تا قبل از خواندن این مطلب ویلا در نوشهر نخرید! گول نخورید!

خرید ویلا در نوشهر

با زندگی های پرمشغله و سخت امروزی افراد ترجیح می دهند که تعطیلات خود را در آرامش و به بهترین شکل سپری کنند. بیشتر مردم برای گذراندن تعطیلات شمال کشور را انتخاب می کنند. شمال به دلیل قرار گرفتن در کنار دریا آب و هوای مطبوع و طبیعتی سرسبز و زیبا دارد. سپری کردن روزهای تعطیل در ویلایی شیک در شمال از بهترین گزینه ها برای اوقات فراغت است. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید ویلا در نوشهر با زومیلا همراه باشید.

خرید ویلا در نوشهر مازندران

نوشهر یکی از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است. مردم این شهر به زبان مازندرانی صحبت می کنند و گویش آن ها کجوری نامیده می شود. کجور از توابع نوشهر مازندران و یک بخش تاریخی بوده که در گذشته سلسله پادوسپانیان در آن جا حکومت می‌ کرده است.

نوشهر طبق آخرین سرشماری نزدیک به پنجاه هزار نفر جمعیت دارد. این شهر زیبای شمالی یکی از بنادر مهم اقتصادی و تجاری در کشور محسوب می شود. امروزه خرید ویلا در نوشهر با استقبال زیادی از سوی خریداران رو به رو شده است.

خریدن ویلا در مناطق خوش آب و هوای ایران مانند نوشهر از گذشته مورد استقبال بوده، ولی امروزه میزان تقاضا نسبت به گذشته افزایش بیشتری داشته است. از دلایل افزایش میزان تقاضا برای خرید ویلا می‌توان به آلودگی هوا در شهر ، شلوغی و ازدحام بیش از حد به خصوص در کلان شهرها و فشارهای زندگی شهری اشاره کرد.

این دلایل مردم را به خرید ویلا و مهاجرت به مناطق خوش آب و هوا یا سفرهای کوتاه به این مناطق ترغیب می کند.

هنگام خرید ویلا، به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. بررسی موقعیت مکانی و محيطی در شهر (دسترسی راحت به اولین بیمارستان، بانک و سایر امکانات رفاهی)
  2. دسترسی به جاده های اصلی و نزدیک به پایتخت
  3. داشتن امکاناتی نظیر: انشعابات، ایمنی ساختمان، تجهیزات ویلا مانند: استخر و … خطوط ارتباطی، مسیر سر راست منتهی به ویلا، ،امنیت محل اطراف ویلا و …
  4. پوشش جنگلی مناسب و داشتن فضایی بکر
  5. قرار داشتن ویلا در محلی خلوت و دلنشین
  6. امنیت بالا

در این رابطه بخوانید : هر آنچه باید قبل از خرید ویلا در نوشهر بدانید!

 

 

خرید ویلا در نوشهر

چرا خرید ویلا در نوشهر؟

طبق آماری که وجود دارد، اغلب مسافرانی که به شمال کشور راهی می شوند برای تفریح به ترتیب الویت اول استان مازندران ، پس از آن استان گیلان و در آخر  استان گلستان را انتخاب می كنند. حالا ممکن است این سوال برایتان پیش آید که، چرا مازندران سهم محبوبیت بیشتری دارد؟! ما در بخش بعد به ذکر این دلایل مهم می پردازیم.

مهم ترین دلایل محبوبیت مازندران برای مسافران

  • داشتن ساحل زیبا و جنگل های انبوه و سرسبز
  • دارا بودن مناطق گردشگری ، تفریحی و توریستی بسیار
  •  وجود سه شاه راه مهم به نام های جاده کندوان كه از شهرهای تهران و کرج به چالوس، جاده هراز که از تهران به آمل و جاده فيروز کوه که از تهران به قائمشهر وصل می شود. که باعث می شوند راه های زیادی برای رسیدن به استان مازندران از طریق تهران وجود داشته باشد.

5 شهر محبوب خرید  و اجاره ویلا در شمال

شهرستان های رامسر ، متل قو ، نمک آبرود ، نوشهر و رویان از شهرهایی در استان مازندران هستند که طبق آمار، در حدود هشتاد درصد از افرادی كه خواهان خرید و اجاره ویلا در شمال هستند، یکی از این پنج شهر را انتخاب می کنند.

البته یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که هر پنج شهر فوق از موقعیت جغرافیایی و مکانی خوبی برخوردار هستند اما فقط دو شهر رامسر و نوشهر دارای فرودگاه بوده و رفت و آمد مسافران به پاتخت راحت تر صورت می گیرد.

همچنین شهر بندری نوشهر به علت نزدیک بودن دریا و جنگل به یکدیگر در بیشتر مناطق آن ، موقعیت بی نظیری داشته و بهترین و زیباترین طبيعت را در شمال به خود اختصاص داده است و همین مسئله باعث می شود که خرید ویلا در نوشهر یکی از پرطرفدارترین معاملات خرید املاک در شمال کشور باشد.

نوشهر از متل قو محبوب تر است!

علاوه بر موارد ذکر شده، نوشهر با حجم ترافیک کم و شلوغی کمتر نسبت به چالوس ، متل قو و رامسر ، دارای محیطی  آرام برای  استراحت کردن است.

در این رابطه بخوانید : بهترین منطقه نوشهر برای زندگی و خرید ویلا کجاست؟

خرید ویلا در نوشهر

نوشهر، بهترین شهر ساحلی برای خرید ویلا

شهر ساحلی و زیبای نوشهر دارای روستاهای ساحلی متصل به دریا و روستاهای جنگلی در دل طبیعت است. به همین علت دارای ویلاهای متنوع ساحلی و جنگلی در دامنه کوه ها با قیمت های گوناگون می باشد. در نتیجه موارد ذکر شده ، نوشهر بهترین شهر ساحلی کشور برای خرید ویلا و اقامت فصلی و دایمی است.

در این رابطه بخوانید : مشخصات ویلای خوب چه مواردی می‌تواند باشد؟

خرید ویلا در سی سنگان

اگر به دنبال خرید ویلا در نزدیکی نوشهر هستید، پیشنهاد می کنیم به محله سی سنگان واقع در 27 کیلومتری جاده نوشهر به نور بروید. محله سی سنگان داری یک پارک جنگلی بزرگ و قدیمی است که به واسطه ی این پارک جنگلی پر طرفدار دارای ویلاهای زیبا و قیمت مناسبی است و می توانید برای خرید ویلا در سی سنگان در منطقه ای پرطرفدار در شمال کشور صاحب ویلا شوید.

قیمت ویلا ها در این محله بسته به منطقه قرارگیری ویلا ، متراژ زمین ، متراژ بنا ، مصالح به کار رفته هنگام ساخت و امکانات رفاهی موجود در ویلا متفاوت است. برای مثال یک ویلای سه خوابه 300 متری با 220 متر زیربنا همراه با سند قطعی یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان خرید و فروش می شود.

نتیجه گیری

با توجه به موارد ذکر شده می توان نتیجه گرفت شهرستان نوشهر با داشتن ساحل زیبای خصوصی ، خلوتی نوشهر بدلیل نبود مراکز عمومی ساحلی مثل پلاژها و اقامتگاه های زیاد، دارای طبیعتی بکر  و منطقه ای زیبا و عالی برای خرید ویلا است

مقاله پیشنهادی زومیلا:

از سری مقالات زومیلا می توانید در مورد عوامل موثر در تعیین قیمت ویلا در شمال را مطالعه فرمایید. همچنین می‌توانید نظرات خود را در بخش نظرات پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. از این که تا پایان همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.

نویسنده: فاطمه سرابی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید