روستاهای ارزان قیمت شمال | املاک ماکان

املاک-ماکان-شمال

شمال ایران منطقه‌ای با طبیعت بکر، سرسبز و مناطق جذاب و دیدنی است. همین طبیعت زیبا باعث شده تا آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل شاهد ترافیک بسیار سنگینی در جاده‌های شمالی کشور باشیم. بسیاری از افراد تمایل دارند برای در امان ماندن از آب‌وهوای آلوده و ترافیک سنگین به شهرهای شمال سفر کنند. این سفر برای شهرهای نزدیک گاهی حتی بدون برنامه‌ریزی نیز به ‌راحتی انجام می‌شود و مردم در ویلاهای شخصی خود ساکن می‌شوند. بسیاری از افراد نیز تمایل دارند با اجاره ویلا یا خرید ویلا در روستاهای ارزان قیمت شمال تعطیلات خود را سپری کنند.

یکی از ملزومات سفر به شمال انتخاب یک ویلای متناسب با سلیقه و بودجه شماست. اگر قصد دارید یک ویلای خوب با قیمت مناسب اجاره کنید یا بخرید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله از زومیلا همراه ما باشید.

در ادامه به برخی از مناطق دارای ویلاهایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی اشاره می‌کنیم.

خرید ویلا در بهترین لوکیشن چلاو

یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا ارزان روستای چلاو آمل است. روستای ییلاقی و جنگلی چلاو طبیعتی بسیار سرسبز و باصفا دارد و در ۲۵ کیلومتری آمل واقع شده است. درباره نام این منطقه می‌گویند شلاو یا شلات به مازندرانی یعنی باران زیاد و این نام در گذر زمان به چلاو تبدیل شده است. آ‌ب‌وهوای چلاو در اکثر روزهای سال بارانی است و چشمه‌های فراوانی هم در آن‌جا می‌جوشد. با این توضیحات، نمی‌توان توقعی جز خاک حاصلخیز و زمین‌های سرسبز از روستای چلاو داشت.

اگر می‌خواهید در این روستای سرسبز و آباد در بهترین لوکیشن صاحب ویلا شوید، مشاورین املاک ماکان بهترین ویلاهای چلاو با چشم‌اندازی بی‌نظیر را به شما معرفی می‌کنند. املاک ماکان به طور تخصصی در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در منطقه چلاو فعالیت می‌کند. ضمن این که قیمت خرید ویلا در چلاو نسبت به سایر مناطق، بسیار مناسب‌تر است.

خرید ویلا در چلاو

خرید ویلا در فیلبند از املاک ماکان

فیلبند یکی از مناطق ییلاقی بسیار زیبا و سرسبز در مازندران است که حتما درباره اقیانوس ابر آن‌جا شنیده‌اید، ابرهایی که تا پیش پای مسافران و به استقبال آن‌ها می‌آیند. روستای فیلبند از توابع شهرستان بابل است و در ۴۰ کیلومتری شهر آمل قرار دارد و به خاطر طبیعت رویایی و منحصربه‌فردش، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. با خرید ویلا در فیلبند از املاک ماکان، یکی از بهترین و پرسودترین سرمایه‌گذاری‌های عمرتان را انجام می‌دهید. در ضمن یک ویلای شخصی دارید که در فصل تابستان از گرمای شهرتان به هوای خنک و مطبوع فیلبند پناه ببرید. همچنین می‌توانید با اجاره ویلای خود به مسافران کسب درآمد کنید.

بهترین فایل‌های ملکی فیلبند با مناسب‌ترین قیمت را از مشاورین املاک ماکان بخواهید.

روستاهای ارزان قیمت مازندران

روستای کلوده

روستای کلوده دارای ویلاهای ارزان و جمعیتی زیاد است. این روستا یکی از قدیمی‌ترین روستاهای شهرستان محمودآباد محسوب می‌شود که دارای منابع طبیعی بسیار زیادی است به‌ همین دلیل در گذشته به آن کلوخده نیز می‌گفتند.

کلوخ در گذشته واحد شمارش پول بوده‌ و این روستا به دلیل درآمد اقتصادی زیادی که به خاطر منابع طبیعی خود داشته، این‌گونه نامیده شده است.

شغل مردم در گذشته بیشتر کشاورزی و باغداری بوده اما با گذر زمان و کاهش تعداد زمین‌های کشاورزی مردم روستای کلوده به شغل‌های آزاد روی‌آورده‌‎اند و شغل آن‌ها از کشاورزی به بلوک‌زنی و مغازه‌داری تغییر کرده است.

روستایی کلوده به دلیل قرار گرفتن بر سر راه ۱۴ روستا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین علت به جاده عبوری روستای کلوده خط دریا نیز گفته می‌شود.

روستای کلوده یکی از روستاهای ارزان قیمت شمال و بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاری است. توسعه و رشد شمال با گسترش روزافزون صنعت گردشگری، همراه با آب‌وهوایی بی‌نظیر و طبیعت بکر باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران این روستا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

در این رابطه بخوانید : کجای شمال ویلای ارزان قیمت بخریم؟

روستای-کلوده

این روستا از کم‌ریسک‌ترین و پرسودترین مناطق برای سرمایه‌گذاری است به شرطی که از اصول درستی استفاده شود.

روستای کلوده علاوه ‌بر آب‌وهوای بی‌نظیر و طبیعت بکر و سرسبز خود از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است. همین موضوع باعث افزایش ساخت‌وساز ویلا در این روستا شده‌است. با توجه به این که ویلاهایی که در این روستا هستند قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارند؛ اگر بودجه کمی دارید توصیه می‌کنیم قبل از خرید ویلا ابتدا نگاهی به ویلاهای این روستا بیندازید.

یکی از مزیت‌های دیگر خرید ویلا در روستای کلوده این است که شما می‌توانید ویلاها را به ‌صورت اقساطی خریداری کنید.

روستای آهودشت یک روستای رویایی

یکی دیگر از روستاهای ارزان قیمت شمال در استان مازندران، آهودشت است. این روستا در چمستان شهرستان نور واقع ‌شده و به دلیل وجود آهوهای زیبا، آهودشت نام‌گذاری شده‌است.

اکثر کسانی که در این روستا هستند بیشتر از ۵۰ سال سن دارند. شغل اهالی روستا بیشتر کشاورزی و دامپروری است و شالیزارهای بسیار زیادی نیز در این منطقه وجود دارد. شرایط زندگی در این روستا به دلیل امکانات مناسبی همچون تلفن، دهیاری، گاز، برق، آب و… فراهم شده است. بیش‌تر افرادی که در این روستا سکونت دارند، بین روستاها و شهرهای اطراف آهودشت در رفت‌وآمد هستند. این امر باعث افزایش ساخت‌وساز ویلا در آهودشت شده است.

خرید ویلا ارزان در آهودشت چمستان

اگر رویای خرید یک ویلای مناسب را در سر دارید و فکر می‌کنید با بودجه کمی که دارید نمی‌توانید صاحب ویلا شوید، توصیه می‌کنیم به لیست ویلاهای آهودشت نگاهی بیندازید. قطعا با دیدن قیمت‌های بسیار مناسب و ارزان این روستا می‌توانید یک ویلای زیبا و رویایی انتخاب کنید.

یکی از مزایای خرید ویلا در روستای آهودشت این است که می‌توانید همانند ویلاهای روستای کلوده، ویلا را اقساطی خریداری کنید. این موارد باعث شده که آهودشت یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ویلاهایی با قیمت مناسب و کیفیت خوب باشد.

برای خرید ویلا با قیمت مناسب در بهترین مناطق چمستان می‌توانید به املاک ماکان مراجعه کنید. املاک ماکان به‌عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مشاورین املاک منطقه، فایل‌های متنوعی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا با توجه به بودجه‌تان بتوانید ملک خوبی خریداری کنید.

در این رابطه بخوانید : آهودشت چمستان کجاست؟

 سرخرود-محمودآباد

نکاتی برای خرید ویلا در روستاهای ارزان ‌قیمت شمال

برای خرید ویلا در روستاهای ارزان قیمت شمال ابتدا باید با مشورت افراد متخصص تعیین کنید که خریداری ویلا در چه منطقه‌ای بیشتر برای شما مناسب است. توصیه می‌کنیم در مناطقی که مستعد پیشرفت هستند ویلا خریداری کنید؛ زیرا قیمت ویلا در این مناطق پایین‌تر از مناطقی است که پیشرفت کرده‌اند و توریستی هستند و همچنین این مناطق برای  سرمایه‌گذاری آینده‌دار هستند.

برای خرید ویلاهای با قیمت مناسب می‌توانید از ویلاهای موجود در روستاهای اطراف آمل، چمستان و محمودآباد انتخاب کنید. این روستاها علاوه‌ بر آب‌وهوای مناسب و طبیعت بکر از قیمت‌های مناسب و ارزانی نیز برخوردار هستند.

مشاورین املاک ماکان شناخت خوب و تسلط بالایی بر مناطق تحت پوشش خود دارند و در آمل و چمستان و روستاهای حومه این مناطق، بهترین فایل‌های ملکی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

املاک-ماکان

خرید ویلا جنگلی در شمال

به طور کل ویلاهای جنگلی به دلیل دور بودن از امکانات رفاهی و مراکز شهری دارای قیمت‌های بسیار پایین‌تری نسبت ‌به ویلاهای ساحلی هستند. این مناطق برای کسانی که با بودجه پایین قصد انتخاب یک ویلای با قیمت مناسب و ارزان را دارند مناسب است.

خرید ویلا با متراژ پایین در روستاهای ارزان قیمت شمال

برای خرید یک ویلا با قیمت مناسب می‌توانید از بین ویلاهای با متراژ کم‌تر انتخاب کنید. ویلاهای با متراژ بالا و همچنین ویلاهای لوکس، مسلما دارای قیمت‌های بالاتری هستند.

ویلای نوساز یا قدیمی؟

یکی دیگر از عواملی که در خرید ویلا در روستاهای ارزان قیمت شمال نقش دارد سن ویلا است که به مواردی مانند سبک ساخت، سال ساخت و مصالح استفاده‌‌شده در آن بستگی دارد. اگر قصد دارید که با یک هزینه اندک صاحب یک ویلا در شمال شوید، توصیه می‌کنیم از بین ویلاهای قدیمی‌تر انتخاب کرده و سپس با تعمیر و رسیدگی به این ویلاها آن‌ها را بازسازی کنید.

بررسی امکانات ویلا

نکته دیگری که باید مدنظر داشته باشید این است که باید امکانات اولیه ویلا را بررسی کنید. این امکانات شامل تلفن، گاز، برق، آب و دهیاری است. معمولا ویلاهای موجود در شمال دارای این امکانات اولیه هستند که برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید با یک بازدید ساده از وجود این امکانات اطمینان حاصل کنید.

به این‌ موضوع دقت کنید که از وضعیت مالکیت و سند ویلای مدنظر خود اطمینان حاصل کنید. در ضمن حتما از یک مشاور املاک معتبر ویلا را خریداری کنید. به این طریق جلوی هرگونه سوءاستفاده و کلاه‌برداری گرفته می‌شود. املاک ماکان با مشاورانی باتجربه و مسلط به مسائل حقوقی حوزه مسکن، معامله‌ای امن را برای شما رقم می‌زند.

در این رابطه بخوانید : هزینه ساخت خانه در روستا

روستاهای ارزان قیمت شمال

املاک ماکان بهترین مشاور شما برای خرید ویلا در مازندران

چه بسیار افرادی بوده‌اند که برای خرید ویلا ارزان در روستاهای شمال مورد سواستفاده سودجویان و کلاهبرداران بازار مسکن قرار گرفته‌اند. گاهی ممکن است به خاطر ارزان بودن ملک وسوسه شویم و به مسائل حقوقی، سند ملک و اشکالات آن ملک توجه نکنیم. همین باعث می‌شود ویلای مشکل‌دار بخریم و سرمایه‌مان به باد برود. اما اگر به مشاور املاک مطمئن و معتبری مراجعه کنید، با رعایت تمام مسائل حقوقی خیالتان از بابت امن بودن معامله راحت می‌شود.

املاک ماکان بهترین مشاور املاک در چلاو، فیلبند، روستاهای حومه آمل و چمستان از سال ۹۷ آغاز به کار کرده و در زمینه خرید و فروش ویلا، زمین و مشارکت در ساخت فعالیت می‌کند. این آژانس املاک با مدیریت آقای سید اسماعیل موسوی و تیم حرفه‌ای و مجرب، تا به حال حدود ۳۰۰ معامله را با موفقیت به سرانجام رسانده است. مشاورین املاک ماکان بر اساس سلیقه و بودجه شما، بهترین فایل‌ها را به شما معرفی می‌کنند و در تمام مراحل انتخاب تا خرید ملک همراه شما هستند تا معامله‌ای پرسود، امن و قانونی رقم بخورد.

جهت مشاهده قیمت و یا خرید و اجاره ویلا و ملک در شمال و مشاوره رایگان با معتبرترین و مطمئن‌ترین آژانس املاک این منطقه روی متن یا عکس زیر کلیک کنید.

املاک ماکان

خرید-ویلا-ارزان-در-روستاهای-شمال

آدرس املاک ماکان

جاده هراز، ۳۰ کیلومتری آمل، منطقه توریستی چلاو فیلبند، ۱۰۰ متر نرسیده به رستوران حمزه سمت راست

شماره تماس املاک ماکان بهترین مشاور املاک در چلاو

۰۹۱۹۰۷۵۴۸۱۱

اینستاگرام: @amlak_makan1086

سخن پایانی برای خرید ویلا در روستاهای ارزان قیمت شمال

بسیاری از شهرهای شمال به دلیل سفرهای همیشگی و همچنین علاقه خاص هموطنان به مناطق شمالی کشور در حال توسعه و پیشرفت هستند که آینده خوبی برای سرمایه‌گذاری دارند.

ویلا از قیمت‌های بسیار کم در برخی روستاها تا قیمت‌های بسیار زیاد ویلاهای لاکچری در شهرهای توریستی موجود است. برای خرید ویلا در روستاهای ارزان قیمت شمال، با مراجعه به سایت زومیلا http://zoomila.com می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید یک ویلای مناسب انتخاب کنید.

1 نظر

  1. تبلیغات بسیاری برای خرید ویلا درشمال وجود دارد ….چگونه میتوان به این تبلیغات اعتماد کرد…سایتهای بسیار زیادی با افراد بسیار خبره وزرنگی درحال تبلیغات برای فروش ساخته های افراد وشرکتهای سازنده هستند…وبسیار کسانی که به شدت سرشان کلاه رفته وسرمایه زندگی انها نابود شده ودستشان به جایی بند نیست….نبودن سازه مناسب ومستحکم..نبودن امنیت…نبودن امکانات …دوربودن از شهر و امکانات شهری…خطرناک بودن منطقه…تقلبی بودن مدارک…و صدها مشکلات ریز ودرشت دیگر…چه کسی جوابگو میباشد… ایا با تبلیغات گسترده میتوان اعتماد کرد وسرمایه زندگی خود را به خطر انداخت…درشمال همه با هم همدست هستندو هوای هم را دارند و چگونه میتوان به امضا و تایید انها اعتماد کرد….

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید