کاربرد سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی

سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی

فضایی متفاوت با استفاده از سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی ایجاد کنید. این سبک خاص بخاطر دوری از تظاهر و خلوص ظاهری مواد و متریال محبوب شده اما طرفداران مخصوص به خود را دارد. در دکوراسیون صنعتی متریال خالص و بدون پرداخت برای ایجاد لایه های خشن و زاویه دار به منظور نمایش انقلاب صنعتی به کار می رود. ما در این مقاله ویژگی های کلی سبک صنعتی برای کاربرد در دکوراسیون داخلی خانه را بیان می کنیم. همچنین تصاویری از دکوراسیون صنعتی در فضاهای مختلف ارائه می کنیم.

ویژگی های سبک صنعتی در دکوراسیون چیست؟

در چند سال گذشته، سبک طراحی صنعتی به طور فزاینده ای محبوب شده است و کاربرد آن راحت و ارزان می باشد. این سبک شامل ترکیبی از وسایل قدیمی با وسایل مدرن و براق است. در اصل این سبک، یک ترکیب و سازش کامل است. برای طراحی سبک صنعتی در دکوراسیون، معمولا یک سقف شیبدار با پنجره های بزرگ و بخش های آجری اکسپوز در نظر می گیریم اما این سبک گسترده تر از این است. اجازه دهید ما به شما ثابت کنیم که هر اتاق می تواند از مقداری سبک صنعتی بهره مند شود. در ادامه متوجه می شوید که این سبک چگونه کار می کند و چگونه می توانید آن را در دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید.

سبک صنعتی در خانه

کاربرد رنگ خنثی در دکوراسیون صنعتی

یکی از اولین چیزهایی که شما در مورد فضاهای صنعتی متوجه خواهید شد این است که هیچ رنگ پر رنگ و غلیظی وجود ندارد. در عوض، این سبک متکی بر ترکیب سایه های خنثی برای ایجاد یک نگاه ملموس است. این مسئله را در نظر بگیرید و پالت رنگی خود را برای دکوراسیون صنعتی انتخاب کنید. دقت کنید که همه رنگ‌های خنثی برابر نیستند مثلا به جای اینکه از رنگ‌های سیاه و سفید استفاده کنید تا کنتراست خشن ایجاد شود، از انواع قهوه ای و تناژ آن استفاده کنید. از این سایه ها به عنوان رنگ های غالب خود در ترکیب با سایر رنگ های خنثی و نیترول استفاده کنید.

رنگ در سبک صنعتی

فراموش نکنید که مواد و وسایل را با رنگ خالص و طبیعی به عنوان نیترول استفاده کنید. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که خانه ای با دیوارهای آجری روکار داشته باشید، آجر اکسپوز باید به طور کامل در مرکز قرار گیرد. اگر این دیوار را نداشتید، باید ترکیب انواع چوب، سنگ و قطعات فلزی را در طراحی خود در نظر بگیرید.

برای آشنایی با انواع دیوار آجری اکسپوز این مقاله را از دست ندهید : ۸ ایده خلاقانه برای استفاده از آجر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی

لوله ها و کانال های اکسپوز

یک امضای شاخص از طراحی داخلی صنعتی، حضور ویژگی هایی است که مردم معمولا سعی می کنند آن ها را پنهان کنند، مانند لوله ها و کانال ها. تبدیل فضاهای صنعتی سابق (مانند کارخانه ها) به زندگی مسکونی ممکن است یک چالش باشد، اما نمایش دادن چندین عنصر خام باعث شده است که ساکنان اهداف اصلی ساختمان ها را به یاد بیاورند و پوشش غیر خالص انجام ندهند.

کاربرد لوله در دکوراسیون صنعتی

لوله های اکسپوز کار شده می توانند انتخاب فریبنده ای برای فضاهای تمام رنگی باشند، چرا که روشنایی دیوارها و سقف در مقایسه با فلز لوله ها، نمایش داده شده است.

در پلان لایه بندی باز ایجاد کنید

برای طراحی سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی، مهم است که احساس نظم را در فضای اطراف ایجاد کنید. اگر فضای مربع داشته باشید، پلان باز در نظر بگیرید. اگر نداشتید، تمرکز خود را بر روی ایجاد پلان باز بگذارید. وقتی که صحبت از احساس نظم در فضاست منظور به جای پر کردن اتاق با درهم ریختگی زیاد، اطمینان حاصل کنید که تمرکز روی عملکرد فضا است.

پلان باز در سبک صنعتی

مخلوط چوب و مبلمان فلزی

در فضاهای صنعتی همه چیز در خصوص ترکیب وسایل قدیمی و جدید است. یکی از ساده ترین راه های جذابیت در خانه این کنتراست دکوراسیون صنعتی است که از ترکیب انواع چوب و فلز در طول طراحی، ایجاد می شود. هنگام خرید قطعات چوبی، به جای جستجو برای آیتم های جدید، مبلمانی قدیمی پیدا کنید که تاریخی و نوستالژی است.

ترکیب چوب و فلز

جایی که متریال فلز مد نظر است، شما یک انتخاب دارید. انتخاب نهایی شما نقش مهمی در زیبایی شناسی کلی دکوراسیون صنعتی بازی می کند. اگر می خواهید فضا دارای حس و حال عتیقه باشد، یک فلز براق یا روغن زده انتخاب کنید.

لوازم جانبی صنعتی اضافه کنید

این کار ممکن است کمی ظاهر بینی باشد، اما کلیدی برای افزودن سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی خانه است. لوازم جانبی یک راه حل عالی برای انجام این کار هستند مانند وسایل روشنایی دارای لامپ های خاص، قطعاتی از دستگاه های کارخانه، وسایل چرمی کهنه و قاب عکس های نوستالژی و هر وسیله ای که به نظر می رسد از آن دوره زمانی به جا مانده باشد.

لامپ سبک صنعتی

هیچ مشکلی وجود ندارد که بسیاری از مردم عاشق دکوراسیون صنعتی شده اند. این سبک اجازه می دهد تا ما آزادی و زیبایی وسایل قدیمی را در عین حال با وسایل مدرن همراه باهم داشته باشیم. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این سبک مورد پسند عموم مردم نیست. این سبک را با سبک مدرن ترکیب کنید تا بهترین دکوراسیون را برای خانه خود پدید آورید، در ادامه تصاویری از کاربرد سبک صنعتی در دکوراسیون فضاهای مختلف نمایش می دهیم.

کاربرد سبک صنعتی در دکوراسیون پذیرایی

سبک صنعتی مدرن دکوراسیون صنعتی در نشیمن خانه به سبک صنعتی

سبک صنعتی در آشپزخانه

آشپزخانه به سبک صنعتی سبک صنعتی در آشپزخانه سبک صنعتی در آشپزخانه

سبک صنعتی در دکوراسیون اتاق خواب

سبک صنعتی در اتاق خواب دکوراسیون صنعتی در اتاق خواب

اکسسوری سبک صنعتی در دکوراسیون خانه

صندلی سبک صنعتی لوازم جانبی صنعتی

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا
برگرفته از : freshome.com

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید