آهودشت چمستان کجاست؟

قیمت ویلا در چمستان آهودشت چقدر است

طبیعت از دیرباز به عنوان منبع آرامش انسان شناخته می‌شد. صبحی را که با مشاهده درختان سربه فلک کشیده و کوه‌های پوشیده از گیاه و یا منظره امواج خروشان دریا شروع می‌شود را با صبحی که پر از آلودگی و دود و شلوغی و ترافیک و منظره‌ی هوای قهوه‌ای رنگ شروع می‌شود مقایسه کنید تا بپذیرید که منظور از آرامش بخش بودن طبیعت چیست. آهودشت چمستان یکی از بهترین نقاط شمال ایران است که پر از ویلاهای کوچک و بزرگ و مناسب است. قیمت ویلا در آهودشت چمستان برای تمام خریداران جذابیت شگرفی دارد، به نوعی که هم به عنوان گزینه‌ی مناسبی برای سرمایه گذاری شناخته می‌شود و هم به دلیل مناظر و جاذبه‌های آن، برای استراحت پایان هفته، بهترین گزینه است. در این مقاله زومیلا با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد آهودشت بدانیم.

 

آهودشت چمستان کجاست

آهودشت چمستان کجاست؟

استان مازندران همیشه به عنوان مقصد اصلی گردشگری در شمال ایران شناخته می‌شده‌است. دسترسی بسیار آسان به تهران و سایر شهرهای ایران، وجود انواع مختلفی از جاذبه‌های طبیعی مانند جنگل، دریا، کوهستان‌های زیبا و دریاچه‌های متعدد و البته مناطق بکر و دیدنی‌ که در جنگل قرار دارد، همه و همه دست به دست هم داده و مازندران را به یکی از جذاب‌ترین مقاصد در شمال ایران تبدیل کرده‌است.

بخش چمستان از توابع شهرستان نور، به دلیل موقعیت اقلیمی و جغرافیایی خود، به یکی از بهترین موقعیت‌ها برای ساخت ویلا و فضاهای توریستی و گردشگری تبدیل شده‌است. در این مقاله ما بیشتر در مورد روستای آهودشت و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آن صحبت می‌کنیم و در انتها هم درباره قیمت ویلا در آهودشت و مواردی که باید در نظر داشته باشید را بررسی می‌کنیم. اما قبل از هرچیزی باید بدانیم چطور می‌توانیم به آهودشت چمستان برسیم.

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه چمستان کجاست؟ آیا در چمستان ویلا بخریم؟

خرید ویلا در شمال

چطور از تهران به چمستان آهودشت برویم؟

همانطور که گفتیم، آهودشت روستایی از توابع بخش چمستان است و در شهرستان نور قرار دارد. شهرستان نور بر سر یک مسیر مواصلاتی قرار دارد و از چندین جاده می‌توان به نور رسید. برای رسیدن به چمستان از تهران بهترین و نزدیک‌ترین راه، جاده هراز است. مسیر اول که جاده بهتری هم دارد، ابتدا از شهر آمل می‌گذرد. پس از رسیدن به آمل، کافی است از سمت غرب این شهر وارد جاده چمستان شوید و پس از طی مسافتی حدود 20 کیلومتر از دل جنگل و طبیعت بکر و قبل از رسیدن به چمستان، به روستای زیبا و جذاب آهودشت می‌رسید.

مسیر دومی که می‌توان از تهران به چمستان رسید، کمی طولانی‌تر است اما برای ساکنین کرج و شهرهای غربی استان تهران مناسب است. جاده زیبای چالوس می‌تواند آغازگر مسیر شما به سمت آهودشت چمستان باشد. پس از رسیدن به چالوس و با حرکت به سمت شرق، بعد از عبور از شهرهای نوشهر و رویان به شهر نور می‌رسید. از شهرستان نور تنها با حدود 15 دقیقه رانندگی به سمت جنوب، به چمستان آهودشت می‌رسید.

اما قبل از صحبت درباره قیمت ویلا در  آهودشت بهتر است درباره جاذبه‌های طبیعی و تفریحی این منطقه بیشتر صحبت کنیم.

چرا خرید ویلا در آهودشت چمستان

برای پاسخ به این سوال دلایل متعددی وجود دارد. از جاذبه‌های طبیعی و تفریحی متفاوت گرفته تا دسترسی مناسب و مناظر زیبا و طبیعت بکر. در ادامه دلایل متعددی  که خرید ویلا در  آهودشت را به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل می‌کند، باهم بررسی می‌کنیم.

در این رابطه بخوانید : جاهای دیدنی چمستان و بهترین روستاهای چمستان برای خرید ویلا

طبیعت بی‌نظر و بکر آهودشت چمستان

طبیعت بی‌نظر و بکر آهودشت

آهودشت یکی از زیباترین روستاهای بخش چمستان از که پوشش گیاهی و طبیعی بی‌نظیر آن، یکی از نقاط قوت این روستا در برابر سایر نقاط این منطقه و حتی استان مازندران است. در آهودشت علاوه بر پوشش گیاهی گسترده و زیبا، حیوانات اهلی متعددی هم وجود دارند. همانطور که از نامش مشخص است، این منطقه قبلا سکونت‌گاه آهوان متعددی در این منطقه بوده‌است.

نزدیکی به شهرهای اطراف

یکی از دلایلی که قیمت ویلا در آهودشت چمستان همواره رو به رشد است، سکوت و بکر بودن منطقه در عین نزدیکی به شهرهای اطراف است. تنها با چند دقیقه رانندگی می‌توانید به شهرستان‌های اطراف برسید و از انواع خدمات مختلف درمانی و تفریحی و غیره استفاده کنید.

 آهودشت چمستان هنوز شلوغ نشده‌است

یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند آرامش زندگی در طبیعت را خراب کنید و باعث شود که افراد از طبیعت فراری شوند، شلوغی بی از حد و تراکم بالای جمعیت در آن ناحیه است. خوشبختانه آهودشت هنوز شلوغ نشده‌است و شب‌ها همچنان صدای جیرجیرک و سکوتی که از طبیعت بکر انتظار دارید، به گوش شما می‌رسد.

فرصت‌ مناسب برای زمین کشاورزی و توسعه و پیشرفت

وجود خاک حاصلخیز و زمین‌های متعدد در آهودشت باعث شده تا این منطقه ظرفیت بالایی برای تبدیل شده به قطب کشاورزی و توسعه را داشته باشد. همزمان با رشد و توسعه کشاورزی این منطقه، قیمت ویلا در چمستان آهودشت و همچنین قیمت زمین به شدت رشد می‌کند. بنابراین می‌توانید به خرید ویلا در چمستان آهودشت به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه کنید.

در این رابطه بخوانید : علت ارزانی قیمت خرید ویلا در چمستان

قیمت ویلا در آهودشت چمستان

قیمت ویلا در آهودشت چمستان

ویلاهای موجود در منطقه چمستان در ابعاد و اندازه‌های مختلفی قرار دارند و مصالح استفاده شده در آن و نوع زمین از نظر سند دار بودن یا نبودن، همه و همه در تعیین قیمت ویلا در  آهودشت نقش دارد. تعدادی از زمین‌های این منطقه اوقافی هستند و باید در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

همچنین هدف شما از خرید ویلا عامل مهم دیگری است که در تعیین قیمت ویلا در  آهودشت نقش دارد. اگر قصد شما سرمایه گذاری است که بهتر است کمی از مناطق متراکمی که پر از ویلا است فاصله بگیرید و در قسمت‌های خلوت‌تر که جای رشد بیشتری دارند ویلای خود را انتخاب کنید. اما اگر هدف شما سکونت و استراحت در ویلا و گذراندن تعطیلات است، بهتر است به مناطقی که منظره بهتر و طبیعت زیباتری دارند و در عین حال دسترسی بهتری دارند فکر کنید.

زومیلا مشاور شما برای خرید ویلا در آهودشت چمستان

با توجه به شرایطی که گفته شد، آشنا بودن به منطقه و شناخت سازندگان ویلا می‌تواند نقش مهمی در خرید ویلا در آهودشت چمستان با بهترین قیمت داشته باشد. آشنایی به زمین‌های اوقافی و شناخت سازندگانی که از مصالح با کیفیت استفاده می‌کنند و همچنین شناخت قسمت‌هایی که احتمال رشد بیشتری دارند، همه و همه به کارشناسانی که به منطقه آشنایی دارند نیاز دارد. همکاران ما در مجموعه زومیلا، می‌توانند شما را در تمام مراحل بررسی قیمت ویلا در آهودشت چمستان و مقایسه و خرید بهترین ویلا همراهی کنند تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرید و از اقامت در آهودشت و یا سرمایه گذاری در این منطقه نهایت لذت را ببرید.

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و زمین در آهودشت چمستان روی این لینک کلیک نمایید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید