور املاک کردان

زمانی که می‌خواهید معامله‌ای انجام دهید که پای میلیاردها پول وسط است، طبیعتا باید حساسیت زیادی هم به خرج دهید. از آن‌جایی که متقاضیان خرید ویلا و زمین در کردان روزبه‌روز افزایش می‌یابد، متاسفانه تعداد کلاهبردارانی که ملک مشکل‌دار به مشتریان می‌فروشند هم زیاد شده است. بنابراین اگر قصد دارید ملکی را معامله کنید باید سراغ مشاور املاکی بروید که مطمئن و معتبر باشد. گروه املاک سرمایه در کردان کرج با مدیریت آقای داوود زارعی‌نژاد از سال ۱۳۹۷ در زمینه خرید و فروش باغ، باغچه، ویلا و زمین فعالیت می‌کند و بهترین مشاور املاک کردان است. با داشتن فایلینگ قوی و مشاورانی باتجربه و مسلط به منطقه، گروه املاک سرمایه بهترین فایل‌های منطقه را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

قیمت-ویلاهای-متراژ-بالا-در-کردان

مناطق تحت پوشش املاک سرمایه

آژانس املاک سرمایه ملک‌های مناطق کردان، تهراندشت، سهیلیه و روستاهای سرخاب، سعیدآباد، نمکلان، لشکرآباد، قنبرآباد، حاجی‌آباد، قاسم‌آباد، عباس‌آباد، آران، اسماعیل‌آباد، حاجی بیگ، زعفرانیه، رامجین، برغان، سنقرآباد، خوروین و… را پوشش می‌دهد. مشاورین املاک سرمایه با قدرت مذاکره خود سبب می‌شوند تا شما با مناسب‌ترین قیمت ملک موردنظرتان را بخرید. با خیال آسوده می‌توانید معاملات خود را به مشاورین مجرب املاک سرمایه که به قوانین حقوقی و ملکی مسلط هستند بسپارید و مطمئن باشید با بودجه‌ای که دارید بهترین معامله را انجام خواهید داد.

آقای-زارعی-نژاد-املاک-سرمایه

آدرس و اطلاعات تماس املاک سرمایه

آدرس املاک سرمایه

تهراندشت، بلوار اصلی سرخاب، نرسیده به گلستان سه

شماره تماس املاک سرمایه

۰۹۱۲۱۶۲۳۴۹۶ آقای زارعی نژاد

پیج اینستاگرام

amlak.sarmayeh.ir

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در کردان و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن ترین آژانس املاک این منطقه روی این لینک کلیک کنید.

املاک سرمایه تهراندشت

خرید ویلا و ملک در کردان

سخن پایانی

در نگاه اول قیمت ویلاهای کردان گران به نظر می‌رسد؛ ولی با نگاهی به امکاناتی که برای رفاه حداکثری در این منطقه قرار داده شده است، می‌توانید لذت واقعی زندگی را با داشتن یک ویلا در کردان احساس کنید. کردان حتی برای یک شب می‌تواند خاطره‌انگیز و ارزشمند باشد تا جایی که برای برگزاری جشن‌های مرسوم به بهترین انتخاب هر میزبانی تبدیل شده است. کسانی که در کردان میزبان مهمانانشان می‌شوند از امکاناتی برخوردارند که در تهران در دسترس نیست. کردان به تمام دلایلی که مشاهده کردید، رویایی و عالی است. برای همه عزیزان آرزوی خرید ویلایی زیبا در کردان و هر نقطه‌ای که علاقه‌مندند را داریم و در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با قیمت ویلا در کردان کرج و بهترین مشاور املاک کردان گروه املاک سرمایه آشنا کنیم تا معامله امن و پرسود داشته باشید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید