ایده های خلاقانه و ارزان برای طراحی باغچه خانه

تزیین باغچه حیاط

باغچه و حیاط قدیمی منزلتان را بی استفاده رها نکنید. با اصول صحیح طراحی باغچه خانه، شما نه تنها فضایی زیبا و با طراوت را ایجاد می کنید، بلکه می توانید فضایی برای فعالیت های مختلف با توجه به نیازهای خود در طول روز ایجاد کنید. انسان مدرن٬ روزانه با مشکلات و مسائل زیادی درگیر است که با داشتن باغچه ی آرام و جذاب می توان بخشی از این خستگی روزمرگی را رفع کرد. همان طور که دکوراسیون داخلی خانه با اهمیت در نظر گرفته می شود٬ باید طراحی خاصی هم برای فضای بیرون خانه در نظر گرفت. حیاط خلوت یا حیاط اصلی خانه که طراحی شده باشد و مرتب به نظر برسد، خانه را زیباتر خواهد ساخت. نگاه کردن به برگ های سبز و گل ها و شکوفه ها پس از یک روز کاری احساس آرامش می دهد. حیاط خانه می تواند یک زمین و یک فرصت برای ما باشد تا مهارت ها در محوطه سازی و زیبایی را در طراحی باغچه٬ بیان کند.

برای آوردن طبیعت به فضای خانه شما، یکی از ساده ترین و ارزان ترین روش ها این است که از دکوراسیون سنگ های رودخانه استفاده کنید.

تزیین باغچه در حیاط خانه

سنگ های رودخانه ای کوچک به راحتی به انواع دکوراسیون تبدیل می شوند. شما همچنین می توانید آن ها را با عناصر دیگر مانند چوب و گیاه ترکیب کنید. تزئین باغچه خانگی با سنگ های رودخانه، بسیار آسان است زیرا شما می توانید سنگ را به عنوان یک پرکننده برای فضای خالی در زمین باغچه قرار دهید. به جای این که فقط زمین را سوراخ کنید، می توانید سنگ ها را به عنوان پوشش زمین قرار دهید. شما همچنین می توانید از سنگ برای پراکندگی در گیاهان استفاده کنید. گیاهان انتخاب شده برای تطبیق با سنگ های رودخانه معمولا گیاهان سرسبز نیستند. کاکتوس، کامبوج، بامبو ژاپنی و گیاهان مشابه انتخاب های مناسب برای تکمیل تزیین باغچه با سنگ های رودخانه است.

اگر خانه شما آپارتمانی است و حیاط ندارید٬ می توانید تراس منزلتان را با راهکارهایی تزیین کنید و باغچه ای زیبا در خانه آپارتمانی بسازید٬ برای مطالعه این راهکارها کلیک کن : طراحی تراس و بالکن کوچک،چند ایده نو برای چیدمان فضای باز منزلتان

چیدمان سنگ های رودخانه ای برای طراحی باغچه خانه

چیدمان سنگ های رودخانه ای به عنوان یک خط تقسیم بین گیاهان و کف در حیاط خانه شما٬ عامل زیبایی شناسی فضا را به باغچه اضافه خواهد کرد و به حیاط هویت می بخشد. شما نیازی به منظم کردن سنگ ها به صورت یکجا ندارید، فقط سنگ ها را به طور تصادفی قرار داده و لبه ها را صاف کنید. سنگ های رودخانه ای را با سایر متریال ها ترکیب کنید و از راه حل های هوشمندانه ای استفاده کنید تا زیبایی سنگ هایی که خارج از محیط خانه (در طبیعت) هستند٬ در داخل حیاط خانه و تزیین باغچه ها جلوه کنند.

در ادامه برخی از تصاویر دکوراسیون سنگ رودخانه ای برای طراحی باغچه خانه است که می تواند برای شما الهام بخش باشد. موفق باشید!

مدل تزیین باغچه ترکیب سنگ در کف سنگ رودخانه ای در کف حیاط مدل تزیین باغچه تزیین باغچه کوچک تزیین باغچه و کف طراحی باغچه زیبا تزیین باغچه خانه دیزاین سنگی باغچه

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا
برگرفته از : godiygo.com

3 نظرات

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید