فروش خانه کلنگی در قائمشهر و نکاتی که باید قبل از خرید بدانید!

فروش خانه کلنگی در قائمشهر

زندگی در شمال ایران مزیت‌هایی دارد که همگی از آن مطلع هستیم اما به خاطر قیمت بالای زمین در شهرهای ساحلی ایران، کمتر به فکر خرید ویلا یا خانه آپارتمان در شمال می‌افتیم. شهر قائمشهر از جمله شهرهای ایران با تاریخی بسیار کهن است که موقعیت استراتژیک خوبی دارد. فروش خانه کلنگی در قائمشهر این روزها افزایش یافته و اهالی قدیمی شهر خانه‌ها و زمین‌های بسیاری را با قیمت‌های مناسب به فروش گذاشته‌اند. برای اطلاع از این موضوع نه تنها خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌دهیم، بلکه بهتر است به سایت املاک زومیلا نیز مراجعه کنید.

 

خانه ی وام دار در قائمشهر

 

منطقه جویبار در قائمشهر

بیشترین املاک قدیمی و قابل بازسازی را در بافت قدیمی قائمشهر می‌توانید پیدا کنید. اگر در قائمشهر به دنبال خرید یا فروش خانه کلنگی هستید، منطقه جویبار یک نقطه شروع خوب است. تقریباً تمام ساختمان‌های جویبار عمر بیشتر از 30 سال دارند و مالکین آن‌ها از هر پیشنهاد بازسازی یا خرید و مشارکت استقبال می‌کنند. تعداد زیادی از زمین‌های خیابان جویبار تجاری و در حاشیه خیابان اصلی هستند که ارزش خوبی دارند و برای سرمایه‌گذاری مناسب‌اند.

 

محله کوچکسرا

یکی از بهترین محله های قائمشهر که از قدیمی‌ترین محله های این شهر نیز هست، کوچکسرا نام دارد. در این محله خانه‌های قدیمی با متراژ بالا و کلنگی پیدا می‌شود. با رشد جمعیت و تغییر سبک زندگی بسیاری از این خانه‌ها برای فروش گذاشته شده‌اند. بسیاری از افراد من‌جمله پیمانکاران و ویلاسازان بسیاری از خانه‌های کلنگی را می‌خرند تا بنایی جدید و نوساز به جای قبلی بسازند. فروش خانه کلنگی در قائمشهر این روزها به دلیل قیمت مناسب رواج پیدا کرده و موقعیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

 

خیابان بابل از دیگر مناطق شهر دارای زمین متراژ بالا

یکی از خیابان‌های خروجی شهر که آگهی فروش خانه کلنگی در قائمشهر فراوان در آن یافت می‌شود، خیابان بابل است. این خیابان به شهر بابل منتهی می‌شود و به همین خاطر چنین نامی را روی آن گذاشته‌اند. در اطراف این خیابان زمین‌های کشاورزی و شالی‌کاری نیز فراوان وجود دارد.

 

این مطلب را از دست ندهید: خرید خانه در قائمشهر و نکاتی که باید قبل از خرید بدانید!

پیش خرید آپارتمان در قائمشهر

 

خیابان ساری

یکی از خیابان‌هایی که می‌توان برای خرید خانه کلنگی به سراغ آن رفت، خیابان ساری قائمشهر است. در این خیابان می‌توانید خانه‌های کلنگی با متراژهای 300 متری و دارای امتیاز آب، برق، گاز و تلفن پیدا کنید. این خانه‌ها برای سرمایه‌گذاری و ساخت‌وساز مجدد موقعیت عالی دارند. فروش زمین در قائمشهر تنها محدود به این خیابان‌ها نیست و در روستاهای اطراف آن که نزدیک به شهر هستند، نیز وجود دارد.

چمازکتی محله‌ای مملو از خانه کلنگی

خیابان شهید نامجو چمازکتی یک خیابان شمالی جنوبی و طولانی است که بافت قدیمی شهر را به محله های نوساز وصل می‌کند. برای خرید و فروش خانه کلنگی در قائمشهر بیشترین موارد را در این خیابان پیدا می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم از جنوب خیابان نامجو چمازکتی جستجو را شروع کنید. در قسمت‌های جنوبی چمازکتی بیشتر ساختمان‌ها قدیمی‌ساز یا کلنگی هستند.

مردم قائمشهر علاقه زیادی به نوسازی شهر دارند و هر پیشنهاد نوسازی آن‌ها را خوشحال می‌کند. قائمشهر با جنگل و دریا فاصله کمی دارد و زندگی در این شهر پرنعمت برای مسافرین و ساکنینش دوست‌داشتنی است. قائمشهر به دلیل موقعیت خوبی که در میان شهرهای شمالی دارد، آینده درخشانی نیز دارد و قیمت املاک در آن با سرعت رو به رشد است. در میان خیابان‌هایی که بهترین موقعیت را برای خرید و فروش دارند، چمازکتی بهتر از بقیه است.

 

شهرک نساجی، مناسب برای ویلانشینی

آگهی‌های فروش خانه کلنگی در قائمشهر را در منطقه‌ای به نام شهرک نساجی بسیار خواهید یافت. این شهرک که به شهرک یثرب نیز معروف است، در ناحیه جنوب شرقی قائمشهر واقع شده و در مسیر آن دسترسی به جاذبه‌های تفریحی فراوانی وجود دارد. وجود آب بندان زهرا، آرامگاه سید رسول، تپه باستانی گرد کوه و باغ‌های سنتی برای برگزاری مراسم‌ها از مزیت‌های این شهرک هستند.

شهرک نساجی خیابان‌های شطرنجی و تمیز با خانه‌های ویلایی دارد؛ بنابراین آگهی فروش خانه کلنگی در قائمشهر کمتر در این محله پیدا می‌شود و بیشتر باید به سراغ خرید ویلا در این منطقه بروید. با این حال زمین‌های کشاورزی در این منطقه فراوان یافت می‌شوند. همین موضوع اینجا را به یکی از سرسبزترین محله‌های اطراف قائمشهر تبدیل کرده است.

خرید خانه در قائمشهر

 

کفشگرکلا از بهترین محله های قائمشهر

در کمربندی کفشگرکلا فروش خانه کلنگی در قائمشهر رونق خوبی دارد. چرا که این خیابان به مرکز شهر منتهی شده و بافت قدیمی شهر محسوب می‌شود. خانه‌های متراژ بالا و کلنگی در اطراف این محله فراوان‌اند. شاید با کمی جستجو بتوانید زمینی با موقعیت عالی برای ساخت خانه جدید یا حتی مرمت و بازسازی دوباره یک خانه قدیمی در کفشگرکلا پیدا کنید.

 

مزیت زمین در قائمشهر

قائمشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتفاع از سطح دریا بهترین آب و هوا را در میان شهرهای استان مازندران دارد. روستاهای قائمشهر بیشتر بافت ویلایی دارند و رویایی و بکر هستند. در روستاهای مرتفع این شهر همیشه مه و باران شما را شگفت‌زده می‌کند و آرامشی که همه ساکنین شهرهای پرجمعیت دارند را می‌توان در قائمشهر یافت. مهم‌ترین مزیت املاک قائمشهر بودن در مسیر ترانزیت مسافر و کالاست. تردد شبانه‌روزی باعث ایجاد موقعیت عالی اقتصادی در قائمشهر شده و زمین‌های قائمشهر را برای سرمایه‌گذاری ویژه کرده است.

 

سخن پایانی

برای خرید خانه کلنگی حتما دقت داشته باشید که مدارک مربوط به پروانه ساخت و امتیازهای برق، گاز و غیره آن درست باشند. برای اقامت در این شهر، لازم نیست حتما به سراغ آپارتمان‌های لوکس یا از قبل ساخته شده بروید. زندگی در خانه‌ای حیاط دار و ویلایی در شهری مثل قائمشهر به زندگی در آپارتمان ترجیح داده می‌شود. جهت مشاهده لیست قیمت آگهی‌های فروش خانه کلنگی در قائمشهر روی این لینک کلیک نمایید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید