قیمت خانه در کردان کرج و بهترین مناطق کردان برای سرمایه گذاری

قیمت-خانه-در-کردان-کرج-و-بهترین-مناطق-کردان-برای-سرمایه-گذاری

اگر در جست‌وجوی جایی در نزدیکی تهران هستید که قابل‌مقایسه با لواسان و درکه بوده و قیمت ارزان‌تری داشته باشد، فقط می‌توانید به سراغ کردان بروید. کردان آب‌وهوایی بهتر از لواسان دارد و در آن از شلوغی و ترافیک خبری نیست. بیشتر شهرک‌ها و بخش‌های کردان بیش از ۵۰۰۰ نفر جمعیت ندارند و از پراکندگی خیلی کمی برخوردارند. در چند سال اخیر قیمت خانه در کردان کرج هر روز در حال صعود است. به همین منظور با زومیلا همراه باشید تا با بهترین منطقه کردان در کرج آشنا شوید. همچنین در این مطلب بهترین مشاور املاک کردان گروه املاک سرمایه را معرفی می‌کنیم تا بتوانید معامله‌ای امن و مطمئن داشته باشید.

 

کردان کجاست ؟

با گذر از کرج و در نزدیکی شهر جدید هشتگرد به منطقه خوش‌آب‌وهوای کردان می‌رسید. بیش‌تر مناطق کرج پوشش گیاهی شبیه به کردان ندارند؛ ولی کردان با رودخانه معروفش که تمام سال پرآب است، دره زیبایی برای سکونت و ییلاق ساخته می‌سازد. اگر گمان می‌کنید رشد قیمت زمین‌های کردان متوقف شده است اشتباه می‌کنید، روز به روز این زمین‌ها گران‌تر می‌شوند.

کردان متعلق به ساوجبلاغ واقع در استان البرز و از توابع چندلر است. این منطقه در ۱۵ کیلومتری کرج و ۷۰ کیلومتری تهران قرار گرفته است و با یک ساعت رانندگی در روزهای معمولی می‌توان از تهران به کردان رسید. با این حال کردان شبیه به تفریحگاه‌های نزدیک تهران نیست و بافت کاملا متفاوتی دارد.

این مطلب را از دست ندهید: مقایسه قیمت ویلا در کردان کرج و اطراف آن

قیمت زمین در کردان چندار

 

سرمایه‌گذاری در کردان

اگر نگاهی به آگهی‌های مسکن چند سال پیش بیندازید، متوجه رشد چندصددرصدی ملک و املاک در کردان کرج می‌شوید. تقریبا تمام دارندگان خانه و ویلا در کردان سرمایه‌شان در پنج سال گذشته چندین برابر شده است. با وجود چنین آماری فقط می‌توان کسانی که با مشقت سرمایه‌ای فراهم کرده‌اند را دعوت به خرید ملک در منطقه کردان کرد؛ زیرا از بازگشت سرمایه در کردان می‌توان مطمئن بود. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری پرسودی داشته باشید می‌توانید به مشاورین املاک سرمایه مراجعه کنید تا با تسلطی که به املاک کردان دارند بهترین فایل‌ها را به شما معرفی کنند.

بهترین-املاک-در-کردان

بهترین املاک در کردان

قیمت خانه در کردان کرج در مقایسه با ویلاها خیلی متفاوت است. خانه‌های مسکونی کردان در دو طرف اتوبان قرار گرفته‌اند و دسترسی بسیار خوبی به کرج و تهران دارند؛ ولی خالی از پوشش جنگلی و گیاهی هستند. مناطق سرسبز کردان همه به ویلاسازی اختصاص یافته‌اند و ساکنین و خریداران خانه در کردان را بیش‌تر اهالی بومی تشکیل می‌دهند. به هر حال خانه‌های کردان نیز از رشد ارزش ملک قسمت‌های ویلایی‌ساز بی‌بهره نمانده‌اند و ارزش پایینی ندارند.

اگر بخواهید خانه‌ای در کردان پیدا ‌کنید، می‌توانید در محدوده گلسار، بلوار شهید کردان و بلوار امام خمینی کوهسار یا چندار قدیم، شهرک طاووسیه و شهرک افشاریه، بهترین املاک مسکونی را بیابید. کردان در نزدیکی شهر جدید هشتگرد و پس از کرج است. در شهرک‌های سهیلیه و اقدسیه نیز خانه‌های بیش‌تری می‌توانید پیدا کنید که همگی را می‌توان جزو بخش چندار یا کردان دانست. فروش ویلا در سهیلیه کرج بسیار پرطرفدار است.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین جای کردان کرج برای خرید ویلا کجاست؟

مشاورین-املاک-سرمایه

شهرک طاووسیه کردان کرج

این شهرک از نوسازترین مجموعه‌های استان البرز است. خانه‌های طاووسیه ارزش بالایی پیدا کرده‌اند. بافت ویلایی شهرک و نزدیکی به مناطق خوش‌آب‌وهوای کردان برای پایتخت‌نشینان جذاب است. خرید زمین در این منطقه نیز پررونق است و سرمایه‌های خوبی را جذب خود کرده است. شهرک طاووسیه بدون آلودگی صوتی و دارای خیابان‌هایی با ابعاد مناسب برای توسعه، بدون ترافیک و مهندسی‌ساز است.

این شهرک دارای نگهبانی مستقل بوده و غیر از ساکنین کسی نمی‌تواند در آن تردد کند. این عامل باعث شده است که حریم امنی برای ساکنین این شهرک فراهم شود. طاووسیه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌ها برای خرید خانه و باغ دانست. اما صرفا پیدا کردن منطقه‌ای مناسب برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری کافی نیست. شما باید مشاور املاک باتجربه و معتبری را پیدا کنید که متناسب با بودجه و سلیقه‌تان بهترین گزینه‌ها را مقابلتان بگذارد، این کاری است که دقیقا مشاورین املاک سرمایه برای مشتریان خود انجام می‌دهند.

بهترین-مشاور-املاک-کردان

شهرک افشاریه کردان کرج

افشاریه استان البرز شهرکی دوست‌داشتنی با فضای مدرن و دسترسی خوب به اتوبان است. این شهرک نیز در محدوده چندار، کردان امروزی، بنا شده است. افشاریه در میان درختان طبیعی و کهنسال منطقه کردان بنا شده و تا جایی که توانسته از سرسبزی منطقه برای آرایه خیابان‌ها و شهرک بهره برده است. افشاریه تا باغ‌های کردان ۱۰ دقیقه فاصله دارد و خود شهرک نیز دارای تعداد زیادی اصله درخت زیبا و تنومند است.

خاک منطقه افشاریه هم برای ساخت‌وساز و هم برای کشت و زراعت مناسب است. می‌توانید در حیاط هر خانه‌ای در افشاریه درختان میوه بکارید و پرورش دهید. تمام بناهای شهرک افشاریه در دو طرف یک خیابان اصلی شهرک قرار گرفته‌اند و نگهبانی شهرک به راحتی امنیت شهرک را کنترل می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین منطقه در کرج و اطراف کرج برای خرید ویلا کجاست؟

بهترین منطقه کردان

 

برغان کردان

پس از ورود به کردان و طی مسیر رودخانه کردان به برغان می‌رسید که آب‌وهوا و مناظر عالی دارد. قیمت خانه در روستای برغان بسیار مناسب است. می‌توانید با قیمت مناسب‌تر از سایر مناطق کردان در برغان خانه بخرید یا اجاره کنید.

قیمت خانه در کردان کرج

  • خانه داخل بافت خوش‌نشین کردان و کلیدنخورده با متراژ ۲۰۰ متر به قیمت هر متر ۱۷.۵ میلیون تومان قیمت دارد(قیمت ها با توجه به سال ۱۴۰۱ هستند).
  • خانه ۵۰۰ متری ۱۷۰ متر زیربنا با ۲ خواب مستر در کردان کرج ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ارزش‌گذاری شده است.
  • می‌توانید با ۷ میلیارد تومان یک ویلای ۶۵۰ متری در کردان خریداری کنید.
  • می‌توان یک ویلای استخردار مدرن و فوق‌العاده زیبا را در کردان با فقط ۳ میلیارد تومان خریداری کرد.
  • ویلای ۱۰۰۰ متری در شهرک افشاریه با سند تک‌برگ و دارای استخر چهارفصل به قیمت ۱۳.۵ میلیارد به فروش می‌رسد.
  • باغ ۵۰۰ متری در کردان با سند شش‌دانگ ۲ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.
  • یک زمین مسکونی ۸۰۰ متری در منطقه ویلایی‌نشین کردان را می‌توان با ۴.۵ میلیارد تومان خریداری کرد.

این مطلب را از دست ندهید: 6 مورد از بهترین منطقه های کرج برای سرمایه گذاری

قیمت خانه در کردان کرج

 

املاک سرمایه بهترین مشاور املاک کردان

معامله ملک معامله حساسی است و پای میلیاردها پول وسط است و سرمایه‌ای که سال‌ها اندوخته‌اید. بنابراین اگر قصد دارید ملکی را معامله کنید باید سراغ مشاور املاکی بروید که مطمئن و معتبر باشد. املاک سرمایه با مدیریت آقای داوود زارعی‌نژاد از سال ۹۷ در زمینه خرید و فروش زمین، باغ، باغچه و ویلا فعالیت می‌کند و طی این سال‌ها به‌عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مشاورین املاک کردان شناخته شده است. گروه املاک سرمایه در تمام مراحل از جمله قبل از معامله و هنگام انتخاب ملک تا پروسه معامله ملک و جلب رضایت کامل مشتری، همراه شماست تا بهترین سرمایه‌گذاری را انجام دهید و ملک موردنظرتان را با مناسب‌ترین قیمت بخرید.

آقای-داوود-زارعی‌نژاد

مناطق تحت پوشش املاک سرمایه

آژانس املاک سرمایه ملک‌های مناطق کردان، سهیلیه، تهراندشت، روستاهای سرخاب، سعیدآباد، نمکلان، لشکرآباد، قنبرآباد، حاجی‌آباد، قاسم‌آباد، عباس‌آباد، آران، حاجی بیگ، اسماعیل‌آباد، زعفرانیه، رامجین، برغان، سنقرآباد، خوروین و… را پوشش می‌دهد. اگر در این مناطق قصد خرید ملک دارید با خیال آسوده می‌توانید معاملات خود را به مشاورین مجرب املاک سرمایه که به قوانین حقوقی مسلط هستند بسپارید و مطمئن باشید با بودجه‌ای که دارید بهترین معامله را انجام خواهید داد.

آدرس و اطلاعات تماس املاک سرمایه

آدرس املاک سرمایه :

تهراندشت، بلوار اصلی سرخاب، نرسیده به گلستان سه

شماره تماس املاک سرمایه :

۰۹۱۲۱۶۲۳۴۹۶ آقای زارعی نژاد

پیج اینستاگرام :

amlak.sarmayeh.ir

جهت مشاهده قیمت و خرید ویلا و ملک در کردان و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن ترین آژانس املاک این منطقه روی متن یا عکس زیر کلیک کنید.

املاک سرمایه 

شهرک طاووسیه کردان کرج

سخن پایانی

در پایان خاطر نشان می‌شود که منطقه کردان آنقدر رویایی و باشکوه و خلوت است که برای یک شب اقامت در آن هزینه‌های زیادی دریافت می‌شود. کردان محل خوبی برای دورهمی در تعطیلات است؛ بدون آن که رنج عبور از جاده چالوس و تحمل ترافیک را در آخر هفته به خود و خانواده بدهید. می‌توانید با سفری کوتاه به کردان و اجاره یک ویلای استخردار از آب‌وهوا و طبیعت کردان لذت ببرید. اما پیشنهاد ما این است که اگر سرمایه کافی دارید به خرید ملک در کردان فکر کنید تا دیگر هر وقت دلتان خواست بتوانید به این منطقه خوش‌آب‌وهوا سفر کنید و در ملک شخصی خودتان خوش بگذرانید. به‌علاوه خرید ویلا در کردان بسیار پرسود است. برای آشنایی با بهترین ملک‌های مناطق مختلف کردان و قیمت خانه در کردان کرج به املاک سرمایه مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید