بهترین منطقه اسلامشهر برای زندگی کجاست؟

بهترین منطقه اسلامشهر برای زندگی

طبق برآورد سایت زومیلا به طور متوسط برای خرید یک خانه 40 متری با عمر 10 سال در اسلامشهر باید 100 میلیون هزینه کنید. اسلامشهر دارای خانه های زیادی در متراژ کوچک است و می‌توانید با هر بودجه‌ای در اسلامشهر خانه‌ای پیدا کنید. در نگاه اول اسلامشهر شبیه به یکی از شهرکهای اطراف تهران به حساب می‌آید ولی اینطور نیست. اسلامشهر شهری است مستقل در 12 کلیومتری تهران که دومین شهر پرجمعیت تهران است. ایرین، مهدیه، سعیدیه، شهرک لاله، مافین‌آباد، قاسم آباد شاهی، شیرودی، واوان، موسی‌آباد و قائمیه، خیابان ابوذر، بلوار شهید مجازی، شهرک باغ فیض، خیابان امام محمد تقی، مسکن مهر ضیاآباد و خیابان کاشانی نام‌های بهترین منطقه اسلامشهر برای زندگی هستند که برای یافتن خانه می‌توانید جستجویشان کنید.

اسلامشهر کجاست؟

اسلامشهر مرکز شهرستانی به همین نام واقع در استان تهران است و می‌توان از اتوبان ساوه، آزادگان و احمدآباد مستوفی پس از 15 کیلومتر به آنجا رسید. در مسیر رسیدن به اسلامشهر از مزارع پهناور و باغ‌های زیبا گذر می‌کنید. این شهرستان از شرق و جنوب به ری ، از جنوب به رباط کریم و از غرب به شهریار محدود است و بیش از 800 هزار نفر جمعیت دارد. بهترین منطقه اسلامشهر برای زندگی شاید در مرکز این شهر باشد. محله‌های سالور، مافین آّباد و روستای ضیاآباد قدیمی‌ترین محله‌های اسلامشهرند که بقیه شهر در اطراف این سه محل ساخته شده است.

وسعت اسلامشهر در حدود 245 کیلومتر مربع و دارای 3 بخش مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی است. این شهر دارای 26 روستا است. در گذشته به دلیل همجواری روستای قاسم آباد با جاده ساوه، اسلامشهر را به نام قاسم‌آباد شاهی و قاسم آباد خالصه می‌شناختند که دارای قدمتی مقارن با هزاره پنجم پیش از میلاد حضرت مسیح است. امروزه در این مناطق می‌توان خانه‌های قدیمی، جدید و سوله های بزرگ پرورش گل و گیاه را دید. روستای فیروز بهرام به همین دلیل به فیروز ساسانی نسبت داده شده است. در دوران قاجاریه این شهر منزگاه اردوی همایونی بوده و هنوز آثاری از آن روزها در گوشه و کنار اسلامشهر امروزی به جای مانده است.

اسلامشهر منطقه چند تهران است

اسلامشهر منطقه چند تهران است؟

اسلامشهر شهری مستقل از شهرهای استان تهران است که بسیاری آن را به دلیل نزدیکی به تهران جزو مناطق تهران می‌دانند. اسلامشهر از 6 منطقه تشکیل شده که مناطق 1 و 2 مرکزی و منطقه 3 آن شهرک واوان، منطقه 4 شاطره، منطقه 5 احمدآباد مستوفی و منطقه 6 شهرک امام حسین است.

بخش های شهرستان اسلام شهر تهران

مناطق اسلامشهر

–        بخش مرکزی (اسلامشهر)

–        بخش چهاردانگه(چهاردانگه)

–        بخش احمد آباد مستوفی(احمدآباد)

شهرها

–        شهر اسلامشهر

–        شهر چهاردانگه

–        شهر احمدآباد مستوفی

دهستان ها

–        بهرام آباد

–        چیچکلو

–        ده عباس

–        احمدآباد مستوفی

–        فیروز بهرام

–        چهاردانگه

روستاها

–        فیروز بهرام

–        علی آباد قاجار

–        قاسم آباد خشکه

–        ترشنبه

–        گلدسته

–        شمس آباد

–        حسن آباد خالصه

–        رضی آباد

–        ایرین

–        چیچکلو

–        بهمن آباد

–        حسین آباد

–        علی آباد طپانچه

–        نظام آباد

–        کرک و سیمون

–        ده عباس

–        بهرام آباد

–        کهک

–        شاطره

–        ملک آباد

–        مهران آباد

اسلام شهر تهران

چهاردانگه کجاست؟

چهاردانگه شهری در استان تهران و شهرستان اسلامشهر است. جمعیت آن طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۶٬۰۰۰ نفر بود.

این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، در حد فاصل بزرگراه تهران  ساوه و بزرگراه تهران قم قرار گرفته است. 

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵۰۰ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

چهاردانگه بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

بازار مبل چهاردانگه در زمینه تولید و فروش مبلمان راحتی در رتبه یک در شهر تهران و کشور قرار دارد. پس اگر به دنبال انواع مبل راحتی با قیمت مناسب می گردید باید بگوییم که این بازار را بدرستی انتخاب کردید.

چهار دانگه

احمدآباد مستوفی کجاست؟

در گذشته روستایی خوش آب و هوا بود که ملک مستوفی الممالک به شمار می‌آمد، در سال ۱۳۹۱ روستای احمدآباد مستوفی که یکی از بخش‌های اسلامشهر است به شهر احمدآباد مستوفی تبدیل شد.

شهر احمدآباد مستوفی از توابع بخش احمدآباد مستوفی در شهرستان اسلامشهر می‌باشد و در فاصله هفت کیلومتری جنوب غربی شهر تهران واقع شده‌است.

احمدآباد از طریق بزرگراه آزادگان به شهر تهران متصل همچنین مسیر ارتباطی شهرستان اسلامشهر به شهر تهران است و فاصله کمی با شهرستان شهریار دارد.

احمدآباد دارای باغهایی سرسبزی است و امروزه بسیاری از باغ تالارهای زیبای این بخش مورد استقبال مردم بخشهای گوناگون شهرهای تهران و حومه قرار گرفته‌است.. شهر احمدآباد مستوفی قدمتی به اندازهٔ چهارصد سال دارد و از مناطق سر سبز استان تهران به‌شمار می‌آید. در سرشماری سال۱۳۹۵ جمعیت این شهر بالغ بر۱۲۷۶۵ نفر بوده‌ است.

احمدآباد مستوفی کجاست

امکانات اسلامشهر تهران

اگر در پی خرید ملک و زندگی در اسلامشهر هستید باید بدانید که این شهر دارای دانشگاه آزاد، دانشگاه سما، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی در بیشتر رشته‌ها هست. اسلامشهر یک سینما داشته و سالن تئاتری برای آن ثبت نشده است. اسلامشهر یک استادیوم 7 هزار نفری با زمین چمن نیز دارد. خیابان باغ فیض مرکز اصلی فروشگاه‌های البسه است و املاک تجاری و مغازه‌ها در این خیابان قیمت بالایی دارند. واوان نیز به لحاظ مرکز فروش و بازار بسیار غنی است.

بهترین منطقه اسلامشهر برای زندگی

یک آپارتمان نوساز 85 متری 2 اتاق خوابه در خیابان موسی کاظم اسلامشهر 1 میلیارد و 700 میلیون تومان ارزش دارد. در قائمیه می‌توان آپارتمانی 75 متری را با 890 میلیون تومان خریداری کرد. واوان در بهترین منطقه اسلامشهر قرار داشته و آپارتمان 50 متری با یک اتاق خواب 400 میلیون تومان ارزش دارد. آپارتمان‌های 57 متری در قائمیه اسلامشهر را می‌توان با 550 میلیون تومان خریداری کرد. آپارتمان‌های 100 متری نوساز در واوان با همه امکانات حداکثر 1 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت دارند. واحدی آپارتمان 84 متری شیک در صالح آباد اسلامشهر 600 میلیون تومان قیمت دارد.

شهرک واوان کجاست؟

شهرک واوان در جنوب غربی استان تهران قرار گرفته و بهترین منطقه اسلامشهر برای زندگی است. این شهرک بیشتر از 300 هزار نفر جمعیت داشته و به لحاظ شهرسازی بهتر از سایر مناطق اسلامشهر است. واوان در مجاورت اتوبان تهران-قم، کمربندی آزادگان و جاده ساوه است و فاصله کمی نیز تا فرودگاه امام خمینی دارد. به دلیل این مختصات واوان ناگهان به مرکز ساخت و ساز ارزان قیمت در اطراف تهران تبدیل شد که هنوز هم رشد آن ادامه دارد. در واوان چندین مرکز خرید ساخته شده تا اسلامشهری‌ها مشکل خرید نداشته باشند. از واوان می‌توان در مدت زمان 10 دقیقه‌ای به ایستگاه مترو و فرودگاه بین المللی رسید.

واوان تهران کجاست

مسکن مهر استراتوس واوان

بهترین منطقه اسلامشهر برای زندگی قشر متوسط مجمتمع‌های مسکونی استراتوس است. متراژ واحدها در این پروژه 54 و 64 متر یک خوابه و 78 متری‌های دو خوابه است. استراتوس 12 طبقه است و هر طبقه به 6 واحد تقسیم شده است. سند این واحدها زیر نظر وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری اسلامشهر است. این مجتمع دارای 10 بلوک جنوبی و 10 بلوک شنالی است و در بلوار ولیعصر(مابین خیابان امامزاده و علامه جعفری) قرار دارد. پارکینگ برای همه ساکنین تعبیه شده است و محوطه کافی و فضای سبز بین بلوک‌ها وجود دارد. سن بنا 9 سال و امتیاز جهت ارزش خرید بنا 10.7 ارزشگذاری شده است. میانگین قیمت هر متر 6 الی 7 میلیون تومان است.

قیمت آپارتمان در واوان

قیمت آپارتمان در واوان که پرطرفدارترین محل در اسلامشهر است از متری 3 و نیم میلیون شروع می‌شود. واوان دارای سه بلوار اصلی امام خمینی، ولیعصر و سردار جنگل است.

بلوار ولیعصر یکی دیگر از ورودی‌های اصلی واوان است. این بلوار از زمین‌های استانداری (پمپ گاز) آغاز شده و پس از محله‌های امامزاده عیسی، خیابان شهرداری و بوستان مهستان به اتوبان تهران-قم متصل می‌شود. در واوان دو نوع آپارتمان وجود دارد. دسته اول آپارتمان‌های واقع در مجتمع‌های مسکونی مثل اکباتان، مهر، ایران کاوه، زیتون، اتوبوسرانی و ده‌ها مجتمع دیگر هستند که بین 5 تا 30 سال سن دارند و قیمت آن‌ها بین 3ونیم تا 5 میلیون است. دسته دوم آپارتمان‌های جدیدساخت زیر 10 سال سن شیک و 3 تا 6 واحدی در 3 طبقه هستند. این دسته متری 5 تا 8 میلیون ارزش دارند و در شهرداری، فاز 3،4 و5 قرار گرفته اند.

شهرک قائمیه اسلامشهر کجاست؟

شهرک قائمیه در استان تهران و در محدوده‌ی غربی شهر اسلام‌شهر واقع شده است. این محله از شمال با بلوار بسیج، بلوار شهید قاسمی و خیابان شمشاد، از شرق با بلوار خلیج فارس و از غرب با بزرگراه غدیر و خیابان امید پنجم محدود شده است و با محله‌های ‌علی آباد طپانچه، سالور، شهرک قائمیه، کوی فدک، شهرک سعیدیه، شهرک آزادگان مجاورت دارد.

از اماکن مهم این محله می‌توان به پارک ایرانی، بوستان خلیج فارس شمالی، پارک کوی فدک، پارک کوی فدک، رستوران سحر، رستوران یکتا، رستوران روشن، مجتمع تجاری و صنعتی رسالت سیدی و باغ رستوران سنتی رویا اشاره کرد.

خانه‌های ویلایی اسلامشهر

بهترین خانه‌های ویلایی اسلامشهر در واوان قرار گرفته‌اند. فاز 1 و 2 و همچنین محله هشت بهشت مرکز ویلاسازی است. ارزش ویلاهای واوان از 500 تا 1 میلیارد تومان برآورد شده و بسته به متراژ و سن و طراحی بنا قیمت آن‌ها متغیر است.

همچنین در فازهای 4،3 و 5 واوان می‌توانید ویلاهایی بسیار شیک بین 1 تا 4 میلیارد پیدا کنید.

زندگی در اسلامشهر

سخن پایانی

هر چند که اسلامشهر چندان در زمره شهرک‌های معروف برای خرید خانه نبوده اما امروزه رو به پیشرفت گذاشته است. با قیمت‌هایی کمتر از تهران در این شهرک می‌توانید خانه بخرید. حتی ویلا نیز قابل خریداری است. در صورتی که دور شدن از آلودگی و ترافیک تهران مد نظر شماست، انتخاب بهترین منطقه اسلامشهر برای زندگی قبل تامل است. در صورتی که برای خرید ملک یا خانه در اینجا نیاز به مشاوره دارید، با مشاورین ما در زومیلا تماس بگیرید.

32 نظرات

  1. سلام بسیار ضعیف کجا واوان بهترین منطقه در اسلامشهر ایت،کجا اسلامشهر آلودگی نداره،آلودگی اسلامشهر بیشتر از تهران است،محله های خوب اسلامسهر خ موسی کاطم،خ امام محمد باقر معروف به میلان ها،موسی آباد،باغ فیض و 20 متری هست و محله های خوب برای کار تجاری و فروش و مراکز خرید باغ فیض،زرفشان،خ کاشانی هست.

    • سلام همراه همیشگی و با دقت ما، ممنونیم که اینقدر خالصانه مقاله ما رو خوندید و وقت گذاشتید. حقیقتا تمامی صحبت هاب شما درست اما قصور ما رو به پای نسبی بودن اطلاعات بذارید ما سعی می کنیم از منبع موثقی اطلاعات رو جمع آوری کنیم اما به فرمایش شما قطعا موثق تر هم وجود داره. باز هم ممنون از توجه خوبتون.

  2. من خودم دو ساله تو اسلامشهر خونه خریدم راستش اولش دوس نداشتم بیام،ولی بودجم به اینجا رسید،الان که اومدم دیدم از لحاظ فرهنگ خیلی بالاتر از تهرانه،از لحاظ امکانات بیسته،تهران فقط اسم داره اکثر خونه ها کلنگی ولی اسلامشهر کلا مردمش اهمیت میدن و خونه هارو نوسازی میکنن من واقعا راضیم و واقعا اشتباهه که بعضیا درمورد اسلامشهر بد فکر میکنن،من اومدم و خدارو شکر میکنم

  3. سلام
    باغهای زیبا و مزارع پهناور 😅😅😅؟؟؟
    تو مسیر یا مکانیکی و تعمیرگاه میبینید یا بوی نامطبوع استنشاق میکنید .ولی دست فرمونشون انصافا حرف نداره اکثرا ماشین باز

  4. سلام
    من در رسالت ،خیابان کرمان زندگی میکردم ولی بعلت ورشکستگی دنبال یک محل خوب و قیمت مناسب میگشتم.
    الان در خیابان مطهری( حاج محمود)اسلامشهر ساکن هستم!
    دوستانم دو جا رو معرفی کردند…یک کرج بود و دیگری اسلامشهر
    کرج واقعا جای خوبیه ولی انصافا خیلی شلوغ و گران
    ولی اسلامشهر رو که واقعا از نظر خلوتی و قیمتِ مناسب و از همه مهمتر امکاناتِ ویژه( قبلش اصلا فکرش رو نمیکردم امکاناتش به این حد زیاد باشه) انتخاب کردم.
    به هر حال امیدوارم نظرِ بنده برای دوستانی که میخوان بیان اسلامشهر مفید باشه

      • مردم خیابان مطهری اسلامشهر اغلب یعنی تا۹۰درصد کرد زبان هستند و به علت گود بودن کف خیابان قیمت ها مناسب تره

  5. اگه می خواید که مدرسه، استخر، باشگاه، آرایشگاه، مرکز خرید، دانشگاه، داروخانه، مطب دکتر های مختلف و متخصص که همه در تهران هم مطب دارن(حداقل در بیست سالی که در اسلامشهر زندگی کردم به جز یکی دو مورد لازم نبوده برای مراجعه به پزشک برم تهران)؛ بیمارستان، آزمایشگاه، مرکز لیزر، رستوران(انواع رستوران ها، فست فود ها، باغچه رستوران و سفره خانه)، کافی شاپ، تالارهای عروسی، بهترین آموزشگاه ها و به خصوص آموزشگاه موسیقی؛ آموزشگاه زبان(مثل شعبه سفیر) و … سر کوچتون باشه و بدون اتلاف وقت تو ترافیک، با پای پیاده به همه این امکانات دسترسی داشته باشید: باغ فیض، زرافشان، امام موسی کاظم، موسی آباد، امام محمد باقر و بیست متری امام خمینی بهترین گزینه هستند. و البته واوان که برای خودش یک شهر محسوب میشه و خودش جداگانه همه اینایی که گفتم رو داره. به خصوص بخش ویلایی واوان که امیدوارم هیچوقت ساختمانی نشه. یه مدت که تو اسلامشهر زندگی کنید دیگه نمی تونید شلوغی و ترافیک تهران رو تحمل کنید.
    البته یه ایراد بزرگ داره که بوستان بزرگ و درخور توجهی نداره، تنها چیزی که خیلی کمبودش حس میشه؛ ولی گویا تغییراتی داره ایجاد میشه و همچنین یک دریاچه مصنوعی با هواپیمایی که تبدیل به رستوران شده هم هست که هنوز در حال تکمیله و ایستگاه مترو و بی آرتی که به زودی راه اندازی میشن.
    از لحاظ فرهنگ مثل هر جای دیگه ای آدم خوب و بد در کنار هم هستند ولی خوب ها بیشترن و بسیار با فرهنگن و اینو فقط زمانی که مدتی در اسلامشهر ساکن باشید متوجه میشید، پس لطفا با دیدن صرفا یکی دو نفر اهل اسلامشهر، کل یک شهر رو قضاوت نکنید (مثل هر شهر دیگه ای)
    امیدوارم توضیحاتم مفید واقع بشه

    • سلام همراه عزیز زومیلا
      با سپاس فراوان از اطلاعات و توضیحات کاملی که به اشتراک گذاشتید. موفق و پیروز باشید.

  6. سلام،سالهای ۸۹- ۹۰ در واوان مدرسه ی یاسر تدریس می کردم.
    بنده به نوبه ی خود از اسلامشهر خاطرات خوبی دارم. امیدوارم به زودی سری به دوستانی که در این شهر دارم بزنم و تجدید خاطره ای کنم. ان شاءالله

    • سلام ممنونیم دوست عزیز از بیان و انرژی خوبتون. امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید

  7. حدود 10 سالی هست که از تهران به اسلامشهر نقل و مکان نمودم تو منطقه زرافشان هم ساکنم از لحاظ سطح فرهنگ هیچ کم کاستی با تهران نداره و نزدیکترین شهر به تهران هستش با آپارتمانهای نو و به رو مواجه میشید و کلا از لحاظ دسترسی به امکانات هم در سطح خوبی قرار دارد متاسفانه قیمت آپارتمان به دلیل نزدیکی به تهران الان حدود 50 میلیون تومان هست ولی باز ارزش خرید داره چرا که اسلامشهر در آینده حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت . پس سرمایه گذاری هم از گرینه های قابل قبول در اسلامشهر میباشد.

  8. بنده قبلا ساکن تهران بودم بدلیل مشغله کاری ناخواسته اسلامشهر شهر ک قایمیه اپارتمان خریدم وحالا به جرات میگویم دیگر هیچ علاقه ای به تهران ندارم واز محیط اسلامشهر راضی میباشم ولذت زندگی رامیبرم چون امکانات اسلامشهر هیچ تفاوتی باتهرا ندارد

  9. با توجه به گسترش امکانات رفاهی ازقبیل مترو وبوستان بانوان وایجاد میادین میوه وتره بار وبزرگراههای جنوب به شمال وافتتاح گمرگ اپرین وایجاد مراکز رفاهی در اینده ای نه چندان دور من این قول را میدم که اسلامشهر یک شهر به روزتر از تهران میشود ,من به دوستان عزیز پیشنهاد میدم حتما پس ازبررسی روی اسلامشهر حساب ویژه ای باز کنیدوسرمایه گذاری کنید

  10. اسلامشهر خصوصا شهرک موسی آباد از هر لحاظ بهترین نقطه برای زندگی و تحصیل بچه ها و …هست سه بوستان بزرگ وعالی از جمله فدک ۲۲ بهمن و مفیدی داره کلی مدرسه راهنمایی و دبیرستان و کاردانش هست و آموزش و پرورش اسلامشهر تو خیابان حسن عسکری هست واین خیابان کلا یک طرف خونه داره و مابقی بوستان و مدرسه هست محله آرام و با کلاسی هست و مردم خوبی داره انتهای محل پاسگااه هست و معمولا مامورا همیشه تاپاسی ازشب درحال گشت زنی هستن و امنیت برقرار هست و با افتتاح مترو ی میدان نماز روبروی کوچه یک خیابان المهدی تبدیل به محله ای مهم خواهدشد..

  11. الهیه رنجبران اسلامشهر بهترین و نزدیکترین نقطه اسلامشهر به تهرانه و برای سرمایه گذاری بی نظیره

  12. سلام بنده حدودا 5 ساله به دلیل اینکه قرار بود سِمت بگیرم از محل تولدم صادقیه به اسلامشهر نقل مکان کردم و محله زرافشان بلوار فلسطین ساکن شدم از هر نظر کاملا متفاوت از چیزی که فکر میکردم بود و اکثرا از تهران نقل مکان کردن یا بومی هستن که باعث شده از فرهنگ غنی باشه اسلامشهر از احمد آباد شروع میشه و تا میدان قائم واوان و بهارستان از نسیم شهر (اکبرآباد) شروع میشه تا گلستان و آدران و اصلا ربتی به اسلامشهر نداره و شهرستان بهارستان میشه که از لحاظ فرهنگی خیلی سطحش از اسلامشهر پایینتره. خدا شکر راضی هستم و دیدگاهم نسبت به اسلامشهر واقعا مثبت شد موقعیت شغلیم هم خیلی بهتر شد. خدا شکر

  13. یجوری نوشتید راجب اسلامشهر (مزارع زیبا و..) که یه لحظه فکر کردم دارید راجب فلوریدا صحبت میکنید خخخ من خودم بچه اسلامشهرم . واوان رو چجوری گفتید بهترین منطقه اسلامشهر ؟ واوان فقط بزرگه ولی بهترین نیست . بهترین منطقه اسلامشهر از نظر سطح و سواد ادمها بیست متری امام خمینی و میلانا وموسی اباد هستند . همچنین از نظر نزدیک بودن به تنها سینمای اسلامشهر و استخر و مراکز درمان وتجاری هم نزدیک هستند این دو محل . بزرگ ترین بازار تجاری اش هم باغ فیض هست . بقیه جاهای اسلامشهر مثل اکبراباد و سلطان ابد چاردنگه و.. به هیچ وجه از لحاظ فرهنگی مناسب نیست و بیشتر افراد بزهکار و خلافکار ساکن هستند . ضمن اینکه اسلامشهر الودگی هوا زیادی داره و اذیت کننده هست . از لحاظ امکانات هم اسلامشهر مترو نداره هنوز و البته قراره تا سال دیگه راه بیوفته تا به تهران متصل بشه . کیفیت اینترنتش هم تعریف انچنانی نداره به علت کمبود دکل ها . امیدوارم راهنمایی کرده باشم .

  14. دوست عزیز محمد سلطان آباد و اکبر آباد جزئی از اسلامشهر نیستند ، اين دو محل که عرض کردید واقع در شهرستان بهارستان ۱ و ۲ هستند ؛ تعجب می کنم که دقیقا شما چطور بچه ی اسلامشهری هستید که این مورد رو نمی دونید

  15. سلام دوستان عزیز انشالله همیشه سالم باشید.با یک میلیارد وچهارصد میشه آپارتمان سند دار در اسلامشهر خرید برای سکونت؟

  16. اطلاعاتی که دادید خیلی درست نیست
    بهترین شهرکهای اسلامشهر برای زندگی : امام موسی کاظم – باغ نرده – آیت اله کاشانی – خ امام محمد باقر معروف به میلان ها،موسی آباد هستند برای خرید هم باغ فیض – آیت اله کاشانی – زرافشان و 20 متری امام خمینی هستند

  17. درموددراه اندازی متدوسهل انگاری باعث رونق پیشرفت درتمامی ابعادازمسولین مربوطع استدعامی شوددرمورداغازمترواقدام عاجیل گرددهمه خواهان درخواست بنده جانبازمرزبان ایثارگر کادر ن م ولایی سزشناس مش۶ورهستند

  18. وقت بخیر ما تقریبا ۲۵ سال اسلامشهر زندگی کردیم اوایل نقل مکانمون به اسلامشهر هیچی نداشت نه گازکشی ونه آب، که جیره بندی بود و نفت،بعد از چند سال این امکانات اومد و در حال حاضر خیلی شلوغ ،هوای آلوده ،رانندگی اکثرشون مثل بیشتر جاها افتضاح،از لحاظ فرهنگ آپارتمان نشینی مثل بیشتر جاها افتضاح مخصوصا اگه آسانسور نداشته باشن،کلا من تو ایران از لحاظ آلودگی هوا ،زندگی شهرنشینی که هنوز یاد نگرفتن چطور هست رو درست نمیبینم هرکی هم میگه فلان جای اسلامشهر خوبه چون تو اون محیط داره زندگی میکنه تعریف میکنه،ولی حال و هواشو دوست دارم چون ی محیط سرزنده هست به نسبت پرند،و تهران،تهران هم فقط الکی قیمت خونه ها بالاست وگرنه هیچ امکانات تاپی نداره که بشه هضم کرد قیمت هارو،کلی بخوام بگم تو ایران هیچ چیزی سرجاش نیست،که واقعا تعریفی باشه،نه رفتار مردم باهم نه آداب درست زندگی کردن نه محیطی سالم ،خیلی کم هست بشه از جایی منطقه ای یا شهر و شهرستانی تعریف کرد ،و اینا همه بسته به دولت و ملت هست که چقد تلاش میکنن واسه محیط زندگی و شهر و کشور،پس الکی نیاید تعریف کنید

  19. سعیدیه بهترین محله اسلامشهر هست که میتونه به راحتی نیاز های یک خانواده رو تامین کنه از نزدیکی به دبستان و هنرستان و دانشگاه تا دم دست بودن بیمارستان و نزدیک بودن کلانتری و دارا بودن تعداد زیادی فروشگاه و … من خودم. ساکن اسلامشهر هستم و بنظر من سعیدیه بهترینه

ارسال دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید