بهترین ایده برای تزئین درب ورودی آپارتمان کدام است؟

تزیین درب ورودی آپارتمان

آیا میدانید درب ورودی اولین چیزی است که هنگام ورود مهمان‌ها به خانه شما قابل مشاهده است ؟ تزیین درب‌های ورودی سبب می‌شود دکوراسیون ورودی منزل شما شیک و جالب‌تر به نظر برسد.در این مقاله از زومیلا قصد داریم به معرفی ایده‌هایی جالب و متفاوت برای تزئین درب ورودی آپارتمان بپردازیم.

ایده‌های جالب و متفاوت برای تزئین درب ورودی آپارتمان

درب ورودی آپارتمان قسمتی از خانه است که در طول روز با آن سروکار داریم و آن را چندین مرتبه باز و بسته می‌کنیم. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دکوراسیون ورودی منزل برایتان اهمیت زیادی دارد بهتر است از ایده‌های خلاقانه استفاده کنید.در ادامه شما را با چند ایده برای تزیین درب ورودی خانه خود آشنا می‌کنیم.

استفاده از وسایل عتیقه

اگر جزو افرادی هستید که به وسایل دکوری علاقه دارید. می‌توانید از این ایده برای تزیین درب ورودی خانه خود استفاده کنید. درهای چوبی، سنگینی خاص خود رادارند و می‌توانند وزن بار عتیقه‌جات را به خوبی تحمل کنند. می‌توان از اشکال مختلف عتیقه مانند دوربین برای این کار استفاده کرد و داخل آن را با اسفنج گل‌کاری کرد. همچنین استفاده از آب‌پاش‌های عتیقه و قدیمی نیز برای این کار مناسب است شما می‌توانید داخل این آب‌پاش‌ها را پر از گل‌های رنگارنگ کنید.
نکته مهم: بعضی از آپارتمان‌ها هستند که از امنیت کافی برخوردار نمی‌باشند. دقت داشته باشید وسایل عتیقه‌ای که به کار می‌برید طوری نصب شود که با تکان خوردن چیزی شبیه به زنگ درب، شما را متوجه خود کند.

تزئین درب ورودی آپارتمان

استفاده از گل

استفاده از گل خصوصا گل‌های طبیعی جلوه خاص و طبیعی به درب ورودی شما می‌دهد و سبب می‌شود نظر میهمانان را برای چند لحظه هم که شده به خود جلب کند و میهمانان از استشمام این گل‌ها لذت کافی ببرند. در زمینه استفاده از گل ایده‌های متنوعی وجود دارد که به چند نمونه از این ایده‌های خلاقانه اشاره می‌کنیم:

  • می‌توانید گل‌ها را در سبدی قرار داده و آن را به در ورودی آویزان کنید.
  • می‌توانید گل‌ها را به صورت دسته گل عروس درست کرده و به در بچسبانید.
  • می‌توانید گل‌ها را به صورت چتری پر از گل یا به صورت حلقوی درست کنید.

تزئین درب ورودی آپارتمان

استفاده از تابلوهای چوبی کوچک

برای این کار لازم است چند تکه چوب کوچک را از نجاری تهیه کنید و طبق سلیقه خود تعدادی تابلوهای چوبی درست کنید. بر روی این تابلوها می‌توان با خطی زیبا و خوش جملاتی نوشت که توجه رهگذران را به خود جلب کند. به عنوان نمونه می‌توان پیام خوش آمد گویی، بیتی از شعرهای تأثیرگذار و جملات پندآموز نوشت و برای لحظه‌ای هم که شده توجه افراد را به این نوشته‌ها جلب کرد.

تزئین درب ورودی آپارتمان

استفاده از حروف خوش آمد گویی

می‌توانید روی مقوا و کارتن، حرف‌های خوش آمد گویی را بارنگ‌ها و اشکال متنوع درآورید و آن‌ها را روی درب ورودی خانه خود بچسبانید.

تزئین درب ورودی آپارتمان

تزیین درب ورودی آپارتمان بر طبق فصول مختلف سال

پاییز: پادشاه فصل‌ها پاییز است با آمدن فصل پاییز شما می‌توانید حال و هوای خانه خود را پاییزی کنید. این کار را می‌توانید از درب ورودی خانه شروع کنید. روی درب حلقه‌هایی از کاج، برگ و انواع توت بچسبانید.

تزئین درب ورودی آپارتمان
بهار: بهار فصلی است که با آمدن آن خانه حال و هوای تازه به خود می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از گل‌های بهاری و تکه‌هایی از چوب طرحی به صورت لانه پرندگان درست کنید که ایده‌ای بهاری است. برای ساخت لانه پرنده می‌توانید از شکوفه‌های مصنوعی رنگارنگ که در خرازی‌ها موجود است استفاده کنید و به کمک شاخه‌های ریز لانه را درست کنید. برای تخم پرنده نیز از تخم بلدرچین یا از تخم‌مرغ‌های کوچک پلاستیکی استفاده کنید.

تزئین درب ورودی آپارتمان

نتیجه گیری

بسیاری از خانم‌ها با این نظر معتقدند که تا پول کافی نباشد نمی‌توان دست به خلاقیت و سلیقه برای خانه خود زد اما باید بگوییم این طرز فکر کاملا اشتباه و مختص خانم‌های تنبل است. شما در این مقاله با این موضوع آشنا شدید که حتی به کمک وسایل دوریختی و وسایلی که به چشم خیلی‌ها بی‌ارزش می‌آیند می‌توانید کلی ایده جدید به وجود آورید و به زیبایی خانه خود بیفزایید. تنها کافی است کمی سلیقه به خرج داده و از خلاقیت خود استفاده کنید. کارهایی که به دست خودتان ساخته شود هم جذاب‌تر است و هم شما را نزد اقوام یک بانوی هنرمند جلوه می‌دهد.
از سری مقالات زومیلا در مورد دکوراسیون می‌توانید دکوراسیون اتاق دوقلوها با طراحی ساده و شیک را مطالعه نمایید. شما عزیزان می‌توانید نظرات و پیشنهادهای خود را در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.

نویسنده: رویا سهرابی / تیم تحریریه وب سایت زومیلا

2 نظرات

  1. نویسنده محترم با تشکر از زحمات شما فقط نظری که من دارم راجب عکس پروفایل شماست حجاب امری واجب در دین ماست خدا به شما قدرت نوشتن میده درست نیست که ما دستورش رو رعایت نکنیم و گذاشتن عکس پروفایل با حجاب نه چندان کامل که البته گناه نیز هست برازنده ی نویسنده چون شما نیست ممنون

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید