دکوراسیون داخلی خانه خود را به سبک اروپایی بچینید

دکوراسیون زیبای سبک اروپایی

دکوراسیون خانه به سبک اروپایی یک جلوه بصری زیبا و لوکس پدید می آورد. اکثر سبک های اروپایی دارای جزئیات با شکوه، رنگ های کلاسیک و وسایل قدیمی جذاب، هستند. اگر به سادگی و در عین حال به تجمل علاقه دارد می توانید از سبک اروپایی در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید. در این مقاله راهکارهای کلی سبک اروپایی را بیان می کنیم، و جدیدترین تصاویر دکوراسیون اروپایی در پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه را نمایش می دهیم.

کاربرد سبک اروپایی در دکوراسیون داخلی

سبک متفاوت اروپایی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، و سبک لوکسی محسوب می شود. در دکوراسیون اروپایی قبل از طراحی خانه خود و یا حتی یک اتاق تصمیم بگیرید که شما یک دکوراسیون مدرن میخواهید یا قدیمی و کلاسیک؟ و اینکه آیا شما می خواهید با استفاده از یک سبک خاص از سبک های اروپایی – مانند انگلیسی یا فرانسوی – تزئین کنید یا ترکیب چند سبک را به کار ببرید؟

سبک اروپایی در دکوراسیون داخلی

خود سبک اروپایی مجموعه ای از سبک های مدیترانه‌ای، اسکاندیناوی، روستیک و … می باشد. چند قاعده کلی مانند تم رنگی، مبلمان، کفپوش و نورپردازی با شکوه قواعد مشترک بین سبک های مختلف اروپایی هستند که در جزئیات فرق می کنند. با ما همراه شوید:

اگر به دنبال دکوراسیون لوکس و سبک خاص اروپایی هستید این مقاله را از دست ندهید: دکوراسیون شیک و لاکچری به سبک آرت دکو

طرح رنگی در سبک اروپایی

رنگ های مختلفی وجود دارد که می توان آنها را در هنگام دکوراسیون سبک اروپایی در خانه مورد استفاده قرار داد:

  • برای یک مدل های براق، از رنگ‌های سنتی توسان، مانند زرشکی، سبز زیتونی ، قهوه‌ای تیره، نارنجی و آبی، استفاده کنید.
  • سبک کشور فرانسه و کشور انگلستان هر دو دارای رنگ‌های نرم آبی، سبز، زرد و سفید است؛ همچنین طرح‌های گیاهان و گلدار و کاغذ دیواری را با این سبک دکوراسیون در نظر بگیرید.
  • ظرافت، همراه با عملکرد، کلید اصلی سبک فرانسوی است، همچنین استفاده از رنگ‌های مانند سفید، آبی یخی، قهوه‌ای، سبز و خاکستری.
  • با استفاده از دکوراسیون مدیترانه‌ای یا اسپانیایی، تن‌های گرم قهوه‌ای، خاکستری مایل به قهوه‌ای، نارنجی تیره، هلویی مات، سبز، آبی، زرد و قرمز را انتخاب کنید. سنگ و گچ با این تم بسیار برجسته هستند.
  • اگر دکوراسیون چندین سبک اروپایی می خواهید با هم ترکیب کنید یا فقط در چند اتاق از دکوراسیون اروپایی استفاده کنید باید از رنگ‌های خنثی مانند سایه‌های مختلف قهوه‌ای، بژ و سفید را انتخاب کنید.

مدل کف دکوراسیون اروپایی

هنگام چیدمان دکوراسیون به سبک اروپایی، از موکت کاری سنتی آمریکایی از لب به لب دیوار فراتر بروید. کف‌های چوبی سخت بیشتر مدل سبک اروپایی در دکوراسیون داخلی هستند و می‌توانند در اکثر خانه‌ها مورد استفاده قرار گیرند، که بیشترین تطبیق با دکوراسیون اروپایی را ارائه دهند.

  • هنگام استفاده از سبک تاسکان یا مدیترانه‌ای (اروپایی)، تایل‌های سنگ و کاشی‌های حجاری را برای کف در نظر بگیرید.
  • اگر بودجه شما اجازه می دهد، از سنگ مرمر برای در ورودی‌ها و راهروها استفاده کنید، این متریال رایج در سراسر مکان‌های تاریخی اروپا در کف بوده است.
  • فرش بزرگ با طرح خاص را در روی کف چوبی یا کاشی قرار دهید تا رنگ و راحتی را به یک فضا اضافه کند.

مبلمان

انواع مختلفی از سبک‌های مبلمان و طرح‌های مختلف وجود دارند که با سبک اروپایی تطبیق می‌یابند. مثلا مبلمان قدیمی با سبک روستایی ست می شود. یا مثلا یک تختخواب آهنی با تورهای با شکوه روی آن را برای سبک فرانسه یا انگلیسی انتخاب کنید. با این حال، تمام مبلمان سبک اروپایی قدیمی یا عتیقه نیستند؛ تم‌های مدرن مانند مدرن دانمارکی و باوهاوس آلمان که دارای ویژگی‌های براق، مدرن، تلطیف شده و ظریف هنوز هم می‌توانند انواع سبک‌های اروپایی را نشان دهند.

نورپردازی دکوراسیون اروپایی

با توجه به پیشینه‌ای که اکثر سبک‌های اروپایی دارند، به طور کلی تم‌های سنتی ارجح‌تر از مدرن هستند به جز سبک‌های دانمارکی مدرن و باوهاوس آلمان.

  • برای سبک سنتی، یک احساس معتبر سبک اروپایی را با وسایل قدیمی‌تر و سبک روستایی ایجاد کنید با استفاده از لوسترها و یا قطعات فرفورژه و با فانوس و چراغ دیواری دیوارها را عتیقه تزیین کنید.
  • دقت کنید که وسایل براق و ثابت برای نورپردازی همه‌ی سبک‌های اروپایی متناسب است.

اکسسوری و آثار هنری در سبک اروپایی

جزئیات سبک اروپایی
جزئیات سبک اروپایی
  • در سبک‌های سنتی، قاب‌های دیواری را با جزئیات زیبا و نشانه‌های تاریخی انتخاب کنید مانند آویزان کردن آینه با قاب‌های بزرگ، طلایی رنگ و آثار هنری مختلف. پرتره‌های نقاشی، مجسمه‌های آهنی و قطعات سنگ آهک بزرگ دکوراسیون سبک اروپایی توسکان یا مدیترانه‌ای را تکمیل می کند.
  • تم‌های مدرن باید دارای قطعات انتزاعی و براق بر روی دیوار باشند. مجسمه یا نقاشی از هنرمندان مشهور اروپایی که مخصوص کشورهای اروپایی موضوع خود هستند را در دکوراسیون به کار ببرید تا اصالت را نمایش دهند.

سبک اروپایی در دکوراسیون داخلی پذیرایی

سبک اروپایی در پذیرایی

سبک سنتی اروپایی
سبک سنتی اروپایی در دکوراسیون داخلی
پذیرایی اروپایی مدرن
پذیرایی اروپایی مدرن
دیزاین اروپایی
دیزاین اروپایی مدرن در پذیرایی
دکوراسیون پذیرایی اروپایی
دکوراسیون اروپایی مدرن
سبک اروپایی ویکتورایی
سبک اروپایی ویکتورایی
پذیرایی مدل اروپایی
سبک اروپایی باروک و توسکان
دکوراسیون اروپایی در خانه
سبک فرانسوی اروپایی در دکوراسیون
سبک اروپایی ایتالیایی
سبک اروپایی ایتالیایی

دکوراسیون اروپایی در اتاق خواب

سبک اروپایی در دکوراسیون اتاق خواب

آشپزخانه ای خاص به سبک اروپایی سنتی و مدرن

آشپزخانه اروپایی

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا
برگرفته از : homeguides.sfgate.com

3 نظرات

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید