زیباترین خانه های جهان کجاست؟

زیباترین خانه های جهان

داشتن خانه‌ای زیبا رویای همه ماست. خانه جایی است که افراد باید از آن آرامش، راحتی و احساس گرما و شور زندگی بگیرند و زیبا بودن خانه می‌تواند بر این احساس آرامش و راحتی، موثر باشد. فارغ از کوچک و بزرگ بودن خانه و محل سکونت، همه ما سعی می‌کنیم خانه خود را زیبا و دوست‌داشتنی کنیم. در این مطلب زومیلا می‌خواهیم شما را با زیباترین خانه های جهان که به نوعی گران‌ترین و لاکچری‌ترین خانه‌ها نیز هستند آشنا کنیم. گرچه این خانه‌ها برای ثروتمندان و از ما بهترون! هستند؛ اما به هر حال دانستن چنین حقایقی و مشاهده تصاویر این خانه‌ها برای هر فردی جالب و سرگرم‌کننده خواهد بود. البته تعداد خانه‌های زیبا زیاد است و انتخاب از بین آن‌ها کمی دشوار خواهد بود؛ اما ما تلاش کردیم زیباترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

قصر دراکولا در رومانی

قلعه برن یا همان قصر دراکولا از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری رومانی محسوب می‌شود. در سال ۱۹۲۰ قلعه دراکولا مقر اصلی پادشاهی رومانی بود و اکنون درب این قلعه به روی گردشگران از سراسر دنیا باز است. بر خلاف نامش که وحشتناک به نظر می‌رسد؛ اطراف قلعه سرسبز و چشم‌نواز بوده و جلوه‌ای بسیار زیبا به قلعه بخشیده است. این قلعه در لیست زیباترین خانه های جهان قرار گرفته است. در رابطه با اسم قلعه باید بگوییم این قلعه زمانی محل زندگی ولاد سوم شاهزاده خشن و صلابه‌‌گر و خونخوار رومانی بوده است. زندگی این شاهزاده که گویا دراکولای زمانه‌اش بوده، الهام‌بخش داستان دراکولا بود که بعدا فیلم آن را هم ساختند.

عجیب ترین قصر دنیا

عمارت آپ داون کورت در انگلیس جزو زیباترین خانه های جهان

 یکی از بزرگ‌ترین، گران‌ترین و زیباترین خانه های جهان Updown Court در ویندلشام انگلیس است. آپ داون کورت یک ملک خصوصی است و ۴۷۰۰ مترمربع مساحت دارد. عمارت سفید رنگ Updown Court در محوطه‌ای سرسبز قرار دارد و مانند بهشتی در زمین است. این عمارت لوکس دارای ۲۲ اتاق‌خواب منحصربه‌فرد، ۵ استخر، سالن سینما، سالن بولینگ، محوطه تنیس و اسکواش، گاراژی برای ماشین‌های لاکچری مثل لیموزین و همچنین بالگرد است. البته این فقط گوشه‌ای از دارایی‌های این عمارت مجلل است. جالب است بدانید موزائیک‌های این خانه از طلای ۲۴ عیار است!

آنتیلیا یکی از زیباترین خانه های جهان در هند

آنتیلیا خانه‌ای شخصی در جنوب بمبئی است و به یکی از کارآفرینان و سرمایه‌داران هندی به نام موکش آمبانی تعلق دارد. گفته می‌شود ۶۰۰ نفر جهت نگهداری و تعمیرات به صورت شبانه‌روزی در این ساختمان کار می‌کنند! برج آنتیلیا در هند گران‌ترین خانه دنیا پس از قصر باکینگهام است و در لیست زیباترین خانه‌های دنیا هم قرار می‌گیرد. این آسمان‌خراش معماری بسیار خاص و متفاوتی دارد و دارای ۲۷ طبقه، ۳ بالگرد، ۱۶۸ گاراژ اتومبیل، ۹ آسانسور، تئاتر، سالن رقص، باغ‌تراس، استخرهای شنا، مرکز بهداشت، معبد و همچنین اتاق برف است!

در این رابطه بخوانید: کوچکترین خانه های جهان که شما را حیرت زده می‌کنند!

زیباترین خانه های جهان متعلق به کیست؟

ویلا لئوپولدا در فرانسه

این ویلای زیبا و منحصربه‌فرد برای اولین بار در سال ۱۹۰۲ توسط پادشاه بلژیک لئوپولد دوم ساخته شده است. فضای سبز ویلای لئوپولدا به قدری بزرگ است که ۵۰ باغبان به طور تمام‌وقت در آن مشغول به کار هستند. این ویلا تا به حال چند مالک معروف و قابل‌توجه داشته که از میان آن‌ها می‌توان به مرحوم جیانی آنیلی یکی از معروف‌ترین سرمایه‌داران ایتالیا و مالک باشگاه یوونتوس اشاره کرد.

لاکچری ترین خانه های جهان

عمارت ورسای در فلوریدا آمریکا

این عمارت یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین خانه های دنیا است و به خاطر شباهت ورودی آن به کاخ ورسای فرانسه، این نام را روی آن گذاشته‌اند. عمارت بزرگ ورسای دارای ۳۰ اتاق‌خواب، ۱۱ آشپزخانه، استخر، باغ، زمین تنیس، زمین بیس‌بال و… است. همچنین به صورت جداگانه یک آپارتمان و یک خانه قایقی دارد. این عمارت باشکوه چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریاچه باتلر دارد و متعلق به یکی از ثروتمندان آمریکا به اسم دیوید سیگل است.

عمارت مانور در کالیفرنیا آمریکا یکی از زیباترین خانه های جهان

این عمارت بزرگ‌ترین خانه لس‌آنجلس است و ۱۲۳ اتاق شامل ۱۴ اتاق‌خواب و ۲۷ حمام دارد. همچنین عمارت مانور دارای زمین اسکیت سرپوشیده، استخر، زمین ورزشی، زمین تنیس و بولینگ است. از ویژگی‌های عجیب این عمارت می‌توان به وجود موزه عروسک‌ها، اتاقی مخصوص کادو کردن هدایا و طبقه‌ای اختصاصی برای تعویض لباس اشاره کرد. طراحی معماری آن به سبک کلاسیک بوده و مساحت زمین آن ۱۷ هزار مترمربع است.

در این رابطه بخوانید: خانه‌های لوکس تهران و امکانات باورنکردنی این برج‌های لاکچری!

عمارت های لاکچری آمریکا

عمارت استاروود در اسپن آمریکا

یکی از لوکس‌ترین ملک‌های دنیا عمارت استاروود در اسپن آمریکاست که چشم‌انداز زیبا و بی‌نظیری دارد. این عمارت دارای ۵ اتاق‌خواب و ۸ سرویس بهداشتی با چشم‌اندازی از کوه‌های سنگی است. عمارت استاروود یک اتاق رسانه با تکنولوژی پیشرفته، اتاق تناسب اندام (فیتنس)، اتاق ماساژ، پینگ پونگ و… دارد. این ملک باشکوه از یک شب تا یک ماه قابل اجاره دادن است.

عمارت هرست در کالیفرنیا آمریکا

عمارت هرست یکی از زیباترین خانه های جهان محسوب می‌شود و متعلق به ویلیام راندولف هرست غول رسانه‌ای آمریکا (پایه‌گذار بزرگ‌ترین روزنامه‌های زنجیره‌ای آمریکا) بوده است. اکنون این عمارت به خاطر توریست‌هایش معروف شده و بخشی از سیستم پارک کالیفرنیا را به خود اختصاص داده است. این عمارت لوکس و گران دارای ۵۶ اتاق‌خواب، ۱۹ اتاق نشیمن، چندین استخر، تئاتر، بزرگ‌ترین باغ‌وحش خصوصی جهان و ۱۲۷ هکتار باغ است.

در این رابطه بخوانید: آیا میدانید گران‌ترین خانه‌های جهان کجا قرار دارند؟

ملک های خاص جهان

رویوالتاوی در لس آنجلس آمریکا

یکی دیگر از زیباترین خانه های جهان در لس‌آنجلس آمریکا قرار دارد. این ویلای دوبلکس به سبک کلاسیک طراحی شده و شامل ۱۵ اتاق‌خواب، ۶ اتاق‌خواب مهمان، ۱۶ سرویس بهداشتی و حمام، تالارهای پذیرایی، استخر، زمین تنیس و… است.

سخن پایانی

در این بخش از زومیلا تعدادی از زیباترین خانه های جهان را به شما معرفی کردیم تا به هر حال اگر نخوردیم نون گندم ببینیم دست مردم. این خانه‌های زیبا اصولا دکوراسیون‌های لوکس و معماری‌های متفاوت و خاصی دارند و حتی تماشای تصاویر آن‌ها نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد. شما کدام‌یک از این خانه‌ها را بیش‌تر دوست داشتید؟

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید