بهترین راهکارهای موفقیت مشاورین املاک تازه کار

راهکارهای موفقیت مشاورین املاک تازه کار

بسیاری از مشاورین املاک تازه کار به دلیل عدم آشنایی با حرفه‌ای که در آن مشغول فعالیت هستند، با ناامیدی‌های بسیاری مواجه می‌شوند. آن‌ها هزینه‌ها و درآمدهای بیش از حد را نادیده می‌گیرند یا بیش از حد به حقایق صنعت قدیمی که امروزه فاقد اعتبار هستند تکیه می‌کنند. مقاله زیر اسرار تازه‌ای را مبنی بر ارائه راهکارهای موفقیت مشاورین املاک تازه کار آشکار می‌کند.

۱. لازم نیست در “فروش‌ها ” خوب باشید

روش‌های مختلفی برای معرفی خودتان و اداره کردن کسب و کارتان وجود دارد که شما را از تصویر «فروشنده املاک و مستغلات بودن» جدا می‌کند. مهارت‌های عالی عکاسی و توانایی نوشتن توضیحات قانع کننده در مورد آگهی‌های املاک، بسیار پراهمیت‌تر از مهارت فروش خواهد بود. برای دستیابی به نتایج بهتر، به «مشاوره» فکر کنید. حتی اگر تشنه یک معامله هستید، سعی کنید از حالت «فروش» بیرون بیایید.

۲. برای موفقیت‌های بزرگ، کوچک فکر کنید

یکی از راهکارهای موفقیت مشاورین املاک تازه کار این است که برای موفقیت‌های بزرگ، کوچک فکر کنند. کوچک فکر کردن به معنای عدم برنامه‌ریزی برای رشد و موفقیت نیست، بلکه به معنای درک وضعیت خودتان به عنوان یک پیمانکار مستقل است. همیشه بر بازاریابی خود کنترل داشته باشید تا کسب و کارتان قابل انتقال، انعطاف پذیر و قادر به حرکت و رشد با شما باشد.

راهکارهای موفقیت مشاورین املاک تازه کار

۳. روی یک منطقه متمرکز شوید

بهتر است به جای تمرکز بر مناطقی وسیع، روی یک منطقه تمرکز کنید و زیر و بم منطقه را به خوبی بدانید. شاید فکر کنید بهتر است مختصر اطلاعاتی از هر منطقه داشته باشید و در صورت نیاز مشتری آن را ارائه کنید؛ اما اطلاعات مختصر شما سبب می‌شود متخصص منطقه‌ای خاص نشوید و نتوانید اطلاعات کامل و دقیقی ارائه دهید؛ بنابراین بهتر است روی یک منطقه تمرکز کنید و اطلاعات کامل و جامع از منطقه داشته باشید و آن را در اختیار مشتری قرار دهید.

۴. یک برنامه تجاری را توسعه دهید و به آن بچسبید

موفقیت طولانی مدت شما به موارد بسیاری بستگی دارد، اما داشتن یک برنامه تجاری خوب در ابتدا، یکی از مهم‌ترین آن‌هاست.

اجازه ندهید شور و اشتیاقتان برای جذب مشتری، شما را از انجام وظایف مهم سازمان‌دهی و بودجه دور نگه دارد. ابزارها و دستورالعمل‌های موجود به شما کمک خواهند کرد تا روی هزینه‌های مهم تجاری تمرکز کرده و بدون صرف پول زیاد، سریعا شروع به ساخت پایگاه خود کنید.

۵. به روز باشید

مانند هر شغل دیگری، لازم است اطلاعات خود را در مورد قوانین، مقررات، اصطلاحات و روندهایی که پایه و اساس املاک و مستغلات را تشکیل می‌دهند، به روز نگه دارید. یکی از روش‌های بالا بردن اطلاعات و به روز بودن می‌تواند مطالعه کتاب‌های آموزشی مشاور املاک باشد. مشاورین املاک تازه کاری که در حرفه خود به روز نیستند، نه تنها انگیزه خود را از دست می‌دهند بلکه در صورت نادیده گرفتن یا شکستن قوانین، با مشکلات قانونی روبرو می‌شوند. یکی دیگر از راهکارهای موفقیت مشاورین املاک تازه کار در به روز نگه داشتن هرگونه تغییرات نظارتی یا روندهای اقتصادی است.

راهکارهای موفقیت مشاورین املاک تازه کار

 

۶. یک شبکه ایجاد کنید

ساخت شبکه می‌تواند پشتیبانی مهمی را ارائه دهد و فرصت‌هایی را برای مشاورین املاک تازه کار و با تجربه در زمینه املاک و مستغلات ایجاد کند. این شبکه می‌تواند متشکل از شرکای تجاری، مشتریان یا اعضای یک سازمان غیرانتفاعی باشد که به مشاورین املاک اجازه می‌دهد یکدیگر را به چالش بکشند و از همدیگر حمایت کنند. از آنجا که مشاورین املاک تازه کار بیشتر به یادگیری تجربی متکی هستند، مشاورین املاک باهوش به راحتی اهمیت ساخت شبکه را درک می‌کنند.

۷. بازار مسکن را بشناسید

یکی دیگر از راهکارهای موفقیت مشاورین املاک تازه کار این است که از بازار مسکن شناخت داشته باشند. مشاوران املاک، خانه خرید و فروش می‌کنند. آنچه مشاوران املاک را از دیگران متمایز می‌کند توانایی آن‌ها در شناخت بازار مسکن و دادن اطلاعات به مشتریان است. اخبار بازار مسکن را دنبال کنید و از قیمت‌های هر منطقه به خوبی آگاه باشید. همچنین مشاورین املاک تازه‌کار یا باتجربه باید بتوانند با دانستن امکانات و مکان خانه تخمینی از قیمت خانه به مشتری ارائه دهند و او را در فروش خانه و خرید راهنمایی کنند.

سخن پایانی

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که با معرفی شغل جدید خود به دوستان و آشنایانتان نباید توقع دریافت تعداد زیادی مشتری را داشته باشید. تنها ساختن یک وب‌سایت یا تهیه بروشور به معنای موفقیت حتمی شما نیست. با این وجود که بیشتر مشاورین املاک تازه کار در چند ماه اول کار خود با شکست‌ها و ناامیدی‌های بسیاری مواجه می‌شوند، اما با رعایت موارد بالا، شما جزو آن دسته از افراد نخواهید بود. اگر جزو آن دسته از مشاورین املاکی هستید که در زمینه بازاریابی خبره نیستید، پیشنهاد می‌کنم نگاهی به مقاله ۵ راهکار موثر بازاریابی مشاورین املاک بیندازید. به نظر شما دیگر راهکارهای موفقیت مشاورین املاک تازه کار چه مواردی هستند؟ نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان “زومیلا ” به اشتراک بگذارید.

برگرفته از: thebalancesmb و investopedia

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید