راهنمای خرید ویلا اقساطی در گیلان

خرید ویلا اقساطی در گیلان

سرمایه گذاری در شمال و بخصوص گیلان، همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است؛ زیرا این منطقه از کشور شرایط جغرافیایی فوق العاده ای دارد و انتخاب خیلی‌ها برای تفریح یا حتی زندگی است. افرادی که از زندگی شهرنشینی خسته شده‌اند و به دنبال آرامش و زندگی در محلی خوش آب و هوا می‌گردند، قطعا گیلان را انتخاب خواهند کرد. حال با توجه به شرایط اقتصادی، در حال حاضر ما با افزایش قیمت‌ها روبه رو هستیم. این افزایش قیمت بر روی ویلاهای فروشی نیز تاثیر گذاشته است. افراد سرمایه‌دار در این زمینه مشکلی ندارند، اما افرادی نیز هستند که بودجه کافی برای خرید ندارند؛ یعنی نمی‌توانند همه هزینه خرید ویلا را در ابتدا به صورت یکجا بپردازند. از این رو برای چنین افرادی شرایطی به وجود آمده است که بتوانند خرید ویلا اقساطی در گیلان را تجربه کنند. در ادامه این مطلب از زومیلا قصد داریم در این باره بیشتر بدانیم.

مزایای خرید ویلا اقساطی در گیلان

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ویلا اقساطی در گیلان این است که شما در همان ابتدا نیازی به درگیر نمودن تمام سرمایه خود بابت خرید ویلا را نخواهید داشت. به این معنا که این فرصت را دارید تا با پرداخت مبلغی مشخص شده در ابتدا، باقی مبلغ را در طی دوره‌هایی مشخص پرداخت کنید. شما در طی این دوره فرصت تامین سرمایه مورد نیاز برای خرید ویلا را خواهید داشت. در واقع این امر به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌ای مدون بابت تامین سرمایه داشته باشید. در خرید ویلا به طور نقدی بایستی تمام مبلغ پرداختی در ابتدا پرداخت شود. در این بین افرادی وجود دارند که شرایط پرداخت تمام هزینه را در ابتدا ندارند، اما نسبت به تامین سرمایه مورد نیاز در آینده اطمینان دارند. خرید ویلا اقساطی در گیلان برای این دسته از افراد بسیار مناسب است.

از طرفی یکی دیگر از مزایای مهم خرید ویلای اقساطی در گیلان این است که شما به طور عمده هزینه خرید ویلا را به قیمت تعیین شده پرداخت خواهید کرد. به این معنا که قسط‌ های شما شامل سود یا بهره نخواهد شد و چه چیزی بهتر از اینکه در قالب چنین فرصتی بتوانید صاحب ویلای شخصی خود در بهترین نقطه از شمال کشور شوید. با وجود افزایش هزینه‌های روز افزون، احتمال خرید شما ممکن است روز به روز کاهش پیدا کند. قیمت ملک و ویلا از جمله مواردی هستند که شامل افزایش‌های صعودی می‌باشند. این موضوع می‌تواند برای صاحبان ملک امری پربازده تلقی شود؛ بنابراین چنانچه شما اکنون اقدام به خرید ویلا اقساطی در گیلان کنید، می‌توانید با قیمتی تعیین شده که مربوط به نرخ‌های فعلی است ویلای خود را صاحب شوید. این اقساط به طور عمده دارای سود بسیار ناچیز بوده و در موارد زیادی نیز هیچ سودی را شامل نمی‌شود که این موضوع از جمله مهم‌ترین مزایای خرید ویلای اقساطی در گیلان است.

 

این مطلب را از دست ندهید: راهنمای خرید ویلا در گیلان

خرید ویلا در گیلان تا 100 میلیون تومان

 

تعداد اقساط ویلا

هنگام خرید ویلا اقساطی در گیلان، با توجه به مبلغ نهایی که طرفین توافق می‌کنند مابقی وجه ویلا به صورت اقساط کوتاه مدت یا بلند مدت قسط بندی شده و بخش بخش پرداخت می‌شود.

  • خرید ویلا با اقساط کوتاه مدت: به اقساطی که به صورت 2 الی 6 قسط و در زمان‌های 3 الی 6 ماهه پرداخت می‌شوند اقساط کوتاه مدت میگویند.
  • خرید ویلا با اقساط بلند مدت: در خرید ویلا با اقساط بلند مدت، پرداخت مبلغ نهایی توافقی ویلا به صورت اقساط ماهیانه و در بازه زمانی مشخص انجام می‌شود که معمولا بیشتر از 10 ماه است.

این مطلب را از دست ندهید: بهترین شهر گیلان برای زندگی و سرمایه‌گذاری کجاست؟

بهترین زمان خرید ویلا اقساطی در گیلان

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود بسیاری از افراد به سمت فروش اقساطی ویلاهایشان روی بیاورند، سردی هوا است. سردی هوا و مشکل در تردد جاده‌ای این چالش را برای فروشندگان به وجود می‌آورد که ویلایشان دیرتر به فروش می‌رود. همچنین حضور کم خریداران در منطقه و وجود ویلاهای زیاد در رنج‌های قیمتی متفاوت، یکی دیگر از دلایلی است که باعث می‌شود فروشندگان به سمت فروش اقساطی ویلا روی بیاورند.

مواردی که در بالا گفته شد تنها یک طرف سکه هستند؛ زیرا فروشندگانی در گیلان فعالیت می‌کنند که برای جلب رضایت مشتری، حتی در شرایطی که مشتری‌های زیادی در منطقه حضور دارند، با امکان فروش ویلای اقساطی، شرایط را برای خرید آسان می‌کنند.

همانطور که میدانید با توجه به حجم خرید و فروش‌ها و عرضه و تقاضای زیادی که در شمال صورت می‌گیرد، یک سازنده سعی می‌کند با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین حالت ممکن، ویلایش را عرضه کرده و سپس بفروشد. مسلما سود حاصل از فروش آنی به مراتب خیلی بیشتر از افزایش قیمت‌ها در طولانی مدت است. چرا که سازنده می‌تواند در این زمان ویلای دیگری را بسازد و به بازار عرضه کند؛ اما با تغییر قیمت‌ها که افزایش 20 الی 30 درصدی دارند، میزان خرید و فروش فروکش کرده و سازندگان به دنبال خریدارانی می‌گردند که بتوانند ویلای خود را به آن‌ها بفروشند. همین موضوع در ایجاد خرید ویلا اقساطی در گیلان دخیل است و خریداران باید توجه کنند اگرچه در حال خرید ویلای اقساطی هستند، اما با افزایش قیمت چند درصدی روبرو هستند.

 

این مطلب را از دست ندهید: آیا از جاهای دیدنی گیلان اطلاعی دارید؟

خرید خانه در گیلان

 

قبل از خرید ویلا اقساطی در گیلان باید به چه مواردی توجه شود؟

از مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید باید به آن‌ها توجه کرد می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • مشخص بودن منطقه مورد نظر
  • سنددار بودن ویلا
  • شرایط موجود برای اقساط
  • میزان بهره
  • تعداد اقساط پرداختی
  • زمان تحویل ویلا
  • مطابقت دادن متراژ زمین مورد نظر با آنچه در سند قید شده است
  • بررسی موقعیت زمین از نظر کاربری
  • بررسی امکانات ویلا
  • بررسی استحکام ویلا

 

این مطلب را از دست ندهید: از مزایا و معایب خرید ویلا در شمال چه می دانید؟

سایت فروش ویلا در گیلان

سخن پایانی

امروزه افراد زیادی تمایل به خرید ویلا اقساطی در گیلان دارند. این تمایل نشات گرفته از فاکتورهای متعددی است. افرادی از جنبه سرمایه گذاری، افرادی از جنبه تفریح و افراد دیگری از بابت داشتن منبعی برای درآمد به آن نگاه می‌کنند. اگر خوب بنگریم متوجه خواهیم شد که تمامی این جوانب را می‌توان در قالب یک پکیج کامل در کنار هم داشت. شما با سرمایه گذاری در یک پروژه نه تنها به سوددهی بالایی دست پیدا می‌کنید بلکه می‌توانید از ملک خریداری شده جهت اوقات فراغت و تعطیلات نیز استفاده کنید؛ بنابراین در حالی که به استراحت و کسب آرامش در ویلای شخصی خود می‌پردازید، با رشد صعودی قیمت ویلای خود همراه هستید. بدون اینکه نیاز به انجام هیچ کاری و یا دلهره و اضطرابی بابت کم و زیاد شدن سرمایه‌تان داشته باشید، نسبت به رشد صعودی قیمت ملکتان مطمئن هستید. از طرفی ممکن است شما تنها در اوقات مشخصی از سال اقدام به استفاده از ویلای شخصی خود کنید. اجاره دادن ویلا می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد ثابت باشد. در واقع سرمایه شما می‌تواند نقش منبعی برای درآمد ثابتتان را نیز ایفا کند. شما می‌توانید در اوقاتی که از ویلای شخصی‌تان استفاده نمی‌کنید با سپردن آن به مشاورین املاک معتبر و وبسایت های قانونی، آن را اجاره دهید. این موضوع می‌تواند برای افرادی که اقدام به خرید ویلای اقساطی در گیلان نموده‌اند بسیار مفید باشد. چرا که می‌توانند بخشی از اقساط را از این طریق تامین نموده و بابت پرداخت قسط‌ ها روی این مورد حساب باز کنند.

 

جهت مشاهده قیمت و مشاور و خرید خرید ویلا در گیلان روی این لینک کلیک نمایید.

 

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید