راهنمای خرید ویلا در مازندران و نکاتی که باید بدانید

آژانس-املاک-تهران-بیشه

استان‌های شمال ایران و مردمان خونگرم و مهان‌نواز این خطه سبز و خوش آب‌وهوا سال‌هاست که میزبان مسافران از شهرهای بزرگ، به‌خصوص پایتخت‌نشینان بوده‌اند. مسافرانی که برای تجربه آسودگی و آرامش، از شهرهای شلوغ فاصله گرفته و به دل طبیعت زیبای شمال می‌روند. اگر شما طرفدار شهرهایی مانند آمل، بابل، چمستان، نور، نمک آبرود و… هستید تا انتهای این متن با ما همراه باشید تا بتوانید با اطلاعات بیش‌تری نسبت به خرید ویلا در مازندران اقدام کنید. در ضمن از آن‌جایی که برای خرید ویلا در مازندران، پیدا کردن یک مشاور املاک مطمئن و معتبر، جزو مهم‌ترین اقدامات است، در این مطلب شما را با آژانس املاک تهران بیشه یکی از بهترین مشاور املاک مازندران آشنا خواهیم کرد.

مزایای خرید ویلا در مازندران

بین شهرهای شمالی کشور، ویلاهای مازندران نسبت به سایر استان‌ها محبوبیت بیش‌تری دارند. افراد مختلف هم برای تفریح و هم سرمایه‌گذاری به استان مازندران علاقه بیش‌تری نشان می‌دهند. این علاقه دلایل مختلفی دارد.

اولین و مهم‌ترین ویژگی، فاصله کم استان مازندران با شهرهای بزرگ به‌خصوص تهران است. شاهراه‌های مبادلاتی خطه شمال به مازندران می‌رسند؛ در نتیجه با توجه به ترافیک جاده شمال در روزهای شلوغ و تعطیلات، دسترسی به شهرهای مازندران راحت‌تر است.

در استان مازندران شما انتخاب‌های زیادی از جمله ویلای ساحلی و ویلای جنگلی دارید و با توجه به توریستی بودن این استان، در اکثر مناطق، دسترسی محلی مناسب برای خرید مایحتاج و اقامتی لذتبخش وجود دارد.

تنوع زیادی بین ویلاهای مازندران وجود دارد که می‌توانند برای سلیقه و بودجه‌های مختلف مناسب باشند. انتخاب شما چه یک ویلای لاکچری ساحلی باشد، یا یک ویلای ساده جنگلی در منطقه‌ای بکر، می‌توانید ویلای مورد نظر خود را در این منطقه زیبا پیدا کنید.

با توجه به محبوبیت شهرهای استان مازندران، این منطقه فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است. برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری بهتر است چشم‌اندازی چند ساله (بین ۲ تا ۵ سال) داشته باشید. سرمایه‌گذاری در ملک یکی از بهترین روش‌ها در ایران است. همچنین با داشتن ویلا در مازندران می‌توانید آن را اجاره دهید و از این طریق درآمدزایی کنید.

اگر قصد خرید ویلا در مازندران دارید، با مراجعه به املاک تهران بیشه می‌توانید به‌روزترین و دقیق‌ترین اطلاعات را درباره بهترین مناطق مازندران به دست آورید و سودآورترین و درست‌ترین مسیر سرمایه‌گذاری را طی کنید.

بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا

کدام شهر برای خرید ویلا در مازندران بهتر است؟

وقتی صحبت از ویلاهای مازندران می‌شود، شهرهای غربی استان از شهرهای شرقی آن معروف‌تر هستند. در واقع بخش شرقی استان، با توجه به دسترسی بهتر و نزدیکی به شهر ساری که مرکز استان است، بیش‌تر انتخاب افرادی است که به دنبال زندگی دائم در شمال هستند. با توجه به نزدیکی شهرهای شمالی به هم و تعداد زیاد شهرها، معرفی و بررسی تمام شهرها در زمینه ویلاهای مازندران امکان‌پذیر نیست؛ اما در ادامه برخی از شهرهای معروف و محبوب شمال برای خرید ویلا در مازندران را معرفی می‌کنیم.

رامسر

این شهر یکی از مناطق قدیمی شمال است که به عروس شهرهای شمال معروف است و از گذشته تا امروز مورد توجه مسافران بوده است. رامسر به جز ویلاهای زیبا و لوکس، دیدنی‌های بسیاری دارد که از جمله آنها می‌توان به هتل قدیم رامسر، کاخ رامسر، بلوار معلم (بلوار کازینو سابق) و روستای جواهر ده اشاره کرد. رامسر در کنار نوشهر و ساری، از جمله شهرهای دارای فرودگاه در شمال هستند. این شهر به امکانات تفریحی مثل شهربازی، تله کابین و پل معلق هم مجهز است. نزدیکی به دریا و جنگل از مزایای بزرگ این شهر است و با این توصیفات می‌تواند نیاز هر فرد و سلیقه‌ای را پاسخگو باشد.

نوشهر

پارک جنگلی سی سنگان یکی از زیباترین و معروف‌ترین جنگل‌های شمال در نزدیکی نوشهر قرار دارد. روستای سرسبز و زیبای کندلوس هم در فاصله کمی از این شهر واقع شده است. اما جاذبه‌های طبیعی این شهر بیشتر از این‌هاست که برخی از آنها عبارتند از دریاچه خضر نبی، دریاچه ارواح و… . ساحل نوشهر هم یکی از بهترین سواحل برای شنا و تفریح است. این شهر هر آنچه را که شما از یک شهر زیبای شمالی انتظار دارید برآورده می‌کند و برخی از بهترین ویلاهای مازندران را در خود جای داده است.

چالوس

جاده چالوس بی‌تردید معروف‌ترین و زیباترین جاده ایران است که به شهر چالوس منتهی می‌شود و نزدیکی این شهر به زیباترین جاده ایران، بزرگ‌ترین مزیت در زمینه خرید ویلا در چالوس به شمار می‌رود. ساحل رادیو دریا که نزدیک‌ترین ساحل به تهران است نیز در نزدیکی این شهر قرار دارد. آبشارهای زیبا و منطقه جنگلی بکر مثل پارک جنگلی چالوس از دیگر دیدنی‌های این شهر هستند.

چمستان

برخلاف شهرهایی که در بالا معرفی شد، چمستان یکی از شهرهایی است که در سال‌های اخیر در زمینه ویلاهای مازندران مطرح شده است و به محبوبیت زیادی رسیده است. این منطقه بکر و خوش آب‌وهوا در شهر نور واقع شده است و نزدیک مناطقی زیبا و دیدنی مانند آب گرم لاویج، دریاچه الیمالات و جنگل واز است. این منطقه نسبت به بسیاری از مناطق دیگر قیمت کمتری دارد.

برای خرید ویلا در چمستان و دیگر مناطق مازندران، با خیال راحت از صفر تا صد همه چیز را به املاک تهران بیشه بسپارید. از انتخاب ملک تا معامله ملک و کارهای قانونی مربوط به آن، توسط مشاورین حرفه‌ای و مهندسان بومی و متخصص آژانس املاک تهران بیشه صورت می‌گیرد.

با مشاوره گرفتن از این آژانس، اطلاعات دقیق و درستی از آخرین وضعیت منطقه دریافت خواهید کرد و می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

شرایط خرید ویلا در شمال

نکاتی که برای خرید ویلاهای مازندران باید در نظر داشته باشید

خرید ویلا در شمال به سادگی خرید آپارتمان در یکی از شهرهای بزرگ نیست و قبل از اقدام به خرید باید مسائل زیادی مورد توجه قرار بگیرند تا خریدی مطمئن و مناسب انجام شود. در یک خرید خوب شما نه تنها سرمایه‌گذاری خوبی انجام می‌دهید، بلکه می‌توانید از زیبایی‌های ویلا و ملک خود لذت ببرید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکات پرداخته‌ایم.

زمین ویلا

زمینی که ویلا در آن واقع می‌شود باید برای این کاربری مجوز داشته باشد. برخی از زمین‌های شمال زراعی هستند و امکان تغییر کاربری ندارند و ساخت ملک در آنها غیرقانونی است. در هنگام خرید به مکانی که زمین ویلا در آن واقع شده است توجه داشته باشید. امنیت محله و دسترسی خوب به ملزومات مورد نیاز از دیگر نکاتی هستند که بر روی یک تجربه خوب از اقامت در ویلا شخصی شما تاثیر می‌گذارند.

سند ویلا

ویلایی که می‌خرید باید دارای مجوز پایان کار و سند باشد. برخی از ویلاهای مازندران فاقد سند هستند و یا مشکلاتی در زمینه مجوز دارند. این موضوعات می‌توانند در آینده مشکلات حقوقی برای شما ایجاد کنند.

اگر برای خرید ویلا در مازندران درباره مسائل حقوقی و قانونی و سند ملک نگرانی دارید، حق با شماست؛ چرا که تعداد کلاهبرداران در بازار مسکن مازندران کم نیستند. اما اگر سراغ مشاور املاک معتبری بروید، دیگر جای نگرانی باقی نمی‌ماند.

آژانس املاک تهران بیشه یکی از بهترین آژانس‌های املاک مازندران است که اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری امن و مطمئنی داشته باشید می‌توانید سراغشان بروید. گروه املاک تهران بیشه با تسلط به مسائل حقوقی، معامله‌ای بدون هیچ مشکل قانونی را برایتان رقم می‌زنند.

نوع سازه ویلا

هنگام خرید ویلاهای مازندران به کیفیت سازه و امکانات آن توجه کنید تا بتوانید با توجه به بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

راهنمای خرید باغ ویلا

تهران بیشه؛ بهترین آژانس املاک برای خرید ویلا در مازندران

خرید ویلا و زمین در بهترین مناطق مازندران استانداردهای متفاوت و پیچیدگی‌های خاصی دارد که باید در نظر گرفته شوند. موقعیت و دسترسی ویلا، مصالح به‌کاررفته در ساخت ویلا، مسائل حقوقی و قانونی، امکانات ملک و… بخشی از این موارد هستند که مطرح می‌شوند. از آن‌جایی که بررسی این موارد تجربه زیادی می‌طلبد، برای خرید ملک در مازندران، اولین اقدام شما باید مراجعه به یک مشاور املاک معتبر باشد. به این ترتیب معامله‌ای امن، مطمئن و سودآور خواهید داشت.

اشراف کامل به منطقه و معرفی بهترین فایل‌های ملکی

آژانس املاک تهران بیشه با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در مناطق نور، چمستان، محمودآباد و آمل و روستاهای اطراف، در زمینه ساخت، خرید و فروش ویلا و زمین‌های مسکونی و کشاورزی فعالیت می‌کند. کارشناسان بومی و محلی و متخصصین باتجربه‌ی املاک تهران بیشه بهترین مشاوره را به مشتریان خود می‌دهند؛ چرا که مدیریت مجموعه و کلیه پرسنل این آژانس املاک، به منطقه اشراف دارند و دارای تحصیلات و تجربیات کاملی در زمینه خرید و فروش و ساخت‌وساز در مازندران هستند.

در هر جای مازندران که قصد خرید ملک داشته باشید، می‌توانید بهترین فایل‌های ملکی را از فایلینگ قوی و جامع املاک تهران بیشه پیدا کنید. طی این سال‌ها آژانس تهران بیشه حدود ۴۵۰ معامله موفق و همچنین بیش از هزار مشاوره خرید و فروش ملک در شمال کشور داشته است و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند، به طوری که امروزه به یکی از بهترین و معتبرترین مشاورین املاک مازندران تبدیل شده است.

قیمت-خرید-ویلا-در-مازندران

در شرایط فعلی برای خرید ویلا قیمت‌ها از حداقل یک میلیارد تومان شروع می‌شود. تقریبا ۲۰۰ مترمربع زمین و ۱۰۰ متر بنا از حدود یک میلیارد و سیصد قیمت‌گذاری شده است. البته با توجه به موارد مختلف مثل دسترسی بهتر و شهرک‌های خوب، قیمت‌ها بالاتر خواهد رفت. مشاورین املاک تهران بیشه با توجه به بودجه و سلیقه‌تان، بهترین فایل‌های ملکی هر منطقه را به شما معرفی می‌کنند.

دفتر املاک تهران بیشه دارای 20 نفر پرسنل فعال و ۳۰ نفر پرسنل و نیروهای خدماتی در زمینه ساخت و خدمات پس از فروش و نگهداری از شهرک‌های تحت مدیریت مهندس رامین ابراهیمی هستند. اگر می‌خواهید خلق ارزش کنید و سرمایه‌گذاری پرسودی داشته باشید، می‌توانید از این تیم حرفه‌ای و باتجربه مشاوره بگیرید. در ضمن اگر می‌خواهید برای خرید ویلا به مازندران بیایید، املاک تهران بیشه برای مهمانان و مشتریان خود، در یک شهرک خوب اقامت رایگان در نظر گرفته است. همه چیز برای شما فراهم است تا معامله‌ای عالی و بی‌نقص داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با مدیریت مجموعه تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۲۵۶۲۳۹

آدرس: کیلومتر ۶ جاده آمل به چمستان، ۲۰۰ متر قبل از پمپ بنزین پاسارگاد

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید