مزایای خرید ویلا در سنگینده چمستان

سنگینده در چمستان

همین که بتوانید روزهای پایانی هفته، برای چند ساعت از شلوغی شهر دور شوید و ساعاتی را در دل طبیعت و کنار دریا و آب و هوای مطبوع بگذرانید، بهترین دلیلی است که بخواهید به دنبال خرید ویلا باشید. یکی از بهترین مناطق شمال ایران برای خرید ویلا، شهرستان نور و بخش چمستان است. این منطقه به دلیل آب و هوای فوق العاده‌ای که دارد، یکی از بهترین مقاصد برای خرید ویلا و گذراندن تعطیلات است. یکی از زیباترین مناطق در بخش چمستان، روستای سنگینده است. بهتر است اول بدانیم سنگینده چمستان کجاست؟ و آیا خرید ویلا در سنگینده می‌تواند بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات، استراحت و حتی یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری باشد؟

در ادامه این مقاله با همراه باشید تا مزایای خرید ویلا در سنگینده چمستان و دلایلی که باعث می‌شود تا سنگینده یکی از بهترین مناطق مازندران برای خرید ویلا باشد را بررسی کنیم.

خرید ویلا در سنگینده چمستان

چمستان بهترین منطقه نور برای خرید ویلا

شهرستان نور در استان مازندران موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری دارد. نزدیکی به دریا و جنگل، آب و هوای مناسب و زمین‌های بکر از ویژگی‌های اصلی این منطقه است. شهرستان نور چندین بخش دارد که رویان و چمستان گزینه‌های بهتری برای خرید ویلا هستند. در این بین چمستان و روستاهای اطرافش موقعیت بکر و دست نخورده‌ای دارند که خرید ویلا در این بخش می‌تواند یک معامله پرسود برای شما باشد.روستای سنگینده یکی از روستاهای بخش چمستان است. این روستا در قسمت شمالی چمستان قرار دارد. خرید ویلا در سنگینده چمستان مزایای بسیاری دارد که در ادامه این مقاله بیشتر به آن می‌پردازیم.

سنگینده چمستان کجاست؟

سنگینده، روستایی از توابع بخش چمستان شهرستان نور در استان مازندران است. از تهران و از طریق جاده هراز که به سمت آمل حرکت کنید، درست 10 کیلومتر مانده به آمل، وارد جاده امام زاده عبدالله شوید و بعد از 30 کیلومتر رانندگی در یک مسیر جنگلی و زیبا، به روستای شگفت‌انگیز سنگینده می‌رسید.

سنگینده آب و هوای بسیار مطبوعی دارد. نزدیکی به جنگل باعث می‌شود تا همیشه هوای تازه و مطبوع در دسترس شما باشد و خرید ویلا در سنگینده  بهترین گزینه برای فرار از شلوغی و آلودگی شهرها است. نزدیکی به تهران یکی دیگر از مزایای سنگینده چمستان است. تنها با حدود 4 ساعت رانندگی می‌توانید به این روستای خوش آب و هوا و مطبوع برسید.

این مطلب را از دست ندهید: کجای شمال ویلای ارزان قیمت بخریم؟

 سنگینده چمستان کجاست

جاذبه‌های روستاهای چمستان

یکی از مهمترین نکاتی که خرید ویلا در سنگینده چمستان یک موقعیت استثنایی است، جاذبه‌های فراوان طبیعی و گردشگری است. این جاذبه‌های فراوان باعث می‌شود تا قیمت زمین و ویلا در روستای سنگینده روز به روز رو به افزایش باشد و خرید ویلا در سنگینده به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. در ادامه بخشی از جاذبه‌های گردشگری چمستان را باهم بررسی می‌کنیم.

  • دریاچه الیمالات: این دریاچه یکی از مهمترین جاذبه‌های چمستان است که سالیانه هزاران نفر را از سراسر کشور به این منطقه می‌کشد. دریاچه الیمالات در فاصله 14 کیلومتری سنگینده قرار دارد و می‌توانید با چند دقیقه قدم زدن در دل طبیعت به این دریاچه زیبا برسید.
  • آبگرم لاویج: یکی دیگر از جاذبه‌های چمستان، آبگرم لاویج است. روستای لاویج که در دل دامنه کوه‌های البرز و در مسیر چمستان به نور قرار دارد، یکی از بهترین مقاصد گردشگری است. هتل‌ها و مهمانسراهای مختلف برای پذیرایی از مهمانان فراهم شده‌است.

این مطلب را از دست ندهید: علت ارزانی قیمت خرید ویلا در چمستان

  • روستای سنگینده

مزایای خرید ویلا در سنگینده چمستان

موقعیت بکر منطقه چمستان و روستاهای اطرافش، ویژگی‌های زیادی را برای خرید ویلا فراهم کرده‌است. یکی از مهمترین مزایای منطقه چمستان و روستای سنگینده موقعیت بکر و آرام آن است. سکوت و صدای پرندگان در این روستا اولین چیزی که صبح و پس از بیدار شدن از خواب می‌شنوید. در هر زمان از سال که در روستای سنگینده باشید آب و هوای مطبوع و دل انگیز شما را شگفت زده می‌کند.

قیمت ویلاهای سنگینده چمستان به دلیل موقعیت بکر و جدید بودن، معمولا مناسب‌تر از سایر روستاهای چمستان است. شما می‌توانید انواع و اقسام ویلاهای این روستا را بازدید کنید و بهترین ویلای مدنظرتان را با قیمت مناسب تهیه کنید. به یاد داشته‌باشید که روند رو به رشد ارزش زمین در این منطقه سرمایه شما را روز به روز بیشتر می‌کند.

زومیلا همراه شما در خرید ویلا

خرید ویلا در شهرهای مختلف شمالی نیاز به تخصص و تسلط بر منطقه و شرایط خاص آن دارد. وقتی که وارد روستاهای شمال می‌شوید، تعداد زیاد مشاور املاک را می‌بینید که انواع و اقسام وعده‌های مختلف را برای خرید ویلا به شما عرضه می‌کنند. اما بهتر است در این مورد کمی با احتیاط عمل کنید و حتما از مشاوران متخصص و مجرب کمک بگیرید. کارشناسان مجرب ما در زومیلا با بررسی نقاط مختلف ویلایی در شمال کشور و مخصوصا چمستان، می‌توانند شما را در زمینه خرید ویلا در سنگینده چمستان کمک کنند.

جهت مشاهده قیمت و مشاور و خرید ویلا و زمین در سنگینده چمستان روی این لینک کلیک کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید