معرفی یک سایت املاک معتبر از زبان ایسنا

سایت املاک جدید

ایسنا یا همان وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران در تاریخ ۹۸/۴/۱۶ خبری درباره یک سامانه جامع و سایت املاک معتبر به نام زومیلا منتشر کرد. در این گزارش در مورد شعار اصلی وب سایت٬ خدمات زومیلا و حوزه فعالیت آن مصاحبه ای ترتیب داده شده است. به صورت خلاصه در این مقاله در مورد این خبر مهم صحبت می کنیم. با ما همراه شوید تا از جزییات این خبر مطلع شوید.

وب سایت زومیلا را چقدر می شناسید؟

خرید خانه دیگر رویا نیست. این شعار وب سایت املاک معتبر زومیلا است که طی دو سال گذشته در شهر همدان فعالیت خود را با یک تیم کوچک اما حرفه‌ای شروع کرده و حالا رویاهای بزرگی دارد. تحقق این رویا به واسطه همکاری با هزاران مشاورین املاک در سراسر کشور و انتشار روزانه چندین آگهی جدید از خانه های مختلف با تصاویر عکس دار می باشد. شما می توانید با استفاده از یک وسیله متصل به اینترنت به راحتی این آگهی‌ها را به صورت رایگان مشاهده و خانه مورد نظر خود را بیابید.

خدمات رایگان زومیلا

ایسنا

به نقل از ایسنا٬ پس از شناخت زومیلا اکنون در مورد سیستم کاری این وب سایت صحبت می کنیم. این سامانه هوشمند و به روز جستجوی املاک دو نوع خدمات ارائه می دهد. یک ثبت نام رایگان مشاورین املاک و انتشار فایل های دفتری آن ها از طریق این پنل٬ تا رقابت آگهی های املاکی آن ها به صورت آنلاین در سراسر کشور بازدید داشته باشد و ضریب معاملات بالا رود. دوم جویندگان ملک که از طریق گوشی یا سیستم به این وب سایت مراجعه و ملک مورد نظر خود را جستجو کنند٬ با مشاور املاک مد نظر تماس گرفته و پس از بازدید خانه و معامله٬ صاحب خانه شوند.

حوزه فعالیت زومیلا

در این وب سایت ابتدا با انتخاب شهر٬ محله و نوع معامله (خرید/اجاره) تعداد زیادی از آگهی های ملکی به روز را مشاهده می کنید. با کلیک بر روی هر آگهی از جزییات امکانات ملک آگاه شوید و تصاویر آن و قیمت هر خانه را ببینید و باهم مقایسه کنید٬ در نهایت انتخاب کرده و با مشاور املاک آگهی تماس بگیرید.

خبر خوب برای همدانی ها: در این وب سایت درصد بیشتری از آگهی‌های ما شامل آگهی‌های خرید و اجاره خانه و آپارتمان است و با توجه به شهری که در آن فعالیت می‌کنیم، یکی از پر آگهی‌ترین صفحات‌ مربوط به خرید آپارتمان در همدان است اما از آن جایی که زومیلا وب سایت نو پایی است با تلاش بیشتر تیم قول می دهد بزودی در تمام کشور فایل‌های بیشتری برای شما منتشر کنند.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید