چگونه ملک موردنظر خود را در سایت زومیلا پیدا کنیم؟

هنگامی‌که در جستجوی خرید ملک هستید، پیدا کردن خانه می‌تواند کاری دشوار باشد. خرید خانه یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت است. هنگام خرید باید توجه داشته باشید که خانه موردنظر بر اساس استانداردها و نیازهای اعضای خانواده شما باشد. امروزه با پیشرفت و گسترش اینترنت و همه‌گیر شدن آن، بازار املاک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با ورود استارت آپ هایی به این حوزه، جستجوی خانه به‌مراتب راحت‌تر شده و لازم نیست دیگر وقت‌های زیادی را در بنگاه‌های شهر بگذرانید.

در این مقاله قصد داریم شیوه صحیح جستجوی ملک در زومیلا را به شما آموزش دهیم تا در مدت‌زمان کم بتوانید ملک موردنظر خود را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

جستجوی ملک در زومیلا

انتخاب نوع ملک

در مرحله نخست برای جستجوی ملک در زومیلا ، لازم است نوع ملک موردنظر خود را انتخاب نمایید که عبارت است از:

املاک مسکونی (خانه، آپارتمان، ویلا، کلنگی)

املاک تجاری (دفتر کار، مغازه، مطب)

زمین و باغ (زمین مسکونی، زمین زراعی، زمین تجاری، باغ)

صنعتی (انبار، سوله، کارگاه)

جستجوی ملک در زومیلا

انتخاب تعداد اتاق‌ها

پس از انتخاب نوع ملک لازم است تعداد اتاق‌های ملک موردنظر خود را انتخاب نمایید.

جستجوی ملک در زومیلا

انتخاب متراژ ملک

دلتان می‌خواهد خانه موردنظرتان چند متری باشد؟ با انتخاب این مورد، شما تنها می‌توانید آگهی‌های مربوط به خانه‌های با متراژ موردنظر را ببینید و دیگر، وقت زیادی را صرف گشتن تمامی آگهی‌ها نکنید.

جستجوی ملک در زومیلا

انتخاب قیمت ملک

در این قسمت لازم است حداقل و حداکثر قیمت موردنظر خود را وارد نمایید. توصیه زومیلا این است که حداکثر قیمت را کمی بالاتر از بودجه خود در نظر بگیرید؛ زیرا ممکن است خانه‌ای را پیدا کنید که باوجوداینکه ارزان است، امکانات خوبی دارد؛ یا خانه دیگری را پیدا کنید که باوجوداینکه گران‌تر از بودجه شما است اما وام دارد یا فروشنده ملک به‌صورت توافقی بخشی از مبلغ را بعداً دریافت خواهد کرد. با استفاده از این روش، گزینه‌های بیشتری پیش روی شما خواهند بود.

جستجوی ملک در زومیلا

انتخاب امکانات ملک

دلتان می‌خواهد خانه‌ای که به دنبالش هستید چه امکاناتی را داشته باشد؟ می‌تواند یک یا چند مورد از موارد زیر را انتخاب کنید:

پارکینگ/آسانسور/حیاط/انباری/راه جدا/وام

جستجوی ملک در زومیلا

انتخاب پاک کردن فیلتر

پس از جستجوی آگهی‌های مربوط به مواردی که در بالا انتخاب کردید، ممکن است دلتان بخواهد آگهی‌های بیشتری را با متراژ، قیمت، تعداد اتاق و امکانات متفاوت مشاهده کنید. با انتخاب گزینه پاک کردن فیلتر، تمامی مواردی که قبلاً انتخاب کرده بودید پاک‌شده و می‌توانید موارد جدید را مجدداً انتخاب نمایید.

جستجوی ملک در زومیلا

انتخاب محله

ازآنجاکه سایت زومیلا بر اساس مناطق شهری تقسیم‌بندی نشده و دسته‌بندی‌ها به‌صورت محله‌ای می‌باشد؛ لذا، هنگام جستجوی ملک در زومیلا ، توصیه ما این است که علاوه بر محله موردنظر خود، محله‌های نزدیک به آن را نیز انتخاب کنید زیرا این محله‌ها همگی در یک محدوده قرار دارند. در این صورت، گزینه‌های بیشتری پیش روی شما خواهد بود.

جستجوی ملک در زومیلا

نویسنده: رویا سهرابی/تیم تحریریه وب‌سایت زومیلا

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید