خرید انواع محصولات دکوراسیون برای خانه

خرید انواع محصولات دکوراسیون برای خانه

خرید محصولات دکوراسیون نظیر خرید پارتیشن، خرید کاغذ دیواری، خرید پرده و… همیشه یکی از پر چالش‌ترین و مهم‌ترین نوع خرید برای اکثر افراد مخصوصاً طراحان داخلی محسوب می‌شود چرا که انتخاب جنس مناسب و با کیفیت که در عین حال ارزان، شیک و مناسب مکان مورد نظر باشد کاری تقریباً دشوار و خسته کننده است و به اطلاعات قوی و تجربه بالا نیاز دارد.

این روزها مقاله‌های مختلفی که در مورد انواع دکوراسیون و نحوه انتخاب تجهیزات آن و… در وبسایت های مختلف درج می‌شود کمی از دشواری انتخاب تجهیزات و خرید آن‌ها می‌کاهد. از طرفی وجود فروشگاه‌های اینترنتی و مشاوره‌هایی که متخصصین این فروشگاه‌ها در اختیار مشتریان می‌گذارند این امکان را به افراد مختلف می‌دهد که به راحتی بهترین و ارزان‌ترین تجهیزات دکوراسیون خانه را خریداری کنند. همان طور که می‌دانید زیبایی هر خانه‌ای به زیبایی دکوراسیون قسمت‌های مختلف آن خانه بستگی دارد.

این که از چه نوع کفپوش، پرده و یا دیوار پوشی استفاده شود تا در عین زیبایی و شیک بودن فضایی آرام و دلنشین را در محیط خانه ایجاد کند بستگی به نوع خرید این ملزوات دارد. همیشه باید خرید ملزومات دکوراسیون خانه را طوری انجام دهید که هم از لحاظ طرح و رنگ با هم همخوانی داشته باشند و هم از لحاظ مقاومت و کیفیت در سطح بالایی باشند تا مدام مجبور به تعویض و ترمیم این تجهیزات در گذر زمان نشوید. در ادامه این مقاله برخی از نکات خرید برخی از تجهیزات دکوراسیون خانه نظیر خرید پارتیشن، خرید کاغذ دیواری و خرید پرده را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

انواع پرده برای دکوراسیون

وقتی برای خرید پرده مناسب دکوراسیون خود به فروشگاه های مربوطه مراجعه می‌کنید باید به فاکتورهایی همچون جنس پارچه، رنگ، طرح ، اندازه و سبک‌های مختلف آن توجه کنید. برای انتخاب پرده حتماً انواع پارچه‌های موجود در بازار را مورد بررسی قرار دهید و هر جنس از پرده را متناسب با مکان مورد نظر خود انتخاب و خریداری کنید. توجه به جنس پارچه، رنگ، نوع و طول در زمان خرید پرده بسیار مهم است. در هنگام خرید پرده حتماً سلیقه سایر ساکنین خانه یا محل کار را هم در نظر بگیرید. از رنگ‌ها و طرح‌هایی استفاده کنید که با سایر تجهیزات دکوراسیون خانه همخوانی داشته باشد و به اصطلاح ست باشد. در اندازه پرده دقت کنید که کاملاً پرده با پنجره تطابق داشته باشد و کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از ابعاد خریداری نگردد.

انواع پرده 

انتخاب جنس پارچه بخش اصلی خرید پرده محسوب می‌شود زیرا جنس پارچه ارتباط مستقیم با عملکرد و استحکام پرده دارد. برای اتاق‌های آفتاب‌گیر از پارچه‌های بادوام استفاده کنید تا به مرور زمان پوسیده و رنگ پریده نشود. اگر تمایل دارید که فضای داخلی خانه روشن باشد حتماً پرده نازک مثل حریر خریداری کنید. انتخاب طرح‌های جذاب در هنگام خرید پرده کمک می‌کند تا محیطی جذاب و پرهیجان داشته باشید. برای جذاب شدن محیط خانه از پرده‌های پنل و بلند استفاده کنید. در هنگام خرید به سبک پرده توجه داشته باشید و سبکی انتخاب کنید که با دکوراسیون محیط خانه هماهنگ باشد. سعی کنید برای تمام اتاق‌های خانه از یک نوع پرده استفاده نکنید با انتخاب مدل‌های مختلف با جنس‌های متفاوت به محیط تنوع و ظاهری زیبا می‌دهد.همیشه سعی کنید پرده‌های قابل شستشو خریداری کنید تا در هنگام آلودگی بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید.

انواع کاغذ دیواری

یکی از لذت بخش‌ترین، جذاب‌ترین و در عین حال پر چالش‌ترین خریدها، خرید کاغذ دیواری پذیرایی است. زیرا دارای تنوع بالایی از لحاظ طرح و جنس است. اگر خریدار اطلاعات دقیقی از کاربرد و جنس این کاغذ دیواری‌ها در دسترس نداشته باشد این تنوع می‌تواند او را دچار سرگردانی و تردید کند. این مشکل با دانستن چند نکته ساده در زمان خرید کاملاً برطرف می‌شود. این نکات که باید در هنگام خرید کاغذ دیواری به آن توجه داشت شامل موارد زیر است:

  • قبل از مراجعه به فروشگاه هدف خود از خرید کاغذ دیواری را تعیین کنید.
  • از چسب مناسب جهت چسباندن کاغذ دیواری بهره بگیرید.
  • قبل از خرید کاغذ دیواری ابعاد دیوارهای مکانی که قرار است دیوارپوش شود را با دقت اندازه‌گیری کنید.
  • از نصاب خوب جهت اجرا و نصب کاغذ دیواری کمک بگیرید.
  • سطح دیوار را قبل از خرید کاغذ دیواری آماده سازی کنید.
  • همیشه یک رول کاغذ دیواری بیشتر از مقدار مورد نیاز خود را خرید کنید تا اگر در مرور زمان کاغذ دیواری نیاز به ترمیم داشت از رول اضافی که خریداری کرده اید استفاده نمایید.
  • به جنس کاغذ دیواری دقت کنید و برحسب نوع مکانی که می‌خواهید کاغذ دیواری را در آن نصب کنید آن را خریداری کنید.
  • بهترین نوع چاپ از کاغذ دیواری را تهیه فرمایید.
  • خرید کاغذ دیواری‌های قابل شستشو را در اولویت قرار دهید.
  • در خرید این دیوار پوش سلیقه تمام ساکنین خانه یا محل کار خود را مد نظر قرار دهید.
  • سعی کنید طرح و رنگی را تهیه کنید که با سایر و سایر دکوراسیون هم خوانی داشته باشد.
  • اگر می‌خواهید تابلوها و لوازم دکور خانه بیشتر خودنمایی کند از کاغذ دیواری‌های ساده استفاده کنید.
  • اگر محیط منزل و یا خانه از دکوراسیون و مبلمان کم اسفاده شده است کاغذ دیواری با طرح شلوغ را جهت نصب روی دیوار خریداری کنید تا حالت تعادل در محیط ایجاد شود.

انواع پارتیشن چوبی

پارتیشن‌ها به عنوان دیوارهای کاذب به بخش‌بندی مختلف خانه محل کار بسیار کمک می‌کند و باعث می‌شود حریم خصوصی افراد حفظ گردد. محیط‌های اداری و سازمانی از پارتیشن در قسمت‌های مختلف استفاده می‌کنند تا محیطی آرام و منظم برای پرسنل خود ایجاد کنند. خرید پارتیشن به شما این امکان را می‌دهد که فضای کار یا منزل خود را به شکلی سریع و راحت تغییر دهید. این کار برای فضاهای خالی و بزرگ بسیار کارآمد است.

انواع پارتیشن اداری

در هنگام خرید پارتیشن به مواد و متریالی که از آن ساخته شده است توجه کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید. برای خاص جلوه دادن محیط کار یا منزل خود می‌توانید از پارتیشن‌های چوبی استفاده کنید. در هنگام خرید این پارتیشن‌ها به متحرک و یا ثابت بودن پارتیشن توجه کنید و مناسب‌ترین آن را برای محیط کار یا منزل خود تهیه کنید. برخی پارتیشن‌های شیشه‌ای با چوب و یا آلومینیوم تلفیی داده شده‌اند و برخی ساده طراحی می‌شوند.

در هنگام خرید ابعاد مکانِ مکانی که قراراست در آن پارتیشن‌بندی شود را به دقت بررسی کنید و اندازه‌گیری نمایید. خرید پارتیشن را در فروشگاه‌های معتبر و بزرگ تجهیزات دکوراسیون انجام دهید تا هم در هنگام انتخاب با تنوع بالای محصول روبرو شوید و هم از اجناس با کیفیت و دارای ضمانت نامه بهره ببرید.

خرید کاغذ دیواری، خرید پرده، خرید پارتیشن و در کل خرید تمامی ملزومات مربوط به دکوراسیون را به راحتی می‌توانید از طریق سایت فروشگاه آنلاین ویکی دکو انجام دهید. فروشگاه اینترنتی ویکی دکو یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های تجهیزات دکوراسیون در ایران است و از تنوع بالای محصولات در ویترین فروشگاهی خود بهره می‌برد. کارشناسان و مشاوران این فروشگاه به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و جامع‌تر می‌توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و از خدمات آن بهره ببرید.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید