بهترین پروژه مسکن مهر پرند | گروه مشاورین مسکن علمی

گروه مشاورین مسکن علمی

تمرکز امکانات در تهران جمعیت زیادی را از سراسر کشور به این شهر کشانده است. مردم از سایر شهرها برای پیدا کردن شغل و با امید زندگی بهتر به تهران می‌آیند. اما همین افزایش جمعیت باعث بیکاری، ناامنی و آلودگی هوا می‌شود. ضمن این که به خاطر افزایش بی‌حدوحصر نرخ مسکن در تهران، افراد نمی‌توانند در تهران صاحب‌خانه شوند یا حتی خانه اجاره کنند؛ به همین خاطر به شهرهای تازه‌ تاسیسی می‌روند که قیمت ملک در آن‌ها ارزان‌تر از کلان‌شهرهاست. پرند به دلیل نزدیکی به تهران یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری است. پرند یک شهر در حال‌ توسعه است و بسیاری خرید ملک در پرند در آن را یک سرمایه‌گذاری مطمئن می‌دانند. اگر شما هم می‌خواهید معامله امن و پرسودی انجام دهید پیشنهاد می‌کنیم سراغ گروه مشاورین مسکن علمی بروید که بهترین پروژه مسکن مهر پرند را پیش می‌برند. در این مطلب زومیلا با جزئیات سرمایه‌گذاری در پرند آشنا خواهید شد.

معرفی شهر پرند

پرند در شهرستان رباط‌کریم استان تهران در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی تهران واقع شده است. برای رفت‌وآمد از تهران به پرند و بالعکس هم مترو وجود دارد، هم تاکسی و اتوبوس. به خاطر همین اگر شاغل باشید و ماشین شخصی هم نداشته باشید، مشکلی به لحاظ رفت‌وآمد نخواهید داشت. مسکن مهر بزرگ‌ترین پروژه خود را در پرند به اجرا گذاشته و به طور کل یکی از عمده‌ترین دلایل شهرت پرند اجرای انواع پروژه‌های عمرانی در آن است. یکی از همین پروژه‌ها که می‌توانیم آن را بهترین پروژه مسکن مهر پرند بدانیم توسط مسکن علمی اجرا می‌شود که در ادامه مفصل توضیح می‌دهیم.

ویژگی‌ها و امکانات پرند

شهر پرند مزایایی دارد که باعث می‌شود خیلی از افراد نه از روی اجبار، بلکه با انتخابی منطقی پرند را برای زندگی مناسب دانسته و انتخاب کنند. مهم‌ترین این مزایا عبارت‌اند از:

  • نزدیکی به شهرهایی مثل تهران، قم و کرج
  • برخورداری از آب‌وهوای خنک و تمیز
  • جمعیت کم‌تر و خلوت بودن نسبت به تهران و کرج
  • وجود مترو و سایر امکانات حمل‌ونقل مناسب (تاکسی، اتوبوس و…)
  • برخورداری از بافت شهری مدرن و نوساز به‌خصوص در چهار فاز اول
  • فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری با توجه به رشد و توسعه روزافزون پرند

اما برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری در پرند نباید عجله کنید و بی‌گدار به آب بزنید. برای بررسی بهترین فایل‌ها و انتخاب مناسب‌ترین از میان آن‌ها به راهنمایی و کمک مشاور املاک معتبر و باتجربه‌ای نیاز خواهید داشت. مسکن علمی با پرسنل مجرب و در دست داشتن بهترین پروژه مسکن مهر پرند برای انجام بهترین سرمایه‌گذاری همراه شما خواهد بود.

سرمایه‌گذاری در بهترین پروژه مسکن مهر پرند

سرمایه‌گذاری در پرند یکی از مناسب‌ترین و بهترین گزینه‌های موجود برای سرمایه‌گذاری است. اکنون قیمت خانه در پرند در مقایسه با تهران ارزان‌تر است و افراد راحت‌تر می‌توانند صاحب‌خانه شوند. اما در این میان عده‌ای هستند که آینده را پیش‌بینی می‌کنند و خرید خانه در پرند را به چشم سرمایه‌گذاری و اندوخته‌ای برای آینده می‌بینند، نه فقط تامین سرپناهی برای امروز. طی سال‌های اخیر افراد زیادی به پرند مهاجرت کرده‌اند و نرخ رشد جمعیت در آن همواره در حال افزایش است. وقتی جمعیت و توسعه‌یافتگی شهر پرند مدام در حال رشد است؛ بنابراین در سال‌های پیش رو قیمت ملک نیز در این شهر افزایش قابل‌توجهی خواهد داشت. خانه‌ای که امروز به قیمت مناسب و نسبتا ارزان می‌خرید می‌تواند سود کلانی را در آینده نصیب‌تان کند. چرا چنین فرصتی را از دست بدهید؟ بهترین پروژه مسکن مهر پرند در انتظار شماست تا آینده را از آن خود کنید.

سرمایه‌گذاری در بهترین پروژه مسکن مهر پرند

قیمت خانه در فازهای پرند

شهر جدید پرند شامل ۱۶ فاز است؛ اما در حال حاضر ۷ فاز آن به مرحله اجرا درآمده است. پرند ۷ فاز شامل فازهای صفر تا ۶ دارد. فازهای صفر تا ۳ شامل خانه‌های شخصی‌ساز می‌شود که افراد و شرکت‌های خصوصی آن‌ها را می‌سازند. اما در سه فاز بعدی یعنی فازهای ۴، ۵ و ۶ آپارتمان‌های مسکن مهر قرار دارند.

فازهای گران پرند

به لحاظ قیمت فازهای ۲ و ۳ گران‌ترین فازهای پرند هستند. علت این است که در این دو فاز خانه‌های ویلایی ساخته شده و به جهت خدمات شهری مطلوب، امکانات رفاهی بیش‌تر و همچنین فضای سبز، توسعه‌یافته‌تر از فازهای دیگر هستند. بعد از آن فازهای صفر و ۱ با خانه‌های شخصی در تعداد طبقات کم جزو گران‌ترین فازهای پرند هستند و امکانات مطلوبی دارند. البته از خانه‌های فاز ۲ و ۳ قیمت کم‌تری دارند.

در ادامه آخرین و جدیدترین قیمت خانه‌های پرند را بر اساس اطلاعات به‌روز از گروه مشاورین مسکن علمی در اختیار شما قرار می‌دهیم. بهترین پروژه مسکن مهر پرند که توسط مسکن علمی اجرا می‌شود شما را به بهترین ملک با مناسب‌ترین قیمت می‌رساند.

مدیریت بهترین پروژه مسکن مهر پرند

فاز صفر

قیمت آپارتمان در این فاز از ۹ تا ۱۸ میلیون متغیر است. قیمت آپارتمان‌ها بسته به سال ساخت، موقعیت ملک و شخصی‌ساز یا تعاونی بودن متفاوت است. زمین‌های مسکونی فاز صفر از متراژ ۵۰۰ متر شروع شده و قیمت زمین از متری ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است.

فاز ۱

قیمت آپارتمان در فاز ۱ تقریبا شبیه فاز صفر بوده و فقط متراژ زمین در این فاز از ۱۷۰ متر تا ۳۵۰ متر است. قیمت زمین هم از ۱۰ تا ۱۲ میلیون است. لازم به ذکر است فاز ۱ شمالی مشتری‌های بیش‌تری نسبت به قسمت جنوبی دارد. علت این است که در فاز ۱ جنوبی دکل‌های برق فشار قوی وجود دارد که تهدیدی برای سلامتی ساکنین هستند.

فاز ۲

فاز ۲ جزو فازهای گران پرند محسوب می‌شود که خانه‌های ویلایی خوش‌ساخت در ۲ یا ۳ طبقه دارد. بافت مدرن و امکانات مطلوب دلیل گران بودن فاز ۲ است.

فاز ۳

در مورد این فاز، مسکن علمی که بهترین پروژه مسکن مهر پرند را در دست دارد بیان می‌کند که قیمت زمین مسکونی در فاز ۳ نسبت به فاز صفر و ۱ پایین‌تر است. قیمت آپارتمان در این فاز از ۸ تا ۱۵ میلیون متغیر است. لازم به توضیح است پروژه‌های ضعیفی مانند پیام نور و غیره قیمت‌های پایین‌تری دارند.

پیش فروش آپارتمان در پرند

فاز ۴

فاز ۴ به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. قیمت آپارتمان در ضلع شمالی از ۴۵۰ میلیون تحویلی فول امکانات شروع شده و تا ۶۵۰ میلیون تومان می‌رسد. همچنین قیمت آپارتمان دو خوابه تحویلی فول امکانات در ضلع جنوبی فاز ۴ از ۳۷۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون متغیر است.

فاز ۵

فاز ۵ هم به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. ضلع شمالی اکثرا پروژه‌های ضعیف هستند و خانه‌های آن با سازه سبک ساخته شده که این موضوع فروش ملک‌های این ضلع را سخت می‌کند. با سرمایه‌گذاری در این قسمت نه تنها سودی نصیبتان نمی‌شود؛ چه بسا ضرر و زیان هنگفتی هم متحمل خواهید شد. اما در ضلع جنوبی فاز ۵ قیمت آپارتمان‌های تک‌خوابه از ۳۴۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون، دوخوابه از ۳۵۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون و سه‌خوابه از ۵۰۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون متغیر است.

فاز ۶ و بهترین پروژه مسکن مهر پرند

اما می‌رسیم به فاز ۶ که بزرگ‌ترین فاز شهر جدید پرند با بیش‌ترین تنوع در پروژه اعم از شخصی‌ساز، تعاونی ساخت و مسکن مهر است. در میان همه این پروژه‌ها سه پروژه بزرگ، به‌نام و خوش‌فروش داریم که شامل موارد زیر می‌شود:

  • هسا
  • کیسون
  • کوزو

قیمت ملک در این پروژه‌ها از ۲۷۰ میلیون تا ۶۵۰ میلیون است. در ضمن بین این سه پروژه شرکت هسا (هواپیماسازی ایران) با پلانی زیبا و موقعیت مکانی عالی بیش‌ترین فروش را به خود اختصاص داده است.

گروه مشاورین مسکن علمی و مدیریت بهترین پروژه مسکن مهر پرند

در پرند مشاورین و آژانس‌های املاک زیادی در زمینه خرید و فروش خانه و معاملات ملکی به افراد خدمات ارائه می‌دهند. اما آن‌چه مسکن علمی را از سایر آژانس‌های املاک متمایز می‌کند وجود مدیریت قوی و مسلط به انواع پروژه‌ها و پرسنلی باتجربه است که به منطقه و قیمت‌ها به طور کامل اشراف دارند. از طریق مسکن علمی خریدار می‌تواند ملک موردنظرش را حداقل ۱۵ درصد ارزان‌تر نسبت به قیمت سایر آژانس‌های ملکی خریداری کند. سایت مسکن علمی در شهر جدید پرند از تاریخ ۹۱/۰۹/۱۵ شروع به فعالیت کرده و با مدیریتی قوی و بیش‌ترین تعداد فایلینگ در منطقه، بیش‌ترین فروش را دارد. سایت بزرگ مسکن علمی بیش‌تر روی خرید و فروش انواع پروژه‌های برند و بین‌المللی مسکن مهر در شهر جدید پرند و ملک‌های تجاری، مسکونی و اداری تمرکز دارد. همچنین تعداد پرسنل املاک علمی بیش از ۲۰ نفر است.

دفتر سایت مسکن علمی

مهندس محمد علمی مدیریت سایت مسکن علمی

مهندس محمد علمی، مدیریت سایت بزرگ مسکن علمی و بهترین پروژه مسکن مهر پرند را بر عهده دارد. گوشه‌ای از افتخارات، سوابق مدیریتی و فعالیت‌های مهندس محمد علمی به شرح زیر است:

  • دریافت لوح تقدیر از اصناف استان تهران در سال ۱۴۰۰
  • مهندس و ناظر اجرایی تمامی پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پرند، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و پروژه بازار بزرگ ایران مال
  • مدیرعامل شرکت آسا سازه پل مدیریت، پیمانکاری علمی در پروژه بزرگ و به‌نام در استان تهران
  • کاندیدای بازرسی اتحادیه املاک و نمایشگاه اتومبیل شهرستان رباط کریم، پرند، نصیرشهر

مهندس محمد علمی مدیریت سایت مسکن علمی

آدرس دفتر سایت مسکن علمی

شهر جدید پرند، فاز یک، بلوار علامه شمالی، بین بنفشه ۶ و ۸، املاک علمی

تلفن تماس:

۰۹۱۲۰۴۷۶۸۲۵-۰۹۱۰۱۹۸۶۸۲۵

سخن پایانی

شاید تا به حال به فکر سرمایه‌گذاری در پرند نبوده‌اید؛ اما حالا که از آینده شهر جدید پرند آگاه شده‌اید بهترین کار این است که برای سرمایه‌گذاری و یا خرید آپارتمان در پرند تعلل نکنید. مسکن علمی که بهترین پروژه مسکن مهر پرند را در دست دارد با مدیریت قوی و تیم حرفه‌ای بهترین فایل‌ها را با قیمتی بسیار مناسب به شما پیشنهاد می‌دهد. با مراجعه به گروه مشاورین مسکن علمی از انجام معامله‌ای امن و سودآور مطمئن باشید.

جهت ارتباط با مشاورین مسکن علمی پرند و مشاهده بهترین پروژه مسکن مهر پرند و همچنین قیمت و خرید آپارتمان و خانه در پرند روی این لینک کلیک نمایید.

4 نظرات

  1. با سلام .
    تشکر ویژه دارم از جناب مهندس علمی وپرسنل محترم دفتر مسکن علمی
    بنده با پرند هیچ آشنایی نداشتم ولی بلطف مسکن علمی تونستم در پرند یک سرمایه گزاری موفق داشته باشم
    جا داره همینجا از مدیریت مسکن جناب مهندس علمی و وتیم قوی و پرسنل محترمشون بویژه خانوم رحیمی عزیز که فوق العاده خوش اخلاق بودن وبا حوصله برامون وقت گزاشتن و بنحو صحیح پیگیر بودن تا اینکه ما تونستیم واحد مورد نظرمون رو انتخاب و خرید کنیم .

    با تشکر از سایت زومیلا

    • سلام
      خوندن این پیام شیرین از طرف شما به خانواده بزرگ زومیلا انرژی مضاعف و مثبت رو منتقل میکنه و بسیار خوشحالیم که تونستیم در راستای تحقق اهداف و توسعه بازار ملک البته با تلاش و زحمات صادقانه و پشتیبانی خانوداه بزرگ زومیلا همچون مسکن علمی در این راه قدم برداریم. مراتب سپاس و تشکر را از خدمات خالصانه جناب مهندس علمی و پرسنل محترم ایشان را داریم و برای شما دوست عزیز آرزوی موفقیت و سرمایه گذاری پرسود داریم. امیدواریم بهترین لحظات رو داشته باشید.

  2. با سلام .
    ممنون از سایت زومیلا با وجودی که تازه راه اندازی شده ولی پیشرفت خوبی داره وما از طریق آگهی های سایت زومیلا تونستیم خونه دار شیم ☺
    تشکر ویژه دارم از جناب مهندس علمی وپرسنل محترم دفتر مسکن علمی🌹
    بنده با پرند هیچ آشنایی نداشتم ولی بلطف مسکن علمی تونستم در پرند یک سرمایه گزاری موفق داشته باشم
    جا داره همینجا تشکر ویژه ای کنم از مدیریت مسکن جناب مهندس علمی و وتیم قوی و پرسنل محترمشون بویژه خانوم رحیمی عزیز که فوق العاده خوش اخلاق بودن وبا حوصله برامون وقت گزاشتن و بنحو صحیح پیگیر بودن تا اینکه ما تونستیم واحد مورد نظرمون رو انتخاب و خرید کنیم . واقعن دستشون درد نکنه از حمایت و پیگیری های قبل وبعداز خرید ما . موفق باشن 🙏

    با تشکر از سایت زومیلا🌺

    • سلام همراه عزیز و گرامی زومیلا بسیار مفتخریم که نظرات مثبت شما رو می شنویم و ممنونیم که انرژی پر مهرتون به ما منتقل می کنید که این باعث رشد و دلگرمی ماست.
      مسکن علمی از حرفه ای ترین و معتمدترین آژانس های املاک پرند است که تاکنون افتخار همکاری با ایشان را داشته ایم. ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر و استمداد و پشتیبانی مهندس محمد علمی و پرسنل محترم مسکن علمی که در رساندن ما به هدف اصلی و غایی زومیلا که همانا رضایت هموطنان عزیز در رسیدن به خانه مورد نظر خود با صرف بودجه مناسب به صورت مطمئن و در کمترین زمان ممکن می باشد در کنار ما بودند و همکاری با ایشان را مایه ی افتخار و مباهات خود می دانیم.

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید