۱۵ راهکار جدید برای دکوراسیون داخلی ارزان

راهکارهای دکوراسیون داخلی ارزان در خانه

دکوراسیون داخلی ارزان به معنی کم ارزش بودن و معمولی شدن فضای خانه نیست. تغییر دکوراسیون خانه شما به کمک راهکارهای ساده می تواند خانه شما را تازه کند و در عین حال ارزان باشد. با ما همراه شوید تا راهکارهای دکوراسیون داخلی ارزان را بشناسید و به کار ببرید.

تغییر دکوراسیون خانه با راهکار ارزان و ساده

قبل از تغییر دکوراسیون و شروع به نگرانی در مورد آنچه نمی توانید خریداری کنید، در نظر بگیرید که باید از شر چه چیزهایی در خانه خلاص شوید. وسایل قدیمی، خراب شده یا آسیب دیده، نگاه به منزل شما را به دید منفی قرار می‌دهد و اگر آنها غیر ضروری باشند، خانه کهنه و قدیمی به نظر می‌رسد. در نتیجه خانه را ابتدا تمیز و مرتب کنید وسایل اضافی را خارج کنید و سپس به تغییرات جدی بپردازید.

دکوراسیون داخلی ارزان

آیا پذیرایی‌تان کوچک است؟ قبل از تغییر دکوراسیون پذیرایی کوچک این مقاله را بخوانید : جدیدترین راهکارهای چیدمان پذیرایی کوچک

دیوارهای قدیمی را رنگ کنید

اگر علاقمند و مستعد هستید دیوارهای خانه خود را خودتان رنگ کنید. رنگ زدن دیوارها یکی از ارزان‌ترین تزئیناتی می باشد که می توانید به خانه خود اضافه کنید و تغییرات دکوراسیون داشته باشید.

کابینت های آشپزخانه را رنگ کنید

همانند رنگ دیوارهای قدیمی، نقاشی کابینت‌های قدیمی به سرعت حس و حال آشپزخانه شما را به یک احساس تازه تبدیل می کند. یک رنگ انتخاب کنید و قلم مو را بگیرید و تغییر دکوراسیون ارزان انجام دهید.

چیدمان مجدد مبلمان

این ایده دکوراسیون داخلی ارزان تنها نیاز به کمی زمان، خلاقیت و قدرت جابجایی دارد. یک اتاق انتخاب کنید و آن را با سازماندهی مبلمان به طرح متغیر احساس جدیدی ایجاد کنید.

تغییر دکوراسیون مبلمان

مبل قدیمی را با روکش مخفی کنید

به جای خرید یک مبل کاملا جدید، یک روکش ساده و زیبا خریداری کنید تا مبلمان یک فضای جدید را به نظر برساند.

به پرده ها دیتیل اضافه کنید

تعویض پرده یک فضا تغییر بزرگی در دکوراسیون ایجاد می کند اما تغییر دکوراسیون گرانی است. به جای خرید پرده های جدید، با افزودن یرق آلات و اکسسوری به پانل های پرده ای، روی پرده های قدیمی خود سرمایه گذاری کنید.

تصاویر را روی دیوار آویز کنید

گالری تصاویر روی دیوار

چاپ عکس های شاسی لازم نیست گران باشد، اما آن‌ها می‌توانند اتاق را تغییر دهند. اگر به فکر دکوراسیون داخلی ارزان هستید، شانس خود را در بخش هنری امتحان کنید و خلاقیت‌تان را برای ایجاد یک دیوار گالری تصاویر به کار ببرید. یک دیوار گالری ایجاد کنید یا فقط چند عکس را روی یک میز کنسول یا قفسه کتاب نمایش دهید.

گلدان و گیاهان

گیاهان آپارتمانی می‌توانند برای دکوراسیون شیک با قیمت پایین استفاده شوند. یک گیاه مقرون به صرفه را پیدا کنید و سپس آن را در یک پایه زیبا و یا در یک گلدان قرار دهید و لذت ببرید.

دکوراسیون داخلی ارزان با گیاهان

یک بطری بلاستفاده را به گلدان تبدیل کنید

بعد از استفاده از چند شیشه نوشیدنی‌ها، آن‌ها را نگه دارید و به گلدان‌های عجیب و غریب تبدیل کنید. شما به راحتی می توانید برچسب ها را با کمی آب گرم و صابون شستشو دهید و از بطری با کاربری جدید استفاده کنید.

بشقاب‌ها را روی دیوار قرار دهید

راهکار ارزان دکوراسیون داخلی

اگر هرگز از سرویس ظروف چینی عروسی خود استفاده نکرده اید یا ظروفی از مادر بزرگ خود به ارث برداشتید، می توانید برای تغییر دکوراسیون یک دیوار ساده آن ها را روی دیوار بچینید. این کار راهکار آسانی برای دکوراسیون داخلی ارزان است به جای اینکه تابلوهای گران قیمت یا وسایل تزیینی جدید می توانید از کلکسیون بشقاب های دست دوم استفاده کنید.

کتابخانه خود را با سلیقه خودتان تغیر دهید

تغییر دکوراسیون کتابخانه

کاغذ دیواری برای دیوارها نیست. مقداری از کاغذ دیواری به پشت قفسه های دیوار کتابخانه بچسبانید و حال وهوای کتابخانه تان را تغییر دهید.

بالش ها و کوسن های قدیمی را نو کنید

تغییر پارچه کوسن

اگر شما مدت زیادی از مدل پارچه‌ی بالشت‌ها و کوسن‌ها استفاده کرده‌اید، به جای خرید کوسن‌های جدید روکش آن‌ها را عوض کنید که یک فرآیند آسان و ارزان است.

آینه حمام و دستشویی را تغییر کنید

تغییر دکوراسیون ارزان حمام

هیچ چیز به اندازه آویزان کردن یک آینه جدید در بالای سینک حمام یا سرویس تغییر یا ابهت ایجاد نمی کند. شما می توانید تعداد زیادی از گزینه‌های جدید مقرون به صرفه را پیدا کنید و حال هوای سرویس تکراری‌تان را تغییر دهید.

شمع‌ها فراموش نکنید

شمع یک گزینه مقرون به صرفه است که می تواند به طور جدی حالت و هوای یک فضا را در جهت بهتر شدن تغییر دهد. برای تغییر دکوراسیون ارزان می‌توانید از مدل‌های مختلف شمع‌ها استفاده کنید.

انتخاب یک مدل لامپ جدید

تغییر نورپردازی فضا

این جزئیات کوچک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. خودتان را به سایه لامپ های تازه عادت دهید تا زندگی جدیدتری را حس کنید.

نویسنده : الناز اسدی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا

برگرفته از : mydomaine.com

2 نظرات

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید