رنگ سال 98 را به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید!

رنگ سال 98

طی رویدادی سالیانه که در اوایل دسامبر برگزار می‌شود، همه منتظر منتشر شدن رنگ سال از سوی موسسه رنگ پانتون (Pantone) هستند. رنگ سال 97 رنگ بنفش و رنگ سال 96 آبی و صورتی بود و اما رنگ سال 98 چه رنگی است؟

رنگ سال 98 چه رنگی است؟

پانتون(Pantone) رنگ سال 98 را مرجانی زنده با کد رنگی  16-1546  اعلام کرد؛ رنگی هلویی صورتی که بر اساس رنگ‌دانه‌های طبیعی مرجان‌های اقیانوسی انتخاب‌شده است.

رنگ مرجانی زنده از طیف رنگ‌های نارنجی است و ته رنگی طلایی دارد. این رنگ منعکس‌کننده گرما و قدرت بوده و نمادی از شادی، انرژی، صمیمیت و همدلی بین افراد است.

رنگ سال 98 تطبیق‌پذیرتر از چیزی است که فکر می‌کنید. رنگ مرجانی را می‌توان با رنگ‌های خنثی یا پاستیلی ست کرد. مرجانی زنده، رنگ نارنجی زیبایی با تابش صورتی است که می‌توان در قسمت‌های مختلف منزل از آن استفاده کرد.

رنگ سال 98

راهکارهایی سریع برای افزودن رنگ سال 98 به خانه شما

1.مرجانی یا هر رنگ گرم و پرانرژی دیگری را می‌توان به‌راحتی به رنگ‌های خنک و خنثی افزود.

2.رنگ حمام بی‌دردسرترین نقطه برای حوله‌های جدید و لوازم تزئینی‌های مرجانی است.

3.اگر در مورد تعهد به رنگ‌های پر جنب‌وجوش مطمئن نیستید، کار خود را با دو یا سه کوسن کوچک برای مبلمان شروع کنید.

استفاده از رنگ مرجانی در اتاق نشیمن

احتمالاً میدانید که افزودن کوسن یا یک اثر هنری، ساده‌ترین روش برای به‌روزرسانی پالت رنگ اتاق نشیمن شما است، به‌ویژه رنگ جسورانه‌ای مانند مرجانی. رنگ مرجانی زنده آسان‌تر از آنچه فکر می‌کنید به پالت رنگ شما افزوده می‌شود. رنگ مرجانی را می‌توان با رنگ‌های قرمز یا صورتی در یک پالت رنگ خسته جایگزین کرد.

از کوسن مرجانی برای زیبایی مبل‌های با رنگ خنثی استفاده کنید.

رنگ سال 98

به دنبال قالیچه یا فرش‌هایی با زمینه مرجانی باشید.

رنگ سال 98

هم‌چنین می‌توانید رنگ سال 98 را در صندلی راحتی اتاق نشیمن خود بکار ببرید.

رنگ سال 98

 

استفاده از رنگ سال 98 در حمام

اگر از رنگ خنثی حمام خود خسته شده‌اید، رنگی مانند مرجانی می‌تواند به فضای حمام شما گرما ببخشد. برای حمام‌های سفید یا بژ، می‌توانید از حوله یا پرده حمام مرجانی استفاده کنید. علاوه بر این، این موارد ارزان بوده و سریعاً جایگزین می‌شوند.

رنگ سال 98

استفاده از رنگ مرجانی در اتاق‌خواب

در اتاق‌خواب نیز می‌توانید از رنگ گرمی همانند مرجانی استفاده کنید. ست کردن رنگ مرجانی با رنگ خنثی تیره مانند سورمه‌ای یا رنگ خاکستری مایل به بژ، می‌تواند آرامش را به تخت خواب شما بیافزاید. اگر اتاق‌خوابی پرانرژی و روشن را می‌پسندید، مرجانی انتخاب مناسبی است.

رنگ سال 98

برگرفته از: freshome

نویسنده:رویا سهرابی/تیم تحریریه وب‌سایت زومیلا

2 نظرات

  1. من وهسمرم ب تازگی رفتیم زیره یه سقف واقعا این مطلب رنگ سال 98 سایت زومیلا خیلی بهمون کمک کرد ممنونم از مطالب خوبتون موفق باشین

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید