دکوراسیون داخلی منزل و ترفندهایی جالب

خانه

امروزه اغلب افراد تمایل دارند در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از دکوراسیون‌های لاکچری و شیک استفاده کنند تا فضای منزلشان مدرن و باکلاس تر به نظر برسد. در این مقاله قصد داریم ترفندهای جالب طراحی دکوراسیون داخلی منزل را معرفی کنیم. با ما همراه باشید. 

استفاده از نورپردازی‌های لاکچری

اینکه آیا تازه وارد حیطه طراحی شده‌اید یا علاقه‌مند به تجربه آن هستید، احتمالاً میدانید که نورپردازی نقش بسزایی در حالت خانه شما دارد. با نصب وسایل مناسب، شما قادر خواهید بود بدون هیچ زحمتی محیطی لوکس و لاکچری را در خانه خود ایجاد کنید.

یک راه‌حل ساده و درعین‌حال مؤثر این است که برای احساس راحتی بیشتر، دیمر (وسایلی که برای کاهش شدت روشنایی لامپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند) نصب کنیم. دیمرها باعث می‌شوند نورپردازی خود را بر اساس نیازتان کنترل و تنظیم کرده و فضای کلی خانه را تغییر دهید.

نورپردازی‌های دراماتیک نیز در تجربه حس لاکچری به شما کمک می‌کنند. نصب لوستری زیبا بالای تخت خواب یا وان حمام می‌تواند دکوراسیونی لوکس باشد؛ اما به این معنا نیست که شما هزینه‌های گزافی را برای خرید چنین وسایلی بپردازید، بلکه می‌توانید چنین وسایلی را در فروشگاه‌های دست‌دوم نیز پیدا کنید. درنهایت می‌توانید با استفاده از رنگ اسپری فلز، وسایل قدیمی خود را جذاب‌تر و پرزرق‌وبرق دارتر کنید.

خانه

ایجاد محیطی مرتب و عاری از شلوغی

سادگی منزل یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی در لوکس بودن خانه است. با حذف وسایل اضافه منزل، باعث می‌شوید ویژگی‌های زیبای خانه نمایان‌تر شود. چنین کاری کم‌هزینه‌ترین روش برای تبدیل کردن منزل خود به پناهگاهی زیباست. مطمئن شوید که هر وسیله در منزل شما هدف خاص و مشخصی دارد.

استفاده از یک پالت غنی در دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از رنگ‌ها در طراحی‌های داخلی بسیار کم‌هزینه و تأثیرگذار است. با استفاده از رنگ‌های مناسب، می‌توانید فضایی خوشایند در منزل خود ایجاد کنید. رنگ‌های لطیف و خنثی به شما کمک می‌کنند تا احساس سادگی و مینیمالیستی را در منزل ایجاد کنید درحالی‌که رنگ‌های سیر، بنفش و قرمز به منزل جذابیتی سلطنتی می‌دهند.

بااین‌حال، باید به خاطر داشته باشید که رنگ‌ها می‌توانند روی حالت ذهنی شما تأثیر بگذارند و احساسات شمارا تحت تأثیر قرار دهند. به‌عنوان‌مثال، هنگامی‌که صحبت از رنگ‌های اتاق‌خواب می‌شود، باید به سراغ پالتی آرامش‌بخش مثلاً آبی ملایم، قهوه‌ای مایل به زرد کم‌رنگ یا خاکستری خیلی ملایم باشید. سایه‌های خنثی انتخاب کلاسیکی هستند که به منزل شما ظاهر بی‌نظیری می‌بخشند.

خانه

دکوراسیون دیوارها

دیوارهای زیبا همیشه روشی عالی برای افزودن طبیعت به فضا هستند. آثار هنری نه‌تنها دکور منزل شمارا زیباتر می‌کنند بلکه هویت منحصربه‌فردی را به خانه می‌دهند و همچنین به شما این امکان را می‌دهند که خلاقیت و سبک خود را بیان کنید.

شما می‌توانید برای تزئین دیوار منزل خود از نقاشی‌های مختلف، نقل‌قول‌های الهام‌بخش یا پوستر استفاده کنید، اما برای تأثیرگذاری بیشتر باید به سراغ دکوراسیون‌های دیواری بزرگ‌تر بروید.

یکی دیگر از روش‌های فوق‌العاده برای زیباتر نشان دادن دیوار منازل، استفاده از کاغذدیواری است. اینکه آیا تصمیم گرفته‌اید یکی از دیوارها را تغییر دهید یا کل آن‌ها را، در این صورت باید اطمینان حاصل کنید که سبک کاغذدیواری تکمیل‌کننده طراحی کلی خانه شما باشد. کاغذدیواری‌هایی با طراحی‌های متالیک و الگوهایی زیبا، انتخاب‌هایی مقرون‌به‌صرفه برای خانه‌های لوکس هستند.

استفاده از مبلمان زیبا

به‌طورمعمول، مبلمان بر فضای خانه غالب شده و به‌عنوان نقطه‌ای کانونی برای ایجاد فضایی خاص شناخته می‌شوند.

مبلمان لاکچری باید طرحی ساده و درعین‌حال پیچیده که بسیار تأثیرگذار باشد داشته باشند. برای مثال، صندلی‌های راحتی مدرن با لبه‌هایی تاشو، گزینه‌ای عالی برای اتاق نشیمنی دنج هستند.چنین طراحی‌های ساده‌ای به شما کمک می‌کنند منزل خود را لاکچری کنید. برای خرید مبلمان خود هزینه کنید زیرا قرار است برای مدتی طولانی از آن‌ها استفاده کنید.

خانه

نویسنده: رویا سهرابی/تیم تحریریه زومیلا

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید