دیوار آپارتمان – هزاران آگهی خرید و فروش ملک

دیوار آپارتمان

برای جستجوی هزاران آگهی خرید و فروش آپارتمان در شهر محل سکونت خود، می‌توانید به وب سایت زومیلا که سامانه جامع خرید و فروش املاک در ایران است مراجعه کنید. هم‌چنین اگر قصد تغییر دکوراسیون دیوار آپارتمان خود را دارید یا علاقه مند هستید با جدیدترین مدل‌های دکوراسیون دیوار آشنا شوید، با ادامه مقاله همراه ما باشید.

تغییر دکوراسیون دیوار آپارتمان با ایده‌های شیک و لاکچری

دیوار آپارتمان شما هیچ تفاوتی با دیوار گالری ندارد. این دیوار یک گالری است که هر روز در مقابل چشمان شما قرار دارد و می‌توانید زیباترین چیزهایی که به آن‌ها علاقه‌مند هستید را ببینید. بر روی دیوار منزل کارهای مختلفی میتوان انجام داد. در ادامه مقاله به شما کمک خواهیم کرد با ایده هایی جالب، دکوراسیون دیوار آپارتمان خود را تغییر دهید.

تغییر دکوراسیون دیوار با نقاشی

اگر تبحر لازم را در نقاشی کشیدن دارید، می‌توانید دکوراسیون دیوارهایتان را به کمک رنگ‌های رقیق شده روی دیوار، کشیدن طرح‌هایی از طبیعت و غیره تغییر دهید.

دیوار آپارتمان

تغییر دکوراسیون دیوار آپارتمان با استفاده از تابلو

با کمک تابلوهای زیبا و لاکچری می‌توانید دکوراسیون دیوار منزلتان را تغییر دهید.

دیوار آپارتمان

تغییر دکوراسیون دیوار با چوب‌های دکوراتیو

برای شیک نمودن جلوه دیوارها و دکوراسیون اتاق از تخته های چوبی به شکل طبیعی با همان گره های طبیعی و به صورت رنگ شده استفاده کنید.

دیوار آپارتمان

تغییر دکوراسیون دیوار با رنگ کردن دیوارها به صورت کم رنگ و پر رنگ

برای تغییر دکوراسیون از دو رنگ کم رنگ و پررنگ با کمی خلاقیت استفاده کنید . با استفاده از جلوه ی ابر و باد فضای دکوراسیون خود را تغییر دهید، این گونه که سطح دیوار خود را به دو بخش تبدیل کنید، و از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید و حد فاصل این دو رنگ را با استفاده از حلال مناسب با هم ترکیب کنید.

دیوار آپارتمان

تغییر دکوراسیون دیوار با پتینه کاری

برای پتینه کاری دیوار های خانه به یک اسفنج سوراخ دار سفت و مقداری رنگ دلخواه تان که بهتر است رنگ اکرلیک باشد ، نیاز دارید . رنگ های اکرلیک با پایه آب هستند و به زمان بسیاری برای خشک شدن احتیاج ندارند.

اگر رنگ تان سفت است برای رقیق نمودن آن مقداری آب به داخلش بریزید و سپس اسفنج را درون رنگ ببرید طوری که سطح بیرونی اسفنج به رنگ آغشته گردد. سپس روی سطح دیوار اسفنج را به صورت ضربه ای بزنیدتا برخی از قسمت ها پررنگ و بعضی جاها کمرنگ شوند.

دیوار آپارتمان

تغییر دکوراسیون دیوار آپارتمان با استفاده از استنسیل ها

استنسیل راه حلی آسان برای نقاشی روی دیوار است که بسیار مقرون به صرفه و ساده برای تغییر چهره ی دیوارها می باشد. برای این کار شابلون آن ها را به صورت آماده تهیه کنید و یا با استفاده از طلق ها خودتان بسازید.

دیوار آپارتمان

تغییر دکوراسیون دیوار با استیکرهای دیواری

برای تزیین دیوارآپارتمان استفاده از استیکرهای دیواری بسیار پر طرفدار است . شما می توانید با استفاده از طرحی به عنوان شابلون روی مقواهای رنگی تعدادی از همان شکل بکشید و روی دیوار نصب کنید.

دیوار آپارتمان

 

تغییر دکوراسیون دیوار با طرح‌های سه بعدی

امروزه بسیاری از افراد برای تزئین دیوار آپارتمان از طرح‌های سه بعدی استفاده می‌کنند.

دیوار آپارتمان

تغییر دکوراسیون دیوار با ظروف چینی قدیمی

طروف چینی قدیمی یکی از وسایلی هستند که برای تزیین بسیار مناسبند. می توانید برای تزیین، آنها را روی میزهای اتاق نشیمن و ناهار خوری قرار دهید. ولی ایده بهتر و امن تر این است که با گیره های مخصوص دیواری آنها را به دیوار اتاق تان نصب کنید. این ایده برای دکوراسیون نشیمن و ناهار خوری بسیار مناسب است.

دیوار آپارتمان

تغییر دکوراسیون دیوار با قاب عکس‌های خاص و کلاسیک

قاب عکس های کلاسیک با پس زمینه های رنگی مختلف یکی از بهترین ایده ها برای تزیین دیوار ساده اتاق کارتان است. دقت کنید در استفاده از رنگ ها نباید زیاده روی کنید.

دیوار آپارتمان

تغییر دکوراسیون دیوار با عکس‌های خانوادگی

عکس های خانوادگی را در قاب های کوچک و بزرگ قرار دهید و برای تزیین راهرو وروی تان استفاده کنید. با این کار هر کسی که وارد خانه تان می شد توجهش به این قاب عکس ها جلب می شود.

دیوار آپارتمان

تغییر دکوراسیون دیوار آشپزخانه

یکی از جاهایی که نقش موثر و تعیین کننده ای بر دکوراسیون آشپزخانه دارد دکوراسیون قسمتی از دیوار آشپزخانه که در حد فاصل کابینت های بالایی و پایینی قرار دارد، است. برای دکوراسیون این بخش بهتر است از انواع کاشی های بین کابینتی متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید